Peter Eriksén
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05
Peter Eriksén har varit verksam som mäklare på Reco sedan 2014, och samlat in 88 omdömen med ett snittbetyg om 4,7 av 5. I maj uppdateras Reco och du kommer då kunna läsa de omdömen som Peter fått under sin tid hos Mäklarhuset. Detta har inte varit möjligt tidigare.

Här ser du tillsvidare de omdömen som Peter har fått sedan han blev verksam inom Widerlöv från mars månad 2020. Läs mer

Läs vad 7 Läs vad Peter Eriksén

• Gunnel O sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

2020-05-11

Vasastan
    Peter var korrekt vänlig, effektiv och proffsig genom hela processen. Läs mer
  • Bror S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

Vasastan
    Köpt trea på Sant Eriksgatan.

Snabbt och effektivt! Läs mer
  • Anneli W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

Vasastan
    Peter har med stort engagemang och driv hjälpt oss i försäljningen av vår lägenhet. Peter har agerat extremt effektivt i sitt arbete och vi kommer absolut anlita Peter vid framtida försäljningar och även rekommendera Peter till andra. Vi är mycket nöjda med Peters insats och han överträffade våra redan höga förväntningar. Läs mer
  • Erik W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

Vasastan
    Fantastisk mäklare! Peter har alla de egenskaper man söker hos en mäklare. Ett enormt engagemang och driv som mäklare. Han är väldigt målinriktad och effektiv. Jag kommer definitivt anlita Peter vid framtida försäljningar och även rekommendera att göra detsamma. Läs mer
  • Jessica B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-15

Vasastan
    Jag sålde min lägenhet i Vasastan med hjälp av Peter E. Upplever Peter som lyhörd, engagerad och ärlig mäklare! Kommunikativ och rak, precis den typ av mäklare jag ville ha. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Reza D köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-08

Vasastan
    Proffsig, snabb, effektiv och trevlig. Läs mer
  • Christian A köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksén en del av Widerlöv Östermalm

2020-04-01

4:a
    Vasastan
    Overall a very good experience. Peter was very efficient Läs mer
    2020-04-02 Peter E svarar Christian A
    Thank you Christian. I hope you will like your new beautiful apartment.

Senaste försäljningarna

Kristinebergsvägen