waustore.se

Jakobsbergsgatan 1, 724 61 Västerås — Visa karta

Välkommen till Waustore.se

I vår webshop finner du ett brett, men noga utvalt, sortiment av accessoarer och inredningsdetaljer för dig och ditt hem. Vi strävar efter att alltid erbjuda det senaste inom inredningsdesign på allt från möbler och textilier till ljuslyktor och dekorationer.

Hos oss handlar du säkert med Klarna, Swish eller PayPal och vi har normal leveranstid på 1-5 dagar i hela Sverige, Danmark, Norge och Finland.

Vi säljer även presentkort på flera olika belopp och erbjuder det vi kallar för Picked Out Concept för salonger. Ett koncept där våra produkter på ett enkelt sätt presenteras och säljs i salongen för att öka merförsäljningen.

Läs vad 227 kunder tycker om waustore.se

• 2020-10-03

Ida S skrev om waustore.se
    Snabb leverans, ingen frakt och snygga produkter som stämde väldigt bra överens med bilderna på deras hemsida. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-26

Anders T skrev om waustore.se
    Bland det sämre jag upplevt när det kommer till kommunikation vid köp. Jag har ingen koll på vare sig om mitt köp handläggs eller har skickats. Vi Mail om att åker gått iväg så får man inget id för att spåra paketet.
    Skickat Mail till info adress men inget svar.
    Generellt uselt Läs mer
  • 2020-06-08

Malin K skrev om waustore.se
    En härlig och skön atmosfär. De lyssnar på vad jag säger och är ALLTID nöjd! Läs mer
  • 2020-04-11

Alexandra D skrev om waustore.se
    Snabb leverans och jättefina ljusstakar! Läs mer
  • 2020-04-10

Almira K skrev om waustore.se
    Jättefint bemötande hela vägen , toppennöjd över produkterna jag beställt . Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-04-08

Sandra N skrev om waustore.se
    Färgen på produkten stämde inte alls! Läs mer
  • 2020-04-06

Natalia P skrev om waustore.se
    Snabb leverans och fina produkter! Läs mer
  • 2020-04-06

Hanna M skrev om waustore.se
    Jag har köpt produkter & inredning flera gånger på waustore , snabb leverans och proffsigt bemötande när man kontaktar dem .
    Rekommendera alla att shoppa här 💗 Läs mer
  • 2020-03-10

Lina A skrev om waustore.se
    Så fina produkter och otroligt snabb leverans!! Super nöjd kund, kommer att handla mer från detta företag. Läs mer
  • 2020-02-23

Sofia E skrev om waustore.se
    Ljusstakar. Mycket bra bemött. Hade inga direkta förväntningar då det var upp till 2v leverans tid men leveransen kom mycket tidigare. Läs mer
  • 2020-02-18

Emma T skrev om waustore.se
    Köpte en sandsten bordslampa. Det var snabb och smidig leverans! Är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-12-11

Elisabet H skrev om waustore.se
    Gjorde en beställning 28/11 och har ff inte hört någonting!! Läs mer
    2019-12-16 Maja Linnea Viktoria W svarar Elisabet H
    Hej Elisabet. Du har beställt en vara som har 2-3 veckors leveranstid. Vi skickar ditt paket så snart den är tillverkad :)
  • 2019-10-31

Anna B skrev om waustore.se
    Ljusstakar
    Allt var bra 👍🏻 Läs mer
  • 2019-10-30

Christel J skrev om waustore.se
    Köpte 3 väggljusstakar som jag är väldigt nöjd med . Leveransen gick snabbt Läs mer
  • 2019-10-27

Emine C skrev om waustore.se
    Jag köpte våran via nätet. Hade sett den på ett spa och gick in och googlade. Till slut hittade jag den. Den är super fin. Och jag är så glad att jag hittade den! Och bra pris var det också. Läs mer
  • 2019-10-27

Gabriella Ö skrev om waustore.se
    Jag köpte ljusstakar, dessvärre försvann de en period på posten men kundservice löste det snabbt, smidigt och med bravur. Så tummen upp!
    (Det är ju inte förrän bekymmer dyker och när de löses smidigt som man vet om det är ett bra företag eller inte) Läs mer
  • 2019-10-18

Helena H skrev om waustore.se
    Jag tycker fraktkostnaden är helt horribelt dyrt, borde ju kunna vara lägre tycker man! Läs mer
    2019-10-18 Maja Linnea Viktoria W svarar Helena H
    Hej Helena. Tack för din feedback. Det önskade såklart vi också, men det är tyvärr inte verkligheten för små företag som oss.
    Vi har fri frakt på ordrar över 350 kr. vilket du också fått på din order (gratis frakt) . Men under 350 kr. i köpbelopp behöver vi ta 69 kr i fraktavgift för att det ska täcka våra kostnader.

Vänligen
    Maja
  • 2019-10-13

Emmelie W skrev om waustore.se
    Köpte enbart ljusstakar att fästa i väggen. Produkten i sig var tyvärr under min förväntan i materialet. Kändes (och var iofs) väldigt ”billiga” och plastiga. Men smidig och väldigt snabb frakt. Tack! Läs mer
  • 2019-10-09

Marion. A skrev om waustore.se
    Väggljusstakar beställda, lång leveranstid. Läs mer
  • 2019-09-28

Anna L skrev om waustore.se
    Köpte en svart hylla på rean. Snabb leverans och bild på hemsida matchade verkligheten. Mkt nöjd Läs mer
  • 2019-09-21

Teres W skrev om waustore.se
    Bra och snabb service! Snabb leverans tid och super bra priser! Läs mer
  • 2019-09-11

Hans E skrev om waustore.se
    Köpte ljusstakar som helt överensstämde med bilden. Oerhörd service från personalen, rekommenderar denna firma starkt!!!! Läs mer
  • 2019-08-31

Anna-Maja B skrev om waustore.se
    Har inte fått mina varor men en faktura. Det tycker jag är dåligt Läs mer
    2019-09-01 Maja Linnea Viktoria W svarar Anna-Maja B
    Hej Anna-Maja. Tack för din feedback. När vi skickar ditt paket så aktiveras fakturan automatiskt hos Klarna, den är alltid på 14 dagar så att du aldrig ska behöva betala den innan du mottagit dina varor. Om du inte mottagit ditt paket eller fått en avi från fraktbolaget inom 4 arbetsdagar från att du fått din leveransbekräftelse så behöver du kontakta oss så att vi kan hjälpa dig söka efter paketet hos fraktbolaget. Du når oss på
    Info@pickedout.se eller 021-50006
    Vänligen Maja
  • 2019-08-30

Maria T skrev om waustore.se
    Jag beställde en regissörstol. Den fanns ej i lager men redan dagen efter jag önskat få besked män den skulle komma in so kom det ett meddelande om att den fanns och på ett par dagar hade jag den hemma hos mig. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2019-08-21

Victoria J skrev om waustore.se
    Snabb leverans och en väldigt tydlig sida. Även beställt en vas tidigare där leveransen även då var utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-16

Emelie F skrev om waustore.se
    Jag köpte ett tidningsställ, förutom att det var lite snett så var det super snyggt! Snabb & bra service, rekommenderar verkligen att handla från denna sida! Läs mer
  • 2019-08-16

Maria J skrev om waustore.se
    Köpte två krukor av betong som samtidigt är som skulpturer, mycket fina. De var precis som på bilden och levde upp till mina förväntningar.
    Leveranstiden var snabb och allt fungerade utmärkt.
    Rekommenderar pickedout.se! Läs mer
  • 2019-08-14

Matilda L skrev om waustore.se
    Bästa service man kan tänka sig från Maja på pickedout.
    Beställde säkert 12 ursnygga krukor och de var välpaketerade och snabb leverans dessutom.
    Kommer handla här fler gånger ++++++++++++ Läs mer
  • 2019-07-29

Jennie L skrev om waustore.se
    Snabb leverans och varan överensstämde med beskrivningen. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-15

Carin N skrev om waustore.se
    Fina saker och snabb leverans! Läs mer
  • suzan i

2019-07-15

suzan i skrev om waustore.se
    Köpte 2 Vas och en kruka samt kronljustake i guld. Jag älskar varorna, dem var precis som jag förväntade mig om inte bättre! Allt gick så snabbt och enkelt från köp till leverans. Så himla nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-07-12

Jenny A skrev om waustore.se
    Köpte ljushållare, tycker all kommunikation var professionell och väldigt trevlig. Likaså mötet vid upphämtning. Det fick mig att vilja komma tillbaka. Läs mer
  • 2019-06-28

Adrienne G skrev om waustore.se
    Varan jag köpte var inte den jag hade förväntat mig men jag blev mycket väl bemött av Pickedout o fick returnera snabbt och proffsigt! Kan absolut tänka mig handla där igen. Läs mer
  • 2019-06-04

Pernilla E skrev om waustore.se
    Snabb leverans och superbra service när mitt paket kom fram transportskadat Läs mer
  • Anneli F

2019-05-28

Anneli F skrev om waustore.se
    Köpte ett par skor som var to die for 🙌🙌🙌
    Snabb lev och bra packat. Ett toppen företag 💯 Läs mer
  • Malin J

2019-05-15

Malin J skrev om waustore.se
    Beställde väggljusstakar, precis enligt beskrivning och snabb leverans Läs mer
  • 2019-05-15

Ida B skrev om waustore.se
    Fantastiska saker till riktigt bra priser, otroligt snabb leverans! Bara gott att säga och rekommenderar er att beställa härifrån. Läs mer
  • 2019-05-15

Carina E skrev om waustore.se
    Så trevligt och hjälpsamt bemötande!
    Högsta betyg och mer därtill! Läs mer
  • Anders J

2019-05-14

Anders J skrev om waustore.se
    Fantastiskt! Å vilka inrednings prylar 🤩 jag är på riktigt supernöjd med mitt köp och med Pickedout. Jag beställde b.l.a. en taklampa och två fina vaser att dekorera mitt hem med, rekommenderas varmt till mina vänner och bekanta 👍😃 Läs mer
  • 2019-05-14

Marlene M skrev om waustore.se
    Heminredning
    Mycket trevligt bemött Läs mer
  • Mona G

2019-05-04

Mona G skrev om waustore.se
    Jag har köpt en spegel, ljushållare och vas.
    Fick snabbt information om att det var den sista spegeln på lager och att dessvärre var en spricka in den. Fick information om att de beställt en ny leverans, samt info om beräknad leverans.
    Mycket bra att de kollat innan och inte bara skickat min order och att jag upptäckt det själv och behövt returnera. Så toppbetyg för service, information och bemötande! Läs mer
  • 2019-04-17

Malin B skrev om waustore.se
    Köpte fina stolar i sammet, även stora krukor. Kontaktade kundtjänst och fick gott bemötande. Stolarna var över förväntan, snyggare i verkligheten. Läs mer
  • 2019-04-15

Tina I skrev om waustore.se
    Det tog 10 dagar att få min beställning samt var lacken avskavd på flera ställen på ljusstakarna🙁 Läs mer
    2019-04-17 Maja Linnea Viktoria W svarar Tina I
    Hej Tina. Något har uppenbarligen hänt med ditt paket, men vi har inte hört någonting från dig. Vi skulle gärna rätta till detta så att du blir nöjd med dina varor. Kontakta oss via mail, telefon eller via vår chat så vi kan ersätta dig.

Vänligen
    Maja
  • 2019-04-14

Annika B skrev om waustore.se
    Bra produkter och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-04-13

Annie C skrev om waustore.se
    Jag köpte lite inredningsprylar av er som var otroligt fina till ett bra pris!! En god service och fick hem varorna snabbare än förväntat. Kan varmt rekommendera er!! Tack! Läs mer
  • 2019-04-12

Michelle M skrev om waustore.se
    Köpte lite inredning, dock glömde de två vaser i försändelsen. Mailade ang det, och efter en timme stod det att det var ett nytt paket skickat. Dröjde dock två dagar innan någon från företaget sa vad som hade inträffat.
    Men allt kom till slut 👌🏻 Fina saker, bra priser. Läs mer
  • 2019-04-11

Therese K skrev om waustore.se
    Snabb leverans och bra priser.. Läs mer
  • 2019-04-10

Bente K skrev om waustore.se
    Snabb och perfekt service från beställning till leverans. Läs mer
  • Lena S

2019-04-09

Lena S skrev om waustore.se
    Jag köpte handgjorda vägljusstake jätte fina, handstöpta glittriga ljus verkligen lyxiga och pappersstjärnor rejäla stora jätte billiga.. Snabb leverans Läs mer
  • 2019-04-08

Ingrid S skrev om waustore.se
    Jättefina saker! Snabb leverans. Allt till belåtenhet. Läs mer

Jakobsbergsgatan 1, 724 61 Västerås

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte