Läs vad 94 Läs vad Mikael Bjérnhof fd Lindström

• 2021-01-14
    Mikael har hjälpt oss med försäljning av vår 2:a på Kungsholmen. Rakt igenom har processen varit lysande där Mikael visat stort engagemang, lyhördhet och professionalism. I kombination med såväl kompetens och erfarenhet säkrade Mikael att det blev en sömlös kundresa för såväl köpare som säljare.

Kan starkt rekommendera Mikael!
    Tommy L
    • 56.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack såååå jättemycket Tommy för det superfina omdömet och tack för ett jättetrevligt samarbete! Mvh/Mikael

• 2021-01-12
    Har köpt en bostad med Mikael som mäklare. Har fungerat bra och på ett trovärdigt sätt
    Tore H
    • 45.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack för ditt omdöme Tore! Grattis till en fin lgh och trevlig process! Mvh/Mikael

• 2021-01-12
    Jag är tacksam att jag haft Mikael som mäklare i mitt lägenhets köp. Han är kunnig, påläst och ger tid att diskutera olika frågor som ställs. Har känt mig trygg i att kunna bolla olika frågeställningar. Mikael har varit med i hela processen på ett mycket levande sätt. Jag har genom ett antal försäljningar träffat många olika mäklare med olika arbetssätt och här placerar jag Mikael på toppen.
    Mvh/Marie-Louise Spagnoli
    Marie-louise S
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    Wow tack sååå jättemycket för ditt superfina omdöme om mig! Tack för ett trevligt samarbete & stort grattis till en jättefin lägenhet! Mvh/Mikael

• 2021-01-10
    Mikael var ett superproffs från start till mål. Mycket trevlig, positiv och väldigt duktig på det han gör.

Vi är oerhört nöjda med Mikael och kan varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar!
    Therese B
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    Tack såååå jättemycket Therese för det superfina omdömet och tack för ett jättetrevligt samarbete! Mvh/Mikael

• 2021-01-10
    Mikael var mycket behjälplig vid vår försäljning, väldigt trevlig och alltid glad och positiv!
    Joakim B
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    Tack för förtroendet att jag fick sälja er fina lgh och tack ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael

• 2021-01-09
    Otroligt duktig på att få båda parter att känna att det blir en bra affär! En riktigt duktig mäklare. Jag är supernöjd!
    Sara R
    • 45.0 m²
    • Kungsholmen
    Tack Sara, både för ett supertrevligt samarbete och ett jättefint omdöme! Mvh/Mikael

• 2020-12-16
    Mikael hanterade försäljningen som ett riktigt proffs. Jag fick bra strategiska råd, hittade rätt köpare och fick hjälp med allt praktiskt runtomkring.

Jag ger med stor glädje Mikael mina allra bästa rekommendationer.
    Robert P
    • 67.0 m²
    • Vasastan - Sibirien
    Tack såååå jättemycket Robert för det superfina omdömet och tack för ett jättetrevligt samarbete! Mvh/Mikael

• 2020-12-15
    Mikael is everything you want in a real estate agent. Extensive knowledge of the market and its laws backed by kindness and understanding.
    Rodrigue D
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Kungsholmen - Hornsbergs Strand
    Congratulations Rodrigue on the purchase of your nice apartment and thank you for a nice process! Regards / Mikael

• 2020-12-14
    Köpt bostad av Mikael. Kändes tryggt!
    Dan Z
    • Vasastan
    Tack för ditt omdöme! Grattis till en fin lgh och trevlig process! Mvh/Mikael

• 2020-12-12
    Jag har anlitat Mikael flera gånger, i hög såväl som låg marknad, och han har alltid svarat upp till mina förväntningar och mer därtill. Mikael är sympatisk, aktiv, engagerad och lätt att bolla frågor och funderingar med från värdering till kontrakt. Jag har också alltid uppfattat Mikael som påläst och uppriktig i sin kommunikation med spekulanter och att han därför alltid sytt ihop en affär där både säljare och köpare varit väldigt nöjda. Jag kan rekommendera Mikael och kommer själv anlita honom vid nästa försäljning.
    Richard N
    • Vasastan
    Wow tack såå mycket Richard för ditt fina omdöme! Alltid lika trevligt att arbeta med dig! Tack återigen för förtroendet! Vi ses vid nästa tillfälle :) Mvh/Mikael

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte