Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Whyred Msg

Mäster Samuelsgatan 3, 111 44 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Whyred Msg

• Erik N
    Erik N skrev om Whyred Msg
    Svenskt märke med sjukt snygga kläder. Köpte ett par chinos här som jag älskar. Bra passform och bra kvalitet. Trevlig och kunnig personal.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Whyred Msg
    Whyred med Roland Hjort i spetsen skapar ett mode som fungerar för den stilmedvetne svensken. Märket håller på att etalblera sig stort utomlands och tillsammans med Acne och Filippa K är det ett av de designermärken som står i topp på vår exportsida. Fin butik där man hittar hela Whyreds snygga utbud och kollektioner.
  • Petter S
    Petter S skrev om Whyred Msg
    Whyred har funnits ända sedan man var liten 17-åring, men först nu har man utvecklats till att bli en allt större aktör. Kul snitt, lite arty, men i grunden rena & klassiska kollektioner. Missa inte den årliga 70% rean, då shoppingen här i ett nafs går från helt ok till jättekul. Fina jobbkläder för den som inte vill vara enbart stiff på jobbet.
  • Leon
    Leon skrev om Whyred Msg
    Whyred är numera ett riktigt household name, men trots det verkar urvalet av kläder vara begränsat i nästan alla butiker inklusive deras egna i Brunogallerian. Därför har jag valt att rekommendera butiken på Mäster Samuelsgatan, för här finns med all sannolikhet alla Whyredplagg man letar efter.

Mäster Samuelsgatan 3, 111 44 Stockholm