ullkomforten.se

ullkomforten.se

• BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Ullkomforten.se, din pålitliga partner för ullbaserade sängkläder. Vi har 60 års erfarenhet inom ullindustrin och vår passion för ull gör att vi kan tillhandahålla alla typer av produkter som innefattar någon form av ull. Hoa oss på ullkomforten.se hittar du allt från ullkuddar och ulltäcken till ullplädar och...

64 omdömen om ullkomforten.se

Gunilla E

Bra beskrivning Snabb leverans

Karin L
Skrev om ullkomforten.se

Enkelt att beställa och allt fungerade bra! Vi prövar nu madrass och täcke och hoppas att även produkten fungerar som vi hoppats

Per A
Skrev om ullkomforten.se

Mycket nöjd och produkten motsvara min önskan

Svar från ullkomforten.se

Tack Per för fint omdöme. Det är viktigt för oss att leva upp till våra kunders förväntan, Glad att du tycker vi lyckats :)

Gerd P
Skrev om ullkomforten.se

Snabb leverans direkt till dörren.

Svar från ullkomforten.se

Tack Gerd för ditt omdöme. Vi gör vad vi kan för att göra det så bra som möjligt...

Berit B

Har haft ullbädd i Snart 20 år det bästa att sova i

Svar från ullkomforten.se

Tack Berit för ditt fina omdöme och betyg om ullsängkläder.' /Kent

Kerstin L
Skrev om ullkomforten.se

Mycket Bra ulltäcke. Ett ulltäcke skulle alla människor över sextio år investera i , så skulle dom sova och må bättre. Mkt. prisvärt

Svar från ullkomforten.se

Tack Kerstin för ett fint omdöme. Jag kan bara hålla med dig, fast jag vill inte utesluta de under 60 år. :)

Ingrid K
Skrev om ullkomforten.se

Allt fungerade bra. Leveransen kom mycket snabbare än väntat.

Svar från ullkomforten.se

Tack Ingrid för ditt omdöme. Det är roligt att överraska ibland :)

Ulla G
Skrev om ullkomforten.se

Smidigt att handla av er, hoppas madrasserna håller i slitage och komfort.

Svar från ullkomforten.se

Tack Ulla, Vi uppskattar att du vill ta dig tid att ge oss ett så fint omdöme. :)

Karin N
Skrev om ullkomforten.se

Enkelt att handla men vi fick vänta på paketet längre än beskrivet. Fina sittdynor Sköna att sitta på.

Svar från ullkomforten.se

Hej, Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdörme. Det ger oss möjlighet att förbättra Jag kollar upp leveranstiden på din försändelse och återkopplar till dig /Kent

Margareta N
Skrev om ullkomforten.se

Mycket nöjd med madrassen och den fina merinoullen leveransen var snabb 1½ veckas leveranstid och med leverans till dörren m.v.h. Margareta

Svar från ullkomforten.se

Tack Margaretha. Ditt omdöme är mycket värdefullt för oss. Det hjälper oss att fortsätta leverera bra produkter på ett bra sätt med nöjda kunder, / Kent

Åse W
Skrev om ullkomforten.se

Köpte en kamelhårs madrass som motsvarade min förväntningar varm och skön. Kom snabbt.

Svar från ullkomforten.se

Tack Åse, för att du lämnat omdöme. Vi är glada att du vill dela med dig om vad du tycker om både produkt och köpupplevelsen i vår webbshop.

Hedvig M
Skrev om ullkomforten.se

Jättebra produkter! Lätt att handla även om hemsidan är lite sunkig. Helt okej priser. Kommer handla fler gånger.

Svar från ullkomforten.se

Roligt att du blev nöjd. Tack för personligt omdöme om hemsidan. Vi jobbar konstant med hemsidan och tar tacksamt emot input. Under våren är det dax att plocka fram kameran och fota nya produktbilder. / Kent

Marcus R
Skrev om ullkomforten.se

Produkten motsvarade mina förväntningar & snabb leverans

Svar från ullkomforten.se

Tack för förtroendet och det fina betyget!

Margit B
Skrev om ullkomforten.se

Köpte ryggvärmare. Bra form, smidig passar bra under kläderna. Varm och skön. Lätt att beställa, snabb leverans.

Svar från ullkomforten.se

Tack för ditt omdöme & Välkommen åter!

Charlotte B
Skrev om ullkomforten.se

Produkten underbar, helt som förväntat, jag är så glad att jag ”slog till”! Mycket god service och bemötande från Ullkomfort.

Svar från ullkomforten.se

Tack för omdömet Charlotte! Ett rent nöje att få hjälpa dig med dina nya ullsängkläder. :) /Kent

Lars-göran W
Skrev om ullkomforten.se

Den man jag hade kontakt med var väldigt vänlig, hjälpsam, personlig och trevlig. Jag köpte ett komplett bäddset.

