H i Coffee Shop AB

3.5

8 omdömen om H i Coffee Shop AB

Lars
Skrev om H i Coffee Shop AB

Hyffsat fikabröd men dyrt och uselt kaffe. Espresso utan crema och hårt skummad mjölk.

Amed R
Skrev om H i Coffee Shop AB

Jag gillar deras puckar fina & flashiga, kaffet är perfekt, personalerna därimot kan vara lite tråkiga ibland, som om dem var på permis och tvingas jobba på nått sätt... Men annars kanonens..!

Erika H
Skrev om H i Coffee Shop AB

bra ställe med mumsiga mackor, fräscha sallader och trevlig atmosfär. lite dyrt, men det är det ju alltid och jag tycker det är bärt det.

Hanna E
Skrev om H i Coffee Shop AB

Världens godaste veggitariska sallad, och fantastiskt god latte. Är dessutom såld på de nya lokalerna i gamla hårskolanslokaler. Hög mys faktor!

Kristin E
Skrev om H i Coffee Shop AB

Trevligt café med gott fika men kanske lite hög prisnivå för en fattig student. Fin utsikt över stortoget, om man vill titta på folk.

Anna H
Skrev om H i Coffee Shop AB

Waynes Coffee i Gävle har det bästa läget av alla fik i stan, det är skönt att sitta och titta ut över stan på höjd. Inredningen är okej, dock känns det lite väl tomt då det är väldigt högt i tak, lite mer höga saker skulle hjälpa. Fikat däremot är det inget fel på och deras chokladbollar är toppen! Trevlig personal som bemöter en bra när man kommer.

Niklas L
Skrev om H i Coffee Shop AB

Waynes Coffee har stans i särklass godaste sallader, där kycklingsalladen är absolut superb. Caféet är mysigt med ett riktigt bra läge - en våning upp med utsikt över Stortorget. Personalen är väldigt trevlig och alltid serviceminded. Ska jag gå och fika någonstans går jag garanterat på Waynes.

Erik P
Skrev om H i Coffee Shop AB

Trevlig personal och proffsigt bemötande med rättvisemärkt kaffe.