Webking

Webking

Ring 020-89 94 42 www.webking.se

WEBKING är ett It-bolag specialiserat på webbutveckling och app utveckling för mobila enheter. Vi hjälper utveckla våra kunders affärer och stärka deras konkurrenskraft genom att tillföra strategisk kompetens och skapa anpassade lösningar.

17 omdömen om Webking

Per N
Skrev om Webking

Bra kontakt med få inblandade med ödmjuk inställning till vår komplicerade process.

Svar från Webking

Tack för det positiva omdömet, Per! Det gläder oss att du upplevde en bra kontakt med oss och vi är glada över att ha kunnat hjälpa er.

Rawdesigns
4.9/5 i betyg av 86 omdömen 4.9 av 86 omdömen

Jag är jättenöjd med arbetet som Ida och Paul utfört. Nya logga, snygg design på hemsidan för www.mindatorsupport.se och optimering av ladd

Smart A
Skrev om Webking

Genomgående ett bra bemötande med personal som var lyhörda för våra önskemål. Våra förväntningar var att WebKing skulle leverera en web app enligt våra önskemål vilket de också gjorde på utsatt tid.

Svar från Webking

Tack Smart Agritech för det positiva omdömet! Vi är glada över att ni upplevde ett bra bemötande från vår personal och att vi lyckades leverera er webbapplikation Pigxcel enligt önskemål och inom utsatt tid. Det är alltid vårt mål att uppfylla våra kunders förväntningar och det är fantastiskt att höra att vi lyckades med det för er.

Biototal N
Skrev om Webking

Bra engagemang och bemötande. Uppfyllde våra förväntningar.

Svar från Webking

Tack så mycket för det positiva omdömet Biototal! Vi är glada över att ni upplevde ett bra engagemang och bemötande från oss, och att vi lyckades uppfylla era förväntningar med utvecklingen av Bioväxt. Det är alltid vårt mål att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen och det känns fantastiskt att höra att vi lyckades med det för er.

Karma Mobil

Har haft nöjet att samarbeta med Webking i drygt ett år och är mer än nöjd! Lätta att arbeta med, effektiva och levererar i tid. Otroligt skönt och stimulerande med en teknisk leverantör som förstår affärsbehovet. Keep up the good work! Med vänlig hälsning, Kristoffer

Svar från Webking

Tack Kristoffer för det fantastiska omdömet! Det har varit en glädje att samarbeta med er på Karma Mobil och vi är glada över att du är mer än nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att vara lätta att arbeta med, effektiva och leverera i tid, så det är fantastiskt att höra att vi lyckades uppfylla dessa krav för dig. Vi är också glada över att vi kunde förstå affärsbehovet och hjälpa dig att nå era mål. Tack för att du valde Webking, och vi ser fram emot att fortsätta samarbetet med dig i framtiden.

Markus A
Skrev om Webking

Vi fick en kostnadsfri bra grundgenomgång innan avtal/köp. Vi hade höga förväntningar på professionalitet och i slutändan levde man upp till detta. Priset blev dock något högre än väntat. Vi beställde utveckling av en mobilapp för Android och iOS.

Svar från Webking

Hej Markus! Tack så mycket för din feedback om vår kostnadsfria rådgivning och vår professionella service! Det gläder oss att höra att vi levde upp till dina höga förväntningar och att du var nöjd med resultatet av mobilappen som levererades för både Android och iOS. Angående priset, vi beklagar att det blev något högre än vad du förväntade dig. Vi vill dock påpeka att vi alltid strävar efter att ge våra kunder det bästa möjliga resultatet och att vårt pris speglar den höga kvaliteten på vårt arbete. Vi är övertygade om...

Marianne K
Skrev om Webking

Trevliga, snabba och hjälpsamma!

Svar från Webking

Det är fantastiskt att höra att du upplevde oss på Webking som trevliga, snabba och hjälpsamma. Vi försöker alltid göra vårt bästa för att ge en positiv upplevelse och hjälpa till på bästa möjliga sätt. Tack för ditt vänliga omdöme!

Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tydlig och bra kommunikation med snabb återkoppling genom hela projektet. Relevant kostnad på framtagande av app. Trevliga att samarbeta med. Kan å det varmaste rekommendera Webking om du går i tankar att utveckla en app!

Svar från Webking

Hej Martina, Tack för ditt positiva omdöme om Webking! Vi är glada över att höra att du var nöjd med vår kommunikation genom hela projektet och att vi kunde ge dig snabb återkoppling. Vi lägger stor vikt vid att ha en öppen och tydlig kommunikation med våra kunder, och det är alltid glädjande att höra när det uppskattas. Vi är också glada över att du var nöjd med kostnaderna för framtagandet av din app Underbara unge. Vi försöker alltid att ge våra kunder konkurrenskraftiga priser utan att tumma på kvaliteten på vårt arbete....

Calobre A
Skrev om Webking

Arbetar kundnära och upplevs mycket engagerade! Jättenöjd med vårt samarbete och det arbete de gjort och även om vi inte är klara så känner jag fullt förtroende på att vi tillsammans kommer slutföra projektet precis som jag önskar!

Svar från Webking

Hej Louise! Tack för det fantastiska omdömet! Det gläder mig mycket att du upplever att vi på Webking arbetar kundnära och engagerat. Att höra att du är jättenöjd med samarbetet och det arbete vi utfört med din app Breeding Journal är verkligen upplyftande för oss. Tack igen för ditt positiva omdöme! Vänliga hälsningar,

Motala Energi AB

Kunniga och verkligen måna om projekten de tar åt sig! Topp i mycket

Svar från Webking

Hej! Det gläder oss enormt att höra att ni uppskattar vår kunnighet och engagemang i de projekt vi tar oss an. Vi på Webking strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och att vara måna om våra kunder och deras projekt. Tack för att ni valde oss som er partner och vi ser fram emot att fortsätta leverera toppresultat till er app Motala Energi!

Stockholmsmarknader A

Trevligt, men väldigt rörigt. Deras prototyp var inte tillräckligt genomarbetad och större delen fick göras om.

Svar från Webking

Hej Stockholmsmarknader, Tack för er feedback angående vår prototyp till er kommande app Loppla. Vi beklagar att den inte var tillräckligt genomarbetad och att det ledde till att en stor del fick göras om. Vi tar er feedback på allvar och kommer att se till att våra prototyper i framtiden är mer genomtänkta och färdiga innan vi presenterar dem. Vi hoppas att vi kan få möjlighet att visa upp för dig en förbättrad version av vår produkt och att du kommer att uppskatta de förbättringar som vi har gjort. Tack igen för din feedback, den hjälper oss att bli bättre. Vänliga hälsningar,

Karma Mobil

Tack till hela Webking teamet som på ett ytterst proffsigt sätt tog sig an utvecklingen av vår app och såg till att den blev verklighet. Metodiskt och fokus på rätt saker från dag 1 till leverans. När det är dags för nästa projekt blir valet lätt! Med vänlig hälsning, Kristoffer

Svar från Webking

Hej Kristoffer! Tack för dina vänliga ord! Det betyder mycket för oss på Webking att höra att vårt arbete uppskattas och att vi har kunnat leverera en app som uppfyller era förväntningar. Vi är glada över att ha kunnat samarbeta med er på Karma Mobil och vi ser fram emot fler projekt tillsammans i framtiden. Med vänliga hälsningar, Robert och Webking-teamet

Per N
Skrev om Webking

Utveckling av ett produktions och uppföljningssystem för organiska gödselmedel. Ett bra personligt bemötande. Engagerade och värdeskapande

Svar från Webking

Hej Per! Tack så mycket för din feedback och positiva omdöme! Det är verkligen glädjande att höra att du upplever webapplikationen Bioväxt som ett bra produktions- och uppföljningssystem för organiska gödselmedel. Vi är stolta över att kunna hjälpa våra kunder utveckla högkvalitativa lösningar. Det är också fantastiskt att höra att du upplever vårt personliga bemötande som bra och att vi är engagerade och värdeskapande. Vi är alltid måna om att ge våra kunder den bästa möjliga servicen och att hjälpa dem att nå sina mål....

Ali A
Skrev om Webking

Webking har hjälpt oss skapa en grymt komplex tjänst som är så användarvänlig att en 10 åring kan använda den. WebkingTeamet har levererat, över förväntan.

Svar från Webking

Hej Ali! Vilken fantastisk feedback att få höra! Det gläder mig verkligen att höra att ni är nöjda med vår service och att vi har överträffat era förväntningar med framtagningen av Advoqa. Att skapa användarvänliga tjänster är en av våra styrkor här på Webking och det är alltid roligt att höra att det märks hos våra kunder. Tack för att ni valde oss som er samarbetspartner och vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er på bästa sätt framöver! Vänliga hälsningar,

Titti J
Skrev om Webking

1. Applikation/intranet 2. Enkelt att samarbeta med och har trevliga och otroligt duktiga medarbetare 3. Hade höga förväntningar och de levererade inom utsatt tidplan och budget 4. Kan varmt rekommendera Webking som samarbetspartner och leverantör

Svar från Webking

Hej Titti! Tack för din fantastiska feedback och omdöme om vårt företag Webking! Det gör mig riktigt glad att höra att ni har upplevt vår applikation/intranet som användarvänlig och att ni har haft ett trevligt samarbete med vår personal. Vi är stolta över att ha kunnat uppfylla era förväntningar och leverera inom utsatt tidplan och budget. Vi ser alltid till att hålla högsta kvalitet på vårt arbete och göra allt vi kan för att våra kunder ska vara nöjda med vår service. Tack för att du rekommenderar Webking som samarbetspartner...

Lotten L
Skrev om Webking

Webking hjälpte oss att ta fram en ny app. De var professionella och flexibla när våra önskemål ändrades under projektets gång. Resultatet var utmärkt!

Svar från Webking

Hej Lotten! Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme om vårt arbete med er nya app, Hjälpredan! Vi är oerhört glada över att ni är nöjda med resultatet och att vi kunde möta era förändrade önskemål under projektets gång på ett professionellt och flexibelt sätt. Det är alltid vår målsättning att leverera högkvalitativa lösningar och vi är glada att ni upplevde det så under er app-utveckling. Vi ser fram emot att fortsätta arbeta tillsammans med er och hjälpa er att nå era framtida mål. Tack för att ni valde Webking som er samarbetspartner! Med vänliga hälsningar,

Ewa J
Skrev om Webking

Professionella, kompetenta, trevliga, hög kvalitet på leverans

Svar från Webking

Hej Ewa! Tack så mycket för din fantastiska feedback och omdöme! Det gläder mig verkligen att höra att du upplever oss som professionella, kompetenta och trevliga. Vi på Webking strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet till våra kunder och det betyder mycket för oss att höra att vi lyckats med det när det gäller er. Jag hoppas att du och Uppsala Stadsmission kommer att fortsätta att vara nöjda med vårt samarbete och tveka inte att höra av er om ni behöver någon hjälp eller support framöver. Tack igen för ditt fina omdöme! Med vänliga hälsningar,

Per H
Skrev om Webking

Vill knappt att andra ska veta hur bra dom är. Dom ska ju fokusera på Mig som kund :)

Svar från Webking

Hej Per! Tack så mycket för din feedback, det betyder verkligen mycket för oss på Webking att höra att du uppskattar vår fokus på dig som kund. Vi är stolta över att erbjuda en högkvalitativ kundservice och vår främsta prioritet är alltid att se till att våra kunder är nöjda och får den bästa möjliga upplevelsen. Vi ser fram emot att fortsätta att ge dig den service du förtjänar och hoppas att du kommer att rekommendera oss till dina vänner och kollegor. Tack igen för din feedback! Med vänliga hälsningar,