Amanda Persson är mäklare på Widerlöv Östermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Amanda Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 14 omdömen sedan 2020-03-25. Amanda Persson har haft 15 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-03 - 2020-09

Läs vad 14 Läs vad Amanda Persson

• Amanda was a fantastic real estate agent! She is very knowledgeable, has a great can-do attitude and very passionate with her job. She matched us up to the right buyer and sold our apartment for a price we were happy with! Exceeded our expections! Great job.
    PHU NGOC H
    PHU NGOC H skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-10-20
    2020-10-20
    Hi Phu and Florian! Thank you for your kind recommendation!

Visa svar
  • Vi köpte lägenhet av Amanda och vi blev jättenöjda då Amanda var väldigt proaktiv, flexibel och proffsig!
    FANNY L
    FANNY L skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-10-15
    2020-10-15
    Hej Fanny! Tack för er fina rekommendation!

Visa svar
  • Vi blev tipsade om Amanda och vi är glada att vi följde detta tips! Rekommenderar verkligen att anlita Amanda för er försäljning. Hon är proffsig, engagerad och effektiv i sitt arbete. Det märks att hon gillar sitt yrke!
    2020-10-09
    Tack så mycket för er fina rekommendation!

Visa svar
  • En mycket trevlig och kunnig mäklare som guidat mig i stort och smått genom hela säljprocessen. Tack vare Amanda fick jag en väldigt snabb och smärtfri försäljning!
    2020-10-03
    Tack för din fina rekommendation Filip!

Visa svar
  • Amanda är mycket professionell, kompetent, klok och dessutom ytterst sympatisk och trevlig. Vi fick flertalet insiktsfulla råd för vår försäljning av Amanda som på ett strålande proffsigt och effektivt sätt genomförde hela försäljningsprocessen. Vi kan inte vara mer nöjda och ger med glädje våra varmaste rekommendationer!
    2020-09-21
    Tack för er fina rekommendation!

Visa svar
  • Vi sålde vår lägenhet på Frejgatan och Amanda var genom hela processen väldigt professionell, trevlig, och lätt att ha att göra med. Hon är mycket mån om att göra ett bra jobb, så att både säljare och köpare blir nöjda, något vi verkligen uppskattade. Vi fick dessutom lägenheten såld till ett bra pris, mycket tack vare henne. Vi kan verkligen rekommendera Amanda.
    SUSANNA B skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-09-08
    2020-09-08
    Tack för er fina rekommendation Susanna och Erik!

Visa svar
  • Vi har både köpt och sålt lägenhet med Amanda och är väldigt nöjda. Hon är rak och effektiv i sin kommunikation och väldigt proffesionell och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera henne om du behöver mäklarhjälp i toppklass.
    Karl Emil E skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-08-26
    2020-08-26
    Tack Emil och Jimmie för er fina rekommendation!

Visa svar
  • Amanda förmedlade försäljningen av min lägenhet vid fridhemsplan. Hon var inlyssnande och har god marknadskännedom. Inte bara vid första mötet utan har koll på marknaden för tillfället under hela säljprocessen. Nu under Corona var det lite trögt i våras och vi hade beslutat att försöka igen i september. Hon hade känn för att vi borde gå ut med den i Augusti istället och vips så var den såld dagen efter visning till ett bra pris. Allt i god dialog med mig. Låt Amanda sälja din lägenhet också!
    OSKAR B
    OSKAR B skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-08-13
    2020-08-13
    Tack för din fina rekommendation Oskar!

Visa svar
  • Amanda visade redan från första stund att hon är ett fullblodsproffs. Effektiv med att få ut en både snygg och rättvisande annons och blixtsnabb att kommunicera med. Med stort driv och engagemang såg Amanda till att lägenheten såldes redan innan visning och överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera!
    Carl Wilhelm S skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-08-06
    2020-08-06
    Tack för er fina rekommendation Carl och Felizia!

Visa svar
  • Amanda skötte försäljningen av vår lägenhet mycket bra, enkel tydlig och säljinriktad på ett positivt sätt. Tog hand om visningarna och budgivningen på ett proffsigt sätt. Vi kan med glädje rekommendera Amanda som mäklare.
    LENNART Ö skrev om Amanda Persson en del av Widerlöv Östermalm
    2020-06-10
    2020-06-10
    Tack för er fina rekommendation Lennart!

Senaste försäljningarna

Frödingsvägen