Wise Professionals

Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar. Det gör vi tillsammans med kunder, kandidater och konsulter som ställer höga krav och - liksom oss själva - gärna utmanar traditionella sätt att se på rekrytering.
Vi erbjuder tjänster inom rekrytering och konsultuthyrning men har också ett brett utbud av skräddarsydda lösningar för företag och organisationer som rekryterar på egen hand. Rekryteringsskolan, Second Opinion och Candidate Experience Index är några exempel på sådana tjänster.
Wise Professionals är stolta samarbetspartners till några av Sveriges starkaste arbetsgivarvarumärken och HR-organisationer. Hos oss arbetar närmare 250 engagerade konsulter, in-house eller på plats hos någon av våra kunder.
Du hittar våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö, men självklart arbetar vi över hela Sverige och på nordisk nivå tillsammans med våra systerbolag inom Wise Group med kontor i Helsingfors och Köpenhamn.
Välkommen in till oss!
Wise Professionals

Våra kontor

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar