Winter Måleri

Winter Måleri

• Badge2023

Välkommen till Winter Måleri i Stockholm – Vi är dedikerade till att leverera högkvalitativa målerilösningar som möter och överträffar dina förväntningar. Oavsett om det gäller invändig eller utvändig målning, eller renovering, så är vi här för att förvandla ditt utrymme med professionell färgsättning och precision. Vi förstår...

19 omdömen om Winter Måleri

Britt A
Skrev om Winter Måleri

Jag mötte en glad och positiv målare som var seriös med förslag och hjälp som jag behövde för att genomföra mitt stora projekt. Efter utfört arbete med att måla om hela lägenheten är jag mycket nöjd. Winters måleri har utfört ett mycket bra arbete på utlovad tid. Jag kan varmt rekommendera firman och jag kommer att vid behov anlita dem igen.

R1 A
Skrev om Winter Måleri

Duktig pålitlig trevlig med bra priser på sitt arbete Rekommenderas

Ada
Skrev om Winter Måleri

Resultatet var över förväntan!

Simon T
Skrev om Winter Måleri

Toppenbra upplevelse när Fredrik på Winter Måleri målade om i min lägenhet. 1. Trevlig, effektiv och professionell kommunikation 2. Högkvalitativt måleriarbete. Tog gärna de extra stegen för att få till ett riktigt bra resultat 3. Har mycket erfarenhet så toppen att kunna bolla idéer med och få tips och råd om hur man bör tänka kring ommålningen. Kan varmt rekommendera Fredrik och Winter Måleri. Kommer anlita igen för framtida måleriprojekt.

Mikael L
Skrev om Winter Måleri

Ansvarstagande och duktig målare som håller utlovat pris och tid

Björn H
Skrev om Winter Måleri

Vi är supernöjda med Winter Måleri! Proffsigt utfört arbete på utsatt tid, dessutom trevligt och kommunikativt bemötande. Vi kan verkligen rekommendera Winter Måleri!

Christopher S
Skrev om Winter Måleri

Snabbt och framförallt bra jobbat. Höll tiden till skillnad från många andra hantverkare, inga konstigheter. Väldigt nöjd!

Jenny L
Skrev om Winter Måleri

Professionelt och noggrant utfört. Fredrik rekommenderas varmt.

Nelli N
Skrev om Winter Måleri

Fredrik var en väldigt professionell och duktig målare som gjorde ett exceptionellt arbete i vår lägenhet! Det målades väggar, tak, snickerier, fönster, element, garderobsdörrar och andra dörrar. Resultatet blev bättre än vi tänkt oss och slutfakturan stämde exakt mot offerten. Bra kommunikation, rådgivning och utförande, dessutom väldigt snabb och gjorde mer än överrenskommet för samma pris! Rekommenderar Fredrik Winter Måleri starkt, och om vi behöver en duktig målare igen kommer vi anlita Fredrik på nytt!

Erik Å
Skrev om Winter Måleri

Jag har bara bra saker att säga om Winter måleri. Duktiga, pålitliga och trevliga.

NATALIA D
Skrev om Winter Måleri

Så trevliga från första kontakt och var också väldigt snabba på att ge en offert till rimligt pris. Jag velade länge mellan 3 olika färgnyanser och då var Fredrik så serviceminded och hjälpte mig med tips och råd. Tillslut landade vi i den färgen som han rekommenderade (givet ljusläget i vardagsrummet bla) och vi är SÅ nöjda! Tusen tack Winter Måleri för ett otroligt utfört jobb. Skulle inte tveka en sekund på att anlita er igen vid behov och rekommenderar alla mina nära och kära att göra detsamma.

Frida R
Skrev om Winter Måleri

Mycket nöjd! Fredrik är bra på att kommunicera, service minded och tillmötesgående. Rekommenderar!

Mia A
Skrev om Winter Måleri

Mycket bra bemött levde upp till mina förväntningar och kommer att anlita till fler uppdag när det gäller måleri och tapetsering. Mycket nöjd kan varmt reommendera.

David Z
Skrev om Winter Måleri

Proffsigt genom hela processen från första kontakten till ett perfekt utfört resultat. Om vi behöver anlita en målarfirma i framtiden råder det ingen tvekan om att vi kommer anlita Winter måleri igen.

Joakim T
Skrev om Winter Måleri

Trevligt bemötande och snabbt utfört arbete! Otroligt nöjda med resultatet! Kommer definitivt använda Winter Måleri för resten av lägenheten!

Max J
Skrev om Winter Måleri

Mycket professionell! Fredrik kom förbi och kollade igenom lägenheten och samlade information om arbetet. Han var positiv, framåt och professionell. Vi målade samtliga väggar i vår nya sekelskiftets lägenhet och blev mycket nöjda med resultatet! Kan varmt rekommendera Fredrik och Winter vidare.

Lena D
Skrev om Winter Måleri

Allt har fungerat jätte bra, arbete - 100%. Att dessutom målaren var punktlig, och trevlig underlättar alltid.

Yuan-Li B
Skrev om Winter Måleri

Vi anlitade Winter Måleri för renovering av väggar, tak och snickerier på vår inredda vind á la 70-tal med slitna tapeter och omålade trälister. Är mycket nöjda med resultatet som blev en modern uppfräschad vind. Även färgvalen stämde bra med det vi önskade och trevlig personal som blev klara inom utsatt tid. Stort tack!

Sebastian S
Skrev om Winter Måleri

Otroligt bra bemötande och proffsigt genomfört arbete. Kommer anlita igen!