Mikael Bjérnhof fd Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-04
2020-03 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Mikael Bjérnhof fd Lindström

• Mathias M sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-07-09

2.5:a
    Kungsholmen
    Mikael har hjälpt oss att sälja vår 2,5:a på Kungsholmen. Vi hade höga förväntningar på vår försäljning och de infriades med råge. Mikaels lyhördhet, professionalitet och stora driv gjorde att vi nådde högre nivåer prismässigt än vad vi trodde var möjligt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-07-09 Mikael B svarar Mathias M
    Tack Mathias för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • Taj P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-07-05

3:a
    Kungsholmen
    Mikael hjälpte mig att sälja min lägenhet på Warfvinges vag 18.

Jag är mycket nöjd med resultat. Mikael är enkelt att prata och han vet exakt min förväntningar. Läs mer
    2020-07-06 Mikael B svarar Taj P
    Tack så jättemycket Taj för ditt fina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Chun Yeung T köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-30

Kungsholmen- Stadshagen
    Mikael was extremely helpful as I was a first time buyer in Sweden. He was able to guide me through the vast amount of Swedish legal information and documentation in English to help me make an informed choice.

Definitely would recommend for any first time buyer who might need help with Swedish in Stockholm. Läs mer
    2020-06-30 Mikael B svarar Chun Yeung T
    Thank you for your great review! Thanks for a nice process and congratulations again to a super nice apartment! Have a nice summer! Regards/Mikael
  • Rebecca A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-27

Köpte bostad, 1:a 28kvm Kungsholmen
    Mikael har varit tydlig, informativ och öppen under processen vilket gör att de förväntningar som jag som köpare får efter en visning/kontakt uppfylls. Jag upplevde Mikael som väldigt proffsig i sin roll. Läs mer
    2020-06-27 Mikael B svarar Rebecca A
    Tack Rebecca för ditt superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till en superfin lägenhet! Ha en fin sommar! Mvh/Mikael
  • Eva K köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-27

Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    Respektfull och kompetent mäklare som jobbar på att genomföra en bra affär för såväl säljaren som köpare. Läs mer
    2020-06-27 Mikael B svarar Eva K
    Tack Eva för ditt fina omdöme! Stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Simon V sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-17

2:a
    Kungsholmen
    Mikael sålde vår tvåa på Kungsholmen.

Efter att ha träffat massa olika mäklare bestämde vi oss för att satsa på Mikael. Vi satsade rätt.

Med ett otroligt driv och engagemang lyckades han ro hem affären på rekordtid till förväntat slutpris.

Vi kunde inte vara nöjdare. Stark rekommendation. Läs mer
    2020-06-17 Mikael B svarar Simon V
    Tack Simon för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • Marko L
    Marko L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-10

Kungsholmen- Stadshagen
    Mikael is having extremely good energy. Whole process was very enjoyable. Even it is covid-19 time, he has managed to get us spring high pick price, amazing. This was not achieved by luck, his right energy, right apartment improves/comments has lead us to great selling point. Handling of potential customer, that is another story. He is working full power all the time, evening, midnight, it does not matter. He will get you highest possible price. Extremly satisfied! Läs mer
    2020-06-10 Mikael B svarar Marko L
    Wow, what a nice review! Thanks for a great collaboration! It was a pleasure to sell your nice apartment! BR, Mikael
  • Jonna A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-06-03

2:a
    Kungsholmen - Thorildsplan
    Mikael sålde vår tvåa på Kungsholmen, Thorildsplan.
    Vi hade haft två andra mäklare innan honom men inte fastnat för någon.
    Med Mikael kände vi direkt att han var den som skulle få sälja vår lägenhet. En mycket social, utåtriktad och skicklig mäklare med ett enormt driv.
    Trots coronapandemin sålde Mikael vår lägenhet till ett pris över det vi förväntade oss.
    Han är en mäklare som ger det där lilla extra vilket för oss verkligen lönade sig i vår bostadsaffär.
    Vi rekommenderar verkligen Mikael! Läs mer
    2020-06-04 Mikael B svarar Jonna A
    Tack Jonna för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • Daniel J
    Daniel J sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-05-25

Älvsjö - Långsjö
    Otroligt kunnig och uppdaterad mäklare med koll på allt vad gäller timing, förväntningar och strategi. Det sistnämnda har i dessa Corona tider varit avgörande för oss det ihop med hans envishet och driv, utan dessa egenskaper så är jag inte helt säker på att huset hade varit sålt idag. Han har under hela processen varit engagerad, proffsig, trygg och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Mikael som mäklare!

Daniel Jovic Läs mer
    2020-05-25 Mikael L svarar Daniel J
    Tack sååå jättemycket Daniel för ditt superfina omdöme! Tack för ett supertrevligt och roligt samarbete! Det var ett nöje att sälja ert fina hus! Mvh/Mikael
  • Ellinor S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen

2020-05-23

4:a
    Hammarby Sjöstad
    Vi sålda vår lägenhet under en smärre marknadskris. Mikael förstod vårt mål, ökade ambitionen, agerade snabbt för att få ut lägenheten på marknaden genom att anlita best in class stylist och fotograf. Han var tydlig och kommunicerade med oss på ett väldigt professionellt sätt. Vi kände oss väldigt trygga med att Mikael gjorde sitt yttersta för att sälja lägenheten till ett bra pris genom en kämparglöd och engagemang. Vi ger honom våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-05-23 Mikael L svarar Ellinor S
    Tack sååå jättemycket Ellinor för ditt superfina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Senaste försäljningarna

Warfvinges väg