Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Widerlöv & Co - Knivsta

Widerlöv & Co - Knivsta

Apoteksvägen 1, 741 42 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Widerlöv & Co!

Läs vad 39 kunder tycker om Widerlöv & Co - Knivsta

• Annika B
    Annika B skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Kan verkligen rekomendera Johanna. Proffsig, trevlig och otroligt kompetent. Ett sant nöje att jobba med henne. Läs mer
  • Hans E
    Hans E skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Bra och trevlig. Tydlig och avspänt bemötande. Lätt att få kontakt med. Verkar engagerad och ansträngde sig för att få ihop affärerna vi var inblandade i. Läs mer
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia uppfyllde alla våra krav och önskemål och uppträdde vänligt och professionellt vid vår bostadsförsäljning. Vi rekommrnderar henne varmt till andra säljare eller köpare. Läs mer
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Johanna var mycket proffessionell i sitt bemötande och hanteringen av hela vår hushörsäljning. Vi hade många frågor och funderingar som Johanna tålmodigt besvarade. Hon lotsade oss med varlig men fast hand genom hela processen och gjorde oss lugna och trygga. Högsta betyg! Läs mer
  • Geir J
    Geir J skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia gjorde ett suveränt jobb med att sälja mitt hus. Hon är otroligt duktig och proffsig.

Stort tack till henne för att det blev en lyckad och smidig försäljning. Läs mer
  • Susan R
    Susan R skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi är mycket nöjda. Allt har fungerat väldigt smidigt. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi har mycket goda erfarenheter av Sofia -- engagerad, noggrann och trevlig! Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Lätt att få tag på och mycket tillmötesgående. Proffsigt skött husförsäljning. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia gav oss ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. För oss var det viktigt att vi kände en bra kemi med vår mäklare samt att vi var trygga med att han/hon skulle göra ett bra jobb och det var vi med Sofia. Läs mer
  • Jacob R
    Jacob R skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Mycket positivt bemötande. Oerhört inläst och bra på alla sätt och vis! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia gav ett väldigt proffsigt intryck vilket hon även levde upp till. Jag skulle absolut anlita Sofia igen om jag skulle sälja/köpa bostad igen. Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia uppträdde proffesionellt och hade god kännedom om bostaden vi köpte. Vi är väldigt nöjda med Sofia. Läs mer
    2015-01-12 Sofia S svarar Charlotte L
    Hej, Tack för att du svarade och tack för din bedömning. Jag hoppas ni får ett bra 2015. Mvh/Sofia
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia hade ett proffsigt bemötande , kunde svar på de frågor jag hade och varit väldigt hjälpsam. Kan varmt rekomendera henne. Läs mer
    2015-01-09 Sofia S svarar Michaela E
    Tack Michaela! Hoppas du trivs fortsatt bra i din nya fina lägenhet.
  • Malin M
    Malin M skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Ypperligt, kunde inte ha blivit bättre Läs mer
    2015-01-12 Sofia S svarar Malin M
    Hej, Stort tack för din bedömning! Tack för att du svarade, det glädjer mig. Mvh/Sofia
  • Barbara M
    Barbara M skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Mycket trevlig, sympatisk och korrekt. Läs mer
    2015-01-09 Sofia S svarar Barbara M
    Tack för dina fina ord. /Sofia
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia var så snäll och tillmötesgående. Hjäpsam från allra första visningen till sista överlämningen av nycklarna. Läs mer
    2015-01-12 Sofia S svarar Sofia G
    Hej, Tack för att du tog dig tid att besvara och stort tack för den fina bedömningen. Jag hoppas att du får ett bra 2015. Mvh/Sofia
  • Mona S
    Mona S skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi kan varmt rekommendera Woderlöfs. Vänligt p proffsigt bemätande Läs mer
    2015-01-09 Sofia S svarar Mona S
    Det var trevligt att kunna vara behjälplig hela vägen från försäljning till köp. Jag hoppas att ni trivs fortsatt bra i er bostad. /Sofia
  • Michael F
    Michael F skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia gör ett alltid ett bra jobb med allt. Dvs hela processen. Jag rekommenderar henne till alla mina vänners försäljningar. ?? Läs mer
    2015-01-13 Sofia S svarar Michael F
    Hej, Tack för din rekommendation! Det är alltid ett nöje att kunna hjälpa till. /Sofia
  • Björn K
    Björn K skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Mycket bra bemötande , väldigt service inriktad löser alla problem snabbt kan starkt rekommenderas Läs mer
    2015-01-09 Sofia S svarar Björn K
    Tack Björn! Kul att jag kunde vara behjälplig hela vägen från lägenhetsförsäljningen i Uppsala till ditt köp samt flytt till Knivsta. Stort lycka till, till både dig och lillemannen. Hälsa så mycket från mig! /Sofia
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Helt ok mäklare. Bra under kontraktskrivandet, ordning o reda. Lite hafsig under visningen. Man kände sig lite stressad. Läs mer
  • Sven-åke C
    Sven-åke C skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Johanna har för oss varit en bra mäklare. Tyvärr blev inte försäljningen av vårt hus inte så mycket som mäklaren trodde.
    Hon har snabbt svarat och rett ut de frågor som vi hade. Läs mer
  • Christopher J
    Christopher J skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Duktig och engagerad tills papperen var påskrivna, sedan lite mindre engagerad. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Oproffsig! Hade adrig svar på mina frågor och slarvade till det lilla som de hade hand om och betede sig som att det inte hade gått fel. Fick inte hjälpen som de hade anställts för helt enkelt. Skulle aldrig anlita dom/henne igen! Läs mer
  • Martin C
    Martin C skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser under hela processen. Allt flöt på fint. Bra och tydlig information samt att vi fick en trevlig stund på W&Cos kontor med våra säljare i samband med övertagandet. Därför blir det full poäng! Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Sofia har varit tillmötesgående och valt det bästa för både säljare och köpare. Läs mer
    2015-01-12 Sofia S svarar Jonas M
    Hej, Stort tack Jonas! /Sofia
  • Mona S
    Mona S skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi har sålt vår villa i Knivsta och samtidigt köpt lägenhet i Sågenområdet genom Widerlövs och Johanna Viring. Allt löpte pararellt. Johanna skötte försäljningen av huset proffsigt. Huset blev sålt innan ordinarie visning genom att hon ordnade förhandsvisning för några av hennes kunder. Dessutom blev köpeskillingen högre genom förhandsvisning. Johanna skötte detta med ett lugnt o proffsigt och trevligt uppträdande. I övrigt var all personal vid Knivstakontoret mycket bra. All heder till dessa. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Tycker att Johanna gjorde att utmärkt jobb, var ingen lätt köpare som satte både henne och oss som säljare på prov. Hatten av till henne som gjorde allt i hennes makt för att se till att det löste sig till allas fördel. Läs mer
  • Helena M
    Helena M skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Johanna har varit fantastikt proffsig genom hela säljprocessen.
    Skulle alla gånger anlita er igen! Läs mer
  • Bo Edvin B
    Bo Edvin B skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Mycket nöjd med bemötandet och hanteringen i samband med försäljningen av vår bostad.

Förväntningarna infriade. Läs mer
    2014-03-20 Sofia S svarar Bo Edvin B
    Tack Bosse och Kerstin! Det var med stor glädje att hjälpa er att slå försäljningsrekord i området. Ett stort lycka till med nya bostaden! /Sofia
  • Per Joakim V
    Per Joakim V skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi fick väldigt bra hjälp av Widelöv & Co i samband med vår villaförsäljning. Mäklaren var kompetent och väldigt professionell. Läs mer
    2014-03-04 Sofia S svarar Per Joakim V
    Tack Per & Lotta! Jag vet att ni hade försökt sälja huset en tid innan vi träffades, så det kändes mycket roligt att affären gick så bra när vi kom igång med våra visningar. Nu kan ni blicka framåt och fokusera på era nya projekt. Hur går det med att inreda ladan? All lycka till med projekten! /Sofia
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Allt har utfallit över förväntan vid vår husförsäljning. Personliga kontakten, hanteringen samt övriga uppgifter som utförts kan bara betecknas som mer än förväntade.
    Vi kan bara rekommendera Widerlöv för andra i samma ärende. Läs mer
    2014-02-28 Sofia S svarar Kjell A
    Tack Kjell för de fina orden. Med vänlig hälsning, Sofia
  • Anna Elisabeth L
    Anna Elisabeth L skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Bra, kunniga och koll på marknaden just nu. Trevligt bemötande Läs mer
    2014-03-01 Sofia S svarar Anna Elisabeth L
    Tack Anna! Hälsa familjen från mig. Med vänlig hälsning, Sofia
  • Micael Henry R
    Micael Henry R skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Otroligt kompetent, proffesionell mäklare och framförallt serviceminded och säljfokuserad. Rekommenderar Widerlöv och Sofia Sundberg gärna. Läs mer
    2014-02-28 Sofia S svarar Micael Henry R
    Det har varit med stor glädje och förtroende att få lära känna er och fått hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Stort tack! Nu kommer ni att ha mer tid att spendera i sommarstugan. Med vänlig hälsning, Sofia
  • Inger Maria Å
    Inger Maria Å skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Jag har bara positiva saker att säga om företaget som jag har upplevt vid försäljningen av vår villa i Nåntuna.MVH Inger Åberg Läs mer
    2014-02-28 Sofia S svarar Inger Maria Å
    Jag fick äran att träffa er i ett tidigt skede och ha lång och trevlig kontakt med er. I fortsättningen kanske vi fortsätter springa på varandra i ert nya område. Vi ses! Med vänlig hälsning, Sofia
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Mycket bra
    positiv energi
    vänlighet
    lyssnande atmosfär Läs mer
    2014-02-28 Sofia S svarar Charlotte S
    Tack för din fina återkoppling. Jag hoppas ni trivs bra i er nya våning och område. Med vänlig hälsning, Sofia
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Mycket bra. Ordning och reda. Tydlighet och bra bemötande i försäljningen av vårt hus, Läs mer
    Tomas W, Sofia S gillar detta
  • Hanna Maria F
    Hanna Maria F skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Bra och seriöst företag. Vi har fått mycketgod hjälp vid våra försäljningar och är mycket nöjda med deras arbete. Läs mer
    2014-02-28 Sofia S svarar Hanna Maria F
    Ett stort tack till er att jag har fått följa med er från 2:an i Fålhagen vidare till 4:an i Klockarängen och sedan till husköp ett och två i Alsike. Det har varit kul att följa med på er bostadsresa. Nu bor ni i ett fantastiskt hus, så nu dröjer det väl innan vi ses igen. Ha det så bra och hälsa familjen! /Sofia
  • Cecilia Marie K
    Cecilia Marie K skrev om Widerlöv & Co - Knivsta
    Vi fick hjälp med försäljning av parhus. Vi hade samma mäklare som fikc slita hårt, trots populärt område. Vi fick inte så mycket betalat som vi hoppats, men servicen var det inget fel på. Några småmissar på vägen (missat annonsering vid ett tillfälle) och gammal annons uppsatt i skyltfönster, men annars bra. Bra arvode efter förhandling (bolaget är sponsor til makens innebandylag). Läs mer
    2014-03-04 Sofia S svarar Cecilia Marie K
    Hej! Tack för er kommentar, det är roligt att se att ni förstod och uppskattade det hårda arbete som jag gjorde för er. Det gör jag för alla mina kunder. Riktigt tråkigt att det blev några småmissar, som du säger. Det gör jag mitt bästa för att undvika att det händer igen. Som stolt huvudsponsor till Sveriges bästa innebandylag är det självklart att vi ger spelarna där ett riktigt bra arvodeserbjudande! Hälsa din make så gott och önska honom och laget lycka till i det stundande slutspelet.

Bästa mäklarna i Uppsala:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna