Wenell Management AB

Wenell Management AB

www.wenell.se
  • BadgeEightYears
1 059

Wenell Management AB med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö grundades redan 1967 och har sedan dess vuxit till ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Vi har genom åren arbetat upp en gedigen erfarenhet om hur man lyckas med projekt och sitt ledarskap. Vi ger dig enkla, praktiska verktyg som fungerar. Oavsett...

1059 omdömen om Wenell Management AB

Winnie C
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Bra bemötande av Wenell! Gick på kursen praktisk projektledning och tyckte att upplägget var bra då kursledaren kombinerade det praktiska med det teoretiska.

Frida E
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Mycket proffsiga och trevliga!

Elin I
Skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Mitt bemötande av Wenell AB och dess kursledare var föredömligt, och kändes både personligt och professionellt. Första kontakten var via email och sen på plats under kursen jag deltog i, kunde inte ha hoppats på bättre och de uppfyllde verkligen mina förväntningar om inte mer. De kursledare jag hade turen att få var oerhört kunniga inom sitt område och anpassade kursen utifrån våra (kursdeltagares) egna erfarenheter och önskemål samt målsättning med kursens innehåll. Jag fick med mig värdefull information, kunskap, förståelse...

Thomas H
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Praktisk Projektledare utbildning steg 2 Wenell vet vad dom "snackar" om. Proffsiga utbildare med stor kunskap.

Per Åke Lennart N
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Kursen i praktisk projektledning gav många bra och tänkvärda verktyg, tips och insikter att applicera i min kommande projektverksamhet. Jag kommer absolut ha god användning av lärdomarna från kursen. Mina förväntningar på kursen uppfylldes tillfullo. Förutom bra och pedagogisk kursledare så fungerade det bra med att alternera teoretiska och praktiska grupparbetsmoment. Wenell har dessutom bra och ändamålsenliga kurslokaler, och erbjöd bra lunch och frukt, smörgås & fika till pauserna. Mycket nöjd med Wenells kurs.

Christian Ö
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Wenells utbildning kring praktisk projektledning gav en bra grund och var även lärorik för de med viss erfarenhet. Uppskattade Wenells sätt att lära också, som gör att de kunskaperna man fått verkligen fastnar.

Selime O
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Kan starkt rekommendera kursen för den som är intresserad av projektledning. Övergripande teoretiska kunskaper (så som metoder och verktyg) vävdes in och integrerades på ett proffsigt sätt tillsammans med de praktiska övningarna. Vi implementerade teorin på plats vilket gör att kunskaperna sätter sig lättare. Uppskattar helhetsupplägget och ser redan fram emot del 2

Lsi P
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Bra och pedagogisk undervisning.

Matilda P
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Gedigen och pedagogiskt utformad kurs med en dynamisk blandning av teori och praktiska övningar. Rekommenderas!

Mia S
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Kunniga kursledare, bra material, bra miljö och bra grupp.

Fabian P
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Mycket bra kurs med fantastisk kursledare och bra upplägg med god balans mellan teori och praktik.

Jarand N
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Mycket lärorik och inspirerande kurs.

Babette M
Skrev om Ledarskap och Kommunikation en del av Wenell Management AB

Bra med exempel och tips. Jag tyckte även att rollspelen var värdefulla inslag i kursen, men även inspelningen.

Marcus H
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Min helhetsbedömning av kursen är mycket god. Kursledare som var mycket erfarna och pratade mycket från egna erfarnheter. Blandning av teori och praktik var mycket uppskattat då det blev mycket intryck och information under dessa dagar.

Sara E
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Bra översikt, lite för många utfyllnadspunkter.

Dzavid H
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Tycker att utbildningen hade en väldigt bra upplägg.

Adrienn S
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Hela kursen var mycket förberedd, samlad och professionell. Informationen jag fick innan, lokalen, maten och naturligtvis genomförandet av kursen. Väldigt bra kursmaterial, bra struktur av dagarna och förstås en väldigt kunnig och bra kursledare. Jag hade ganska stora förväntningar med tanke på att jag har fått denna rekommenderat av flera kollegor, men redan första dagen var jag säker på att jag ska lära mig mycket som kan hjälpa mitt nuvarande/kommande jobb och uppgifter.

Johanna R
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Bra och engagerad kursledare! Väldigt kul upplägg med teori varvat med praktiska moment i form av grupparbeten. Rekommenderar verkligen kursen!

Anastasia E
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Väldigt bra kurs och otroligt professionellt. Man lär sig mycket på 4 dagar. Kommer definitivt använda de verktyg som rekommenderas för att lyckas driva projekt framgångsrikt. Tack Wenell!

Bert-Åke N
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Intressant med kursmedlemmar som har erfarenheter från olika Branscher. Bra generell utbildning i projektledning.

Erik B
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Mycket bra kurs. Blev väl bemött. Hade som förväntningar att få nya verktyg att arbete inom projekt, och det tycker jag att jag fick med mig.

Birthe N
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Jättebra kurs och trevligt bemötande. Bra upplägg på kursen. Jag är nöjd och kan absolut tänka mig gå fler kurser här. Jag förväntade mig att få lite verktyg att arbeta med och det fick jag verkligen.

Thomas H
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Mycket bra bemötande och professionell personal. Utbildningen levererade allt jag hoppats på att få ut av den.

Kristine H
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Fantastisk engagerande kursledare på Praktisk Projektledning. Långa intensiva dagar swishade förbi eftersom det växlades mellan teori och praktik. Sättet och Mats engagemang och leverans av roliga exempel gör materialet lättsmältad och han mästrar verkligen sin roll exceptionellt bra. Jag sökte mig till kursen för att få verktyg att hantera min roll som projektledare och det tycker jag verkligen att jag fick. Jag skulle vilja önska att alla kollegor gick denna kurs och kommer rekommendera Wenell's till dom som är nyfikna och har samma behov som jag.

Sofia S
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Jag gick praktisk projektledning och tyckte upplägget var super. Teori varvat med projektarbete. Otroligt inspirerande och energifylld kursledare som drog många paralleller till verkligheten vilket gjorde det mer förståligt.

Eva L
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

bra att man kan få olika verktyg som stöd när leder ett projekt.

Clarence W
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Bemötandet var glatt, positivt och proffisionellt. Förväntningarna var nog lägre eller visste inte än vad själva utfallet blev :-)

Karolin L
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Lärorika och intensiva dagar med både teori och praktiska övningar. Jag fick en god överblick i projektledning och de verktyg som är aktuella i det arbetet. Jag hade fått Wenell rekommenderat för att de fokuserar på det praktiska övandet vid sidan av föreläsningarna.

Martin S
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Fantastiskt helt enkelt! Det finns inget bättre företag. :)

Lisa N
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Bra utbildning som går igenom grunderna i projektbildning på ett tydligt sätt. Teori blandat med praktiska övningar i grupp som var mycket givande. Lagom stor grupp - ca 15 pers som delades i 3 mindre grupper under övningarna. God mat och fika. Lite för långa teoripass. Bra böcker som vi fick på plats.

Susanne A
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Intensiv, bra och väldigt lärorikt.

Rikard B
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Det var en väldigt trevlig kurs, lagom intensiv men täckte ändå mycket material. Jag kommer att rekomendera er till kollegor i framtiden!

Mattias K
Skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Ett kanonbemötande. Det var första gången jag var på en kurs hos Wenell, så hade inga förväntningar alls. Men efter denna gång är jag helt övertygad om att jag kommer återvända för fler kurser hos Wenell.

Tove S
Skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Jag tycker att det var riktigt bra bemötande från Wenells

Cecilia S
Skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Mycket bra kurs med fokus på diskussion och erfarenhetsdelning, blandat med teori.

Anders A
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Perfekt arrangerat, lättillgänglig kurslokal även för oss utifrån. Projektledaren var driven hängiven och duktig. Bra uppstyrd kurs med teori och praktik.

Joel N
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Riktigt inspirerande lärare. Bra balans mellan praktiskt och inlärning

John K
Skrev om Att leda utan att vara chef en del av Wenell Management AB

Jag tyckte det var en bra och interaktiv kurs som jag kan rekommendera till flera

Petra A

Toppen. Lite för generellt kanske

Azmir S
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Hej, Jag kände mig hemma direkt, riktigt varmt bemötande, allt på topp, lära känna varandra, genomgång praktiska delar, upplägget, jättefin utb. lokal, det överträffade mina förväntningar, teori och praktiska övningar var suveräna, svar på alla frågor, tiden gått fort pga. engagemanget från läraren och gruppen. Mycket bra grundutbildning att det är inte en 5 i betyg är endast för korttid på utbildning. Mvh/Azmir

Torbjörn J
Skrev om Att leda utan att vara chef en del av Wenell Management AB

Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Mina förväntningar var att få nya nycklar till mitt ledarskap , och det levererades.

Vesna G
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Väldigt bra upplägg, bra, utmanande och trevliga utbildare.

Christer E
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Ett mycket proffessionellt och vänligt bemötande gav en avslappnad och bra känsla under utbildningen. Mina förväntningar på att få med mig "verktyg" att använda själv och stödja andra med uppfylldes när jag gick kursen i Praktisk Projektledning.

Åsa J
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Bemötande på topp från start till slut! Anmälde mig till Praktisk projektledning då jag framförallt önskade mig tips och bra verktyg vid projektarbete. Absolut enligt förväntan. Har fått med mig bra verktyg, mycket lärdom, struktur och planering i och genom projektarbetet. Bra upplägg med blandad teori och grupparbete. Roliga dagar!

Åsa F
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Kan inte önska mig ett bättre mottagande av Leif och Tobias, från första stund till sista. De var verkligen där för oss. Jag hade inga större förväntningar då jag jobbat som projektledare i ett antal år. Mitt mål var att få klarhet i ett bra flyt som projektledare och landa hur man effektivt leder ett projekt. Det målet nåddes med råge.

Yvonne L
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Erfarna och kunniga ledare Fick bra kursmaterial med mig hem Lagom stor grupp Fin mix mellan föreläsning och meningsfulla grupparbeten Trevliga lokaler och god mat

Maria M
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Tycker helheten av utbildningen var mycket positiv och över mina förväntningar. Fick en bra överblick över verktyg att använda för bättre struktur i mitt arbete. Fick även en bättre förståelse för en projektledares funktion och den arbetsgång som måste till för bästa resultat.

Jenny B
Skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Det var en bra utbildning som uppfyllde mina förväntningar. Kursledare varkunnig, och engagerade hela gruppen.

Elin A
Skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Kursen i Praktisk projektledning får följande omdöme: Mycket positivt bemötande, både gällande bokning (som blev en ombokning) och utav kursledaren på plats. Förväntningarna att få en tydligare bild av vad ett projekt är infriades. Jag har nu bättre koll på vad som kan anses vara ett projekt och vad som inte kan det samt de olika delarna i ett projekt från förstudie till avslutning. Flertalet användbara verktyg fick jag också prova på.

Isabelle P
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Praktisk projektledning steg 2 Bra lokaler och fantastiskt bemötande. Jag blev riktigt omhuldad med frukost, lunch och fika (kakor, frukt) varje dag... Undervisningen var bra, hade kanske önskat lite mer case studies/praktik.