Wilhelmssons bil AB

Wilhelmssons bil AB

www.wilhelmssonsbil.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Wilhelmssons bil AB! Med vår långa och gedigna erfarenhet av att köpa och sälja framför allt husvagnar och husbilar kan du känna dig trygg vid en affär hos oss. Vårt mål är att du som kund ska hitta den bästa möjliga husvagnen /husbilen till just dig med hög kvalitet och till rätt pris. Om du vill sälja ditt...

118 omdömen om Wilhelmssons bil AB

Sedan starten hos Reco 2020

Johan B
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Trevlig och serviceinriktad försäljning av husbil. Vi är mycket nöjda! Batteri som var skadat byttes ut på ett smidigt sätt efter leverans. Vi är supernöjda med vårt köp!

Zoey A
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Super trevligt bemötande och man blir väl omhändertagen, finns inga problem som dom inte kan lösa. Rekommenderar starkt

Arthur I
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Jävligt bra bemötande, och bra service jag är väldigt nöjd med min upplevelse där

Christian K
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Köpte husvagn från herrarna på Wilhemsson bil, och jag anser att servicen har varit perfekt, processen i sig har varit enkel och smidig! 10 stjärnor till Tatchino för den proffsiga servicen!

Theresa N
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Toppen service och grymt bemötande från personalen. Otroligt nöjd, rekommenderar starkt!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Hej Theresa ! Tack för ditt fina omdöme och vi på Wilhelmssonsbil är otroligt glada att du känner dig nöjd med din vistelse hos oss Mvh Oskar

Karl T
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Otroligt bra kundbemötande, härligt gäng. Så nöjd med allt. Bara plus i min bok

Linus L
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Otroligt bra service! Förtroendeingivande personal med bra kundbemötande som kunde svara på alla mina frågor och lite till. Gjorde mitt köp från tvivelaktigt till tvärsäkert. Wilhelmssons bil rekommenderar jag starkt för er med framtida köpes planer!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Hej Linus ! Vi blir enormt glada över ditt fina omdöme ! Vi på Wilhelmssonsbil önskar dig all lycka med din nya Husvagn ! Mvh Oskar

Kay H
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Tacksam för uppriktighet när man ringer och ställer frågor. Upplevde ärlighet. Blev oxå nöjd med vagnen när den kom hem. En sak som kunde varit bättre… när man handlar på hösten och inte kommer att använda vagnen förrän tidigast maj, så skulle önskar varit att garantin skulle varit över sommaren och inte bara 6 mån, som man nu inte har någon som helst nytta av..

Tack för ditt omdöme Kay ! Vi önskar dig all lycka med din vagn Mvh Oskar

Reza N
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Bra mottagande, angagerad försäljare, och inte minst kändes mycket tryggt med övertagandet av min husbil. Mycket hjälpsam personal.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Reza för ditt förtroende för oss och att du kände dig nöjd med vår insats ! Vi hoppas på massa nöje och äventyr med eran nya husbil Mvh Wilhelmssosnbil

Jessica Z
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Mycket bra bemötande, och hjälpsamma. Vi ångrar inte att vi köpte vår första vagn hos dem. Mycket nöjda över all hjälp vi fått.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Jessica för erat fina omdöme ! vi hoppas på massa glädje och äventyr med eran vagn ! Mvh Wilhelmssonsbil

Leo Ä
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Är väldigt nöjd med mitt köp hos Wilhelmsson, bra bemötande, serviceinriktade och håller vad dom lovar.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Leo för ditt fina omdöme ! vi hoppas du är nöjd och förblir nöjd med ditt köp hos oss Mvh Wilhelmssonsbil

Maria J
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Engagerad och hjälpsam personal som alltid ser till kundens bästa. Husvagnar och husbilar till rimliga priser och med snabba leveranstider.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Maria för ditt fina omdöme ! vi på Wilhelmssons bil glädjer oss av att vi kunnat hjälpa dig på bästa möjliga sätt !

Tatchino V
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Trevlig personal och fick all information jag behövde om vagnen vi var och tittade på ! Rekommenderar Robert på Wilhelmssonsbil

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Tatchino för ditt fina omdöme! Är glad att du känner dig nöjd med din vistelse hos oss

Susanne H
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Möttes av en låst grind i söndags då vi skulle köpa en husvagn. Hade meddelat att vi skulle komma och fått ett Välkommen till svar. Stod utanför den låsta grinden i 1 tim. Ringde firman på både fasta och mobilnrt. Ingrt svar, ingen återkoppling - ALLS. Det trots de skriver att de har öppet 11-15. Nu ville vi prova skriva kontrakt denna helg och frågade om de verkligen har öppet. Fick ett nonchalant svar. Den är såld. Aldrig varit maken om att man fegar ut så till den milda grad att man låter kunden stå utanför en låst grind i 1 tim och vägrar återkoppla. Sjukt oseriöst!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Hej, Vi på Wilhelmssons bil blir väldigt ledsna och besvikna av att läsa denna recension som är baserad på grundlösa påståenden. Vi har nyligen ändrat våra öppettider och har stängt på söndagar vilket vi har kommunicerat till er via e-post, dock så har vi olyckligtvis inte hunnit uppdatera informationen på vår hemsida/Google som driftas av extern konsult. Vi har haft en tät e-post konversation som sträcker sig mellan perioden 23 augusti -7 sep där vi har försökt vara er behjälpliga med att besvara alla frågeställningar...

Per C
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Klockrent bemötande, suverän service!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack för ditt omdöme ! Kul att du är nöjd med din affär hos oss !

Elin J
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Supersmidigt och håller ett avtal utan knussel

Tack för ditt omdöme ! Kul att du blev nöjd

Susanne H
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Wilhelmsons bil AB hjälpte mig sälja min husvagn. Det gjorde ett väldigt bra jobb och jag fick husvagnen såld till utgångspriset. Bra bemötande. Jag rekommenderar verkligen dem.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack för dina rekommendationer ! vi är glada att du är nöjd !

Rickard S
Skrev om Wilhelmssons bil AB

supernöjd med en enkel och mycket smidig affär.

Svar från Wilhelmssons bil AB

kul att du är nöjd ! tack för ditt fina omdöme

Peter L
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Smidigt snabbt och bra hjälp Trevlig personal

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack för ditt fina omdöme ! Kul att du känner dig nöjd

Ulrika U
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Väldigt serviceminded och mycket trevlig personal. Dom lät oss titta och prova bilen i lugn och ro. Mycket tillmötesgående och kunniga. När vi köpt bilen och skulle fylla upp vattentanken, fick vi läckage i slangarna under diskhon. Vi fick vi lämna in den och allt blev åtgärdat och kranarna i badrummet blev bytta mm. Backkamera fixades också, som var felkopplad. Allt gick på garanti. Vi köpte en Eura Mobil 585 från 2002. Rekommenderar verkligen Wilhelmssons bil AB.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Stort tack för dina rekommendationer ! Det glädjer oss att vi fick dig att känna dig nöjd !

Ann-Charlotte M
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Jag är glad bortom ord för vår husvagn jag köpt till mig och min bror efter ett arv från en älskad syster. Kan mycket lite om motordrivna fordon och INGET om husvagnar och har väl en del fördomar om säljare rent generellt. Fick dock en bra känsla och förtroende för säljaren Robert snabbt och har fått hjälp med precis allt från köp till leverans av husvagnen samt uppsättning av förtältet och hur saker och ting fungerar i en husvagn. Jag inser hur viktigt det faktiskt är med en bra start när man tar klivet in i en ny värld...

Svar från Wilhelmssons bil AB

Det glädjer oss på Wilhelmssons bil om hur nöjd du är och hur vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt ! Vi hoppas du kommer ha underbara semestrar i din husvagn !

Peter A
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Jag är mycket nöjd med allt som dom har gjort och hjälp mig

Svar från Wilhelmssons bil AB

vi tackar dig Peter för ditt stöd och uppskattning, vi är glada att kunna hjälpa dig och är tacksam över din nöjdhet!

Matti J
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Trevligt bemötande. Snabb feedback vid garanti ärende.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack för ditt fina omdöme ! Vi är glada över din nöjdhet !

Nils Stefan J
Skrev om Wilhelmssons bil AB

VARNING FUKTTESTA SJÄLV VID EVENTUELLT KÖP AV HUSBIL ELLER HUSVAGN HOS DETTA FÖRETAG.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Hejsan Stefan. I annonsen så stod det klart och tydligt att det var ett REP objekt med fuktskador och att vi inte skickar med några garantier eller godkända fukt protokoll på denna husbil. Vi tog även bilder på fukten samt att vi tog bilder när vi höll våran fuktmätare mot dessa ställen där fukt finns och la ut dessa bilder i annonsen. Mvh Robert

Victor Ö
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Bra bemötande och bra service. De hjälpte/hjälper mig mer än jag trodde. Hjälper även till när man har frågor om husbilen som jag köpte.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Victor för ditt fina om döme om oss. Önskar dig all lycka med nya husbilen. Mvh Robert

Ulf S
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Bra service. Trevligt och bra bemötande.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Super kul Ulf att du är nöjd med oss på Wilhelmssonsbil.

Viktoria F
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Vi köpte en husvagn Solifer av Wilhelmssos Bil, en mycket lyckad affär. Mycket nöjda över besöket, vi fick i lugn och ro gå igenom husvagnen själva, vilket var skönt, inget stress alls, därefter fick vi svar på våra frågor. Vi kände oss välkomna och hela affären avlöpte avslappnat och trevligt. När vi kom hem upptäckte vi att vattenpumpen var sönder, Robert på Wilhelmssons Bil skickade en ny direkt via post. Rekommenderar Wilhelmssons Bil starkt!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss på Wilhelmssonsbil. Vi önskar er all lycka och fina semester minnen med nya husvagnen. Mvh Robert

Per F
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Wilhelmsson bil är definitivt en mkt bra firma. Mkt hjälpsam personal o trevliga. Köpte en Cabby husvagn av äldre model . Jag ville ha den fukttestad som ordnades nästa dag. Utbudet som dom har är ofta mkt bra. Här får man kolla runt i lugn o ro

Svar från Wilhelmssons bil AB

Vi får tacka dig Per för en trevlig affär och att du är nöjd med köpet.

Per-Johan S
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Professionell och trevlig service. Min husvagn avyttrades smidigt och korrekt av Wilhelmssons Bil.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Per för ditt fina om döme . Det är vi som ska tacka dig för att vi fick förmedla din husvagn.

Per Withmar N
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Trevligt bemötande och bra service!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Per för ditt fina om döme om oss vi önskar dig all lycka med nya husvagnen. Mvh Robert

Peter A
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Köpte en gammal husbil blev bra bemött och kan bara säga om jag kommer att byta upp mig så kommer jag först ringa Robert som har försäljningen och rådfråga. Tack från en väldigt nöjd kund. Peter

Svar från Wilhelmssons bil AB

Hej Peter ursäkta sen återkoppling vad glad jag blir att ni är nöjda med oss på Wilhelmssonsbil. Det är bara att höra av dig när du vill byta upp din husbil så ska jag göra mitt bästa. Väll möt Robert

AMANDA T
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Kunde inte varit mer nöjda! Okomplicerat, tryggt & trevligt bemötande. Fick hjälp att sälja vår husbil & dessutom till bäst pris. Det är vi som ska tacka!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Amanda för att du hade förtroende för oss att förmedla din husbil. Vi på Wilhelmssonsbil önskar er all lycka livet.

Jenny C
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Trevlig försäljare, lite svår att nå emellanåt. Känns förtroende full . Bra service och tydliga svar på frågorna jag hade.

Örjan S
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Tack Robert för otroligt bra service Och ett trevligt bemötande när vi köpte Vår husbil, extra tack och bevis på service När vi kom hem och behövde hjälp med vattnet. Rekomenderas Örjan & Malin

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Örjan för ditt fina om omdöme och du är nöjd med oss på Wiilhelmssonsbil. önskar dig en trevlig sommar med mycket värme med nya husbilen. Mvh Robert

Cathrine J
Skrev om Wilhelmssons bil AB

När vi ringde på husvagnen vi var intresserade av så fick vi ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande, bättre husvagnsförsäljning tror jag inte att det finns. Vi kommer alltid att vända oss till Roberto på Wilhelmssons Bil hädanefter om vi ska ha en ny husvagn eller husbil. 5 guldstjärnor av 5 möjliga!

