Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Wenell Management AB PMI-certifiering, preparandkurs
4.4 / 5 i betyg — 28 rekommendationer

Läs vad 28 användare tycker om PMI-certifiering, preparandkurs

• Tobias C
    Tobias C skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Professionellt bemötande och relevant kursmaterial
  • Camilla S
    Camilla S skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Tycker att det var en enformig utbildning. Blev tröttsamt att bara bli matad i 4h. Ta bort provet sista dagen och snvänd den tiden för att dra ner de andra dagarna. Tveksamt om jag skulle rekommendera denna utbildning
  • Stefan B
    Stefan B skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Toppenbra. Theresen var mycket engagerad och kunnig.
  • Phat H
    Phat H skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra bemötande från kursledaren.
  • Anna N
    Anna N skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Mkt nöjd! Inspirerande och Therese är en mkt duktig pedagog som lyckas hålla energin uppe trots väldigt mkt information.
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra upplägg för en fakta späckad kurs
  • Bengt K
    Bengt K skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra helhetsgrepp over ämnet som ger en bra grund inför certifieringen. Lite mer exempel från verkliga projekt hade önskats.
  • Therese D
    Therese D skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Kunnig och entusiasmerande kursledare.
    Bra och heltäckande genomgång av materialet.
  • John Å
    John Å skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Området är relativt ointressant om man bortser från att alla vill försöka klara PMP cert. Så jag förstår problemet läraren har. Jag tycker dock ni klarade detta gallant. Hela tiden focus att klara tentan inte snacka om projektledningsmetodik etc.
  • Klas O
    Klas O skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Utmärkt utbildning som ger insikt i hur PMI-provet är uppbyggt och vad som är viktigt att studera extra. Särskilt beröm till kursledaren Anders Tjernberg som ledde kursen i bra tempo, gick igenom materialet och exemplifierade så att förståelsen underlättades, avstyrde sidodiskussioner samt svarade kunnigt på alla frågor.
  • Anders F
    Anders F skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra upplägg, lagom stor grupp och bra med uppdelat på 2x2 dagar.
  • Paul W
    Paul W skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Kursen var mycket bra. Gav en bra översikt över vad som behöver studeras. Kursledaren hade bra svar på frågor på alla frågor om provet etc.

Genom humor och interaktion gjorde kursledaren de 4 dagarna till en mycket positiv upplevelse.
  • Virginie A
    Virginie A skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    very good.
    Vert good traîner.
    Will recommande it.
  • Dennis N
    Dennis N skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Jättebra, bästa PL kursen jag gått
  • Mikael B
    Mikael B skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Jag är väldigt nöjd med kursens upplägg och Anders genomförande. Bra resonemang och tempo.
  • Håkan P
    Håkan P skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Mycket bra kurs med en lärare som hade många erfarenheter att dela med sej av. Känns som om man står väl förberedd inför examensprovet.
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Mycket givande och proffsigt genomfört! Trots allt material som skulle gås igenom fungerade det fantastiskt bra!
  • Morgan G
    Morgan G skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra och lärorik, sammanfattande med bra tänk och praktiska exempel
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra engagemang och bra tempo. Kunde kanske vara lite mer strukturerat, svårt att greppa helheten när man grottar i detaljerna. Bra med spiralblockets ppt utskrifter, men de blir lite för små för att kunna läsa all text.
  • Lennart T
    Lennart T skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    bemötande från företagets sida var trevliga , vänligt och hjälpsamt på alla sätt.
    Läraren såg till att alla hade de material som vi skulle ha. Var det något som fattades som t.ex en penna eller block.Då såg läraren till att fixa det omgående.
    Färskt Kaffe fanns alltid till hands och dem bjöd på något tilltugg till det.
    Förväntningarna på lärarens kunskaper imponerade på mig. Han visste vad han talade om samt gav en hel del extra tips om vad man ska tänka på. Läraren delade med sig av hur man la upp strategin hur man ska klara det.Vilket var bra.

Med tanke på det så kan jag rekommendera att ta kurser på Wenell igen.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    PMI-certifierings kurs, bra kunskap hos föreläsaren. Dock väldigt snabb genomgång av materialet. Hade förväntat mig mer ingående genomgång av system och innehåll.
  • Carl-henrik L
    Carl-henrik L skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Professionella, individanpassar efter önskemål, bra stöd även efter kurser.
  • Benjamin A
    Benjamin A skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Professionellt bemötande och bra struktur på utbildningen.
  • Marina K
    Marina K skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Jätte bra utbildning!
    "Praktisk projekt ledning" är toppen!
  • Isak C
    Isak C skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Jag har fått en bra bemötande från Wenell från början till slut. Jag har under kursen preparandkurs för PMP certif. fått hjälp med att veta hur jag ska "tänka" och plugga för att klara av PMP certifieringen. Kursen har varit värdefull och jag är glad att jag har gått den.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Jag anmälde mig bara några dagar innan kursstart (PMP) och blev mycket bra omhändertagen innan kursstart. Jag fick den informationen jag behövde trots att den redan gått ut till de andra deltagarna. Jag bad om en rabatt då jag anmälde mig så sent och fick även det.
    Allt var mycket bra organiserat under kursen, Anders är mycket generös med erfarenheter, nyfiken på deltagarna och framförde teorin konkret men ändå lättsamt så att man kände hopp att klara certifieringen. Han var bra på att betona att mycket egen tid krävs och det gjorde att jag ägnade mycket tid mellan kurstillfällena samt efteråt och skrev certet redan någon vecka efter sista tillfället och klarade det galant!
    Det är lugnt och skönt i kurslokalen och vi fick frukt och bullar i lagom mängd! Jag kan starkt rekommendera Wenell som kursföretag och Anders som lärare. Om jag ska gå en ytterligare kurs kommer jag först kolla Wenells utbud.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Trevlig lokal, bra bemötande, bra kurs!
  • Pär C
    Pär C skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Jag har gått två kurser hos Wenell. Praktisk projektledning och preparandkurs PMI för PMP (som jag senare skrev prov för och klarade). Jag har bara goda erfarenheter av Wenell. Kurserna har till innehåll varit bra, omgivningen trevlig och instruktörerna pålästa och kunniga. Dessutom har jag erhållit kompletterande material efter kurserna. Jag är nöjd.

Torsgatan 13, 111 23 Stockholm