Alla kategorier Webshop WiseUp.se

WiseUp.se

Välkommen till WiseUp, hos oss kan du boka professionella elektriker och elprodukter online.
Här får du snabb hjälp, fasta priser och professionella elektriker. Vi hjälper dig med:

- Att planera el inför renoveringen, om du har akuta elproblem kan vi även hjälpa dig med guidning och rådgivning.

- Hos oss på WiseUp kan du enkelt boka en erfaren och professionell elektriker som kommer hem till dig och installerar de produkter du väljer.

- Om du tidigare köpt hem elprodukterna kan du boka endast själva installationen.

- Vet du inte vad du behöver så kan vi hjälpa dig med felsökningar och rådgivning för alla typer av elfrågor, vi hjälper dig självklart genom hela processen.

När du har lagt din bokning på wiseup.se kontaktas du senare av våra elektriker för att boka tid och för att gå igenom uppdraget. Vi arbetar med erfarna och professionella elektriker som arbetar lokalt i Stockholm. De kan därför snabbt vara på plats om det krävs. Genom ett brett produktutbud som håller mycket hög kvalitet kan du hitta någonting som passar just ditt hem, beroende på vilken stil du vill ha, vilka typer av funktioner du önskar samt i vilken miljö dessa ska installeras. Vi arbetar hela tiden med att utveckla utbudet för att kunna tillgodose just ditt behov. Skulle den produkt du önskar inte finns i utbudet så kan vi givetvis beställa den åt dig. Ring eller maila så hjälper vi dig med det!

WiseUp ägs och drivs av Schneider Electric som är en global specialist inom energihantering och automation, de har verksamhet i över 100 länder. Genom pålitlig, säker och grön energi erbjuder vi integrerade lösningar inom ett flertal marknadssegment, bland annat bostäder, fastigheter, industrier, infrastruktur, energi, nätverk och datacenter. Varmt välkommen!

Är du behörig elektriker och intresserad av att arbeta tillsammans med WiseUp? Då kan du gärna få kontakta oss på wiseup@schneider-electric.com eller ringa på 08-571 501 10, så kan vi berätta mer om hur du kan bli en del av vårt team.
Borgarfjärdsgatan 6b, 16455, Kista
Dizzle.se
Nicole P:
Trevlig kundtjänst och Snabb leverans

Webshoppar nära WiseUp.se:

Klarabergsgatan 35, Stockholm
Fenix Begravning utför begravningar i hela Sverige. Läs mer ›
Britt K:
Jag tyckte det var en fördel att jag inte behövde vänta ett par dagar för att få en tidsbokad träff för att diskutera hur vi ville ha min ma...

Stockholm, Stockholm
Pia N:
Överlag bra, trots strul med leverans

Norrlandsgatan 22, Stockholm
Kom in i vår butik på Norrlandsgatan eller besök oss i vår webbshop! Läs mer ›
Kerstin S:
Jag vet ingen som gör en sådan grundlig synundersökning som leg optiker Håkan Sörensen hos Linsen.Han lyssnar dessutom till dina önskemål oc...

Birger Jarlsgatan 127, STOCKHOLM
Alpingaraget - Sveriges ledande aktör inom alpin utrustning och service. Läs mer ›
Gert Fredric K:
JAG ÄR MYCKET NÖJD MED BÅDE BEMÖTANDE,SAMT SNABB LEVERANS

Läs vad 2 kunder tycker om WiseUp.se

• Anne Gro G
    Anne Gro G skrev om WiseUp.se
    Hei
    jeg er forferdelig skuffet over dere. Den 24. oktober kom en elektriker for å fikse mine downlights på badet. Han kunne ikke reparere disse fordi han ikke hadde riktig utstyr. Han skulle ringe dagen etter for å avtale ny tid.
    Noe må ha skjedd når han arbeidet, for jeg har ikke lenger varme I gulvet.
    Han har ikke ringt tilbake. Jeg har ringt til kundeservice to ganger, men har fortsatt ikke hört noe fra dere.
    Jeg har et mörkt og kaldt bad.
    Dette er helt elendig og jeg kan virkelig ikke anbefale dere til noen.
    ag
  • Lasse K
    Lasse K skrev om WiseUp.se
    Det är fullt möjligt att boka tider där WiseUp redan vet att det inte finns några elektriker tillgänliga. Med andra ord omöjligt att veta när eller om man får hjälp förrän man kontaktat dem via telefon. Omogen tjänst med barnsjukdomar som inte lämpar sig för någon som har bråttom.
    2016-07-07 Wiseup svarar Lasse K
    Hej Lasse,

Vi tackar dig för din feedback, vad tråkigt att du fick denna upplevelse och vi ber om ursäkt för det.
    Vi jobbar ständigt med förbättra vår tjänst samt att anställa nya elektrikers så att ni som har bråttom ska få hjälp snabbare.

Vi hoppas att du överväger att anlita oss när du behöver hjälp nästa gång!

Med Vänlig Hälsning
    Erica på WiseUp