Mikael Bjérnhof

Mikael Bjérnhof

Mikael Bjérnhof är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Mikael Bjérnhof har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Mikael Bjérnhof har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 5.0. Mikael Bjérnhof har haft 79 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Jag gör allt för att överträffa era förväntningar med enormt driv, stor passion och god kunskap om yrket. Jag har bott i de flesta delarna av Stockholms innerstad då jag är uppvuxen här. Jag har hela livet arbetat med människor och försäljning och jag vågar påstå att jag har koll på varenda gata i vår underbara stad.

• Högsta möjliga betyg på flera olika rekommendations-sajter
  • Årets Mäklare Stockholm på Mäklarhuset 2018 & 2019
  • Årets Mäklare Sverige & Spanien på Mäklarhuset 2019
  • Årets Rookie Sverige på Mäklarhuset 2018
  • Årets Mäklare Innerstan på Mäklarhuset 2018 & 2019
  • Årets mest rekommenderade mäklare på Kungsholmen 2018, Q1 2019, Q3 2020, Kristineberg Q3 2020 på reco.se (bedömning av både säljare & köpare)
  • 2:a av ca 2020st fastighetsmäklare på alla mäklarbyråer i Stockholms län med flest sålda lägenheter under 2019 (enligt hemnet)
  • Flest publicerade 1:or i Stockholms län
  • Flest publicerade 1:or på Kungsholmen
  • Flera försäljningsrekord i hela Stockholm
  • Flest publicerade 2:or på Kungsholmen

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 157 Läs vad Mikael Bjérnhof

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen
    2021-09-16
    Vi är mycket nöjda med Mikaels insats när vi köpte vår lägenhet. Han var så trevlig, tillmötesgående och professionell och vi fick god hjälp och svar på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera Mikael.
    Ingrid och Lars S
    Tack sååå jättemycket Ingrid & Lars! Grattis till en superfin bostad! Den kommer passa er perfekt! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Fridhemsplan
    2021-09-10
    Vi är supernöjda med Mikael! Otroligt kunnig och supertrevlig. Affären kunde inte ha blivit bättre. Rekommenderar honom starkt!!
    Tack sååå jättemycket Jirachida! Och grattis till en superfin bostad! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Hammarbyhöjden
    2021-09-10
    Oerhört trevlig, ärlig och kunnig. Mikael var väldigt tillgänglig och tillmötesgående under hela processen och det tror jag gjorde att både jag och säljaren kände oss nöjda och trygga med affären.
    Grattis Adin till en fin lägenhet! Och tack för ditt trevliga omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Fridhemsplan
    2021-09-10
    Mikael bemötte oss på bästa tänkbara sätt. Han vara engagerad och trevlig samt professionell. Dessutom lyckades han få till en affär som både jag och min flickvän samt säljaren var väldigt nöjda av.
    Vi är super glad över lägenheten!
    Grattis Mauritz till en superhäftig bostad! Och tack sååå mycket för ditt fina omdöme och en trevlig process! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Hammarbyhöjden
    2021-09-08
    Jag är så nöjd att jag har valt Micke. Han är driven, kommunikativ, har lång erfarenhet och ger bra råd när man är förvirrad eller inte vet hur man ska göra. Han hjälpte hela vägen. Jag kände mig trygg och behövde aldrig vara orolig. Vill ni sälja: välj Micke, ni kommer inte ångra er :)
    Wow vilka fina ord om mig Mustafa!! Tack för ett supertrevligt samarbete!! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-09-08
    Supertrevligt och proffsigt bemötande och smidig affär!
    Tack Ebba! Grattis till en fin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2021-09-08
    Jag blev väl bemött av Mikael från första början. Jag fick bra svar på alla mina frågor, både om bostaden och bostadsbranschen i allmänhet. Lägenhetsköpet gick smidigt och jag är som allt nöjd med Mikael som mäklare!
    Stort grattis Hedvig till en superfin lägenhet! Och tack sååå mycket för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-09-08
    Mikael Bjérnhof va superhärlig att ha å göra med ifrån första mötet. Han hjälpte oss igenom vår första bostadsrättsaffär och fick oss att känna oss trygga genom hela processen.

Vi är otroligt nöjda med all den hjälp vi fått av Mikael, han är 10/10.
    Tack Hanna för ditt superfina omdöme och stort grattis till en jättefin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Vasastan - Birkastan
    2021-09-06
    Smidig process och hög transparens från Mikael. Väldigt nöjd med min affär och Mikaels insats!
    Tack själv Salar! Grattis till en superfin lägenhet och tack sååå jättemycket för fint omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Kungsklippan
    2021-09-03
    Mikael var väldigt engagerad, trevlig och tillgänglig. Är supernöjd och kommer definitivt att vända mig till honom igen vid nästa affär. Rekommenderar honom absolut!
    Tack André! Supertrevligt samarbete och bra teamwork. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof