Aktiv på Reco.se sedan 2016

PMI-certifiering, preparandkurs
en del av Wenell Management AB

Läs vad 44 kunder tycker om PMI-certifiering, preparandkurs

• Mats E skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Fanstastik kursledare. Den bästa jag haft!

Bra information innan kursstart och även när jag hade frågor innan jag signade upp före kursen Läs mer
  • Peter L skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    En bra kurs och kursledare. För att förbättra den ytterliggare så skulle man kunna ha gjort kursmaterialet tillgängligt en vecka innan så att man kunnat studera lite hemma innan kurstillfället.
    Jag skulle också velat ha kortare kursdagar, typ 9:00-16:00, så att man hinner hem och kan repetera och förbereda sig inför kommande dag. 6 dagars kurs vid 3 tillfällen vore optimalt, med 2 veckors mellanrum.
    Jag förstår upplägget och det är gjort för att resande kursdeltagare skall kunna gå kursen, så mina förslag kommer inte kunna genomföras.
    Tack! Läs mer
  • Linda H skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Mycket nöjd! Wenell har varit oerhört professionella i allt från information innan kursen, förberedelser innan, bemötande och genomförande. Läs mer
  • Jörgen G skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra och förberedda lektioner med duktiga "lärare". Läs mer
  • Saffa A
    Saffa A skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    The course was informative and tescher was very capable and a joy to work with Läs mer
  • Peter S skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Mycket bra utbildning given av en skicklig och inspirerande föreläsare. Trevlig kursmiljö. Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Utmärkt kurs. Therese är en kursledare som verkligen behärskar ämnet och har en förmåga att beskriva och förklara koncept på ett tydligt och lättbegripligt sätt.

Kursavgiften inkluderar material (från Velociteach) som bryter ned PMI-underlaget med fokus på vad som är viktigt inför certifieringsprovet. Dessutom inkluderas e-learning.

Högt rekommenderat för den som funderar på att certifiera sig. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    En mycket angenäm upplevelse.

Ett bra upplägg. Kunnig föreläsare. Läs mer
  • Joakim H skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Mycket bra, kursen motsvarade helt mina förväntningar. Mycket kunning och engagerad instruktör, bra lokaler, god lunch. Läs mer
  • Paul L skrev om PMI-certifiering, preparandkurs en del av Wenell Management AB
    Bra organiserat. Mycket kompetent handledare. Läs mer