Widerlöv Östermalm

Widerlöv Östermalm

En del av Widerlöv Ring 08-650 70 00 widerlov.se

Välkommen till Widerlöv Östermalm! Vi har varit med och utvecklat mäklarbranschen sedan 1995. Med lång erfarenhet inom branschen är vi idag en av innerstadens mest anlitade mäklarfirmor. Vill du sälja din bostad på Östermalm? Våra professionella mäklare vet precis vad som krävs för att du ska få ut det där lilla extra av din...

70 omdömen om Widerlöv Östermalm

NATALIE S

Att hitta rätt mäklare är inte alltid det enklast men när jag träffa Amanda föll allt på plats - där jag redan från start kände en enorm trygghet i att låta Amanda sälja min lägenhet. Min magkänsla visade sig också vara helt rätt då Amanda är väldigt kompenent, kunnig och lösningsorienterad, rekommenderar henne varmt!

Svar från Amanda Persson

Stort tack för din fina rekommendation Natalie!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

FREDRIK B

Som köpare har jag uppskattat Erics personliga bemötande och professionalism under köpprocessen. Eric har dessutom varit mycket hjälpsam med att snabbt besvara frågor som har dykt upp under processens gång.

Svar från Eric Lennmarker

Tack så mycket för fint omdöme! Nöjda parter - säljare och köpare - är ju det viktigaste på 'sista raden'.

MYRA K

När jag skulle sälja min lägenhet och kom i kontakt med Erik kände jag direkt att han var rätt mäklare för mig. Och det visade sig vara ett bra val. Erik är kunnig, engagerad, noggrann, lyhörd och en väldigt trevlig person. Vi hade en mycket bra kommunikation och han hanterade hela affären med bravur. Jag kände mig trygg med honom hela vägen och kan jag varmt rekommendera honom som mäklare.

Svar från Eric Lennmarker

Tack Myra för fint omdöme om mig som fastighetsmäklare och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Lena S

Amanda var lika superb denna gång (2021) som förra vändan (2018) då hon hjälpte mig sälja lägenhet. Noggrann och påläst, effektiv och med humor och värme, och driven att få till de bästa förutsättningarna, och även skapa bra relationer med köpare för smidig affär. Supernöjd är jag. Tack Amanda!

Lena S och Amanda P gillar detta
Svar från Amanda Persson

Tack för din fina rekommendation Lena! Roligt att få följa din bostadskarriär. Hoppas att du kommer trivas i huset! :D

Andreas Gustav N

Amanda jobbade idogt med försäljningen av vår lägenhet. Vi ville sälja men utan öppna visningar och dels till det pris vi verkligen ville ha. En utmaning som Amanda tog sig an och löste genom god social förmåga och säljskicklighet. Detta samtidigt som hon visade förståelse för våra i sammanhanget udda önskemål. Rekommenderar mer än gärna Amanda.

Svar från Amanda Persson

Tack så mycket för er fina rekommendation Andreas!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

CARL S

Amanda är en grymt bra märklare som jag varmt rekommenderar! Hon är väldigt engagerad, trevlig och social, hon är målinriktad och ger sig inte så lätt. Hon har humor och är lätt att relatera till. Hon hanterade vår försäljning på ett proffsigt och bra sätt, Amanda lyckades även skapa en hype kring visningarna och lockade många spekulanter! Kan som sagt varmt rekommendera!

Svar från Amanda Persson

Tack för din fina rekommendation Carl! :)

SATU A

Rekommenderar varmt Amanda som mäklare. Hon är super proffsig, och samtidigt rolig att jobba med. Mycket engagerad, hög energi, och driver processen effektivt från start till mål.

Svar från Amanda Persson

Tack för er fina rekommendation!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

GUDRUN A

Det kändes väldigt bra att ha Amanda som mäklare. Förutom att ha ett bra omdöme så är hon omsorgsfull och lyhörd. Amanda är också vänlig och glad och har en stor portion humor vilket jag uppskattar mycket.

Svar från Amanda Persson

Tack för ditt fina omdöme Gudrun! Hoppas att du och Göran kommer att trivas i Gröndal!

Maria A

Kom i kontakt med Amanda under sommaren 20. Under årskiftet 20/21 sålde hon min lgh och hade ett högt engagemang under hela affären. Bra och kommunikativ återkoppling innan och efter visningar. Amanda är genin, uppmärksam och man hör hur hon ler genom telefonen.

Svar från Amanda Persson

Tack för din fina rekommendation Maria!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

NICHOLAS L

Kan varmt rekommendera Eric. I egenskap av köpare uppskattade jag att det var tydlig, effektiv och professionell hantering. Rak dialog och snabba puckar!

