Widerlöv

Välkommen till Widerlöv!
Vi är din mäklare i Stockholm och har erfarenhet inom branschen som sträcker sig tillbaka till 1995. Med denna erfarenhet har vi lärt oss vad som fungerar och inte fungerar i mäklarbranschen. I och med vårt gedigna arbete långvariga närvaro inom mäklaryrket har vi fått chansen att vara med och utveckla och förbättra de arbetssätt som idag är standard inom yrket. 2005 introducerade vi till exempel accepterat pris som sedan har kommit att bli standard i branschen.
Vi är även stolta över att kunna säga att vi var först i Sverige med att erbjuda virtuella visningar med hjälp av VR-glasögon. Vi är Sveriges näst största privatägda mäklarfirma och tror på att en lyckad bostadsaffär innehåller lite mer engagemang, passion och hårt arbete.
Letar du efter ny bostad eller funderar på att sälja din nuvarande så kan du låta någon av våra professionella medarbetare hjälpa dig. Vi hjälper dig att sälja, köpa, värdera bostad samt även allt det praktiska som har med flytten att göra med vår nya tjänst flyttkoordinator. Varmt välkommen till oss på Widerlöv!
  • Innovativa och utvecklat branschen sedan 1995
  • Sveriges näst största privatägda mäklarfirma
  • Kostnadsfri värdering

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
4.9/5 av 70 omdömen
Birger Jarlsgatan 76, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar