Alla kategorier Restaurang Gävleborg Gävle H i Coffee Shop AB

Drottninggatan 4, 803 20 Gävle — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om H i Coffee Shop AB

• Lars
    Lars skrev om H i Coffee Shop AB
    Hyffsat fikabröd men dyrt och uselt kaffe. Espresso utan crema och hårt skummad mjölk.
  • Amed R
    Amed R skrev om H i Coffee Shop AB
    Jag gillar deras puckar fina & flashiga, kaffet är perfekt, personalerna därimot kan vara lite tråkiga ibland, som om dem var på permis och tvingas jobba på nått sätt... Men annars kanonens..!
  • Erika H
    Erika H skrev om H i Coffee Shop AB
    bra ställe med mumsiga mackor, fräscha sallader och trevlig atmosfär. lite dyrt, men det är det ju alltid och jag tycker det är bärt det.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om H i Coffee Shop AB
    Världens godaste veggitariska sallad, och fantastiskt god latte. Är dessutom såld på de nya lokalerna i gamla hårskolanslokaler. Hög mys faktor!
  • Kristin E
    Kristin E skrev om H i Coffee Shop AB
    Trevligt café med gott fika men kanske lite hög prisnivå för en fattig student. Fin utsikt över stortoget, om man vill titta på folk.
  • Anna H
    Anna H skrev om H i Coffee Shop AB
    Waynes Coffee i Gävle har det bästa läget av alla fik i stan, det är skönt att sitta och titta ut över stan på höjd. Inredningen är okej, dock känns det lite väl tomt då det är väldigt högt i tak, lite mer höga saker skulle hjälpa. Fikat däremot är det inget fel på och deras chokladbollar är toppen! Trevlig personal som bemöter en bra när man kommer.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om H i Coffee Shop AB
    Waynes Coffee har stans i särklass godaste sallader, där kycklingsalladen är absolut superb. Caféet är mysigt med ett riktigt bra läge - en våning upp med utsikt över Stortorget. Personalen är väldigt trevlig och alltid serviceminded. Ska jag gå och fika någonstans går jag garanterat på Waynes.
  • Erik P
    Erik P skrev om H i Coffee Shop AB
    Trevlig personal och proffsigt bemötande med rättvisemärkt kaffe.

Drottninggatan 4, 803 20 Gävle