Svar från ullkomforten.se

Tusen tack Lars-Göran för ett trevligt omdöme. Det blir ju trevligt med trevliga kunder :) /Kent

Birgit H
Skrev om ullkomforten.se

Beställde en ullmadrass via datan. Har tidigare erfarenhet av dessa ull-madrasser och täcken. Leveransen fungerade väldigt bra. Är mycket nöjd med varan.

Tack Birgit för ditt fina omdöme! /Kent

Lars H
Skrev om ullkomforten.se

Mycket snabb leverans av en väldigt skön ullmadrass.

Svar från ullkomforten.se

Tack för ditt omdöme Lars. Att du är nöjd är vårt viktigaste mål!

Zeljko G
Skrev om ullkomforten.se

Jag är inte nöjd, men väldigt nöjd. Jag rekommenderar det varmt till alla.

Tack för det fina omdömet Zeljko. Jag är väldigt nöjd med det. 😊

Lennart L
Skrev om ullkomforten.se

Köpte madrass dubbel Camel Mycket smidigt ,inga problem, kom hem fortare än vi trodde. Betalar med Klarna,som jag tycker funkar bra.

Svar från ullkomforten.se

Tack för ditt omdöme Lennart. Roligt att allt funkat till belåtenhet. Det är så det skall vara. :)

Bengt A
Skrev om ullkomforten.se

Köpte kudde och leveransen gick fint.

Svar från ullkomforten.se

Tack Bengt för ditt omdöme. Via dem får vi veta vad våra kunder tycker och andra kan få en uppfattning om vår företag. /Kent

Eva X
Skrev om ullkomforten.se

Mycket bra o mycket nöjd Fin kvalitet o snabb leverans

Svar från ullkomforten.se

Hej Eva, Tack för att du ville ge ett omdöme. Nöjda kunder är det bästa vi vet. :) Välkommen igen! Mvh / Kent

Inger A
Skrev om ullkomforten.se

Mycket bra upplevelse! Blev lite fel i starten , men ullkomforten löste det perfekt o snabbt! Jag kommer köpa mer från dom, när jag behöver!

Svar från ullkomforten.se

Tack för ditt omdöme Inger! Självklart skall problemen redas ut på bästa sätt och till sist hittade vi ju hem :) Du är alltid hjärtligt välkommen tillbaka. Mvh /Kent

Bo J
Skrev om ullkomforten.se

Vet ej var felet ligger men paketet finns ej trotts att betalat stort belopp

Britt-marie R
Skrev om ullkomforten.se

Ullmadrass. Mycket bra, Snabb leverans, bra vara. Jag är nöjd med allt.

Roine F
Skrev om ullkomforten.se

Svårt att bedöma! Har ännu inte fått leveransen!

Sari A
Skrev om ullkomforten.se

En ullmadrass med ull på båda sidor. Ett skönt underlag att ligga på. Har inte använt den mer än en vecka men jag har länge tittat på en och är så nöjd att jag äntligen bestämde mig. Har värk i kroppen och hoppas den lindrar och avlastar. En vän trodde den skulle klia, men det gör den inte. Den är mjuk och skön.

Lisa J
Skrev om ullkomforten.se

Bra och snabb service. På hemsidan var det lätt att själv välja storlek, färg och material på varorna.

Rune A
Skrev om ullkomforten.se

Bra pris och leverans på ett par veckor. Nöjd med köpt ullmadrass, sovsäck och kudde

Kenneth A
Skrev om ullkomforten.se

Har köpt ulltvättmedel som jag inte hinnit använda än! Lite väl snabba med utfrågningarna. Annars så har allt fungerat bra.

Christer H
Skrev om ullkomforten.se

Jag enbart beställde åt annan person kan därför inte bedöma produkten.

Jennie J
Skrev om ullkomforten.se

Trevlig och noggrann. Jag hade klickat fel och blev uppringd för korrigering. Det är service!

Annette C
Skrev om ullkomforten.se

Köpte ull madrass men inte fått ännu. Dröjer länge.

Svar från ullkomforten.se

Tittar på din beställning och ser att vi ligger fortfarande inom ramen för utlovad leveranstid. Du har även fått information om söknummer för leveransen och har möjlighet att få info på PostNords hemsida. PostNord gjorde ett leveransförsök igår den 1/10 men kunde inte lämna. Ditt paket ligger nu på ditt utlämningställe och de har skickat en avi om detta idag 2/10. Mvh Kent Carlsson

Anita H
Skrev om ullkomforten.se

Varorna motsvarade mina förväntningar. Köpte bla ullschampo. Tyvärr läckte skruvkorken men flaskan var ordentligt inplastad så den andra varan blev inte påverad men jag vet inte hur mycket av den dyra tvättmedlet jag gick miste om. Det var en hel del tvättmedel som läckt ut. Inte nöjd med detta! Snabb leverans

Ann K
Skrev om ullkomforten.se

Jag köpte ullbäddmadrass och ulltäcke. Jag missade bonuspaketet och blev omgående kontaktad för att få chans att få med det i min beställning. Mkt nöjd med varorna

Bengt B
Skrev om ullkomforten.se

Köpte ulltvättmedel. Snabba och bra leveranser.

