Christina Björkholmen

Christina Björkholmen

Christina Björkholmen är mäklare på Widerlöv Östermalm

Christina Björkholmen har varit registrerad mäklare sedan 1991-05. Christina Björkholmen har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 5.0. Christina Björkholmen har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 73% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 21 Läs vad Christina Björkholmen

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm
    • Östermalm - Gärdet
    2020-11-18
    Köpt 2 lägenheter för ihopslagning
    Kunnig , proffsig,
    Erfarenhet av liknande affärer
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm
    • Östermalm
    2020-11-06
    Christina har hjälp till att sälja två lägenheter åt oss. Det finns inget annat än högsta betyg för Christina.
    Hon är mycket skicklig, ytterst sympatisk och återkopplar snabbt.
    När vi skulle sälja den första lägenheten tog vi in fyra mäklare för att jämföra. Så fort Christina kom innanför dörren kände vi på oss att det var hon som skulle få uppdraget.
    Det förstärktes efter att ha pratat med Christina en liten stund.
    När det var dags för nästa lägenhet fanns inga tvivel på vilken mäklare vi skulle välja.
    Vi kommer att varmt rekommendera Christina till våra vänner och släktingar.

Sibyllegatan och Melodislingan
    Lena och Cary
  • Anni MALIN T
    • Östermalm - Gärdet
    2020-11-06
    Christina är en enormt kompetent mäklare som skapar trygghet för både säljare och köpare. Jag har inte tidigare träffat en mäklare som på riktigt vill det allra bästa för alla parter. Hon återkopplar mer än förväntat och är enormt kunnig inom sitt område. Jag ger mina varmaste rekommendationer och tipsar alla som ska sälja om att anlita henne.
    • Kungsholmen
    2020-11-04
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Christina var tillgänglig för att besvara alla mina frågor!
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2020-10-04
    Professionell, ödmjuk och lyhörd
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2020-10-02
    I am very new in Stockholm, and the apartment i bought from Christina is the first that i entered a bid. She was very friendly though fair and ethical, explaining but avoiding conflict of interest. Extremely patient with my numerous contacts with her, and was very thorough while visiting the flat.
    Overall, i was very satisfied making business with her..
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2020-10-02
    Lyhörd, positiv och trevlig.
    Christina levde upp till alla förväntningar!
    • Vasastan
    2020-09-20
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan, Stockholm och
    blev vänligt och professionellt bemött. Känner mig mycket nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm
    • Vindö
    2020-09-18
    En toppenmäklare som lovar vad hon håller.
    Kunnig, engagerad och proffsig.
    Kan varmt rekommendera henne till er som skall sälja eller köpa ett objekt.
    • Vasastan
    2020-09-18
    Christina har varit mäklare då vi både köpt och sålt bostäder och hon har varit exemplarisk. Smidig, påläst, alltid steget före samt ordning och reda. Att hon dessutom fixar bra deals är så klart en avgörande bonus. Jag kommer definitivt anlita Christina nästa gång vi behöver en mäklare, hon är den bästa jag stött på i branschen.