Eric L gillar detta
Svar från Eric Lennmarker

Hej Nicholas! Tack så mycket för fint omdöme! Ja, det kan väl inte bli bättre? -än att uppfattas som du beskriver det! Att du rekommenderar mig med detta omdöme kan ge input till andra som vill ha en fastighetsmäklare som får rätt saker att hända på rätt sätt - för den bästa affären!

PHILIP G
Vasastan - Hagastaden

Köpte lägenhet där Peter var mäklare. På visningen så upplevde vi att vi inte var särskilt välkomna. Därefter kontaktade vi Peter för att visa intresse och lägga bud, inte heller då kändes det som att Peter var intresserad. Det var först efter att vi vann budgivningen då Peter verkade nöjd. Överlag ganska nonchalant och ointresserad. Dök inte upp vid överlämningen vilket var grädden på moset.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Inga Karin K
Sålde sitt hus med hjälp av
Hersby

Snabb, seriös och smidig. Kunnig, påläst och interaktiv i kontakten.

Fredrik J
Kungsholmen

Snabb affär, trevligt bemötande & inga konstigheter.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Representant för Heléns Krog & B
Köpte en tomt med hjälp av
Överlöpe

Peter är en duktig och engagerad mäklare vid både försäljning och köp. Är mycket nöjd med hans insats.

Björn J
Vasastan

Sålt 3:a i Birkastan Peter = 100% positiv och mycket energi Seriös, kunnig, hörsam och informativ Förtroendegivande, trygg affär...

Johan H
Östermalm - Gärdet

Köpt 2 lägenheter för ihopslagning Kunnig , proffsig, Erfarenhet av liknande affärer

Brenda E
Vasastan - Sibirien

Köpt en lägenhet Peter var mycket tillmötesgående och visade lägenheten privat flera gånger. Trevlig och saklig.

Marie B
Vasastan

Engagerad, aktiv och trevlig mäklare med god kunskap om området.

Sandra W
Kungsholmen

Jag har både köpt och sålt genom Peter och kan säga att han är grym! Kompetent, resultat- och lösningsfokuserad, och har hög tillgänglighet. Han går extra milen och fokuserar på att göra alla parter nöjda med affären. Rekommenderar Peter starkt!

Johan H

Eric är väldigt engagerad och noggrann med en rak kommunikation, vilket skapar trygghet för säljaren. Jag kan varmt rekommendera Eric till andra som ska sälja sina bostäder.

Svar från Eric Lennmarker

Tack Johan för hur du uppfattar mig som fastighetsmäklare! Detta gör mig glad att läsa. Att vara engagerad och noggrann är för mig en förutsättning för att kunna nå vad säljaren förväntar sig och inte minst är detta en förutsätting för att jag ska kunna bidra till att överträffa säljarens förväntningar! Utan bra kommunikation blir det svårare att förstå varann och också att komma överens, vilket är en oerhört viktig del under försäljningsprocessen.

Lena H
Östermalm

Christina har hjälp till att sälja två lägenheter åt oss. Det finns inget annat än högsta betyg för Christina. Hon är mycket skicklig, ytterst sympatisk och återkopplar snabbt. När vi skulle sälja den första lägenheten tog vi in fyra mäklare för att jämföra. Så fort Christina kom innanför dörren kände vi på oss att det var hon som skulle få uppdraget. Det förstärktes efter att ha pratat med Christina en liten stund. När det var dags för nästa lägenhet fanns inga tvivel på vilken mäklare vi skulle välja. Vi kommer att...

Anni MALIN T
Östermalm - Gärdet

Christina är en enormt kompetent mäklare som skapar trygghet för både säljare och köpare. Jag har inte tidigare träffat en mäklare som på riktigt vill det allra bästa för alla parter. Hon återkopplar mer än förväntat och är enormt kunnig inom sitt område. Jag ger mina varmaste rekommendationer och tipsar alla som ska sälja om att anlita henne.

HANNA W

Amanda är kompetent, tillgänglig och driven under hela processen. Framförallt är Amanda himla rolig och generös med sin tid och sina råd. Hon svarade på miljoner frågor om renoveringsidéer, tips på andra lägenheter osv. Amanda ger verkligen en allround service :D

Svar från Amanda Persson

Stort tack för din fina rekommendation Hanna!

Arian R
Kungsholmen

Jättetrevligt och professionellt bemötande. Christina var tillgänglig för att besvara alla mina frågor!

