Widerlöv & Co - Knivsta

Widerlöv & Co - Knivsta

Ring 018-55 55 55 www.widerlov.se
4.5

Välkommen till Widerlöv & Co!

39 omdömen om Widerlöv & Co - Knivsta

Annika B

Trevligt och professionellt bemötande!

MOHV Gävle
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeTwoYears

Robin är en väldigt skicklig mäklare som strävar efter att ge dig som säljare en känsla av trygghet genom hela bostadsaffären. Han är mycket

Andreas E

Kan verkligen rekomendera Johanna. Proffsig, trevlig och otroligt kompetent. Ett sant nöje att jobba med henne.

Hans E

Bra och trevlig. Tydlig och avspänt bemötande. Lätt att få kontakt med. Verkar engagerad och ansträngde sig för att få ihop affärerna vi var inblandade i.

Fastighetsbyrån Sandviken
4.7/5 i betyg av 2715 omdömen 4.7 av 2715 omdömen

Min uppfattning var att Peter gjorde det lilla extra som krävdes för att hitta en ny bostad åt oss. Vi tog kontakt med Peter tidigt på året

Rolf B

Sofia uppfyllde alla våra krav och önskemål och uppträdde vänligt och professionellt vid vår bostadsförsäljning. Vi rekommrnderar henne varmt till andra säljare eller köpare.

Christoffer R

Johanna var mycket proffessionell i sitt bemötande och hanteringen av hela vår hushörsäljning. Vi hade många frågor och funderingar som Johanna tålmodigt besvarade. Hon lotsade oss med varlig men fast hand genom hela processen och gjorde oss lugna och trygga. Högsta betyg!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Geir J

Sofia gjorde ett suveränt jobb med att sälja mitt hus. Hon är otroligt duktig och proffsig. Stort tack till henne för att det blev en lyckad och smidig försäljning.

Susan R

Vi är mycket nöjda. Allt har fungerat väldigt smidigt.

Fastighetsbyrån Gävle
4.7/5 i betyg av 2753 omdömen 4.7 av 2753 omdömen

Trevlig, lättsam och kunnig. Märkbart att Mikael har varit med i branschen länge

Erik N

Vi har mycket goda erfarenheter av Sofia -- engagerad, noggrann och trevlig!

Henrik R

Lätt att få tag på och mycket tillmötesgående. Proffsigt skött husförsäljning.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Niklas S

Sofia gav oss ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. För oss var det viktigt att vi kände en bra kemi med vår mäklare samt att vi var trygga med att han/hon skulle göra ett bra jobb och det var vi med Sofia.

Jacob R

Mycket positivt bemötande. Oerhört inläst och bra på alla sätt och vis!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Johanna L

Sofia gav ett väldigt proffsigt intryck vilket hon även levde upp till. Jag skulle absolut anlita Sofia igen om jag skulle sälja/köpa bostad igen.

Sofia S gillar detta
Charlotte L

Sofia uppträdde proffesionellt och hade god kännedom om bostaden vi köpte. Vi är väldigt nöjda med Sofia.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Michaela E

Sofia hade ett proffsigt bemötande , kunde svar på de frågor jag hade och varit väldigt hjälpsam. Kan varmt rekomendera henne.

Malin M

Ypperligt, kunde inte ha blivit bättre

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Barbara M

Mycket trevlig, sympatisk och korrekt.

Sofia G

Sofia var så snäll och tillmötesgående. Hjäpsam från allra första visningen till sista överlämningen av nycklarna.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Mona S

Vi kan varmt rekommendera Woderlöfs. Vänligt p proffsigt bemätande

Michael F

Sofia gör ett alltid ett bra jobb med allt. Dvs hela processen. Jag rekommenderar henne till alla mina vänners försäljningar. ??

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Björn K

Mycket bra bemötande , väldigt service inriktad löser alla problem snabbt kan starkt rekommenderas

Lisa M

Helt ok mäklare. Bra under kontraktskrivandet, ordning o reda. Lite hafsig under visningen. Man kände sig lite stressad.

Sven-åke C

Johanna har för oss varit en bra mäklare. Tyvärr blev inte försäljningen av vårt hus inte så mycket som mäklaren trodde. Hon har snabbt svarat och rett ut de frågor som vi hade.

Christopher J

Duktig och engagerad tills papperen var påskrivna, sedan lite mindre engagerad.

Matilda E

Oproffsig! Hade adrig svar på mina frågor och slarvade till det lilla som de hade hand om och betede sig som att det inte hade gått fel. Fick inte hjälpen som de hade anställts för helt enkelt. Skulle aldrig anlita dom/henne igen!

Martin C

Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser under hela processen. Allt flöt på fint. Bra och tydlig information samt att vi fick en trevlig stund på W&Cos kontor med våra säljare i samband med övertagandet. Därför blir det full poäng!

Jonas M

Sofia har varit tillmötesgående och valt det bästa för både säljare och köpare.

Mona S

Vi har sålt vår villa i Knivsta och samtidigt köpt lägenhet i Sågenområdet genom Widerlövs och Johanna Viring. Allt löpte pararellt. Johanna skötte försäljningen av huset proffsigt. Huset blev sålt innan ordinarie visning genom att hon ordnade förhandsvisning för några av hennes kunder. Dessutom blev köpeskillingen högre genom förhandsvisning. Johanna skötte detta med ett lugnt o proffsigt och trevligt uppträdande. I övrigt var all personal vid Knivstakontoret mycket bra. All heder till dessa. Vi är mycket nöjda.

Kristoffer M

Tycker att Johanna gjorde att utmärkt jobb, var ingen lätt köpare som satte både henne och oss som säljare på prov. Hatten av till henne som gjorde allt i hennes makt för att se till att det löste sig till allas fördel.

Helena M

Johanna har varit fantastikt proffsig genom hela säljprocessen. Skulle alla gånger anlita er igen!

Bo Edvin B

Mycket nöjd med bemötandet och hanteringen i samband med försäljningen av vår bostad. Förväntningarna infriade.

Per Joakim V

Vi fick väldigt bra hjälp av Widelöv & Co i samband med vår villaförsäljning. Mäklaren var kompetent och väldigt professionell.

Kjell A

Allt har utfallit över förväntan vid vår husförsäljning. Personliga kontakten, hanteringen samt övriga uppgifter som utförts kan bara betecknas som mer än förväntade. Vi kan bara rekommendera Widerlöv för andra i samma ärende.

Anna Elisabeth L

Bra, kunniga och koll på marknaden just nu. Trevligt bemötande

Micael Henry R

Otroligt kompetent, proffesionell mäklare och framförallt serviceminded och säljfokuserad. Rekommenderar Widerlöv och Sofia Sundberg gärna.

Inger Maria Å

Jag har bara positiva saker att säga om företaget som jag har upplevt vid försäljningen av vår villa i Nåntuna.MVH Inger Åberg

Charlotte S

Mycket bra positiv energi vänlighet lyssnande atmosfär

Håkan L

Mycket bra. Ordning och reda. Tydlighet och bra bemötande i försäljningen av vårt hus,

Tomas W och Sofia S gillar detta
Hanna Maria F

Bra och seriöst företag. Vi har fått mycketgod hjälp vid våra försäljningar och är mycket nöjda med deras arbete.

Cecilia Marie K

Vi fick hjälp med försäljning av parhus. Vi hade samma mäklare som fikc slita hårt, trots populärt område. Vi fick inte så mycket betalat som vi hoppats, men servicen var det inget fel på. Några småmissar på vägen (missat annonsering vid ett tillfälle) och gammal annons uppsatt i skyltfönster, men annars bra. Bra arvode efter förhandling (bolaget är sponsor til makens innebandylag).