Ulrika L
Skrev om ullkomforten.se

Köpte ullmadrass med magneter till dubbelsäng. Allt fungerade klanderfritt.

Svar från ullkomforten.se

Det är så vill ha det, leveranser utan problem 😀

Eva I
Skrev om ullkomforten.se

Allt gick smidigt. Leverans ändå hem till dörren. Mår som en prins när jag går och lägger mig. Har inte ångrat mig fastän de kostade mycket.

Svar från ullkomforten.se

Hej Eva! Mår du som en prins av av att lägga dig i våra ullsängkläder, då mår vi som Kungen :) Ja det blir ju lätt några kronor men...våra priser ligger ändå ca 50% lägre än motsvarande på bussresor och andra visningar. /Kent

Ralf H
Skrev om ullkomforten.se

Köpte ullunderlägg, ulltäcke, kudde och fick en sovsäck på köpet. Måste använda pyjamas när jag ligger i bädden, får klåda utan. Av samma anledning använder jag inte kudden. Mycket nöjd för övrigt då jag har 16 - 17 grader i sovrummet på vintern. Blir direkt varmt under täcket när man lägger sig, i jämförelse med traditionella täcken där det tar en stund innan det blir varmt. Skönt att slippa tvätta sängkläder ofta. Enklare att hänga ut och vädra. Bra bemötande.

Svar från ullkomforten.se

Hej Ralf! Jag är osäker på om du verkligen har köpt "ullsängkläderna" hos oss på Ullkomforten (Wellnia) då det endast finns ett köp av ullschampo registrerat på er. Det är OK att använda pyjamas (eller lakan) om man trivs bättre med det för det är självklart så att vissa är känsligare mot ull än andra!. Man gör som man finner bäst själv. Vi är naturligtvis medvetna om att det förekommer "vassare" ullkvalitéer på marknaden och därför vi väldigt nöjda med att jobba med Europas mest meriterade tillverkare och kan tack...

Nils-Åke J
Skrev om ullkomforten.se

Vi har köpt ullbädden till min fru och honor jättenöjd. Vi har även köpt överdrag till stolar i vår husbil där jag inte är nöjd med armstöds klädseln de vill inte sitta kvar och är fult när de är uppfällda, det bör kunna utformas bättre. Tillmötesgåendet av ullbädden har varit topp.

Svar från ullkomforten.se

Hej Nils Åke! Roligt att frun är nöjd med sin bädd. Då är även vi nöjda :) Stolsöverdagen har du dock inte köpt av oss på Ullkomforten! /Kent

Annette B
Skrev om ullkomforten.se

Spännande. Smärtor som lindras när jag kryper ner i sängen. Helt otroligt.

Hej Anette! Vi är glada att våra ullsängkläder gör nytta för dig :) /Kent

Ann-kristin S
Skrev om ullkomforten.se

Snabbt svar på mejl och snabb leverans av prover.

Britt G
Skrev om ullkomforten.se

Jag har inte fått min beställning ännu från Wellnia!!!! Så jag är lite besviken på dom ingen information????

Svar från ullkomforten.se

Vi har mailat leveransinformation till dig i samband med att varorna skickades. Din beställning finns att hämta på utlämningställe och har aviserats via brev.

Linnea Å
Skrev om ullkomforten.se

Extremt snabb leverans av önskade varuprover

Monica D
Skrev om ullkomforten.se

Fick mycket för dyra pengar..men det var värt det..tack för mycket extra prylar..tack

Philip D
Skrev om ullkomforten.se

Bought a lambs wool topper to cover my tempur mattress, arrived safe and sound well packed and on time. Quality of product is exellent and i find the claims made are spot on i find i have a good nights sleep with little overheating. Very happy to have found this company and product.

Gun N
Skrev om ullkomforten.se

Köpet var mycket bra allt i reklamen stämde in, jättenöjd med madrassen

Ema B
Skrev om ullkomforten.se

Det var ett bra köp. Jag är nöjd med produkten som verkligen jag hade förväntat mig. Det var sov kudde av ull. Mycket bra 🙂

Margareta  G
Skrev om ullkomforten.se

Ullkudde merino BQ motsvarade vad jag förväntade. Wollsan Ullshampo får ett litet minus för att texten på flaskan bara står på tyska. Leveranstid helt OK och betalning via Klarna tycker jag är bra.

Alf M
Skrev om ullkomforten.se

Bäddmadrass. Bra. Kvalité på produkten, det var bra. Inget att anmärka på.