Daniel A
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-09

Läs vad 45 Läs vad Daniel A

• Karin B skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-07-24

En fantastisk frisör på alla sätt och vis, mycket kunnig, finkänslig, rolig och jag har fått en fin frisyr och många bra tips om hur jag skall sköta om och styla mitt annars hopplöst sköra lockiga hår. Jag kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • Linda M skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-07-19

Klippning och slingor. Väldigt nöjd. Daniel är också väldigt kunnig och ger bra råd om stylingprodukter. Trevlig. Läs mer
  • Lina B skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-07-19

Första gången jag går ut från en frisörsalong 100% nöjd med allt! Daniel är fantastisk. Läs mer
  • Pernilla K skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-07-17

Mycket duktigt och kunnig! Trevlig och proffsig med en underbar attityd vi kommer absolut tillbaka! Läs mer
  • Nina D skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-07-17

Bokade en vanlig klippning. Supertrevlig personal som förstod mitt hår och anpassade klippningen efter det. Frisören var lättsam att prata med och skicklig i sitt arbete.
    Var mycket nöjd när jag gick därifrån. Läs mer
  • Jennifer E skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-05-22

Väldigt trevlig och allmänt duktig! Läs mer
  • Fanny A skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-05-22

Jag blev supernöjd!! Daniel är en fantastisk frisör och själva klippningen är fantastisk. Tack! Läs mer
  • Janni J skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-05-20

Jag har bara varit på frisörsalongen WAU en gång och då hos Daniel. Där färgade jag håret med foilayage och balayage teknik. Jag är supernöjd med bemötandet. En jättefin salong med härlig stämning och en otroligt trevlig frisör. Bra service där jag blev bjuden på dricka och choklad medan färgen satt i håret. Även resultatet på håret är jag supernöjd med. Det blev till och med finare resultat än vad jag förväntat mig. Och färgerna är fin om inte ännu finare nu ungefär två månader efter besöket. Daniel var otroligt duktig och förklarade hela tiden vad han gjorde och varför vilket kändes jättebra. Så att man som kund förstår vad som händer och vad frisören gör med håret. Jag fick också bra tips om produkter att använda som just mitt hår behövde och också tips på hur jag kan styrka håret. Över lag så är jag så nöjd man kan bli och Daniel var en fantastisk frisör ! Läs mer
  • Mariana H skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-05-20

Frisören fick fria händer, och jag blev jättenöjd! Härligt bemötande och fint omhändertagande. Jag vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Henrik L skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-05-20

Duktig och trevlig och det känns skönt att ha en frisör som man känner sig bekväm med. Läs mer
Daniel A
Linda B