Wellkept

Wellkept

www.wellkept.se
  • BadgeTenYears
1 008

Välkommen till Wellkept! Här använder vi endast de bästa preparaten när vi utför rekond och lackskyddsbehandlingar på bilar, båtar och motorcyklar. Vår personal vet vad de gör och genomgår kontinuerligt utbildningar för att vi ska bli ännu bättre. Vi är så säkra på vår sak att vi kan ge något vi kallar Nöjd-Kund-Garanti: bäst...

1008 omdömen om Wellkept

Sedan starten hos Reco 2014

Niclas R
Skrev om Wellkept

Professionellt och vänligt bemötande. Var där för andra gången för återbehandling av lackskydd. Alla behandlingar förklaras ordentligt och resultatet blev kalasbra. Rekommenderar varmt!

Anders K
Skrev om Wellkept

Bra bemötande, kunnig personal. Kan varmt rekommendera Wellkept som vet hur en bil ska tas hand om.

Thomas E
Skrev om Wellkept

Bilen blev fin och blank men vi hade inte förstått att behandlingar behöver upprepas så ofta.

Patrik V
Skrev om Wellkept

Trevligt bemötande. Bra kvalitet i arbetet. Har nyttjat Wellkept i många år.

Christoffer H

Vänligt och proffsigt bemötande. Alltid toppkvalitet och stort ansvarstagande. Jag har lämnat över tio bilar till Wellkept genom åren och alltid varit supernöjd.

Marco S
Skrev om Wellkept

Grym service, trevligt bemötande och proffsigt resultat. Lackskyddsbehandlat två bilar hittills, kanonbra varje gång.

Svar från Wellkept

Hej, Marco Tack för din fina rekommendation! Vi tar gärna hand om dina bilar i framtiden :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Christer S
Skrev om Wellkept

Ett företag att rekommendera trevligt. Bemötande och bra utfört arbete😀😀

Svar från Wellkept

Hej, Christer Vi blir glada när du vill rekommendera oss till andra. Mvh, Personalen på Wellkept

Michael K
Skrev om Wellkept

Grym service som vanligt, rekommenderas varmt!

Svar från Wellkept

Hej, Michael Tack för de fina orden, vi är glada över att du rekommenderar oss till andra. Mvh, Personalen på Wellkept

Claes J
Skrev om Wellkept

Bra bemötande och väl utfört arbete.

Hej, Claes-Erik Om du är nöjd så är vi nöjda :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Jan B
Skrev om Wellkept

Mycket nöjd med allt. Varit det efter varje behandling.

Svar från Wellkept

Hej, Jan Mycket nöjd med allt, då känns det som att vi gör rätt. Välkommen åter när det är dags! Mvh, Personalen på Wellkept

Kenneth N
Skrev om Wellkept

Väldigt trevligt bemötande och stor kundvänlighet vid telefonkontakt och med avseende på vilka produkter som de kunde erbjuda. De redogjorde tydligt och bra av vad de kunde erbjuda och hur bilvården skulle genomföras. Beställde keramisk lackbehandling, glas- och fälgbehandling och det arbete som de utförde gav ett mycket positivt resultat och bilen både såg och kändes som ny igen, efter sina1 1/2 år utan seriös bilvård. Erhöll även ett mycket trevligt bemötande vid inlämning och hämtning av bil, samt att man erhöll en genomgång av det arbete som de utfört vid avhämtning av bil.

Svar från Wellkept

Hej, Kenneth Bra att du upplever att vi tar tid med er kunder. Det kan kännas ibland att vi är stressade och inte alltid hinner med att förklara samt visa. Det gör oss nöjda att du upplever att vi tar oss tid med er som kund. Mvh, Personalen på Wellkept

Magnus E
Skrev om Wellkept

Har både lackskyddat och låtit Wellkept handtvätta flera bilar som som jag ägt. Man får alltid så fint bemötande och servicen är toppen! Åker alltid därifrån med en glittrande bil och ett glatt leende!

Svar från Wellkept

Hej, Magnus Roligt att se dig med en nybil. Vi brukar ju tvätta din med jämna mellanrum så vi ses säkert snart :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Jan L
Skrev om Wellkept

Proffessionellt rakt igenom. Vi behandlade ett par nya Tesla både ut och invändigt och de blev kanon.

Svar från Wellkept

Hej, Jan Ja dina Teslor vart fina och det var roligt att du vart nöjd med det vi levererade. Mvh, Personalen på Wellkept

Mats W
Skrev om Wellkept

Bra bemötande, färdig på tid och bilen blev som ny. Mycket nöjd med resultatet!

Svar från Wellkept

Hej, Mats Vi är glada över att du vart nöjd och tycker om vårt bemötande :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Lars N
Skrev om Wellkept

Förutom ett trevligt bemötande, så var resultatet av deras arbete på min sommar bil klart över förväntan!

Svar från Wellkept

Hej, Lars Roligt att du vart nöjd med resultatet och vårt bemötande. Hoppas det blir sommar snart igen så att du kan ta fram din bil. Mvh, Personalen på Wellkept

Alexander P
Skrev om Wellkept

Jättebra bemötande, väl utfört arbete. Eftersom jag använt wellkept förut så hade jag höga förväntningar som de som vanligt uppfyller. Flexibla i hämtning/lämning av bil.

Svar från Wellkept

Hej, Alexander Roligt att vi uppfyller dina höga förväntningar på oss! Bra att du upplever att vi är flexibla vilket vi alltid försöker att vara. Mvh, Personalen på Wellkept

Robert M
Skrev om Wellkept

Proffsigt bemötande och snyggt jobb

Svar från Wellkept

Hej, Robert Vi är glada över dina ord vilket gör ett fint omdöme :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Carl B
Skrev om Wellkept

Otroligt professionella och urmärkt kundservice! Nu har jag haft min bil inne för återbehandling efter en skada. Jag var mycket nöjd med första behandlingen och återbehandlingen blev minst lika bra. Man hade även snyggat upp bilen invändigt, vilket vi inte ens hade pratat om. och det var inget som heller hamnade på fakturan. Så otroligt nöjd.

Svar från Wellkept

Hej, Carl Roligt att du tycker att vi är professionella :-). Vi känner oss nöjda när vi får ett så fint omdöme från dig. Mvh, Personalen på Wellkept

First-Name L

Jag har varit kund hos Wellkept i över 15 år nu och alla mina bilar har blivit så välbehandlade. Idag hämtade jag min nya bil som fått den bästa behandlingen både invändigt och utvändigt. Eufori är känslan när jag ser bilen. Den är finare nu än när den var ny. Samtidigt är personalen så engagerad och lika entusiastiska som jag och de putsar lite extra på bilen hela vägen ut ur lokalen. Tack för ytterligare en fin bil.

Svar från Wellkept

Hej, Jenny Roligt att se dig igen. Ja, du har varit våran kund under många långa år. Du är alltid glad över jobbet vi utför på dina bilar och det gör oss glada. Tack för detta fina omdöme. Mvh, Personalen på Wellkept

Gustaf Sebastian S

Bra och snabb service med skyddslackering av bilen.

Svar från Wellkept

Hej, Gustaf Roligt att du tycker att det varit smidigt och bra service hos oss! Mvh, Personalen på Wellkept

Alexis A
Skrev om Wellkept

Bra o proffesionellt utfört. Trevlig bemötande

Svar från Wellkept

Hej, Alexis Tack för att du gav oss detta fina omdöme :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Yvonne A
Skrev om Wellkept

Mycket bra service och ett kanonbra utfört arbete.

Svar från Wellkept

Hej, Yvonne Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme! Mvh, Personalen på Wellkept

Per B
Skrev om Wellkept

Trevlig personal och bra jobb!

Svar från Wellkept

Hej, Per Vi blir glada över att du gillar oss och jobbet vi gör :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Ulf B
Skrev om Wellkept

Ordentligt och noggrant. Trevligt bemötande också.

Svar från Wellkept

Hej, Ulf Tackar för detta fina omdöme. Välkommen åter! Mvh, Personalen på Wellkept

Åke J
Skrev om Wellkept

som alltid mycket proffsigt mottagande och hantering

Svar från Wellkept

Hej, Åke Kul att du gillar vår hantering samt mottagande. Alltid roligt med kunder som uppskattar oss och det vi gör! Mvh, Personalen på Wellkept

Christian H
Skrev om Wellkept

Bra resultat och trevligt bemötande.

Hej Christian Kort men fint/bra omdöme! Mvh, Personalen På Wellkept

stefan f
Skrev om Wellkept

Mycket bra bemötande. Professionellt arbete. Har varit kund sedan dom startade Wellkept.

Svar från Wellkept

Hej, Stefan Roligt att se dig och dina bilar. Ja, du har sprungit här i en massa år! 20 år bestämt, hoppas det blir ett par år till :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Gert S

Proffsigt bemötande Bra kvalite

Hej, Gert Vi är glada över dit omdöme! Mvh, Personalen på Wellkept

Ingemar P
Skrev om Wellkept

Alltid lika trevligt bemötande och fantastiskt resultat!

Svar från Wellkept

Hej, Ingemar Roligt att du tycker att vi levererar "fantastiskt" resultat :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Hans W
Skrev om Wellkept

Proffsigt bemötande. Har tidigare anlitat Wellkept med minst 10 lackskyddsbehandlingar tidigare på mina BMW och nu första Proceramic på min nya Lexus 350h, som jag fick vänta på i 16 månader. Väldigt nöjd😎

Svar från Wellkept

Hej, Hans Du har varit kund länge med din fina BMW och nu har du äntligen fått din nya Lexus som vi fick förtroendet att behandla. Vi tackar för det. Mvh, Personalen på Wellkept

Thomas J
Skrev om Wellkept

Alltid lika bra bemött på Wellkept, samt ett fantastiskt resultat👍!

Svar från Wellkept

Hej, Thomas Roligt att du känner på detta vis gällande oss :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Lars K
Skrev om Wellkept

Värdigt proffsigt och väl utfört arbete. Kommer alltid att anlita Wellkept

Svar från Wellkept

Hej, Lars Vi är glada över att du anlitat oss och vill göra så framåt. Alltid välkommen :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Johan K
Skrev om Wellkept

Trevligt bemötande och är nöjd med vald behandling för bilen.

Svar från Wellkept

Hej, Johan Glada över att du är nöjd med behandlingen vi utfört på din bil! Mvh, Personalen På Wellkept

Christian H
Skrev om Wellkept

Jag är mycket nöjd med Wellkept! Proffs och väl utfört arbete.

Svar från Wellkept

Hej, Christian Tack för ditt fina omdöme som värmer i höstrusket .-) Mvh, Personalen på Wellkept

Hans B
Skrev om Wellkept

Toppenkvalitet på utfört arbete. Trevligt bemötande. Positivt med lånebil.

Svar från Wellkept

Hej, Hans Vi är glada över att du är nöjd med våran lånebil samt vårat arbete! Mvh, Personalen på Wellkept

Håkan L
Skrev om Wellkept

Bra service och enkelt utfört.

Svar från Wellkept

Hej, Håkan Tack för detta korta :-) men fina omdöme! Mvh, Personalen på Wellkept

Peter F
Skrev om Wellkept

Fantastisk service, mycket proffsigt, seriösa och engagerade medarbetare, alltid toppresultat på min blåa vw golf combi. Både när det gäller tvätt och lackbehandling. Det positiva klimatet känns verkligen när man kommer dit. Jag rekomenderar starkt ”a well kept car” Peter

Svar från Wellkept

Hej, Peter Vi försöker att hålla en positiv anda i klimatet som råder för stunden vilket gör oss extra glada när vi läser rader som dessa. Vi är glada över att du är nöjd med oss och det vi gör. Mvh, Personalen på Wellkept

Olof T
Skrev om Wellkept

Bra utfört arbete på Tesla Model 3, och trevligt bemötande.

Svar från Wellkept

Hej, Olof Vi gör många Teslor och har bra rutin på dem :-) Bra att du tycker att vi är trevliga också. Mvh, Personalen på Wellkept

Per-Olov S
Skrev om Wellkept

Väldigt bra kvalitet och leverans på deras tjänster. Mycket trevlig personal och varmt bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Wellkept

Hej, Per-Olov Du har varit kund i många år och vi hoppas se dig i många år till! Mvh, Personalen på Wellkept

Magnus P
Skrev om Wellkept

Trevlig personal och smidig hantering

Svar från Wellkept

Hej, Magnus Tack för ditt svar och vi är glada över att du känner att det är smidigt och trevligt. Mvh, Personalen på Wellkept

Johan G
Skrev om Wellkept

Enkelt att boka, enkelt att lämna, hyrbil på köpet, enkelt att hämta - alla rätt!!

Svar från Wellkept

Hej, Johan Vad bra att vi fick alla rätt! Välkommen åter :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Björn L
Skrev om Wellkept

Efter den keramiska behandlingen av min bil konstaterar man att den ser nyare ut än när den var ny. Jag har låtit behandla bilen hos Wellkept sedan bilen var ny (10 år och ger mina varmaste rekommendationer till detta mycket proffsiga och trevliga företag! Du blir inte missnöjd med resultatet! /Björn

Svar från Wellkept

Hej, Björn Tack för dessa fina rader. Vi är alltid lika glada över att få se dig och din fina bil. Mvh, Personalen på Wellkept

Thomas Ö
Skrev om Wellkept

Enkelt och bra mottagande där arbetet med lackskyddsbehandling utförts mycket bra !

Svar från Wellkept

Hej, Thomas Det skall vara enkelt att vara hos oss! Vi är glada över att du är nöjd med vårat arbete. Mvh, Personalen på Wellkept

Hans H
Skrev om Wellkept

Lyhörda och professionella. Återvänder hit år efter år.

Hej, Göran Du är så välkommen, hoppas på flera :-) Mvh, Personalen på Wellkept

Mikael S
Skrev om Wellkept

Blev proffesionellt bemött och var väldigt nöjd med jobbet

Svar från Wellkept

Hej, Michael Vad roligt att du vart nöjd med jobbet och vårat bemötande. Välkommen åter när det är dags! Mvh, Personalen på Wellkept

Magnus A
Skrev om Wellkept

God service och bra resultat på utsatt tid

Svar från Wellkept

Hej, Magnus Det gäller att hålla det vi lovar, både tids och kvalitets mässigt! Mvh, Personalen på Wellkept

Åke Y
Skrev om Wellkept

Klart bästa rekondfirman i trakten!. Seriösa och trevlig personal. Jag vill tillbaka!!!

Svar från Wellkept

Hej, Åke Du är välkommen när det är dags igen! Alltid kul att se din välskötta bil hos oss igen. Mvh, Personalen på Wellkept

Håkan W
Skrev om Wellkept

Jag heter Håkan och har gjort denna behandling av lacken på min bil. Helt suveränt, sån lyster och skiten fastnar inte Jag tvättar och blåser av bilen med högtrycksluft. Rekommenderar denna behandling.

Svar från Wellkept

Hej, Håkan Vi tackar för dessa fina rader och är glada över att du är nöjd med vårat arbete. Mvh, Personalen på Wellkept

Björn E
Skrev om Wellkept

Bra bemött Har gjort det tidigare med mycket bra resultat, och nu även denna gång. Lackförsegling + rengöring av bilens insida.

Svar från Wellkept

Hej, Björn Vad bra att du är nöjd samt att du är en återkommande kund :-) Hoppas att vi ses framåt igen! Mvh, Personalen på Wellkept

Daniel H
Skrev om Wellkept

Oj va bra! Förutom bra resultat så ett fantastiskt bemötande.

Svar från Wellkept

Hej, Daniel Roligt att du är nöjd med vårt bemötande och resultat. Mvh, Personalen på Wellkept