Webhallen Sveavägen

Sveavägen 39, 111 34 Stockholm

3.5 / 5 i betyg — 66 rekommendationer
Webhallen är ett av svenskt e-handelsföretag som säljer spel, film, mjukvara, hårdvara, hemelektronik och hushållsprodukter både över internet och i butik. Välkommen till butiken på Sveavägen 39 i Stockholm!
Sveavägen 98, 11350, Stockholm
Birgitta D:
Fantastiskt bra hjälp och stort tålamod, tack
Ändra min profil

Läs vad 66 kunder tycker om Webhallen Sveavägen

• Malin I
    Malin I skrev om Webhallen Sveavägen
    snabba leveranser och bra priser men sjukt dålig återkoppling och service vid reklamation.
    En veckas svarstid på varje mail och kompensation som inte är värt namnet.
    Beställde ett sällskapsspel som gåva till en vän och fick ett trasigt spel, det tog över en vecka innan jag fick svar över huvudtaget och då vill de ha bilder, jag skickar bilder direkt och dte tar ytterligare flera dagar innan återkoppling.
    Jag föreslår rimlig kompensation som att jag kan köpa ytterligare ett spel till halva priset så slipper de få tillbaka ett spel i trasig kartong och betala returfrakt osv.
    Efter en månad har jag nu fått jag ett erbjudande om att få 75 kr i rabatt på ett spel som kostar 249:- och då bjuder de inte ens på frakten.
    Kommer inte att använda mig av deras tjänster fler gånger.
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Webhallen Sveavägen
    Otroligt nöjd med Webhallen. Kommer alltid att handla här.
  • Hannes E
    Hannes E skrev om Webhallen Sveavägen
    Lämnade in min Webhallen Config Laptop till er sen 29 maj i år då det var fel på nätaggregat och datorn blev extremt varm. Blev då lovad att reparationen skulle ta 2-3 veckor. Efter 3 veckor så är datorn fortfarande inte klar och jag efter att ja fått reda på att serviceverkstaden var tvungna att beställa delar så bad jag er att sätta in en större SSD i datorn (vilket i min värld tar max 10 min att göra).

3 veckor senare har datorn fortfarande inte kommit och jag hör då av mig till er igen utan att få något svar. Jag mailar andra på er kundtjänst och får svar efter ett par dagar att min dator kommer komma veckan därpå. Vilket den såklart inte gör. Utan datorn kom i måndags den här veckan. Nästan 9 veckor efter det att jag lämnade in den.

Jag har under denna period haft mailkontakt med er och uttryckt mitt missnöje och krävt kompensation då jag har behövt min dator väldigt länge.

Kompensationen ni var beredda att erbjuda var (utöver att jag ska betala hela beloppet på den nya SSD) 250 kronor på mitt medlemskonto.

Jag märkte även direkt när jag fick datorn åter att det saknades en gummiplopp som sitter på undersidan för att plasten ej ska ligga dikt an mot underlaget

Och till råga på allt så får jag tillbaka datorn med samma Windows-licens som jag hade innan vilken är blockerad (då den är kopplad till originalhårdvaran, om man byter SSD så funkar det ej) så jag måste skaffa en ny licens, vilket jag har krävt er på. Och den gamla SDD disken är helt tom så till den måste jag OCKSÅ skaffa en ny licens till.

Så det ärendet är nu under handläggning och jag har inte hört av från er på två dagar nu.

Jag tycker att detta är helt undermåligt och absurt att ni levererar sådan "service" till era kunder och att ni sen inte är beredda att ge någon form av vettig kompensation. Mitt ärendenummer är R56307. Jag kommer att överklaga kompensationen då jag åtminstone vill ha ordentlig rabatt på den nya SSDn samt nya Windows-licenser till mina diskar. Ni är välkomna att kontakta mig om ni har något vettigt att erbjuda. Ni har mitt nummer.
  • Joakim
    Joakim skrev om Webhallen Sveavägen
    Det funkar jättebra att handla hos Webbhallen. Men blir det problem så kan ni inte räkna med hjälp.
    Min läsplatta var trasig när jag fick den. Detta kunde konstateras direkt av personalen i butiken eftersom den inte var fullt installerad då felet var att den inte kopplade upp mot nätverk.

När man köpt en vara som är trasig direkt när den packas upp så förväntar man sig förstås någon form av service och vilja att rätta till felet.
    Jag fick ett riktigt otrevligt bemötande i butiken och besked om en orimlig tid för undersökning av varan.

Mitt råd om man ska handla elektronik är att göra det på nätet. Då kan man undersöka varan ordentligt och se att den fungerar. Gör den inte det så går det bra att skicka tillbaka den inom 14 dagar och häva köpet enligt distansavtalslagen.

Köper du något i en butik och upptäcker att varan är trasig så får du vänta 4 veckor på att Webbhallen skickar varan till tyskland för diagnos. I värsta fall säger dom att det är du som orsakat felet och då får du en räkning. Såhär skriver Webbhhallen på sin sida:

"Webhallen testar alla inlämnade produkter. Visar det sig att det är ett fel som inte täcks av garanti eller reklamationsrätt alternativt om produkten är felfri debiteras kunden från 300 kr för Webhallens testarbete (avgiften kan komma att bli avsevärt högre om felet upptäcks av en certifierad servicefirma)."

Som konsument är du alltså ganska utelämnad till vad företaget påstår har hänt med din produkt. Särskilt på ett ställe som Webbhallen där det inte tycks finnas någon vilja att hjälpa till eller lösa ett problem.
  • Greger P
    Greger P skrev om Webhallen Sveavägen
    Jag är nöjd, fick mina varor inom 48 timmar efter det att jag lagt en beställning.
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Webhallen Sveavägen
    Jag har fått det sämsta tänkbara bemötande av Webhallens kundtjänst (Rickard L). Jag ringer för att fråga hur jag ska göra när min diskmaskin jag beställt från dem ska levereras hem till mig på pall, och får dryga svar, han har ingen kunskap alls inom området och har ingen aning om vad är en EUR-pall är för något, han vill inte hjälpa mig, han säger att han och Webhallen avsätter sig ALLT ansvar, jag får helt enkelt ingen hjälp.
    Jag säger att jag har mailat Webhallen två gånger ett dygn tidigare, utan att få svar. Rickard L påstår att mina mail inte kommit fram.
    Idag, 4 dygn senare, får jag svar från Webhallen. Då har de svarat på mina mail, trots att Rickard L påstått att dessa mail inte kommit fram. Alltså en nödlögn.
    Servicen (eller vad man ska kalla det) jag fick från Webhallens Kundstjänst är bortom all kritik. Att man kan ignorera viktiga mail, för att sedan vara fruktansvärt otrevlig i telefon, är inte OKEJ när man jobbar med kundkontakt.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Webhallen Sveavägen
    Perfekt system att man kan reservera varor och bara komma och hämta dom. Oftast bra priser också.
  • ANDREAS P
    ANDREAS P skrev om Webhallen Sveavägen
    helt ok, håller på att bli dyra
  • Stina T
    Stina T skrev om Webhallen Sveavägen
    Bra, snabba, ok priser, Skickar fort grejer även fast man inte bor i stockholm, toppklass!
  • John K
    John K skrev om Webhallen Sveavägen
    Köpte en laptop i november som var trasig i plasten uppe i vänster hörn vid skärmen. Reklamerade den och fick en ny, som visade sig ha samma fel. Mailar kundservice om detta utan att få svar. Dessutom upptäcker jag att datorn är begagnad, för det saknas skruvar till släden där man monterar hårddisken. Kontaktar HP som bekräftar att så är fallet eftersom garantin på maskinen började gälla redan i april. Går till Webhallens butik i Göteborg, och de ber så hemskt mycket om ursäkt och säger att det kan skett ett misstag, att det kan varit en fyndvara som sålts till fullt pris. Han säger att han kan beställa hem en ny dator, men jag svarar att jag vill känna på den först så att den inte har samma fel som de två tidigare. "Absolut" svarar han. Jag kan till och med få starta den och se att jag är nöjd med den innan jag väljer om jag vill byta eller ej. Jag ber honom beställa den till Webhallens butik på Sveavägen i Stockholm, eftersom det blir lättare för mig. Några dagar senare går jag till Webhallen på Sveavägen och där får jag ett sjukt dåligt bemötande. Datorn finns där men jag får inte titta på den. Först vill de titta på min dator och se om de bedömer att det är ett reklamationsärende. Jag svarar att datorn är kvar hemma, att jag bara tänkte känna på denna först och se om det ens är värt att byta, så som jag blivit lovad i deras butik i Göteborg, och om jag vill byta så kommer jag tillbaka dagen efter och byter. Men hon kontrar med att de måste avgöra om det är ett reklamationsärende först. "Klart det är ett reklamationsärende" svarar jag. "Den har ju samma fel som den förra, och den reklamerade ni ju". "Och inte nog med det, ni har ju för fan sålt mig en begagnad dator och tagit fullpris för den". "Mmm" svarar hon. Riktigt dåligt att ena butiken säger en sak och andra butiken sätter sig på tvären. Hur många andra stackare har dom krängt begagnade varor till utan att sänka priset?
  • Martin A
    Martin A skrev om Webhallen Sveavägen
    Sjukt trevlig personal och väldigt tillmötesgående vid returer. Väldigt snabbt och smidigt, speciellt om man beställer på hemsidan innan
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Webhallen Sveavägen
    Efter att jag misslyckats fatalt med att köpa på webben(kolla min reco på webhallen.com) så sprang jag till butiken på Sveavägen. Galen kö som gick relativt fort. Trevlig personal.

