Alla kategorier Webshop WiseUp.se
Rekommenderat företag 2016 - WiseUp.se

WiseUp.se

Välkommen till WiseUp, hos oss kan du boka professionella elektriker och elprodukter online.
Här får du snabb hjälp, fasta priser och professionella elektriker. Vi hjälper dig med:

- Att planera el inför renoveringen, om du har akuta elproblem kan vi även hjälpa dig med guidning och rådgivning.

- Hos oss på WiseUp kan du enkelt boka en erfaren och professionell elektriker som kommer hem till dig och installerar de produkter du väljer.

- Om du tidigare köpt hem elprodukterna kan du boka endast själva installationen.

- Vet du inte vad du behöver så kan vi hjälpa dig med felsökningar och rådgivning för alla typer av elfrågor, vi hjälper dig självklart genom hela processen.

När du har lagt din bokning på wiseup.se kontaktas du senare av våra elektriker för att boka tid och för att gå igenom uppdraget. Vi arbetar med erfarna och professionella elektriker som arbetar lokalt i Stockholm. De kan därför snabbt vara på plats om det krävs. Genom ett brett produktutbud som håller mycket hög kvalitet kan du hitta någonting som passar just ditt hem, beroende på vilken stil du vill ha, vilka typer av funktioner du önskar samt i vilken miljö dessa ska installeras. Vi arbetar hela tiden med att utveckla utbudet för att kunna tillgodose just ditt behov. Skulle den produkt du önskar inte finns i utbudet så kan vi givetvis beställa den åt dig. Ring eller maila så hjälper vi dig med det!

WiseUp ägs och drivs av Schneider Electric som är en global specialist inom energihantering och automation, de har verksamhet i över 100 länder. Genom pålitlig, säker och grön energi erbjuder vi integrerade lösningar inom ett flertal marknadssegment, bland annat bostäder, fastigheter, industrier, infrastruktur, energi, nätverk och datacenter. Varmt välkommen!

Är du behörig elektriker och intresserad av att arbeta tillsammans med WiseUp? Då kan du gärna få kontakta oss på wiseup@schneider-electric.com eller ringa på 08-571 501 10, så kan vi berätta mer om hur du kan bli en del av vårt team.

Läs vad 41 kunder tycker om WiseUp.se

• Hanna W
    Hanna W skrev om Jonathan Nilsson en del av WiseUp.se
    Trevlig, proffsig och tillmötesgående.
  • Kurt S
    Kurt S skrev om Victor Munoz en del av WiseUp.se
    Vi tyckte väldigt bra om Victor.Han var kunnig,snabb och hjälpsam.Han får högsta
    betyg.Kan varmt rekommendera honom.
  • Mats E
    Mats E skrev om Tobias Wiklund en del av WiseUp.se
    Bra service, trevligt bemötande, löste problemet bra
  • Amit R
    Amit R skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Han är väldigt trevlig. Förklarar till sin kund som jag som inte har så mycket kunskap om elektricitet.

Jag är helt nöjd med honom.
  • Anne Gro G
    Anne Gro G skrev om WiseUp.se
    Hei
    jeg er forferdelig skuffet over dere. Den 24. oktober kom en elektriker for å fikse mine downlights på badet. Han kunne ikke reparere disse fordi han ikke hadde riktig utstyr. Han skulle ringe dagen etter for å avtale ny tid.
    Noe må ha skjedd når han arbeidet, for jeg har ikke lenger varme I gulvet.
    Han har ikke ringt tilbake. Jeg har ringt til kundeservice to ganger, men har fortsatt ikke hört noe fra dere.
    Jeg har et mörkt og kaldt bad.
    Dette er helt elendig og jeg kan virkelig ikke anbefale dere til noen.
    ag
  • Therese S
    Therese S skrev om Jonathan Nilsson en del av WiseUp.se
    Mycket professionell och kunnig inom området. Vi är jättenöjda!
  • Peter S
    Peter S skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Niklas ringde upp mig och vi gjorde upp om en tid han skulle komma. Jag fick ett pris på jobbet och allt lät bra. Den dan han skulle komma ringde han och sköt fram besöket några dar pga nåt tidigare jobb. När han skulle dyka upp nästa gång kom han inte som utlovat, jag ringde, inget svar, fick ett sms att han inte kunde prata. Sen har jag inte sett eller hört från honom, däremot fick jag en faktura på jobbet som han aldrig gjort. Den har WiseUp krediterat efter telefonsamtal. (tack Erika). Niklas Persson är inte välkommen till mig, vad det gäller WiseUp har jag ingen uppfattning.
    2016-10-18 WiseUp.se svarar Peter S
    Hej Peter,
    Ibland blir det tyvärr mänskliga fel som i detta fall. Hemskt olyckligt att ditt möte med Niklas inte blev som förväntat.

