Amanda Persson

Amanda Persson

Amanda Persson är mäklare på Widerlöv Östermalm

Amanda Persson har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Amanda Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Amanda Persson har haft 30 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 22 Läs vad Amanda Persson

• 2021-08-25
    Att hitta rätt mäklare är inte alltid det enklast men när jag träffa Amanda föll allt på plats - där jag redan från start kände en enorm trygghet i att låta Amanda sälja min lägenhet. Min magkänsla visade sig också vara helt rätt då Amanda är väldigt kompenent, kunnig och lösningsorienterad, rekommenderar henne varmt!
    Stort tack för din fina rekommendation Natalie! Amanda Persson
  • 2021-03-14
    Amanda var lika superb denna gång (2021) som förra vändan (2018) då hon hjälpte mig sälja lägenhet. Noggrann och påläst, effektiv och med humor och värme, och driven att få till de bästa förutsättningarna, och även skapa bra relationer med köpare för smidig affär. Supernöjd är jag. Tack Amanda!
    Tack för din fina rekommendation Lena! Roligt att få följa din bostadskarriär. Hoppas att du kommer trivas i huset! :D Amanda Persson
  • 2021-03-08
    Amanda jobbade idogt med försäljningen av vår lägenhet. Vi ville sälja men utan öppna visningar och dels till det pris vi verkligen ville ha. En utmaning som Amanda tog sig an och löste genom god social förmåga och säljskicklighet. Detta samtidigt som hon visade förståelse för våra i sammanhanget udda önskemål.
    Rekommenderar mer än gärna Amanda.
    Tack så mycket för er fina rekommendation Andreas! Amanda Persson
  • 2021-02-15
    Amanda är en grymt bra märklare som jag varmt rekommenderar! Hon är väldigt engagerad, trevlig och social, hon är målinriktad och ger sig inte så lätt. Hon har humor och är lätt att relatera till. Hon hanterade vår försäljning på ett proffsigt och bra sätt, Amanda lyckades även skapa en hype kring visningarna och lockade många spekulanter! Kan som sagt varmt rekommendera!
    Tack för din fina rekommendation Carl! :) Amanda Persson
  • 2021-02-11
    Rekommenderar varmt Amanda som mäklare. Hon är super proffsig, och samtidigt rolig att jobba med. Mycket engagerad, hög energi, och driver processen effektivt från start till mål.
    Tack för er fina rekommendation! Amanda Persson
  • 2021-02-08
    Det kändes väldigt bra att ha Amanda som mäklare. Förutom att ha ett bra omdöme så är hon omsorgsfull och lyhörd. Amanda är också vänlig och glad och har en stor portion humor vilket jag uppskattar mycket.
    Tack för ditt fina omdöme Gudrun! Hoppas att du och Göran kommer att trivas i Gröndal! Amanda Persson
  • 2021-01-27
    Kom i kontakt med Amanda under sommaren 20. Under årskiftet 20/21 sålde hon min lgh och hade ett högt engagemang under hela affären. Bra och kommunikativ återkoppling innan och efter visningar. Amanda är genin, uppmärksam och man hör hur hon ler genom telefonen.
    Tack för din fina rekommendation Maria! Amanda Persson
  • 2020-11-06
    Amanda är kompetent, tillgänglig och driven under hela processen. Framförallt är Amanda himla rolig och generös med sin tid och sina råd. Hon svarade på miljoner frågor om renoveringsidéer, tips på andra lägenheter osv. Amanda ger verkligen en allround service :D
    Stort tack för din fina rekommendation Hanna! Amanda Persson
  • 2020-10-20
    Amanda was a fantastic real estate agent! She is very knowledgeable, has a great can-do attitude and very passionate with her job. She matched us up to the right buyer and sold our apartment for a price we were happy with! Exceeded our expections! Great job.
    Hi Phu and Florian! Thank you for your kind recommendation! Amanda Persson
  • 2020-10-15
    Vi köpte lägenhet av Amanda och vi blev jättenöjda då Amanda var väldigt proaktiv, flexibel och proffsig!
    Hej Fanny! Tack för er fina rekommendation! Amanda Persson