Dock minus för att de inte hjälper med att stoppa in minnet som jag köpte till min laptop. Känns som det borde vara en självklarhet.
  • Caj S
    Caj S skrev om Webhallen Sveavägen
    Ringde kundtjänst, väntade i 23 minuter inte ett svar. Öppnar klockan elva men verkar som att deras kille inte vaknat då.

Verkar riktigt kasst på den fronten
  • Jay W
    Jay W skrev om Webhallen Sveavägen
    Jag tycker att Webhallen är en väldigt bra kedja och uppskattar de events de har. En färgklick i vardagen.
    Varför jag inte ger full pott till företaget är för att det oftast luktar apa inne i butikerna.
    Jakob J gillar detta
  • Martin A
    Martin A skrev om Webhallen Sveavägen
    Jag kom dit och bad om att få köpa den senaste x-box 360 konsolen. När jag kom hem fick jag reda på av en vän att det inte var den senaste x-box 360 konsolen. Så jag gick dit och frågade varför jag fått den äldre versionen när jag klart och tydligt bad om den senaste och bästa.
    Dom svarade att det var jag som gjort fel genom att vara "otyldig" och att den inte gick att lämna tillbaka för att kartongen var i "dåligt skick". Det enda jag gjort med kartongen var att ta bort tejpen och då hade lite "färg" från kartongen försvunnit. Resten var i gott, oanvänt skick. (Sen så tror jag att dom säkert har lite x-box kartonger över när dom lägger upp flera stycken i butiken för att prova...)

Jag har handlat tidigare på webhallen, flera gånger. Och Enligt min användare på deras hemsida för över 10 000 kronor. Men att bli behandlad så dåligt och få en så otrevlig service fick mig att aldrig mer vilja gå tillbaka dit.
    Det spelar ingen roll att de är lite billigare än andra affärer, den här händelsen fick mig att aldrig mer vilja gå dit eller köpa något från dem. Fy fan för webhallen..
  • Peter
    Peter skrev om Webhallen Sveavägen
    Grymt företag med både bra service och riktigt bra priser. Alltid snabbt och smidigt. Rekommenderas.
  • Adam J
    Adam J skrev om Webhallen Sveavägen
    Köpte ett kombi frys/kylskåp som jag återlämnade efter knappt en timme. Färgen var inte den jag trodde och jag hade då bara brutit halva yttre skyddsplasten. Frigoliten, inre plastskydden plus tejpen runt kylskåpet var orörda. Försäljaren undersökte varan och hittade inga repor. Trots att varan returnerades orörd ville webhallen ta 25% av priset. Ett skämt med andra ord. Ett tips köp aldrig varor för mer än 250 från webhallen. Servicen är obefintlig.
  • Michelle J
    Michelle J skrev om Webhallen Sveavägen
    En massa snorungar som står i kassorna,det är väl för dyrt att rekrytera vuxna människor,

Dessa har ingen servicenivå whatso fking ever.. I synnerhet inte i Fruängen,

Jag säger som i gamla hederliga Unreal tournament " USELES" jag köper faktiskt Elektronik prylar för 50000:-+ / år eftersom jag har 2 företag och dessutom gillar teknik själv.

Men från och med nu går jag till någon annan, konkurrensen är stenhård och Webhallen är sällan billigast..
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Webhallen Sveavägen
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Webhallen Sveavägen
    Perfekt i tid och bra service. TACK
  • Karin H
    Karin H skrev om Webhallen Sveavägen
    Har handlat här ett par gånger, dvs via webben och uthämtning i affären på Sveavägen och då har det gått snabbt och enkelt. Lite längre längre väntetid har det varit när jag gått dit och handlat direkt över disk. Kanske är det så är det så att jag i de senare fallen kommit i rusningstid men de har olika kösystem vilket jag tycker är bra.

Det som ger extra bra betyg är deras behandling av folk som inte är så "insatta". Har haft två äldre vänner som är vad man kan kan kalla "datorovana" som handlat där och de har alltid fått den bästa hjälp. I bland har personalen haft lite problem men alltid hittat utvägar. En person skulle ha en extern hårddisk som inte var inne men eftersom hon ännu inte skaffat sig e-post(jo, sådan finns år 2011) blev det problem att fylla i vart aviseringen skulle gå. Den unga expediten såg lite undrande när han vill ha bekräftelse på att han inte hade hört fel, du har ingen mail? Efter att ha tänkt efter frågade han mycket försynt "Har du telefon?". Vän av ordning kanske undrar varför jag inte beställer åt dem istället men det får jag inte. De gillar att gå dit och säger att de lär sig något nytt varje gång och att "pojkarna" är så trevliga.
    Janne J gillar detta
  • Alex J
    Alex J skrev om Webhallen Sveavägen
    Har handlat där flera gånger och aldrig några problem!

Handlar gärna igen då det bli dags att skaffa sig något nytt!!!
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Webhallen Sveavägen
    Var i Chamonix när min lillebror fyllde 16 år så jag beställde via Webhallen ett par Koss Porta Pro Limited Edition. Vad jag vet vart han mycket glad och kunde hämta ut hörlurarna några dagar efter beställningen.
  • Carin S
    Carin S skrev om Webhallen Sveavägen
    Bra bemötande både i affär och via e-mail. Snabb service och ett bra sortiment. De rekommenderas helt enkelt!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Webhallen Sveavägen
    Har handlat här några gånger, och som vanligt är det ju inte någon större skillnad i pris mellan olika elektronikkedjor, men här finns det andra mervärder i form av service och snabbhet.

Beställer man via nätet så går det snabbt och smidigt. De tar dessutom alla betalmedel vilket är ett stort plus och rätt företagstänk.

Via releaser brukar de fläska på rejält och göra rediga arrangemang som gemeneman lyfter på ögonbrynen för. Detta kan man bland annat hitta på Youtube!
    Torbjörn J gillar detta
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Webhallen Sveavägen
    Jag gillar verkligen konceptet med webbutiker som har utlämning av varor över disk. Handlade på Webhallen så sent som häromdagen, väntetiderna är inte så långa (och tiden kan bedrivas med tv-spel) och personalen är verkligen mån om sina kunder.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Webhallen Sveavägen
    Alltid suveräna!
  • Tim V
    Tim V skrev om Webhallen Sveavägen
    Förut har jag inte varit annat än nöjd med Webhallen, men i år har det ändrats helt. I april beställde jag en bärbar dator från Webhallen. En månad senare slutade "klickknappen" fungera. Jag skickade in datorn på reparation, och fick vänta några veckor innan jag fick tillbaka den. Efter att servicepersonalen hade monterat datorn efter reparationen, buktade nu tangentbordet utåt, och det skramlade ganska ordentligt när man skrev.

Efter ungefär en månad till, slutade samma knapp att fungera igen. Jag skickade in datorn en andra gång, och det dröjde en månad till innan jag fick tillbaka den. Originalkartongen var nu borta, och datorn gled runt i en dåligt vadderad kartong med laddaren liggande direkt mot locket. Där sjönk andrahandsvärdet en del. Batteriet hade servicepersonalen tryckt fast utan att öppna några spärrar, så att dessa satt snett och lika gärna hade kunnat gå sönder när jag rättade till problemet. Jag brydde mig inte om att ringa in och klaga, både för att jag hade fått lägga tillräckligt mycket tid på det hela redan.

Nu började jag vara så överdrivet försiktig med datorn att jag slutade använda klickknappen helt. Men det dröjde inte särskilt länge innan ett tredje - och fjärde - fel uppstod. Strömsladden blev obrukbar när jag skulle sätta den i vägguttaget, och "pinnarna" lossnade och åkte in i sitt plasthölje. I ungefär samma veva, fällde jag upp skärmen, hörde ett litet "kras", och såg att plasten intill ett gångjärn hade spruckit. Jag skickade in alltihop en tredje gång.

Den här gången fick jag ett mail som sa:

"Er dator är nu mottagen på serviceavdelningen.
    Vid kontroll kan vi dock konstatera att skadorna du beskriver ser ut att vara yttre åverkan.
    Vi kan ansöka om reparation hos Asus för bedömning men chansen är överhängande att de nekar garantireparation med hänvisning till just yttre åverkan.
    Ett kostnadsförslag kan komma att bli väldigt dyrt och om du väljer att neka förslaget kommer datorn att returneras utan åtgärd mot en hanteringsavgift. Avgiften varierar men ligger vanligtvis på runt 1000 SEK.
    Återkom med hur du vill göra. "

Webhallen tänker alltså inte göra nånting åt felet alls, utan vill bara upplysa om att nästa hand, tillverkaren, kan ta väldigt mycket betalt för att utföra en reparation - eller ta runt 1000 kronor för att inte göra någonting alls med 2000-kronorsdatorn.

Jag blir nu väldigt upprörd, ringer Webhallen, och berättar om hela proceduren för en Fredrik - som svarar medhållande genom hela samtalet och säger att han själv pratat med många kunder som råkat ut för samma sorts sprickor i plasten på samma sorts dator.

Han understryker däremot att företaget inte står för _några_ kostnader som tillverkaren måste utföra.

Webhallens servicepersonal kan inte heller skriva någon kommentar till tillverkaren med sin åsikt - så även om de hade ansett att det handlade om ett fel som uppstår vid normalt användande (vilket det också _gör_), hade tillverkaren ändå kunnat skicka mig en räkning som alltså väldigt troligt hade kunnat vara dyrare än vad datorn var när den var ny och hel.

Jag skulle alltså vilja avråda _alla_ från att köpa dyra varor av Webhallen. Inte bara för att det tar evigheter innan man får tillbaka dem efter en reparation. Inte bara för att de slänger originalkartonger. Inte bara för att servicepersonalen är värdelösa på att montera ihop saker, eller att man på fullt allvar måste sitta uppemot en halvtimme i telefonkö (om det inte bara tutar upptaget) _varje_ gång man ringer in, - eller för att de inte svarar alls på Twitter. Utan allra mest för att de inte står för de konsekvenser som uppstår när de säljer varor de vet inte håller.
    John K, Nikke L gillar detta
  • Anders S
    Anders S skrev om Webhallen Sveavägen
      2010-09-10
    Nikke L: Gillar också webbhallen. Något särskilt som framkallar det höga betyget?
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Webhallen Sveavägen
    Håller bra priser och har det mesta. Väldigt bra att de har en affär mitt i city. Förut när Webhallen var mindre kunde du få väldigt bra rekommendationer genom att fråga killen i kassan, men nu är det inte längre så.

Ville t ex ha en extern hårddisk för backup. Frågade killen i kassan som rekommenderade en. När jag kom hem kollade jag upp recensioner och då visade det sig att den externa hårddisken hade fullkomligt sågats i alla tester. Gick och bytte den och förklarade läget och frågade om det inte fanns någon annan bra, då rekommenderade han en hårddisk som jag av en slump hade setts sågats den med. Egentligen en komisk historia!

Hur som helst bra priser, men du kan spara många sköna hundralappar på att även kolla på andra ställen.
    Måns J gillar detta
      2010-09-10
    Måns J: Träffande - personalen låtsas ofta som att de kan nåt, även när de inte gör det.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Webhallen Sveavägen
    De är inte alltid billigast, men billiga nog. Enkelt att se vad som finns i lager och sedan gå förbi och hämta upp. Gillar konceptet skarpt. Ibland väldigt långa köer, men det finns en snabbkassa för dem som handlar mycket.
  • Maciej S
    Maciej S skrev om Webhallen Sveavägen
    Ibland lite högre priser än budgetbutiker men servicen slår allt!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Webhallen Sveavägen
    Bra priser, framför allt på minneskort.
  • Dejan D
    Dejan D skrev om Webhallen Sveavägen
    Gäller att hitta rätt personer med känsla och kan "mina" genrer och finner bra filmer åt en.
    Finns 2 i Malmö dock ingen från Tjockhult har lyckats ännu. Try and try again... hehe.
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Webhallen Sveavägen
    Eftersom de valt att samarbeta med PayPal så ändrar jag min femma till en etta.

Företag som samarbetar med PayPal promote:ar terrorism och som motarbetar ett öppet och fritt samhälle och ett företag som är vidrigt i sitt bemötande mot välgörenhet.

Lite källor:
  • Sidney T
    Sidney T skrev om Webhallen Sveavägen
    Har alltid fått tag på det jag önskar här, till ett mycket bra pris.
  • Thomas
    Thomas skrev om Webhallen Sveavägen
    Var bättre tidigare, kvaliten sänktes när företaget köptes av pixmania.
  • Jonathan J
    Jonathan J skrev om Webhallen Sveavägen
    Har handlat på webhallen många gånger och det har fungerat bra alla gånger. Har inte heller haft problem med garantiärenden och personalen är hjälpsam. Rekommenderas!
  • Johan H
    Johan H skrev om Webhallen Sveavägen
    Jag har inte handlat så många gånger via webhallen, men har främst positiva saker att säga hittills. Beställde i söndags en dator, en skärm, ett PS3-spel och en handkontroll. Datorn fanns inte i lager, och slutade att säljas under tiden jag väntade på min. Fick dock höra att den skulle komma i lager igen till dem som beställt en innan den annonserades som säljstoppad. Nu följer jag mitt kolli, som verkar innehålla datorn och allt det andra.

Tummen upp!
  • Göran N
    Göran N skrev om Webhallen Sveavägen
    Har blivit riktigt riktigt dyra på senare tid.
    Köpte ett nytt tangetbord från dom för ca 1 vecka sedan.
    När jag väl kom ut till bilen öppnade jag kartongen och såg då att det var en stor repa på baksidan. Återvände till samma kassör och sa att jag ville ha ett nytt. Fick en sur blick och en kommentar att "det där måste du ha gjort själv!"
    Efter många om och men så insåg jag att det bara var att acceptera eländet.
    Att jag bara varit ute från butiken i mindre än en minut spelade tydligen ingen roll. Jag hade repat tangentbordet, hur nu det skulle ha gått till när det hela tiden låg i sin kartong.
    ALDRIG MER WEBHALLEN!
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Webhallen Sveavägen
    Billiga och bra. Alltid trevliga! Har köpt massor där och är alltid lika nöjd!
  • Björn G
    Björn G skrev om Webhallen Sveavägen
    Webhallen är en av de få datoraffärer dit man kan känna sig trogen. Även om de nuförtiden är ett stort företag så blir man generellt sett mycket väl bemött, även i returärenden.
  • Daniel
    Daniel skrev om Webhallen Sveavägen
    Ett schysst ställe som har bra kundsupport och välinformerad personal. Hit kan du gå om du omgående behöver nya komponenter till din dator, känner för att köpa lite film, eller spel.
  • Erik L
    Erik L skrev om Webhallen Sveavägen
    Många av mina TV-spelsinköp har gått via webhallens hemsida. De har ett bra utbud som uppdateras kontinuerligt och de gånger jag har beställt har jag inte behövt vänta mer i 2-3 dagar innan leveransen har skickats till nästa postombud. Inte mycket att klaga på med andra ord, rekommenderas.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Webhallen Sveavägen
    Deras internetbutik är mycket bra och deras butik på Sveavägen är också väldigt bra. Mycket nöjd kund!
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Webhallen Sveavägen
    Perfekt med sin internetbutik och uthämtningsbutiker i Stockholm, love it! Har produkter som annars kan vara svåra att få tag på.
  • Love H
    Love H skrev om Webhallen Sveavägen
    Stort sortiment på spel, film, musik m.m. Bra läge och service. Dessutom är det kul med deras olika kampanjer, erbjudanden och events samt deras många teststationer för nya spel.
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Webhallen Sveavägen
    Helt klart bästa elektronik-affären med fysisk adress i Sverige. Kunnig personal som endast en gång i mitt liv som kund, lurat på mig något jag inte vill ha. Känns tryggt att handla. Personalen må vara ung, men otroligt kunnig. Har bra svar på det mesta.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Webhallen Sveavägen
    Butiken har fått ett lyft sedan de flyttade från Adolf Fredriks Kyrkogata då det praktiskt taget inte gick att komma in i butiken pga allt folk. Stort sortiment, trevlig/bemötande personal som kan sin sak. Oerhört prisvärda produkter dessutom. Ett minus dock till köerna som lätt blir översvämmade under vardagsrush, kösystemet är annars i toppklass och går enligt mig inte att göra på ett bättre sätt.
  • Donnie D
    Donnie D skrev om Webhallen Sveavägen
    Snabba leveranser och bra priser. Väldigt trevlig personal i butiken i Göteborg också.

Företag inom dator nära Webhallen Sveavägen:

Macfixaren AB

Björnnäsvägen 21, STOCKHOLM
Macfixaren AB
Fredrik T:
Mycket bra och snabb service och alltid ett trevligt bemötande både på telefon och vid personliga besök.

Sveavägen 98, Stockholm
Birgitta D:
Fantastiskt bra hjälp och stort tålamod, tack

Miguru Media AB

Husumsgränd 32, ENSKEDE
Miguru Media AB
Anki H:
Har inte haft jättemyck kontakt, men den kontakt som varit har jag inget att anmärka på.

Vektorgrafik Stockholm AB

Götgatan 22, STOCKHOLM
Vektorgrafik Stockholm AB
Lennart B:
Jag har jobbat med Vektorgrafik sedan 2007 och dom har designat och utvecklat två hemsidor för mig. Nyligen gjorde vi om den ena pga den beh...

Internet Border Technologies AB

Norra Stationsgatan 93, STOCKHOLM
Internet Border Technologies AB
Asbjörn F:
Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att gö...