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Cathrine för ditt fina omdöme super kul att ni är nöjda med oss. Hör av er när ni vill ha en ny husbil så ska vi göra vårt bästa att hitta en som kommer att passa er. Vi Önskar er en riktigt fin vår med nya husvagnen.

Carina V
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Vi kommer från Kalmar och nyligen hämtade vi en Solifer husvagn hos Wilhelmssons bil i kungsängen. Företaget har på en såväl professionell och personlig nivå visat omtanke och service såväl innan köpet som efter samt ett lösningsorienterat focus i processen med inriktning på en konkret problemlösning.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Carina att ni känner er nöjda med oss. Hör av er när ni vill byta upp er. Ha en fin vår med nya husvagnen. Mvh Robert

Lena E
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Har precis köpt en husvagn av Wilhelmssons. Super trevligt bemötande hela vägen. Och vilken service 😃 dom levererade vagnen upp till söderhamn.Robert va säljare på våran vagn. Jättetrevlig ..kommer absolut göra nästa affär med dom igen. Har bara gott att säga om dom👍

Svar från Wilhelmssons bil AB

Hej Lena och Roger tack för ett trevligt bemötande när vi levererande husvagnen till Söderhamn. Det är alltid kul att träffa trevliga kunder som är nöjda med vår service. Mvh Robert

Ingalill V
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Snabbt och smidigt köp med bra bemötande

Michael H
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Bra bemötande kändes tryggt att handla där

Katarina P
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Bra service, trevlig personal, smidigt

Markus Ö
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Bra bemötande och smidig försäljning. Bra kontakt med säljare😊

Magnus P
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Väldigt proffisionellt bemötande och hög servicegrad.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Vi får tacka dig Magnus för att du lämna in din husvagn till oss på förmedling. Sen får vi tacka för ditt fina omdöme och att du är nöjd med oss. Mvh Robert

Maria D
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Köpte nyligen en Polar 520 vid Wilhelmssons bil AB och är jättenöjd med bemötandet och serviceandan på företaget. Fick problem med batteriet och några lister ganska omgående. Säljaren Roberto ersatte det genast snabbt och smidigt. Fick t o m ett bättre batteri än det som ursprungligen satt i vagnen.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Maria för att ni köpte en husvagn av oss och att ni är nöjda med oss och ert köp. Mvh Robbert

Linda Alexandra E
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Fantastiskt bra service och kundbemötande. Fick några mindre fel på vår husbil efter köp. Vi fick hjälp direkt av Roberto utan krångel. Vi är mycket nöjda med köpet och kan varmt rekommendera företaget.

Peter K
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Service med hämtning vid stationen och trevligt bemötande.

Malin H
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Fantastiskt trevlig och tillmötesgående säljare! Vi köpte en husvagn, kabe royal. Vi blev visade flera olika vagnar, han lyssnade på våra behov och gav förlag utifrån det. Snabb och smidig affär, fick även vagnen utkörd till vår camping! Rekommenderar verkligen Wilhelmssons bil AB vid köp av husvagnar och husbilar.

Stefan L
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Robert var mycket uppmärksam på vårt behov och infriade mycket väl löften.

Carl Fredrik Andreas K
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Rekommenderas! Riktigt trevlig säljare.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Fredrik för ditt fina omdöme. Lycka till med nya husbilen. Vi önskar er en fin höst. Mvh Robert

IVAR A
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Köpt en vagn av Roberto och sålt en via företaget, är supernöjd, mycket trevligt och proffsigt bemötande. Ett mönsterföretag med duktig personal. Kan verkligen rekommendera för blivande husvagns-/husbils-ägare.

IVAR A och Roberto V gillar detta
Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Ivar för ditt fina omdöme och att ni är supernöjda med oss. Vi önskar er en fin höst med nya husvagnen. Mvh Robert

Tommy L
Skrev om Wilhelmssons bil AB

Trevligt bemötande. Stort utbud.

Svar från Wilhelmssons bil AB

Tack Tommy för ditt fina omdöme och trevlig bemötade. Vi gör allt för att hjälpa kunden med frågor och svar. Även snabba återkopplingar. Mvh Robert