Läs vad 28 Läs vad Richard Wall

• 2020-12-16
    Vi köpte en lägenhet på Kungsholmen .
    Richard är mäklaren som tar den extra milen med dig ..
    Vi är så otroligt tacksamma för all hjälp ..
    Jag har sålt 10 lägenheter under mina år och köpt lika många och Richard är den absolut bästa jag har träffat.

Lite exempel : All hjälp vi fick för visning av lägenheten , han facetimade oss för visning , håll lägenheten bara via en muntlig överenskommelse när jag var utlandet fastän han kunde sålt den säkerligen till andra för bättre pris.
    Listan är lång och tack igen.
    Cloe F
    Cloe F
    • 34.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Att få en sådan fin rekommendation värmer gott inom mig! Tack snälla! Mvh /Richard

• 2020-12-12
    Bra och tryggt.
    Magnus W
    • 27.0 m²
    Tack Magnus kul att ni är nöjda!! Mvh /Richard

• 2020-12-11
    Richard ger ett väldigt seriöst och gediget intryck. Han är rapp och svarar alltid. Han har en personlig touch men det professionella går alltid först vilket jag uppskattar. Han är på rätt plats och jag tror att han har en lång och framgångsrik väg inom branschen. Tack!
    Henrik F
    • 29.0 m²
    • Södermalm - Mariatorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Stort tack Henrik! Det var en sann ära att få sälja din bostad. Önskar dig allt gott! Mvh /Richard

• 2020-12-09
    Sålt bostad.
    Öppen och självständig flexibel.
    Mina förväntningar var att mäklare är för på eller ointresserade och stressade.

Men Rickard är mkt självständig inte pushig trevlig och rak. För oss blev det en enkel och lätt relation som underlättade vår bostads försäljning.
    Allt fick ta den tid vi och vad försäljningen behövde.
    Han har skött allt och stöttat våra funderingar och beslut.
    Kommer använda oss av honom i framtida bostadsaffärer.
    Alla behöver en sån person till sina köp!
    Jaya K
    • 46.0 m²
    • Södermalm - Skanstull
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack Jaya! Det glädjer mig att höra ni är nöjda med mitt arbete och jag ser fram emot nästa affär med er. Allt gott! /Richard

• 2020-10-19
    Jag sålde en bostadsrätt på Södermalm med Richard som mäklare. Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell. Supersnabb respons på frågor och funderingar. Slutpriset hamnade helt inom det intervall mäklaren hade uppskattat. Min upplevelse var den av att att nästan bara kunna "luta mig tillbaka" tills det var dags för signering. Kan varmt rekommendera Richard som val av mäklare!
    Tomas M
    • 3:a
    • 94.0 m²
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack Tomas! Det var för mig en mycket trevlig affär och det glädjer mig att höra att du är nöjd. Allt gott! /Richard

• 2020-10-17
    I bought an apartment in Kungsholmen. Richard has been my broker agent and I am really pleased and satisfied with the way he handled my purchase and how he helped address my concerns and questions in a proper and well-mannered way.

He gave all the info he could provide regarding the apartment and took his time with me to talk bout every detail that was of importance for me.

I would definitely choose him if i can for my future purchases/sales.
    Navid V
    • 27.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Thank you Navid! I am glad to hear that your are satisfied. Best regards /Richard

• 2020-10-13
    Har precis köpt lägenhet med Richard som mäklare och allt gick väldigt snabbt och smidigt!
    Ida S
    • 36.0 m²
    • Södermalm - Zinkensdamm
    Tack Ida! Du har köpt en väldigt fin lägenhet! Mvh / Richard

• 2020-10-12
    Sålde min lägenhet på Söder med Richard Wall som mäklare. Bästa mäklaren jag anlitat, någonsin. Det gick snabbt och smärtfritt och kändes väldigt tryggt med honom som mäklare från start till slut. Han var oerhört engagerad, lyhörd, med mycket god lokalkännedom, samt väldigt driven och kunnig! Kommer defenetivt anlita honom igen i framtiden och rekommenderar honom varmt till alla som vill göra en fantastisk bostadsaffär. Toppenmäklare!
    Daniel B
    • 36.0 m²
    • Södermalm - Zinkensdamm
    Tack Daniel! Det var ett nöje att sälja din lägenhet! Mvh /Richard

• 2020-10-11
    Snabb, trygg, proffsig och trevlig.
    Rickard tog hand om oss, lyssnade väl och rodde affären i hamn smidigt och vänligt.
    Mycket bra.
    Ulf B
    Ulf B
    • 3:a
    • 94.0 m²
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    Tack Ulf! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh / Richard

• 2020-10-11
    Vi håller på med att färdigställa ett köp med Rickard.

Från första mailet ( som han svarade på rekord snabbt) har tonen varit klar, trevlig och super service minded. All återkoppling har skett direkt, vilket jag som köpare uppskattar, då det ligger mycket nerver i en bostadsaffär.

För mig som även säljer ( i en annan stad) har det varit intressant att jämföra och där har jag en helt annan erfarenhet...

Sen vill jag tillägga att kontoret där vi har hjälp av Martina, har lika fin och trevlig återkoppling.

Ja nu är ju inte allt klart, men känner mig helt avslappnad och trygg att det fortsätter i samma anda.

Om vi skulle sälja i framtiden skulle jag välja denna byrå och mäklare 100%

Fem stjärnor av fem möjliga ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Anita Wiger
    Anita W
    Anita W
    • 68.0 m²
    • Södermalm - Mariatorget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack Anita för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet! Allt gott fram tills dess! Mvh / Richard

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte