Richard Wall

Richard Wall

Richard Wall är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Richard Wall har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Richard Wall har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.8. Richard Wall har haft 95 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 68% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 30 Läs vad Richard Wall

2021-01-31
    Vi var köpare till lägenhet som Rickard sålde. Vi upplevde visningen och budgivningen som en aningen stressad och hetsigt. Som drevs på av Richard. Något som gjorde oss som köpare på väg att dra oss ut vid minst 2 tillfällen
    Hej Maria, Tack för er feedback, jag försöker alltid bli bättre och tar med mig eran input. Mvh /Richard Richard Wall
    2021-01-26
    Trevligt och proffsigt bemötande! Kan verkligen rekommendera.
    Tack Martin! Kul att du är nöjd och stort tack för rekommendationen! Mvh /Richard Richard Wall
    2020-12-16
    Vi köpte en lägenhet på Kungsholmen .
    Richard är mäklaren som tar den extra milen med dig ..
    Vi är så otroligt tacksamma för all hjälp ..
    Jag har sålt 10 lägenheter under mina år och köpt lika många och Richard är den absolut bästa jag har träffat.

Lite exempel : All hjälp vi fick för visning av lägenheten , han facetimade oss för visning , håll lägenheten bara via en muntlig överenskommelse när jag var utlandet fastän han kunde sålt den säkerligen till andra för bättre pris.
    Listan är lång och tack igen.
    Att få en sådan fin rekommendation värmer gott inom mig! Tack snälla! Mvh /Richard Richard Wall
    2020-12-12
    Bra och tryggt.
    Tack Magnus kul att ni är nöjda!! Mvh /Richard Richard Wall
    • Södermalm - Mariatorget
    2020-12-11
    Richard ger ett väldigt seriöst och gediget intryck. Han är rapp och svarar alltid. Han har en personlig touch men det professionella går alltid först vilket jag uppskattar. Han är på rätt plats och jag tror att han har en lång och framgångsrik väg inom branschen. Tack!
    Stort tack Henrik! Det var en sann ära att få sälja din bostad. Önskar dig allt gott! Mvh /Richard Richard Wall
    2020-12-09
    Sålt bostad.
    Öppen och självständig flexibel.
    Mina förväntningar var att mäklare är för på eller ointresserade och stressade.

Men Rickard är mkt självständig inte pushig trevlig och rak. För oss blev det en enkel och lätt relation som underlättade vår bostads försäljning.
    Allt fick ta den tid vi och vad försäljningen behövde.
    Han har skött allt och stöttat våra funderingar och beslut.
    Kommer använda oss av honom i framtida bostadsaffärer.
    Alla behöver en sån person till sina köp!
    Tack Jaya! Det glädjer mig att höra ni är nöjda med mitt arbete och jag ser fram emot nästa affär med er. Allt gott! /Richard Richard Wall
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    2020-10-19
    Jag sålde en bostadsrätt på Södermalm med Richard som mäklare. Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell. Supersnabb respons på frågor och funderingar. Slutpriset hamnade helt inom det intervall mäklaren hade uppskattat. Min upplevelse var den av att att nästan bara kunna "luta mig tillbaka" tills det var dags för signering. Kan varmt rekommendera Richard som val av mäklare!
    Tack Tomas! Det var för mig en mycket trevlig affär och det glädjer mig att höra att du är nöjd. Allt gott! /Richard Richard Wall
    2020-10-17
    I bought an apartment in Kungsholmen. Richard has been my broker agent and I am really pleased and satisfied with the way he handled my purchase and how he helped address my concerns and questions in a proper and well-mannered way.

He gave all the info he could provide regarding the apartment and took his time with me to talk bout every detail that was of importance for me.

I would definitely choose him if i can for my future purchases/sales.
    Thank you Navid! I am glad to hear that your are satisfied. Best regards /Richard Richard Wall
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2020-10-13
    Har precis köpt lägenhet med Richard som mäklare och allt gick väldigt snabbt och smidigt!
    Tack Ida! Du har köpt en väldigt fin lägenhet! Mvh / Richard Richard Wall
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2020-10-12
    Sålde min lägenhet på Söder med Richard Wall som mäklare. Bästa mäklaren jag anlitat, någonsin. Det gick snabbt och smärtfritt och kändes väldigt tryggt med honom som mäklare från start till slut. Han var oerhört engagerad, lyhörd, med mycket god lokalkännedom, samt väldigt driven och kunnig! Kommer defenetivt anlita honom igen i framtiden och rekommenderar honom varmt till alla som vill göra en fantastisk bostadsaffär. Toppenmäklare!
    Tack Daniel! Det var ett nöje att sälja din lägenhet! Mvh /Richard Richard Wall