waustore.se

waustore.se

Välkommen till Waustore.se

I vår webshop finner du ett brett, men noga utvalt, sortiment av accessoarer och inredningsdetaljer för dig och ditt hem. Vi strävar efter att alltid erbjuda det senaste inom inredningsdesign på allt från möbler och textilier till ljuslyktor och dekorationer.

Hos oss handlar du säkert med Klarna, Swish eller PayPal och vi har normal leveranstid på 1-5 dagar i hela Sverige, Danmark, Norge och Finland.

Vi säljer även presentkort på flera olika belopp och erbjuder det vi kallar för Picked Out Concept för salonger. Ett koncept där våra produkter på ett enkelt sätt presenteras och säljs i salongen för att öka merförsäljningen.

Läs vad 234 kunder tycker om waustore.se 2

2021-02-07
    Bra service och snabb leverans!
    2021-01-16
    Väldigt fina ljusstakar att sätta på väggen
    2020-12-27
    Ljushållare som julklapp, snabb avgiftsfri leverans, kanon.
    2020-12-08
    Köpte 3 vägg ljusstakar, superfina & motsvarade mina förväntningar! Snabb leverans
    2020-11-19
    Min leverans blev oerhört försenats. Något som inte kontoret själva hade koll på utan jag som kund får ta kontakt och fråga. Dock trevlig kundtjänst som tog tag i problemet.
    2020-11-09
    Snabb leverans och ljusstakarna ser likadana ut som produktbilden
    2020-11-09
    Pakken er ikke hentet. Det tok over en uke og vi hadde fremdeles ikke fått melding om ankomst. Vi håper at noen skal til Sverige innen kort tid så pakken kan hentes.
    2020-10-03
    Snabb leverans, ingen frakt och snygga produkter som stämde väldigt bra överens med bilderna på deras hemsida. Rekommenderas!
    2020-07-26
    Bland det sämre jag upplevt när det kommer till kommunikation vid köp. Jag har ingen koll på vare sig om mitt köp handläggs eller har skickats. Vi Mail om att åker gått iväg så får man inget id för att spåra paketet.
    Skickat Mail till info adress men inget svar.
    Generellt uselt
    2020-06-08
    En härlig och skön atmosfär. De lyssnar på vad jag säger och är ALLTID nöjd!
    2020-04-11
    Snabb leverans och jättefina ljusstakar!
    2020-04-10
    Jättefint bemötande hela vägen , toppennöjd över produkterna jag beställt . Rekommenderas varmt
    2020-04-08
    Färgen på produkten stämde inte alls!
    2020-04-06
    Snabb leverans och fina produkter!
    2020-04-06
    Jag har köpt produkter & inredning flera gånger på waustore , snabb leverans och proffsigt bemötande när man kontaktar dem .
    Rekommendera alla att shoppa här 💗
    2020-03-10
    Så fina produkter och otroligt snabb leverans!! Super nöjd kund, kommer att handla mer från detta företag.
    2020-02-23
    Ljusstakar. Mycket bra bemött. Hade inga direkta förväntningar då det var upp till 2v leverans tid men leveransen kom mycket tidigare.
    2020-02-18
    Köpte en sandsten bordslampa. Det var snabb och smidig leverans! Är jättenöjd!
    2019-12-11
    Gjorde en beställning 28/11 och har ff inte hört någonting!!
    Hej Elisabet. Du har beställt en vara som har 2-3 veckors leveranstid. Vi skickar ditt paket så snart den är tillverkad :) waustore.se
    2019-10-31
    Ljusstakar
    Allt var bra 👍🏻
    2019-10-30
    Köpte 3 väggljusstakar som jag är väldigt nöjd med . Leveransen gick snabbt
    2019-10-27
    Jag köpte våran via nätet. Hade sett den på ett spa och gick in och googlade. Till slut hittade jag den. Den är super fin. Och jag är så glad att jag hittade den! Och bra pris var det också.
    2019-10-27
    Jag köpte ljusstakar, dessvärre försvann de en period på posten men kundservice löste det snabbt, smidigt och med bravur. Så tummen upp!
    (Det är ju inte förrän bekymmer dyker och när de löses smidigt som man vet om det är ett bra företag eller inte)
    2019-10-18
    Jag tycker fraktkostnaden är helt horribelt dyrt, borde ju kunna vara lägre tycker man!
    Hej Helena. Tack för din feedback. Det önskade såklart vi också, men det är tyvärr inte verkligheten för små företag som oss. Vi har fri frakt på ordrar över 350 kr. vilket du också fått på din order (gratis frakt) . Men under 350 kr. i köpbelopp behöver vi ta 69 kr i fraktavgift för att det ska täcka våra kostnader. Vänligen Maja waustore.se
    2019-10-13
    Köpte enbart ljusstakar att fästa i väggen. Produkten i sig var tyvärr under min förväntan i materialet. Kändes (och var iofs) väldigt ”billiga” och plastiga. Men smidig och väldigt snabb frakt. Tack!
    2019-10-09
    Väggljusstakar beställda, lång leveranstid.
    2019-09-28
    Köpte en svart hylla på rean. Snabb leverans och bild på hemsida matchade verkligheten. Mkt nöjd
    2019-09-21
    Bra och snabb service! Snabb leverans tid och super bra priser!
    2019-09-11
    Köpte ljusstakar som helt överensstämde med bilden. Oerhörd service från personalen, rekommenderar denna firma starkt!!!!
    2019-08-31
    Har inte fått mina varor men en faktura. Det tycker jag är dåligt
    Hej Anna-Maja. Tack för din feedback. När vi skickar ditt paket så aktiveras fakturan automatiskt hos Klarna, den är alltid på 14 dagar så att du aldrig ska behöva betala den innan du mottagit dina varor. Om du inte mottagit ditt paket eller fått en avi från fraktbolaget inom 4 arbetsdagar från att du fått din leveransbekräftelse så behöver du kontakta oss så att vi kan hjälpa dig söka efter paketet hos fraktbolaget. Du når oss på Info@pickedout.se eller 021-50006 Vänligen Maja waustore.se
    2019-08-30
    Jag beställde en regissörstol. Den fanns ej i lager men redan dagen efter jag önskat få besked män den skulle komma in so kom det ett meddelande om att den fanns och på ett par dagar hade jag den hemma hos mig. Jag är supernöjd.
    2019-08-21
    Snabb leverans och en väldigt tydlig sida. Även beställt en vas tidigare där leveransen även då var utmärkt.
    2019-08-16
    Jag köpte ett tidningsställ, förutom att det var lite snett så var det super snyggt! Snabb & bra service, rekommenderar verkligen att handla från denna sida!
    2019-08-16
    Köpte två krukor av betong som samtidigt är som skulpturer, mycket fina. De var precis som på bilden och levde upp till mina förväntningar.
    Leveranstiden var snabb och allt fungerade utmärkt.
    Rekommenderar pickedout.se!
    2019-08-14
    Bästa service man kan tänka sig från Maja på pickedout.
    Beställde säkert 12 ursnygga krukor och de var välpaketerade och snabb leverans dessutom.
    Kommer handla här fler gånger ++++++++++++
    2019-07-29
    Snabb leverans och varan överensstämde med beskrivningen. Mycket nöjd!
    2019-07-15
    Fina saker och snabb leverans!
  • suzan i
    2019-07-15
    Köpte 2 Vas och en kruka samt kronljustake i guld. Jag älskar varorna, dem var precis som jag förväntade mig om inte bättre! Allt gick så snabbt och enkelt från köp till leverans. Så himla nöjd med allt!
    2019-07-12
    Köpte ljushållare, tycker all kommunikation var professionell och väldigt trevlig. Likaså mötet vid upphämtning. Det fick mig att vilja komma tillbaka.
    2019-06-28
    Varan jag köpte var inte den jag hade förväntat mig men jag blev mycket väl bemött av Pickedout o fick returnera snabbt och proffsigt! Kan absolut tänka mig handla där igen.
    2019-06-04
    Snabb leverans och superbra service när mitt paket kom fram transportskadat
  • Anneli F
    2019-05-28
    Köpte ett par skor som var to die for 🙌🙌🙌
    Snabb lev och bra packat. Ett toppen företag 💯
  • Malin J
    2019-05-15
    Beställde väggljusstakar, precis enligt beskrivning och snabb leverans
    2019-05-15
    Fantastiska saker till riktigt bra priser, otroligt snabb leverans! Bara gott att säga och rekommenderar er att beställa härifrån.
    2019-05-15
    Så trevligt och hjälpsamt bemötande!
    Högsta betyg och mer därtill!
  • Anders J
    2019-05-14
    Fantastiskt! Å vilka inrednings prylar 🤩 jag är på riktigt supernöjd med mitt köp och med Pickedout. Jag beställde b.l.a. en taklampa och två fina vaser att dekorera mitt hem med, rekommenderas varmt till mina vänner och bekanta 👍😃
    2019-05-14
    Heminredning
    Mycket trevligt bemött
  • Mona G
    2019-05-04
    Jag har köpt en spegel, ljushållare och vas.
    Fick snabbt information om att det var den sista spegeln på lager och att dessvärre var en spricka in den. Fick information om att de beställt en ny leverans, samt info om beräknad leverans.
    Mycket bra att de kollat innan och inte bara skickat min order och att jag upptäckt det själv och behövt returnera. Så toppbetyg för service, information och bemötande!
    2019-04-17
    Köpte fina stolar i sammet, även stora krukor. Kontaktade kundtjänst och fick gott bemötande. Stolarna var över förväntan, snyggare i verkligheten.
    2019-04-15
    Det tog 10 dagar att få min beställning samt var lacken avskavd på flera ställen på ljusstakarna🙁
    Hej Tina. Något har uppenbarligen hänt med ditt paket, men vi har inte hört någonting från dig. Vi skulle gärna rätta till detta så att du blir nöjd med dina varor. Kontakta oss via mail, telefon eller via vår chat så vi kan ersätta dig. Vänligen Maja waustore.se