Jonas Cederroth är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Jonas Cederroth har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Jonas Cederroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Jonas Cederroth har haft 11 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 55% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 3 Läs vad Jonas Cederroth

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Cederroth en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen - Fridhemsplan
    2021-11-19 Verifierad kund
    Otroligt bra! Väldigt personlig och tillmötesgående, var med en genom hela processen och gav ett otroligt lugn!
    Stort tack Benjamin! Så roligt att få möjlighet att hjälpa till🙏 Jonas Cederroth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Cederroth en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2021-10-11 Verifierad kund
    Bästa bollplanket genom hela processen & inte rädd för att ”hugga in” där det behövdes! Fixade även kontakter med målare & stylist inför försäljning vilket var så skönt att slippa tänka på i ”röran” Lyhörd för vad man säger & hjälpsam i alla lägen!"
    Tack för förtroendet och ett superfint samarbete!

//Jonas
  • 2021-09-01 Spontant omdöme
    Jonas är en "State of the art" mäklare! Han var alltid tillgänglig, ringde mig så gott som varje dag, ibland flera gånger per dag, med diverse uppdateringar och förslag Det råder inga som helst tvivel att han är den hittills absolut bästa mäklaren som jag har träffat, på alla plan. Han tom hjälpte till att möblera om och flytta på tunga saker i lägenheten, något som inte ingick i hans uppdrag. Mycket starkt rekommenderad!
    Tack så mycket för ett bra samarbete! Jag ser fram emot att arbeta tillsammans igen.
    Allt gott!
    //Jonas