Alla kategorier Webshop Wellnia.se

Läs vad 13 kunder tycker om Wellnia.se

• Cécelie S skrev om Wellnia.se
    Mycket trevligt bemötande. Leverans till dörren. Läs mer
  • Kicki S skrev om Wellnia.se
    Köpte ett ulltäcke till reapris. Priset var bra i relation till vara och kontakt i saymband med käpet var bra.
    Men när jag packat upp täcket luktar det av någon kemisk produkt el process, och lite parfym. Har känt denna lukt tidigare i andra ullsängkläder som jag då reklammerade. Har även köpt andra ullsängkläder som inte alls luktat av någon kemikalie, endast av själva ullen. Denna kemiska lukt är en klar missräkning nu. Vädrar nu täcket utomhus men hittills har det inte blivit någon skillnad. Läs mer
    2018-11-05 Wellnia.se svarar Kicki S
    Vi lägger stor vikt vid att bara sälja ullprodukter från tillverkare som lever upp till Woolmarks hårda kvalitetsregler för ren ny ull. Det finns inga parfymer ed. i dessa produkter. En viss naturlig doft av lanolin (ullfett) finns dock kvar i den nya produkten och men försvinner efter en tids användning. Vi tar naturligtvis tillbaka produkten enl lagen om ångerrätt om du önskar returnera.
  • Boris W skrev om Wellnia.se
    det är riktigt bra bra produkter tycker jag! Läs mer
  • Ulf Ivar G skrev om Wellnia.se
    Mail fråga fick svar direkt och fick svar jag var jättenöjd med Läs mer
  • Ulla L skrev om Wellnia.se
    Jag har köpt 2 st ullbäddset i merinoull. Mycket nöjd, inget att anmärka på. Inte behövt ha någon kontakt med företaget då allt fungerat bra positivt. Sover bättre!! Läs mer
  • Siv Lilian F skrev om Wellnia.se
    När jag beställde var det trevligt och bra men när jag efter ett år ca klagade på att pälsen släppte på många ställen i madrassen var de inte lika trevliga. Tycker att det skall hålla längre. Mycket besviken och kommer inte att rekommendera dem vidare.
    Köpte 2 filtar, 2 kuddar och 2 madrasser Läs mer
    2018-06-05 Wellnia.se svarar Siv Lilian F
    Livslängden på materialet styrs av slitaget. Detta kan variera från användare till användare av flera orsaker. Tyvärr kan vi ej lämna garanti för slitage vilket vi förmedlar både på hemsida och på andra sätt. Vid konstaterat materialfel ersätts denna produkt mot en ny. I andra fall kan vi även komma överens med en kompromiss.
    Hör gärna av dig så tar vi upp tråden igen.
    /Kent
  • Inger U skrev om Wellnia.se
    Köpte magnetmadrass och täcke. Mycket trevligt bemötande och kunnig. Proffsigt helt enkelt. Snabb leverans. Nöjd med produkterna. Läs mer
  • Angelica L skrev om Wellnia.se

Fantastisk personlig service,
    Bra bemötande
    Bra produkter Läs mer
  • Christina N skrev om Wellnia.se
    Jag köpte ullsängkläder i kvalitet merino extra fin och är mycket nöjd med mitt köp. Mycket bra bemötande och service av företaget och snabb leverans av beställda varor. Läs mer
  • Elisabeth T skrev om Wellnia.se
    Jag köpte ullbädd och blev väldigt bra bemött, det var snabb leverans såjag är nöjd

Hälsningar Elisabeth Teir Läs mer
  • Gunilla Stigsdotter M skrev om Wellnia.se
    Jag köpte en mycket tunn ull"madrass" som ligger ovanpå mafrassen för att ge undervärme i sängen. Den värmen känns skön.
    Det är säkert 3 år sen jag handlade där.Har inga övriga kommentarer.
    vänligen
    Gunilla S.Malmborg Läs mer
    2018-05-03 Wellnia.se svarar Gunilla Stigsdotter M
    Glad att ullmadrassen uppfyller din förväntan. Vi har idag även tjockare madrasser.
    /Kent