Värmarcenter

Värmarcenter

• BadgeFourYears
4.4

Värmarcenter grundades 1972 och är idag ett familjeföretag i andra generation. Vår passion och vårt mål är att kunna ge dig ett varmt fordon oavsett väder ute. För vi tycker att alla förtjänar att känna känslan av en värmare som fungerar. Och det är därför du kan vara säker på att du kommer få den bästa tänkbara support från...

273 omdömen om Värmarcenter

Sedan starten hos Reco 2020

Patrik G
Skrev om Värmarcenter

Toppen betyg på service och bemötande

Svar från Värmarcenter

Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är oerhört glada att höra att du upplevde vår service och bemötande som toppen. Det är precis vad vi strävar efter! Hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig åter snart. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse!

Björn K
Skrev om Värmarcenter

Snabbt och bra info ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Svar från Värmarcenter

Tack för din feedback! Det gläder oss att höra att du uppskattade snabbheten och kvaliteten på informationen. Vi strävar alltid efter att tillhandahålla den bästa möjliga servicen. Tack för att du valde oss!

Hans J
Skrev om Värmarcenter

perfekt snabb leverans bra kundsupport..

Svar från Värmarcenter

Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi är glada att höra att du är nöjd med leveransen och vår kundsupport. Din feedback är viktig för oss. Välkommen åter!

Niclas T
Skrev om Värmarcenter

Har inte fått min vara än vet ej

Svar från Värmarcenter

Hej Niclas. Er order är på gång, men det kommer dröja ytterligare några dagar. Vi har sökt er vid tre tillfällen utan att komma fram, och pratat in på mobilsvar att värmaren ni beställt var slut i lager. Vi förväntas få in den på nytt inom kort och då skickas den direkt till er.

Benny G
Skrev om Värmarcenter

Trevligt bemötande och smidigt. Lätt att hitta rätt produkt på hemsidan. Benny

Svar från Värmarcenter

Tack Benny för ett fint omdöme. Vi arbetar konstant med att förenkla sökfunktionen på sidan så att det skall gå lätt att finna delar oavsett märke eller modell.

Lars E
Skrev om Värmarcenter

För tillfället har jag inget förtroende,jag köpte en webastovärmare till en passat och skulle få 1500kr i retur när jag hade skickat tillbaks stommen.Den returnerades den 1 febr .på 25 dagar borde det ha skett en återbetalning,eller?

Svar från Värmarcenter

Tack för att du tog dig tid att dela din oro. Vi förstår vikten av att situationen löses snabbt och transparent. Vi har aktivt sökt kontakt med dig gällande denna värmare och anledningen till att återbetalning inte skett är att vi väntat svar från ere. Vårt team arbetar hårt för att säkerställa att alla våra kunders behov och förväntningar möts på bästa sätt, och vi uppskattar verkligen ditt tålamod i detta ärende. Vi är fast beslutna att återställa ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig så att vi kan lösa detta så snabbt som möjligt.

Gunnar W
Skrev om Värmarcenter

Exemplsriskt kundbemötande hjälpsamma och snabb respons på frågor och snabbleverans. Helt nöjd

Svar från Värmarcenter

WOW! Det omdömet kommer vi leva länge på, tack. Hoppas allt gick bra med installationen av värmaren, och "rätt" startsystem. Du vet vart vi finns om du har några funderingar.. återigen Tack!

Andreas L
Skrev om Värmarcenter

Snabbt hanterat och mycket trevligt bemötande!

Svar från Värmarcenter

Tack Andreas för ett fint omdöme. Kundbemötande är en väldigt viktig del för oss, det är oftast där man fångar upp frågetecken och skapar lösningar så att det blir rätt delar redan från början. Kul att det uppskattas.

Magnus J

95 kronor för ett frimärke ocker

Svar från Värmarcenter

Ja Magnus, det håller jag verkligen med om. Den knappen som ni beställde låg inlagd med fel fraktlösning. Varvid kostnaden blev väldigt hög. Det händer ibland att vi gör fel, även om vi gör allt för att minimera riskerna, så händer det. Hade du bara skickat ett mail, tagit upp luren och ringt eller på något annat sätt hört av dig till oss så hade vi bjudit på frakten. För precis som du säger, ett frimärke behöver inte kosta 95kr. Nu valde du dock att köpa varan till det priset, och det tackar vi för. Men till er som ser...

Mlm A
Skrev om Värmarcenter

Lätt att handla Snabb frakt kunnig personal

Svar från Värmarcenter

Tack för ett fint omdöme. Jag tolkar det som att det gick bra att byta temperatursensorn, och att allt fungerade efteråt. Härligt att höra...

Bengt J

Bra produkter Enkelt att beställa Snabb leverans

Svar från Värmarcenter

Tack Bengt för ert omdöme. ☀️ Jag hoppas att allt gick bra med installationen av värmaren. Om ni ännu inte är klar och behöver tips och råd så får ni gärna höra av er till oss. Vi finns med genom hela installationen.

Jorma S
Skrev om Värmarcenter

Har ej fått produkten kan inte svara om det är bra eller dåligt !!

Svar från Värmarcenter

Ja, min vän! Vad skall jag säga? Varan skickades dagen efter att ni beställde den och ytterligare en dag senare så låg den på utlämningsställe i Borås. Det måste väl ändå klassas som acceptabelt eller till och med riktigt snabbt? Varför du sedan inte har hämtat ut varan kan jag inte svara på men det kanske beror på att du angett fel mailadress/mobilnummer? Eller att ditt spamfilter har tagit mail från DHL. Jag har dubbelkollat och den mailadress ni angav fick så sent som 1/2 en påminnelse att hämta ut paketet. Jag ber er...

Magnus S
Skrev om Värmarcenter

Toppenbra service och snabb leverans

Svar från Värmarcenter

Tack varmast för ett härligt omdöme… jag skall framföra det till övrig personal, det är dessa ord vi brinner för.

Olof C

Enkelt att hitta delar på hemsidan och till en kostnad som var 20

Svar från Värmarcenter

Tack Olof för det fina omdömet! Vi strävar efter att hålla ett brett sortiment som är enkelt sökbart. Härligt att höra att det fungerar. ☀️

Gullspångs S

proffsigt bemötande, kunnande

Svar från Värmarcenter

Tack ödmjukast för de varma orden…Vi lägger mycket tid på utbildning och kundnöjdhet. Härligt att höra att vi når fram. Nyfiken på vad vi kan göra för full pott…

Stefan F
Skrev om Värmarcenter

Tyvärr kan jag inte svara än så jag ännu inte fått varorna. Mvh Stefan

Svar från Värmarcenter

Hej Stefan.. Jag sitter ni i telefon med DHL för att se om vi kan få fram den. Det verkar som om försändelsen som gick från oss den 16/1, har fastnat på vägen. När man lägger en order hos oss så får man ett kollinummer där man kan följa varans resa. Jag skulle bli jätteglad om jag blev kontaktad med eventuella förseningar istället för att ge företaget dåligt betyg. Jag förlitar mig på DHL som partner, men jag kan inte ansvara för att de gör sitt jobb. Så snälla, använd vår kundtjänst. Nummer och mail finns överallt på hemsidan...

Anders H
Skrev om Värmarcenter

Köpte en värmare som inte startade. Värmarcenter slutade att svara.. här sitter jag med en ny värmare som inte fungerar

Svar från Värmarcenter

Hej Anders Som jag förstår det så gick värmaren in i ett låst läge pga den saknade bränsle. Något som är vanligt vid första start efter installation. Under mellandagarna så var det lite svårare att nå oss pga julledighet, men vi gjorde åtskilliga försök att nå er på telefon i början av Januari. När du väl fått värmaren upplåst så har värmaren fungerat precis som utlovat. Jag beklagar att vi inte kunde vara mer tillgängliga under julen.

Däckab A
Skrev om Värmarcenter

det tog lite tid innan vi fick bekräftelse på ordern den som kontaktade oss var väldigt trevlig och tillmötesgående

Svar från Värmarcenter

Ja, varan fanns inte på lager vilket ger lite längre leveranstid. Men det framgick ju av produktsidan när ni la ordern. Sen valde ni ju även att hämta i butik, vilket skapade ytterligare lite värdefull tid då den låg och väntade på att bli upphämtad i Bromma. Vi har ju pratat vid några tillfällen om denna order och jag håller med, det har varit väldigt trevliga samtal som även jag uppskattar varmt...

Jyrki J
Skrev om Värmarcenter

Lite dyrt men super bra service är trots allt nöjd fast värmaren inte fungerar än

Svar från Värmarcenter

Hej Jyrki. Jag håller med om att delarna är dyra, men jag tycker samtidigt att det är skönt att sälja varor som jag vet kommer att hålla i tio år. I dagens samhälle så är det stort fokus på pris, men jag anser att det är lika viktigt att se på det ur ett hållbart långsiktigt perspektiv. Jag blir lite ledsen över att höra att värmaren inte fungerar. Kan inte du slå mig en signal så kanske vi kan gå igenom vad som strular. Än är det vinter och kallt, så då skall grejerna fungera.. 08-800449 Tony

Caroline L
Skrev om Värmarcenter

Smidig hemsida så man fick rätt grejer på en gång. Snabb leverans.

Svar från Värmarcenter

Hej Caroline. Tack för ett väldigt fint omdöme. Hemsidan uppdateras ständigt med nya artiklar och information, kul att arbetet med den uppskattas.. ☀️

Stefan L
Skrev om Värmarcenter

Jag har inte fått hela ordern än

Svar från Värmarcenter

Nej, den där ordern gick det verkligen troll i. Ni fick två av fyra utblås direkt, men sen var den segt att få fram resterade delar. Jag är verkligen ledsen över detta, men ibland har vi svårt att få fram varor så fort som man önskar. Stort tack för din tålmodighet i detta fall.

Leif K
Skrev om Värmarcenter

Proffsigt bemötande och stort kunnande jag fick bra och snabb hjälp med dom prylar jag behövde till min Ram 1500

Svar från Värmarcenter

Hej Leif Tack för ett fint omdöme. Just Dodge RAM kan det vara svårt att få fram Webasto delar till, då Webasto själva inte har skapat några installationssatser till denna bil. Men vi arbetar ständigt med att finna lösningar och just RAM är en bil som vi ofta får in i verkstan. Tack ☀️

Lars B
Skrev om Värmarcenter

Snabbt och smidigt lite dyrt men värt pengarna

Svar från Värmarcenter

Jag håller med dig Lars och jag har varit på Webasto om deras prissättning. Men de hävdar att det återspeglas i kvalitet och där kan jag verkligen hålla med dem. Många kunder ser jag inte på tio år för att deras värmare bara går och går, och det kan man knappast säga om en ny mobiltelefon idag, den är ju slut och behöver bytas efter ett år eller två. Tack för att du delar med dig, vi delar din åsikt ☀️

Tommy Ö
Skrev om Värmarcenter

Snabb och säker leverans på kylarskyddet

Svar från Värmarcenter

Tack Tommy... Vi gör vad vi kan för att hålla ner leveranstiderna och DHL sköter oftast sin bit exemplariskt...tack för ett fint omdöme.

Jt D
Skrev om Värmarcenter

Hjälpsamma och kunniga. Snabb leverans när jag köpte en ny brännkammare.

Svar från Värmarcenter

Tack JT! Vi uppskattar verkligen det fina omdömet.

Gunde N
Skrev om Värmarcenter

Snabb leverans och bra telefonsupport

Svar från Värmarcenter

Tack Gunde för ett fint omdöme. Jag uppskattar även att du valt att slå oss en signal, det brukar lösa alla frågetecken och ge snabbast möjliga lösning.

Robert S
Skrev om Värmarcenter

Bra svar på frågor och snabb leverans

Svar från Värmarcenter

Tack Robert! Vi uppskattar det omdömet enormt..

Anders B
Skrev om Värmarcenter

Jag har inte fått några grejor ännu .Rekordlång leveranstid. jag ångrar verkligen att jag handlade där.

Svar från Värmarcenter

Väldigt tråkigt att detta forum för att visa ditt missnöje. Ett mail hade fungerat jättebra, eller ett samtal. Vi försöker verkligen att vara supersnabba på dessa kanaler. Nu visade det sig ju att delarna ni beställt, skickats dagen efter att ni lagt beställningen. De anlände dagen efter det till utlämningsställe för att sedan inte hämtas ut. Så de gick i retur med en härlig returkostnad som tack... Vi har nu betalt din frakt tre gånger.. för ja, vi skickade dina varor på nytt utan att debitera någon extra frakt.

