Aktiv på Reco.se sedan 2016

PL, gruppen och ledarskapet
en del av Wenell Management AB

Läs vad 22 kunder tycker om PL, gruppen och ledarskapet

• Nina L skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Jag tycker att kursledarens bemötande var bra. Hon var duktig och lyssnade in gruppens behov och kunskapsnivå. Hon sålde in att det vi lärde oss på kursen kan komma till användning i vår vardag. Läs mer
  • Per-Ivan N
    Per-Ivan N skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Bra bemötande. Väl förberedd kurs. Bra lärare.
    Bra deltagare. Läs mer
  • Liv L skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Väldigt givande och utvecklande utbildning! Läs mer
  • Barbara V skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Proffsig och bra utbildning med psykolog som ledde rollspel och gruppövningar. Läs mer
  • Jessica S skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Mycket bra bemötande, vänliga och trevliga, hjälpsamma, uppmuntrande. Har inget att klaga på. Skulle vara inget bubbelvatten, ingen cola light och inget godis! Läs mer
  • Nadine A skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Bemötandet var väldigt fint med tanke på att utbildningen behandlade svåra frågor såsom tex. konflikthantering. Jag blev positivt överraskad och känner att jag lärde mig flera användbara tekniker. Är mer rustad för att hantera utmanande situationer i ledarskap idag än innan kursen. Läs mer
  • Ulf S skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Wenell levererade över förväntan, vi var en relativt liten grupp så övningarna blev fler och tätare vilket gjorde att många moment kunde befästas redan under pågående kurs. Läs mer
  • Frida N skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    En mycket bra kurs med bra avvägt innehåll att hinna med på 4 dagar. Mycket relevanta teman och som byggdes upp på ett bra och pedagogiskt sätt med bra blandning mellan teori, övningar och reflektion. Läs mer
  • Veronica G skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    Bemötande och hela kursen levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Jessica W skrev om PL, gruppen och ledarskapet en del av Wenell Management AB
    En mycket bra kurs som utmanade alla deltagarna att tänka efter och leta hos sig själva samt att studera andra för att lära sig mer. Kursledaren var underbar. Läs mer