Vuxenutbildning Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Wenell Management AB PMI-certifiering, preparandkurs
Aktiv på Reco.se sedan 2016

PMI-certifiering, preparandkurs
en del av Wenell Management AB

Läs vad 48 Läs vad PMI-certifiering, preparandkurs

• Ia H skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2019-05-27

En kurs av mycket hög kvalite, med en utbildare som var extremt kompetent. Kan inte annat än att rekommendera denna kurs om man vill PMI certifiera sig. Ett extra plus till att kursen var uppd elad i två omgångar. Läs mer
  • Jörgen W skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2019-05-07

En bra kurs som väl förberedde en inför certifieringsprovet...
    Mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Lars S skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2019-05-02

Fantastisk personal, bra kursledare, bra lokaler, mycket bra kursmaterial. Läs mer
  • Pär T skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2019-05-02

Preparand kursen för PMP, överträffade mina förväntningar. Duktig, påläst och erfaren utbildare som var flexibel och entusiasmerande i sitt sätt att föreläsa.
    Kontakterna innan, under och efter med företaget har varit mycket smidiga och kan inte annat än rekommendera dem.

/Pär Läs mer
  • Mats E skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2018-12-12

Fanstastik kursledare. Den bästa jag haft!

Bra information innan kursstart och även när jag hade frågor innan jag signade upp före kursen Läs mer
  • Peter L skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2017-12-05

En bra kurs och kursledare. För att förbättra den ytterliggare så skulle man kunna ha gjort kursmaterialet tillgängligt en vecka innan så att man kunnat studera lite hemma innan kurstillfället.
    Jag skulle också velat ha kortare kursdagar, typ 9:00-16:00, så att man hinner hem och kan repetera och förbereda sig inför kommande dag. 6 dagars kurs vid 3 tillfällen vore optimalt, med 2 veckors mellanrum.
    Jag förstår upplägget och det är gjort för att resande kursdeltagare skall kunna gå kursen, så mina förslag kommer inte kunna genomföras.
    Tack! Läs mer
  • Linda H skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2017-12-04

Mycket nöjd! Wenell har varit oerhört professionella i allt från information innan kursen, förberedelser innan, bemötande och genomförande. Läs mer
  • Jörgen G skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2017-12-04

Bra och förberedda lektioner med duktiga "lärare". Läs mer
  • Saffa A
    Saffa A skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2017-11-13

The course was informative and tescher was very capable and a joy to work with Läs mer
  • Peter S skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB

2017-11-09

Mycket bra utbildning given av en skicklig och inspirerande föreläsare. Trevlig kursmiljö. Läs mer