Vi på WiseUp ber om ursäkt och hoppas att du ger våra anslutna elektriker en ny chans en annan gång.

• Michail K
    Michail K skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Han är en snäll person som vet vad han gör.
    Han gjord sitt jobb jätte fort.
    Jag är nöjd med resultatet.
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Jonathan Nilsson en del av WiseUp.se
    Professionell, trevlig och punktlig. Den leverans och servicenivå man vill att alla hantverkare ska leverera.
  • Ludvig B
    Ludvig B skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Super bra service!
    Grym kille!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Hej, Niklas var här och hjälpte till att installera en elkontakt. Jag upplevde att han var mkt kunnig och väldigt trevlig.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Trevlig och proffesionell. En kille man genast fick förtroende för.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Riktigt stjärna! I tid, proffesionell och trevlig - rekommenderas
  • Tofte M
    Tofte M skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Ett riktigt proffs och dessutom mycket trevlig. Jag försökte nå er på mail för att säga just detta, men kom inte fram. Niklas såväl som bolaget har uppgett fel tfnnr
    Föreslår att ni tittar över alla mailadresser och tfnnr både på hemsidan som på de svarsmeddelanden ni sänder ut. Ert affärskoncept är lysande.
    2016-09-16 WiseUp.se svarar Tofte M
    Hej Tofte,
    Stort tack för din rekommendation och tack för att du belyste att vi hade problem med vår mail samt telefon. Vi hittade felet och har nu åtgärdat det.

Vi önskar dig varmt välkommen att boka med oss igen!
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Det var mycket bra bemötande, mänskligt och vänligt.
  • Ann-charlott J
    Ann-charlott J skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    jag är jättenöjd med johan pettersson och dom arbeten han har utfört hos mig ,kan verkligen rekommendera honom.
  • Anders B
    Anders B skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    En mycket duktig ung man snabb o effektiv
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    ..............................,,,,....,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Johan E
    Johan E skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Strålande från första telefonkontakten till avslutat arbete!
  • Ola N
    Ola N skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Ung och trevlig kille som dök upp på avtalad tid och fixade installationen på ett fackmannamässigt sätt
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Trevlig, kom i tid och verkade kompetent. Var lite slarvig m finishen (spacklingen).
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se
    Bra bemötande, snabb och effektiv och även trevlig grabb, pedagogisk och lättsam.

Skulle och har rekommenderat er till flera,
  • Kaushik T
    Kaushik T skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Han var mycket snabb, vänlig och duktig. Vi är mycket nöjda.
  • Christine C
    Christine C skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Mycket bra, korrekt, tydlig och snabb.
  • Maria F
    Maria F skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Vi är väldigt nöjda med Johans arbete. Han är trevlig, punktlig och har utfört arbetet väl. Vi kommer att boka honom igen.
    2016-07-08 Wiseup svarar Maria F
    Hej Maria,

Vad roligt att höra att ni blev så nöjda!
    Vi ser fram emot att få hjälpa er igen!

• Casper G
    Casper G skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Blivit glad överraskad av deras service, kundbemötande och pris. Kommer garanterat att anlita de framöver och rekommendera de.
    2016-07-07 Wiseup svarar Casper G
    Hej Casper!
    Vad roligt att höra, vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden!

• Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Snabb och proffsig service! Mycket bra pris.
    2016-07-07 Wiseup svarar Torbjörn E
    Hej Torbjörn!

Tack för att du valde att boka med oss på WiseUp, vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden!

• Marie-louise J
    Marie-louise J skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Fick snabbt hjälp med det jag ville ha gjort.
    Johan ringde och talade om att han skulle bli lite senare, det uppskattas.
    Jag talade om hur jag tänkt, han kom med idéer och goda råd.
    Jag är jättenöjd med hans arbete!
    2016-07-06 Wiseup svarar Marie-louise J
    Hej Marie-louise.
    Vad roligt att du blev jättenöjd med Johans arbete!

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka som kund hos WiseUp.

• Lasse K
    Lasse K skrev om WiseUp.se
    Det är fullt möjligt att boka tider där WiseUp redan vet att det inte finns några elektriker tillgänliga. Med andra ord omöjligt att veta när eller om man får hjälp förrän man kontaktat dem via telefon. Omogen tjänst med barnsjukdomar som inte lämpar sig för någon som har bråttom.
    2016-07-07 Wiseup svarar Lasse K
    Hej Lasse,

Vi tackar dig för din feedback, vad tråkigt att du fick denna upplevelse och vi ber om ursäkt för det.
    Vi jobbar ständigt med förbättra vår tjänst samt att anställa nya elektrikers så att ni som har bråttom ska få hjälp snabbare.

Vi hoppas att du överväger att anlita oss när du behöver hjälp nästa gång!

• Kevin A
    Kevin A skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Johan är en trevlig person som verkar vara kunnig inom sitt område. Jobbet var ganska enkelt därför slutresultatet blev bra dock inte lika snyggt som jag hade förväntat mig. Borrning av väggen resluterade med ett stort hål som måste spacklas och målas.
    2016-07-07 Wiseup svarar Kevin A
    Hej Kevin,

Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd med slutresultatet men vi hoppas att du väljer att anlita oss nästa gång du behöver hjälp med elen.

• Johan S
    Johan S skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Johan var en trevlig kille som gjorde vad han skulle,snabbt,punktligt och ordentligt
  • Karl F
    Karl F skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    trevlig, snabbt, snyggt! är supernöjd
  • Sara T
    Sara T skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Bra service, lite segt i kontakten med företaget!
  • Jens G
    Jens G skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Jag är anställd på Schneider Electric, men har använt WiseUp tjänsten privat vid 2 tillfällen

1. Felsökning av ström till utomhuslampor.
    Johan hittade snabbt felet (gamla kablar som hade eroderat bort) och kopplade in nya kablar. Han var även behjälplig med lägga på silikon runt kopplingsboxen. Johans stege var för kort and han glömde städa upp efter sig. Men allt klart på 30 min.

2. Inkopplings av badrumsfläkt / byta av trafo till takspottar
    Jag hade köpt en badrumsfläkt som Johan hjälpte till att installera. Mycket snyggt dragning av kablar (limning på kaklet) och spikat i tak. Frugan var mycket nöjd. Johan hade med en ny trafo som han installerade under taket och spottarna fungerade igen. Båda jobb klara på 1 timma.
  • Annika B
    Annika B skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Johan är snabb, kunnig och mycket trevlig!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Snabb återkoppling efter order lagt, punktlig och snabbt jobbat.
  • Linn G
    Linn G skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Väldigt duktig och bra service dock väldigt upptagen men den som väntar på något gott...
  • Lars B
    Lars B skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Tjänsten var bra men första gången var elektrikern sen och ringde och meddelade detta 10minuter efter utsatt tid, dvs att han är ca 30min sen så vi fick byta tid. Vid det ombokade tillfället ringde jag vid utsatt tid för att kolla att han var på gång. Då var han också sen, ca 20min, vilket till slut blev mer än 30 minuter. Detta kan jag acceptera om man ringer och förvarnar men när han fullständigt skiter i det och inte ens kommenterar en halvtimmes försening vid ankomst anser jag det vara respektlöst och helt oacceptabelt. då tappar denna fina tjänsten sitt syfte.

Mvh,
    Lars Björck (elektriker Johan Pettersson)
  • Peter V
    Peter V skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Proffsiga - utförde jobbet utan problem, kom i tid och kostnaden blev precis den förväntade.
  • Mats L
    Mats L skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Bra web-sida.
    Ingen bra koppling mellan beställning och kontakten med elektrikern, kändes som att börja från början - vilket inte var ett stort problem dock, vi ville göra mer saker än som gick att beställa.
    Bra service och hjälp när vi behövde ytterligare saker.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se
    Trevlig och duktig elektriker när han väl dök upp.