Deyana N
Skrev om Värmarcenter

Lätt att beställa och snabb leverans.

Svar från Värmarcenter

Tack Deyana för det fina omdömet...

Nils A
Skrev om Värmarcenter

Bra och snabb leverans av diselvärmare till volvo XC 70 saknade dock beskrivning hur man lossade vattenslangarna från Bilen

Svar från Värmarcenter

Bra feedback, tack.. jag skall se om vi kan lägga med en kortare instruktion. För dessa slangar på Volvo är lite knepiga och ofta går fästena sönder. Nu finns de som reservdel att få tag på, men det är ju smidigast om man slipper byta dem oxå. Jag tar det vidare... tack för feedback och för ett fint betyg.

Magnus G
Skrev om Värmarcenter

Hjälpsamma och trevliga Snabba leveranser.

Svar från Värmarcenter

Tack, det omdömet värmer... jag för det vidare till mina kollegor.

Jan P
Skrev om Värmarcenter

Den var tyckte jag men att jag måste fylla ut scheman som detta efteråt är helt onödigt och gammaldags. Vill heller trycka på en emoji som representerar min upplevelse

Svar från Värmarcenter

Spännande formulering, men vi tackar ödmjukast för omdömet.

Fredrik W
Skrev om Värmarcenter

Proffsigt och snabbt! Tack så mycket

Svar från Värmarcenter

Härligt Fredrik! Precis som man vill att det skall vara..

Daniel H
Skrev om Värmarcenter

Jag hade gett högsta betygen om de hade hört av sig med ett offert innan de började arbetet, då jag fick bara höra att bilen är klart och fakturan kom efteråt.

Svar från Värmarcenter

Hej Daniel. Jag blir lite nyfiken på vad vi kan ha utfört för arbete utan att informera innan? Vi har för vana att alltid föra en dialog med kunden innan vi utför ett arbete. Sen är Reco bara kopplat till vår e-handel så då är frågan om du har handlat något online och sedan kommit in för montage? Maila mig gärna lite info, för jag blir nyfiken.. info@varmarcenter.se. Jag vill dock ge ett stort tack för betyget.

Per S
Skrev om Värmarcenter

Värmarcenter ger bra service och har snabba leveranser.

Svar från Värmarcenter

Tack Per för ett fint omdöme.

Bo B
Skrev om Värmarcenter

Köpte ett styrrelä till en Webasto värmare Ringde företaget och fick bekräftat efter att jag skickat ett foto på reläet att det fanns i lager. Därefter beställde jag det på hemsidan och fick det efter ett par dagar. Betalning genom Klarna vilket är mycket smidigt. Trevlig personal vid telefonkontakten

Svar från Värmarcenter

Tack Bo! Både för ett trevligt samtal och för detta fina omdöme. Att göra som du och ringa vår kundtjänst är varmt rekommenderat för att säkerställa att det blir rätt delar som skickas. Då slipper vi massa returer och skicka varor på nytt. Sen nås vi alltid via mail och ofta via vår chat på hemsidan.. Tack

Nils E
Skrev om Värmarcenter

Bra och snabbt bemötande och leverans

Svar från Värmarcenter

Härligt att höra, tack för ett fint omdöme.. ☀️

Christer H
Skrev om Värmarcenter

Bra och snabb leverans av värmaren. Rekomenderas !

Svar från Värmarcenter

Härligt att höra Christer, tak för ett fint betyg. Hoppas även installationen gick smidigt. Har ni några funderingar så tveka inte att ta en dialog med våra tekniker. info@varmarcenter.se

Kjell A

Helnöjd!Hällsn ka.Gick jättesmidigt

Svar från Värmarcenter

Tack Kjell! Precis så skall det fungera, jättesmidigt!

Björn L
Skrev om Värmarcenter

Enormt bra utbud som jag faktiskt inte hittat någon annanstans, speciellt inte i Sthlm. Såg även att de hade lite fler prylar (utblås och div) i lager. Jätte bra!

