Mikael Bjérnhof fd Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-04
2020-03 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Mikael Bjérnhof fd Lindström

• Jacob M köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-08-11

Mikael var väldigt professionell och trevlig genom hela processen. Läs mer
    2020-08-11 Mikael B svarar Jacob M
    Tack Jacob för ditt superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till din jättefina lägenhet! Mvh/Mikael
  • Emma Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-08-10

Det jag uppskattade mest var att Mikael vid första kontakten var på och alert och ville påbörja sälj-processen trots att det var mitt i sommaren. Engagerad hela vägen igenom och känns dessutom mån om att ta del av min fortsatta bostadskarriär. Läs mer
    2020-08-10 Mikael B svarar Emma Ö
    Tack Emma för ditt fina omdöme och ett väldigt trevligt samarbete! Ska bli spännande och se var du sedan köper din nya bostad. Mvh/Mikael
  • Musa Y sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-08-05

2:a
    Supernöjd med Mikael insats vid försäljningen.

Pga ändrade omständigheter så vart jag tvungen att sälja bostaden mitt under "corona-konjunktur". Med flertalet visningar och charm lyckades Micke hitta rätt köpare till min bostad (till ett fantastiskt pris).

Stort tack! Läs mer
    2020-08-05 Mikael L svarar Musa Y
    Tack Musa för ett supertrevligt samarbete och tack för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael
  • Sara J köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-07-15

Kungsholmen
    Jag har köpt en 2.5a på södra Kungsholmen. Mitt intryck av Mikael är mycket gott. På visningen fick jag intrycket att han har mycket välvilja, försöker få förståelse för spekulanterna och svarar direkt på frågor. När vi skulle skriva på papperna var min största oro som förstagångsköpare att jag inte skulle förstå tillräckligt av vad som sas, stod och vad som egentligen är standard när man köper en bostadsrätt. Där kände jag att Mikael läste av det fort och tog sig tiden att förklara från grunden vad allting betyder vilket gjorde mig trygg i processen. Läs mer
    2020-07-15 Mikael B svarar Sara J
    Tack Sara för ditt superfina omdöme! Det glädjer mig att ni kände er trygga i ert köp av bostaden. Är övertygad att ni kommer trivas bra. Ha en fortsatt fin sommar. Mvh/Mikael
  • Elliot S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-07-10

Kungsholmen
    Jag har köpt en fin lägenhet tillsammans med min sambo i Stockholm. Mikael var med oss från början till slut och resonerade olika lösningar och tankar med oss. Mikael hanterade vår nervositet (då det var första lägenhetsköpet) på ett väldigt sympatiskt sätt och gick igenom affären pedagogiskt.
    Proffsigt, sympatiskt bemötande och överlag en bra upplevelse. Läs mer
    2020-07-10 Mikael B svarar Elliot S
    Tack Elliot för ert superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till er jättefina lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh/Mikael
  • Mathias M sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-07-09

Kungsholmen
    Mikael har hjälpt oss att sälja vår 2,5:a på Kungsholmen. Vi hade höga förväntningar på vår försäljning och de infriades med råge. Mikaels lyhördhet, professionalitet och stora driv gjorde att vi nådde högre nivåer prismässigt än vad vi trodde var möjligt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-07-09 Mikael B svarar Mathias M
    Tack Mathias för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • Taj P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-07-05

3:a
    Kungsholmen
    Mikael hjälpte mig att sälja min lägenhet på Warfvinges vag 18.

Jag är mycket nöjd med resultat. Mikael är enkelt att prata och han vet exakt min förväntningar. Läs mer
    2020-07-06 Mikael B svarar Taj P
    Tack så jättemycket Taj för ditt fina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Chun Yeung T köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-30

Kungsholmen- Stadshagen
    Mikael was extremely helpful as I was a first time buyer in Sweden. He was able to guide me through the vast amount of Swedish legal information and documentation in English to help me make an informed choice.

Definitely would recommend for any first time buyer who might need help with Swedish in Stockholm. Läs mer
    2020-06-30 Mikael B svarar Chun Yeung T
    Thank you for your great review! Thanks for a nice process and congratulations again to a super nice apartment! Have a nice summer! Regards/Mikael
  • Rebecca A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-27

Köpte bostad, 1:a 28kvm Kungsholmen
    Mikael har varit tydlig, informativ och öppen under processen vilket gör att de förväntningar som jag som köpare får efter en visning/kontakt uppfylls. Jag upplevde Mikael som väldigt proffsig i sin roll. Läs mer
    2020-06-27 Mikael B svarar Rebecca A
    Tack Rebecca för ditt superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till en superfin lägenhet! Ha en fin sommar! Mvh/Mikael
  • Eva K köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-27

Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    Respektfull och kompetent mäklare som jobbar på att genomföra en bra affär för såväl säljaren som köpare. Läs mer
    2020-06-27 Mikael B svarar Eva K
    Tack Eva för ditt fina omdöme! Stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael

Senaste försäljningarna

Frödingsvägen