Mikael Bjérnhof fd Lindström

Mikael Bjérnhof fd Lindström

Mikael Bjérnhof fd Lindström är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Mikael Bjérnhof fd Lindström har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Mikael Bjérnhof fd Lindström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 5.0. Mikael Bjérnhof fd Lindström har haft 87 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Jag gör allt för att överträffa era förväntningar med enormt driv, stor passion och god kunskap om yrket. Jag har bott i de flesta delarna av Stockholms innerstad då jag är uppvuxen här. Jag har hela livet arbetat med människor och försäljning och jag vågar påstå att jag har koll på varenda gata i vår underbara stad.

• Högsta möjliga betyg på flera olika rekommendations-sajter
  • Årets Mäklare Stockholm på Mäklarhuset 2018 & 2019
  • Årets Mäklare Sverige & Spanien på Mäklarhuset 2019
  • Årets Rookie Sverige på Mäklarhuset 2018
  • Årets Mäklare Innerstan på Mäklarhuset 2018 & 2019
  • Årets mest rekommenderade mäklare på Kungsholmen 2018, Q1 2019, Q3 2020, Kristineberg Q3 2020 på reco.se (bedömning av både säljare & köpare)
  • 2:a av ca 2020st fastighetsmäklare på alla mäklarbyråer i Stockholms län med flest sålda lägenheter under 2019 (enligt hemnet)
  • Flest publicerade 1:or i Stockholms län
  • Flest publicerade 1:or på Kungsholmen
  • Flera försäljningsrekord i hela Stockholm
  • Flest publicerade 2:or på Kungsholmen

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 142 Läs vad Mikael Bjérnhof fd Lindström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-07-13
    Vi blev bra bemötta av Mikael först på visningen och senare i kontakten vid budgivningen. Vi upplevde Mikael som mycket erfaren och som en mäklare vi skulle tänka oss att använda när vi säljer lägenhet i framtiden.
    Tack Robin och grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen - Fridhemsplan
    2021-06-21
    Mikael hjälpte mig vid försäljning av bostadsrätt. Mikael är mycke pålitlig, tillmötesgående och 100% korrekt. Mycket bra servicetänk, en mäklare som har förstått vikten av att skapa goda kundrelationer.
    Tack sååå mycket Kevin! Supertrevligt och bra samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2021-06-19
    Mikael kämpade verkligen för mig som säljare och tack vare hans erfarenhet och beslutsamhet fick vi till en affär som jag var mycket nöjd med. Tack!
    Tack sååå mycket Annika för ett supertrevligt samarbete och dina fina ord! Lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    • Kungsholmen - Fridhemsplan
    2021-06-17
    Efterfrågade en privatvisning som Mikael svarade på direkt och tillsammans med en kollega bjöd de på den bästa visningen jag någonsin varit på!
    När jag hade bestämt mig gick affären smidigt och snabbt och jag är så tacksam att jag träffat en så trevlig, flexibel och proffessionell mäklare! När det är dags att sälja kommer jag definitivt ringa Mikael igen.
    Vilka fina ord! Tack sååå jättemycket Sofia! Och grattis till en jättefin lägenhet. Är övertygad om att du kommer stormtrivas i många år i bostaden. Men när det sedan är dags för nytt boende så hörs vi igen :) Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    • Kungsholmen - Kungsholmstorg
    2021-06-09
    Supergrym mäklare som kändes väldigt trygg att ha när jag köpte min första lägenhet, väldigt nöjd med upplevelsen och bemötandet!
    Superfina ord om mig, tack såå mycket! Stort grattis till en jättefin bostad! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    • Kungsholmen
    2021-06-08
    Mikael förmedlade en bostadsrätt på Kungsholmen till mig. Väldig nöjd med hans bemötande. Proffsig!
    Tack Johanna och grattis till en superfin vindsvåning! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    2021-06-08
    Mikael är otroligt duktig på vad han gör. Guidade och rådgav oss träffsäkert genom våran försäljning till ett snabbt och smidigt avslut. Framför allt är han enkel att arbeta med och ger ett tryggt och proffesionellt intryck.
    Tack sååå mycket Oliver! Supertrevligt och bra samarbete! Njut av er villa. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    2021-06-08
    Tack såååå jättemycket Surinthra för ditt fina omdöme och ett supertrevligt samarbete! Lycka till med flytten till ert nya boende. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2021-05-26
    Mäklaren var målinriktad och seriös.
    Tack så jättemycket Khandan för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2021-05-19
    Trevlig, tillgänglig, objektiv och hjälpsam
    Tack Aleksander! Grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof fd Lindström