PHU NGOC H

Amanda was a fantastic real estate agent! She is very knowledgeable, has a great can-do attitude and very passionate with her job. She matched us up to the right buyer and sold our apartment for a price we were happy with! Exceeded our expections! Great job.

Svar från Amanda Persson

Hi Phu and Florian! Thank you for your kind recommendation!

AMANDA S

Eric var väldigt mån om att både hjälpa säljare och köpare till att göre en bra och trygg affär. Jag fick gjorde en intresseanmälan på mäklarens hemsida och Eric ringde upp mig bara en timme senare. Han ordnade en förhandsvising samma dag och han var påläst om området såväl som bostaden. Det blev en snabb och trygg affär samma dag. Eric gick igenom alla delar i kontraktet och jag kände verkligen att han ville att vi skulle känna oss trygga och informerade om alla delar som innefattade köpet av bostaden. Kan verkligen rekommendera Eric som mäklare då han är engagerad, ödmjuk och påläst!

Svar från Eric Lennmarker

Hej Amanda! Tack snälla för så fint omdöme om mig som fastighetsmäklare, hur jag hanterade försäljningsprocessen samt att jag gjorde det på ett tilltalande sätt. Detta fina omdöme värmer, stärker och ger energi och visar att det inte är vad man själv tycker som fastighetsmäklare som avgör, utan att det är vad kunderna tycker som räknas! Allt gott! Bästa hälsningar Eric

FANNY L

Vi köpte lägenhet av Amanda och vi blev jättenöjda då Amanda var väldigt proaktiv, flexibel och proffsig!

Svar från Amanda Persson

Hej Fanny! Tack för er fina rekommendation!

Charlie H
Sickla

Peter sålde min nyrenoverade lägenhet i Sickla området. Otroligt smidig och snabb affär till ett riktigt bra marknadsmässigt pris! 5/5, rekommenderar starkt!

Oscar B

Eric är ett föredöme till mäklare. Trevlig och vältalig men knivskarp när det blir dealmaking. Gör verkligen sitt för att alla parter ska bli nöjda kände jag som säljare.

Svar från Eric Lennmarker

Hej Oscar! Vad roligt att du är så nöjd med affären och med mig som fastighetsmäklare! Affären gick ju, minst sagt, fort i mål. Tack snälla för fint omdöme! Det värmer och stärker och man blir glad! 🙂 Eric

Kristin Martina F

Vi blev tipsade om Amanda och vi är glada att vi följde detta tips! Rekommenderar verkligen att anlita Amanda för er försäljning. Hon är proffsig, engagerad och effektiv i sitt arbete. Det märks att hon gillar sitt yrke!

Svar från Amanda Persson

Tack så mycket för er fina rekommendation!

Claudia V
Kungsholmen - Kungsholms strand

Professionell, ödmjuk och lyhörd

Per-Axel Filip H

En mycket trevlig och kunnig mäklare som guidat mig i stort och smått genom hela säljprocessen. Tack vare Amanda fick jag en väldigt snabb och smärtfri försäljning!

Svar från Amanda Persson

Tack för din fina rekommendation Filip!

Canan Ebru K
Kungsholmen - Kungsholms strand

I am very new in Stockholm, and the apartment i bought from Christina is the first that i entered a bid. She was very friendly though fair and ethical, explaining but avoiding conflict of interest. Extremely patient with my numerous contacts with her, and was very thorough while visiting the flat. Overall, i was very satisfied making business with her..

Anita S
Kungsholmen - Nedre Kungsholmen

Lyhörd, positiv och trevlig. Christina levde upp till alla förväntningar!

Lena Berit Christina B

Amanda är mycket professionell, kompetent, klok och dessutom ytterst sympatisk och trevlig. Vi fick flertalet insiktsfulla råd för vår försäljning av Amanda som på ett strålande proffsigt och effektivt sätt genomförde hela försäljningsprocessen. Vi kan inte vara mer nöjda och ger med glädje våra varmaste rekommendationer!

Svar från Amanda Persson

Tack för er fina rekommendation!

Monica W
Vasastan

Jag har köpt en lägenhet i Vasastan, Stockholm och blev vänligt och professionellt bemött. Känner mig mycket nöjd.

Tyghus1 I
Sålde sitt hus med hjälp av
Vindö

En toppenmäklare som lovar vad hon håller. Kunnig, engagerad och proffsig. Kan varmt rekommendera henne till er som skall sälja eller köpa ett objekt.

Leif F
Vasastan

Christina har varit mäklare då vi både köpt och sålt bostäder och hon har varit exemplarisk. Smidig, påläst, alltid steget före samt ordning och reda. Att hon dessutom fixar bra deals är så klart en avgörande bonus. Jag kommer definitivt anlita Christina nästa gång vi behöver en mäklare, hon är den bästa jag stött på i branschen.

Charlotte E
Kungsholmen - Thorildsplan

Sålt en 3,5 på 93kvm på Lindhagen. Såldes innan visning för 1mkr över vår förväntan. Peter är rak, effektiv och tydlig i sitt jobb och kommunikation vilket jag uppskattar mkt. Inga inlindningar eller krusiduller, utan rak på sak. Att han styrde upp förhandsvisning med fem sällskap som bidrog till en budgivning långt över utgångspris var äver vår förväntan. Sen lyckades han även hitta en köpare som accepterade ett tillträde flera månader fram i tiden enligt våra önskemål. Ända negativa var att allt administrativa med annons,...

Marianne L
Kungsholmen - Thorildsplan

Bra bemötande med bra kunskap om objektet han sålde.

Mahsa Asadi M
Vasastan - Hagastaden

Peter vet vad han gör och är mycket handlingskraftig. Det kändes tryggt att sälja via honom.

Niklas H
Östermalm

Peter Eriksén var en utmärkt mäklare. Sålde min bostad på Kaptensgatan 7A till rekordpris.

SUSANNA B

Vi sålde vår lägenhet på Frejgatan och Amanda var genom hela processen väldigt professionell, trevlig, och lätt att ha att göra med. Hon är mycket mån om att göra ett bra jobb, så att både säljare och köpare blir nöjda, något vi verkligen uppskattade. Vi fick dessutom lägenheten såld till ett bra pris, mycket tack vare henne. Vi kan verkligen rekommendera Amanda.

Svar från Amanda Persson

Tack för er fina rekommendation Susanna och Erik!

Karl Emil E

Vi har både köpt och sålt lägenhet med Amanda och är väldigt nöjda. Hon är rak och effektiv i sin kommunikation och väldigt proffesionell och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera henne om du behöver mäklarhjälp i toppklass.

Svar från Amanda Persson

Tack Emil och Jimmie för er fina rekommendation!

Dusan U
Östermalm - Gärdet

Vi sålde vår bostad på Sandhamnsgatan 75 och mäklaren hade stenkoll på läget. Peter Eriksén är ett proffs ut i fingerspetsarna. Rekommenderar honom varmt till bostadsrättsinnehavare som överväger att sälja. Alltid tillgänglig, vägleder handfast men är samtidigt en varm person som verkligen lyssnar till kundens behov. Trygg affär.

Robert W
Vasastan - Hagastaden

Peter sålde våran lägenhet i Hagastaden och han levererade över alla förväntningar. Peter var tydligen och hade alltid en bra dialog och snabb återkoppling. Affären gick snabbare än vi hoppats på och vi kommer absolut använda oss av Peter igen vid en kommande affär. // Robert

Svar från Peter Eriksén

Tack Robert! Härligt med så nöjda kunder. Jag är glad att det gick så smidigt och att slutpriset blev så bra. //Peter

Gun A
Högdalen

Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är jättenöjd med mäklaren. Allt gick smidigt och snabbt och proffsigt.

Kristian P
Kungsholmen - Kungsholmstorg

Sålt BR. Med vilja att lösa allt. Hade inga så allt var bra. Snabb, personlig, pålitlig, påhittig, kul

OSKAR B

Amanda förmedlade försäljningen av min lägenhet vid fridhemsplan. Hon var inlyssnande och har god marknadskännedom. Inte bara vid första mötet utan har koll på marknaden för tillfället under hela säljprocessen. Nu under Corona var det lite trögt i våras och vi hade beslutat att försöka igen i september. Hon hade känn för att vi borde gå ut med den i Augusti istället och vips så var den såld dagen efter visning till ett bra pris. Allt i god dialog med mig. Låt Amanda sälja din lägenhet också!

Svar från Amanda Persson

Tack för din fina rekommendation Oskar!

Urban M
Kungsholmen - Kungsholmstorg

Vi sålde en två på Kungsholmen. Fick tips av flera bekanta att anlita Christina Björkholmen. Hela processen var klanderfri från första mötet till kontaktskrivning. Som mäklare överträffade Christina våra förväntningar. Hon är oerhört professionell, rak, tydlig, ärlig och mycket duktig på att snabbt informera, återkoppla och stämma av olika delar i försäljningsprocessen. Kort sagt - hon är ett fullblodsproffs, som vi givetvis kommer att rekommendera i de fall andra säljare av bostadsrätter frågar oss om råd. ///Urban Martinsson