Win Win Ekonomi Globen, sid 2

Palmfeltsvägen 19, 121 62 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till Win Win Ekonomi. Vi är en redovisningsbyrå som hjälper dig med allt inom redovisning, så att du kan fokusera på din kärnverksamhet – dina affärer. Som medelstor byrå kombinerar vi den stora byråns kompetens med den lilla byråns personliga och lokala engagemang. Vi lägger stor vikt vid att hålla en hög servicenivå. Vi gör allt från bokföring och fakturering till bokslut, årsredovisning, deklarationer och rådgivning. Du kan själv välja om du vill anlita oss för allt, eller göra några moment själv. Vi har konsulter med lång erfarenhet av att hjälpa bolag i olika branscher. Vårt kontor vid Globen hjälper framför allt företag i innerstan och söderförort.

• Hög personlig service
• Auktoriserad byrå
• Lokalt kontor i Johanneshov, nära Globen
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Win Win Ekonomi Globen

• 2015-11-04

Mattias E skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Väldigt lätt att ställa frågor och get bra feedback och hjälp med bokföringen och företaget i allmänhet. Läs mer
  • 2015-11-04

Mårten D skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mycket bra och snabba. Löser allt. Läs mer
  • David E

2015-11-04

David E skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vi är ett litet svenskt IT företag som outsourcat det mesta inom ekonomi till Win Win Ekonomi såsom lönehantering, bokföring, viss fakturering och deklaration. Vi är nöjda med samarbetet och rekommenderar WinWin. Läs mer
  • 2015-11-02

Lasse skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Enkelt och smidigt bemötande. Passar oss i vår organisation. Läs mer
  • Charlotta E

2015-11-01

Charlotta E skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vänligt sakligt och kunnigt bemötande präglar WinWin.
    Bokföring, periodiska sammanställningar, årsredovisning, bokslut, deklaration och inkomstintyg vid behov.
    Känns stabilt och pålitligt. Läs mer
  • 2015-10-31

Annelie D skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Hjälp vid årsboksult mm. Fungerar bra - ibland har jag lite svårt att fatta vad jag skall skicka in mm, men det beror mera på att jag är ovan vid alltiopa. Men lite mail och frågor fram och tillbaka brukar det alltid lösa sig. Och alla på WinWin är snölla och tålmodiga med mig :-) Läs mer
  • 2015-10-29

Johan H skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Proffsigt, noggrant och tryggt! Läs mer

Palmfeltsvägen 19, 121 62 Johanneshov