Christina Björkholmen
2020-03 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Christina Björkholmen

• MARIE B skrev om Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-05-22

Utmärkt person och mäklare med stor integritet och fin känsla för yrket. Höll precis allt hon lovade (tex att hon skulle ge järnet och göra allt hon kunde) och mer därtill. Engagerad, kunnig och väldigt tillgänglig på ett bra sätt. Rak, genuin och okonstlad. Läs mer
  • Poran G
    Poran G sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-05-18

Norrmalm
    Kompetent, tillgänglig, pålitlig Läs mer
    2020-05-18 Christina B svarar Poran G
    Tack Poran! Det har varit så roligt att få jobba tillsammans med dig!
  • Arian K köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-29

Vasastan
    Köpt 2:a i Vasastan genom Christina. Utmärkt bemötande redan från första samtalet till och med affären genomfördes. Christina utrstrålade en väldigt proffsig och kunnig känsla vilket skapade trygghet. Dessutom var det inget ”sälj-snack” utan raka puckar och en informativ visning. Utan tvekan den bästa mäklaren jag stött på hittills. Mycket nöjd och kommer sannolikt vända mig till Christina när jag vill sälja ett boende. Läs mer
    2020-05-18 Christina B svarar Arian K
    Tack Arian! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas verkligen att vi får anledning att jobba tillsammans igen.
  • Anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-02

Kungsholmen
    Liten övernattningslägenhet på Kungsholmen. Christina har varit oerhört lyhörd och snabb i sitt agerande. Hon levde upp och mer därtill på våra förväntningar. Jag och min fru är oerhört tacksam att ha haft hon som mäklare. Läs mer
    2020-04-29 Christina B svarar Anders E
    Tack Anders! Roligt att få hjälpa er. Speciellt eftersom ni inte ens var här:) Hoppas ni kommer att trivas!
  • Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-01

Södermalm
    Christina är en mycket bra, kompetent och smidig mäklare som hjälpte mig sy ihop en lägenhetsaffär med min granne. Läs mer
    2020-04-29 Christina B svarar Fredrik E
    Tack Fredrik! Lycka till med sammanslagningen. Ni kommer att få områdets finaste lägenhet!
  • Adam L köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-03-30

Christina gjorde så att affären gick smidigt till. Har bara positiva saker att säga! Läs mer
    2020-03-30 Christina B svarar Adam L
    Tack Adam! Lycka till i din nya, fina lägenhet.
  • Susanne H
    Susanne H sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Björkholmen en del av Widerlöv Östermalm

2020-03-30

Kungsholmen
    Vet att jag har haft en mycket kompetent och perfekt mäklare Christina Björkholmer då jag sålde min lägenhet på Kungsholmen. Hon är trevlig och lättsam att ha kontakt med. Ger bra råd och är hjälpsam. Upplevde att både jag som säljare och de som köpte min lägenhet var nöjd med henne. Kommer självklart anlita henne vid eventuella försäljningar i framtiden. Läs mer
    2020-03-30 Christina B svarar Susanne H
    Tack Susanne, det var roligt att få hjälpa dig!

Senaste försäljningarna

Harpsundsvägen