Läs vad 4 Läs vad Eric Lennmarker

• 2020-12-02
    Kan varmt rekommendera Eric. I egenskap av köpare uppskattade jag att det var tydlig, effektiv och professionell hantering. Rak dialog och snabba puckar!
    Hej Nicholas! Tack så mycket för fint omdöme! Ja, det kan väl inte bli bättre? -än att uppfattas som du beskriver det! Att du rekommenderar mig med detta omdöme kan ge input till andra som vill ha en fastighetsmäklare som får rätt saker att hända på rätt sätt - för den bästa affären!

• 2020-11-14
    Eric är väldigt engagerad och noggrann med en rak kommunikation, vilket skapar trygghet för säljaren.
    Jag kan varmt rekommendera Eric till andra som ska sälja sina bostäder.
    Tack Johan för hur du uppfattar mig som fastighetsmäklare! Detta gör mig glad att läsa. Att vara engagerad och noggrann är för mig en förutsättning för att kunna nå vad säljaren förväntar sig och inte minst är detta en förutsätting för att jag ska kunna bidra till att överträffa säljarens förväntningar! Utan bra kommunikation blir det svårare att förstå varann och också att komma överens, vilket är en oerhört viktig del under försäljningsprocessen.

• 2020-10-16
    Eric var väldigt mån om att både hjälpa säljare och köpare till att göre en bra och trygg affär.
    Jag fick gjorde en intresseanmälan på mäklarens hemsida och Eric ringde upp mig bara en timme senare. Han ordnade en förhandsvising samma dag och han var påläst om området såväl som bostaden. Det blev en snabb och trygg affär samma dag. Eric gick igenom alla delar i kontraktet och jag kände verkligen att han ville att vi skulle känna oss trygga och informerade om alla delar som innefattade köpet av bostaden. Kan verkligen rekommendera Eric som mäklare då han är engagerad, ödmjuk och påläst!
    Hej Amanda! Tack snälla för så fint omdöme om mig som fastighetsmäklare, hur jag hanterade försäljningsprocessen samt att jag gjorde det på ett tilltalande sätt. Detta fina omdöme värmer, stärker och ger energi och visar att det inte är vad man själv tycker som fastighetsmäklare som avgör, utan att det är vad kunderna tycker som räknas! Allt gott! Bästa hälsningar Eric

• 2020-10-14
    Eric är ett föredöme till mäklare. Trevlig och vältalig men knivskarp när det blir dealmaking. Gör verkligen sitt för att alla parter ska bli nöjda kände jag som säljare.
    Hej Oscar! Vad roligt att du är så nöjd med affären och med mig som fastighetsmäklare! Affären gick ju, minst sagt, fort i mål. Tack snälla för fint omdöme! Det värmer och stärker och man blir glad! 🙂 Eric

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte