Alla kategorier Bokföring Stockholms län Upplands Väsby Win Win Ekonomi Win Win Ekonomi Infra City
Rekommenderat företag 2015 - Win Win Ekonomi Infra City

Win Win Ekonomi Infra City

Kanalvägen 3A, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Win Win Ekonomi. Vi är en redovisningsbyrå som hjälper dig med allt inom redovisning, så att du kan fokusera på din kärnverksamhet – dina affärer. Som medelstor byrå kombinerar vi den stora byråns kompetens med den lilla byråns personliga lokala engagemang. Vi lägger stor vikt vid att hålla en hög servicenivå. Vi gör allt från bokföring och fakturering till bokslut, årsredovisning, deklarationer och rådgivning. Du kan själv välja om du vill anlita oss för allt, eller göra några moment själv. Vi har konsulter med lång erfarenhet av att hjälpa bolag i olika branscher. Vårt kontor i Upplands Väsby hjälper såväl lokala företagare i norrort som kunder i centrala Stockholm.

• Hög personlig service
• Auktoriserad byrå
• Lokalt kontor i Infracity, Upplands Väsby

Läs vad 17 kunder tycker om Win Win Ekonomi Infra City

• Pia L
    Pia L skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Underbar personal, alltid ett bra bemötande och det finns inga problem som inte går att lösa.
  • Felicia K
    Felicia K skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Det är bra revisor, hjälpa till med frågor och lämnar alltid papper i tid.
  • Juha H
    Juha H skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Mycket bra! Jag har fått hjälp med alla pappers jobb!
  • Anna A
    Anna A skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    I början av samarbetet väldigt bra och snabb service till ett väldigt bra pris. Under några år en del strul med olika kontaktpersoner, tills vi bytte till Infra City med en riktigt bra kontaktperson. Upplever dock att det blivit väldigt dyrt, speciellt för mitt företag där jag i princip inte har någon rörelse alls i.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Löpande kvartalsredovisning och årsbokslut.

Jag är väldigt nöjd med leveransen, alltid snabb återkoppling vid frågor och alltid trevligt bemötande.

Hälsningar
    Håkan
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Fick hjälp med årsbokslut i ett brådskande läge. Mycket bra och professionellt bemötande. Monica, som hjälpte mig, var super. Kommer anlita företaget igen.
  • Lars Åke A
    Lars Åke A skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Jag skulle gärna se förslag på bokföring, deklaration för att förenkla kontakt och minska kostnaden. Vad kan jag ex själv göra och vad resulterar det i så fall i kostnad. Finns tankar på "online" kontakt i stället för kontorsmöte?

Win Win levererar bra, men jag har svårt att bedöma kostnaden.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Har varit kund sedan 10 år. Är mycket nöjd. Dom hjälper mig med all löpande bokföring,bokslut samt deklarationen. Har även haft nytta av deras rådgivning.
  • Göran S
    Göran S skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Starthjälp med Speedledger.
    Bokslutshjälp

Bra hjälp och trevligt bemötande
  • Olle L
    Olle L skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Bra och personligt bemötande. Och flexibelt upplägg för samarbete.
    Redovisningstjänster och support i Speedledger /Swedbank. Bokslut, årsredovisning, momsrapporter.
  • Parham S
    Parham S skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Win Win Ekonomi har hand om redovisningen för mitt bolag. Deras hjälp är ovärderligt. Utan de hade jag kort och gott inte kunnat driva mitt bolag. Omtänksamma och tillgängliga, utan att för dess skull missa att ta fram pekpinnen när det behövs justeras i redovisningen. Tack!
  • Mangus P
    Mangus P skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Jag fick ett trevligt bemötande. Jag fick hjälp med bokslutet för mitt företag.
    Bokslutet gick bra,
    I samband med att bokslutet gjordes så fick jag frågan om jag ville ha hjälp med min privata deklaration. Jag tackade ja.
    Jag kontaktades när det var dags att deklarera och fick i uppgift att bara se till att meddela skatteverket att min bokföringsbyrå skulle sköta allt.
    I Juli kontaktade skatteverket mej, och påpekade att jag inte inkommit med min privata deklaration! Jag kontaktade då Win Win, som sa att dom bara lämnat in k10 blanketten! Jag tog för givet att min privata deklaration omfattade alla blanketter. Detta kostar mej 1000kr extra! Dessutom tror jag att jag fick betala en högre timdebitering, på grund av att min handläggare va på semester, så att en högre betald tjänsteman fick akut göra min deklaration!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    bokslut och deklaration
    min kontakt med företaget har varit smidig
  • Markus B
    Markus B skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Mycket bra. Kunniga och snabba
  • Ted D
    Ted D skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Professionellt bemötande av Daniel Hedlund som jag ar stort förtroende för. Jag får hjälp när jag har frågor om bokföring.
  • Monika L
    Monika L skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Vi känner oss mycket nöjda med det bemötande och den kunskap som vår kontaktperson på Win Win Ekonomi har.
  • Jerker L
    Jerker L skrev om Win Win Ekonomi Infra City
    Vi har tagit hjälp av Daniel gällande årsredovisningar och skattedeklarationer. Daniel är väldigt duktig!

Kanalvägen 3A, 194 61 Upplands väsby