Daniel A
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 34 Läs vad Daniel A

• Marie S skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-27

Noggrann, trevlig, kunnig, ger tips och idéer.
    Färgade ögonbryn och fransar Läs mer
  • Mona B skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-26

Klippning av hår. Trevlig. Klippte endast lugg. Läs mer
  • Tio S skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-26

Klippning Dam

Grymt trevligt bemötande. Familjärt, glad, öppet! Väldigt välkomnande! Hade inga förväntningar men klev ut genom dörren som än nöjd kund! Läs mer
  • Angela B skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-25

Daniel was the nicest, I felt appreciated and he spend a lot of time and attention to me, which made me feel really good.
    We had funny conversations and for me it wasn't just like any other hairdresser because of his great personality. Läs mer
  • Tina M skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-25

Proffsig, trevlig och sprudlande frisör! Jag är supernöjd och sonen likaså. Han (sonen) vill inte gå till någon annan frisör efter ett besök hos Daniel! Läs mer
  • Anna D skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-24

Jag har klippt mig två gånger hos Daniel. Daniel hittade en perfekt frisyr till mig, hjälpte mig med en styling som jag klarar av, han är supertrevlig - en av de bästa frisörer jag gått hos och jag har gått hos många!!
    Daniel är verkligen något extra och jag önskar honom allt gott. Om jag har möjlighet så kommer jag att fortsätta gå hos Daniel! Läs mer
  • Hanna J skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-24

Jag färgade och klippte mitt hår i en blond nyans och jag har aldrig blivit så nöjd och aldrig känt mig så fin i håret! Jag kommer aldrig vilja gå till någon annan framöver. Daniel är otroligt noggrann, professionell och man märker att de tips han ger är direkt individuella efter ens egna hår. Hela besöket var trevligt, avslappnat och härligt! Läs mer
  • Monica K skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-24

Nogrann, kreativ och otroligt serviceinriktad Läs mer
  • Linda P skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-24

Mycket trevlig frisör som var lätt att prata med och som kunde komma med bra förslag på klippning till mig som inte riktigt hade koll på vad jag ville! Jag var helnöjd när jag gick därifrån. Enda minus var att jag upplever att håret efter tvätt är lite ojämnt. Läs mer
  • Amina F skrev om Daniel A en del av WAU Visby

2020-03-24

Bra bemötande, lyhörd och väldigt trevlig. Vill ha sina kunder nöjd:) Läs mer
Daniel A
Linda B