Amanda Persson
2020-03 - 2020-06

Läs vad 5 Läs vad Amanda Persson

• LENNART Ö skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm

2020-06-10

Amanda skötte försäljningen av vår lägenhet mycket bra, enkel tydlig och säljinriktad på ett positivt sätt. Tog hand om visningarna och budgivningen på ett proffsigt sätt. Vi kan med glädje rekommendera Amanda som mäklare. Läs mer
    2020-06-10 Amanda P svarar LENNART Ö
    Tack för er fina rekommendation Lennart!
  • ASTRID C skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm

2020-05-14

Amanda Persson gjorde en stark insats trots en tuff rådande marknad. Amanda var engagerad och visade på stor kunskap och ett driv i att hitta köpare och få igång en budgivning. Hon var flexibel och mycket proffsig processen igenom. Jag kan varmt rekommendera Amanda. Läs mer
    2020-05-14 Amanda P svarar ASTRID C
    Tack för din fina rekommendation Astrid. Har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen!
  • JEROLD JOHESH G skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-16

Amanda did a fantastic job with showing our now dream home. She was honest and genuinely tried to help us to sign the deal that was mutually acceptable for both parties. I am still amazed at the turn around time of less than 5 hours from viewing to signing. We will certainly keep Amanda in top of mind when we decide to get back on the property market. Läs mer
    2020-04-16 Amanda P svarar JEROLD JOHESH G
    Thanks for your kind words Jerold!
  • MIKAEL A skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-16

Amanda gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet trots speciella omständigheter (covid-19). Amanda var väldigt motiverad, beslutsam och noggrann. Hon var även snabb, hjälpsam och rådgivande. Broschyrerna och all visningsmaterialet var proffsigt gjorda.
    Kontakten har varit super bra från dag ett till kontrakt skrivning. Vi kan varmt rekommendera Amanda som mäklare till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2020-04-16 Amanda P svarar MIKAEL A
    Tack för den fina rekommendationen! :)
  • SANDRA R
    SANDRA R skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm

2020-03-25

"Energisk, engagerad, förtroendeingivande och tillgänglig genom hela processen i försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Jag ville ha en snabb försäljningsprocess och tack vare Amandas jobb skrev vi överlåteselseavtalet 1 1/2 vecka efter vårt första möte. Rekommenderar henne varmt!" Läs mer
    2020-04-16 Amanda P svarar SANDRA R
    Hej Sandra! Stort tack för din fina rekommendation :)

Senaste försäljningarna

Rindögatan