Svar från Värmarcenter

Ja, vi har faktiskt ett väldigt stort utbud. Faktum är att vi har ca 3000 artiklar som vi inte hunnit få upp i butik online och ytterligare ca 5000 artiklar med bara någon dags ytterligare leveranstid. Så söker man något som inte finns online så maila oss gärna, vi plockar fram det åt er. Tack för ett väldigt fint betyg ☀️

Mikael A
Skrev om Värmarcenter

Snabb leverans och bra service.

Svar från Värmarcenter

Tack Mikael för omdömet, härligt att höra att ni uppskattar leveranstid och servicenivån. Nästa gång skall vi försöka nå fem Reco ☀️

Tony S
Skrev om Värmarcenter

Mycket trevlig support och snabb leverans.

Svar från Värmarcenter

Kul att du uppskattar vårt engagemang och support, det är värt mycket i våra ögon.

Thord E

Smidig beställning snabb leverans

Svar från Värmarcenter

Det gläder mig att allt gick smidigt och snabbt. Nästa gång skall vi försöka göra det där lilla extra som hade gett oss en femte Reco ☀️

Perssons A
Skrev om Värmarcenter

Mycket snabb o bra suport ……………

Svar från Värmarcenter

Härligt att höra! Vi uppskattar när vi får möjlighet att ha en dialog med våra kunder. Ofta är det varor av teknisk natur där flera lösningar finns och då är det bra att bolla tankar och idéer innan man går vidare. Hoppas allt går bra med reparationen..

Mats P
Skrev om Värmarcenter

Fel antal av de backventiler jag beställt, inte det antal jag skulle ha. Fakturan var dock på rätt antal. Ingen återkoppling på Mail till dem. Betalade och beställer aldrig av dem igen.

Svar från Värmarcenter

Hoppla... här verkar det som om det har blivit något galet. Fel antal säger du, jag skall genast se över ordern och se till så att du får det antal som du beställt. För att säkerställa att detta inte händer igen så vore jag ytterst tacksam om ni ville berätta vilken adress ni skickat mail till, för jag kan inte finna något mail från er. Jag beklagar verkligen om det har blivit fel från vår sida och gör vad jag kan för att rätta detta.

Christopher W
Skrev om Värmarcenter

Helt ok skulle get 5 ut av 5 om det inte vore att varje leverans var det något som var del dvs fel antal saker eller fel dimension mot det jag beställde. Dock åtgärdades det direkt...

Svar från Värmarcenter

Det tycker jag är ett fair betyg, vi kan alla göra fel och det viktigaste är att man ser till att lösa det. Men har man väl gjort en miss så är man inte värd full pott. Stort tack för omdömet och för din förståelse i detta fall.

Lars M
Skrev om Värmarcenter

Ett mycket bra bemötande från första samtalet. Problemlösningen och hjälpen jag fick var ovärderlig. Denna firma kommer jag garanterat att använda mig av flera gånger. Jag köpte en brännarinsats till en Volvo. /Lars

Svar från Värmarcenter

Härligt Lars! En viktig komponent i att få rätt delar är att man säkerställa rätt förutsättningar och underlag. Då är ett samtal till oss ofta värt varenda minut det tar. Kul att det löste sig så bra.. och tack för ett väldigt fint omdöme.

Göran R

ok !

Svar från Värmarcenter

Kort och enkelt men budskapet går fram, tack för omdömet och för att ni använder er av oss.

Tångens A
Skrev om Värmarcenter

Bästa service 💯💯 o bästa personal

Svar från Värmarcenter

WOW.. bättre betyg än så, kan man väl inte få. Jag skall framföra till mina kollegor att de har levererat på topp ytterligare en gång. Stort tack för ett fint omdöme.

Portronny A
Skrev om Värmarcenter

Snabb leverans, bra bemötande och snabb support. Bra priser, brett sortiment (kunde köpa alla delar från samma leverantör)

Svar från Värmarcenter

Tack för ett väldigt positivt och bra omdöme. Det värmer att läsa och jag skall framföra det till mina kollegor som alla har varit inblandade i att totalupplevelsen blev bra... så från oss alla, stort tack