Winblad Bygg AB

Winblad Bygg AB

Ring 070-788 18 67 www.winbladbygg.se

På Winblad Bygg AB sätter vi dina behov och önskemål i fokus! En öppen och kontinuerlig kommunikation genom hela renoveringen eller bygget är en självklarhet och är du inte nöjd, ja då är vi inte heller nöjda. Vi gör allt från små renoveringsjobb till hela ut- eller ombyggnationer. Vi ger gärna tips och råd kring inredning...

14 omdömen om Winblad Bygg AB

Niklas L
Skrev om Winblad Bygg AB

Riktigt bra service. Vi kontaktade honom och han kunde hjälpa oss rätt snabbt. Fantastiskt bra jobb.

Svar från Winblad Bygg AB

Tack Niklas! Hör gärna av er om ni behöver hjälp igen.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Gunilla E
Skrev om Winblad Bygg AB

Snabb att komma o se vad som ska göras. Gav förslag jobbade snabbt o bra o noggrant.

Svar från Winblad Bygg AB

Tack Gunilla! Hoppas att pojkarna blir nöjda med sina nya rum.

Veronica F
Skrev om Winblad Bygg AB

Proffsigt och noggrannt utfört arbete. Trevlig kundkontakt. Kan starkt rekommendera Winblad Bygg!

Svar från Winblad Bygg AB

Tack så mycket för de vänliga orden.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Victor A
Skrev om Winblad Bygg AB

Bra och enkla att ha att göra med!

Henrik B
Skrev om Winblad Bygg AB

Bra gjort, lätt att prata med, hög kvalité över lag

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Gisela N
Skrev om Winblad Bygg AB

Jag har anlitat Winblad Bygg&Finsnickeri vid två tillfällen, för helrenovering av två olika lägenheter. Jag har blivit mycket väl bemött av proffsig personal och arbetena som utförts har hållit mycket hög kvalitet. Rekommenderas absolut till den som behöver hjälp med allt från köksrenovering till planlösningsförändringar och annat!

Päivi D
Skrev om Winblad Bygg AB

Vi anlitade Winblad Bygg&Finsnickeri för att installera ett nytt HTH-kök och en ytterdörr samt installation av köksfläkt med anslutning till taket. Vi var mycket nöjda på bemötandet och utförandet av arbetet. Vi är mycket nöjda med arbetet som Winblad Bygg utförde. Vi har även rekommenderat dem till grannarna. Mycket bra jobb!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
EVA-LIS W
Skrev om Winblad Bygg AB

Winblad Bygg & Finsnickeri rekommenderas för noggrannhet, mångsidighet bra idéer.

Stina J
Skrev om Winblad Bygg AB

Winblads hjälpte oss med att bland annat återställa innertak och lägga ny parkett med värme efter en vattenläcka. De ställde upp över förväntan och levererade ett mycket bra resultat. Vi är verkligen nöjda och kommer absolut anlita Winblads igen

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Anna S
Skrev om Winblad Bygg AB

Världens trevligaste snickare! Otroligt skickliga, är verkligen nöjd över resultatet med de nya golven :)

Lars F
Skrev om Winblad Bygg AB

Pålitliga som levererar med hög kvalité.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Gunnel I
Skrev om Winblad Bygg AB

Suveränt bra!! Från start till mål.

Christopher P
Skrev om Winblad Bygg AB

Anlitade detta företag för att renovera lägenheten och har bara bra omdömen att ge dem. Har även haft vänner & bekanta som anlitat dem i samband med installation av nytt kök samt badrumsrenovering och där har också omdömena varit av positiv karaktär. Om ni behöver hjälp med ombyggnation/renovering av er lägenhet eller småhus så kan jag varmt rekommendera Winblad Bygg&Finsnickeri som är ett schysst, & seriös aktör. Med vänlig hälsning, Christopher

Eva W
Skrev om Winblad Bygg AB

Winblad Bygg & Finsnickeri rekommenderas för sin noggrannhet och bra idéer.