WiseUp.se

WiseUp.se

4.3

Välkommen till WiseUp, hos oss kan du boka professionella elektriker och elprodukter online. Här får du snabb hjälp, fasta priser och professionella elektriker. Vi hjälper dig med: - Att planera el inför renoveringen, om du har akuta elproblem kan vi även hjälpa dig med guidning och rådgivning. - Hos oss på WiseUp kan du...

46 omdömen om WiseUp.se

Maija-Liisa K

Mycket väl gjort arbete. Trevligt bemötande. Vill gärna anlita igen.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Stefan V

Elektrikerna som kom var jätttduktiga och resultatet blev kanon. Det enda var att den dimmern som först installerades surrade. Anledningen var troligen att den inte klarade av lampans (LED) låga effekt. Elektrikerna kom tillbaks, bytte till en dimmer som klara att dimmra lägre effekt, och då försvann surret. Värt att tänka på för andra när man ska installera dimmer. Välj dimmer i förhållande till lampans effekt. Top betyg till elektrikerna!

Olle T

trevliga duktiga punktliga. seriösa killar som jobbade på bra, snabbt och bra jobb mvh Olle

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Per-henrik S

Trevligt bemötande, klara besked, inget sittande och väntande, snyggt jobb.

Anna B

Min upplevelse av tjänsten och bemötandet överträffade mina förväntningar! Jag fick snabb hjälp på ett trevligt sätt.

Hanna W

Trevlig, proffsig och tillmötesgående.

Svar från Jonathan Nilsson

Härligt att höra att du är nöjd med elektrikerns service hemma hos dig. Varmt välkommen tillbaka. Med Vänliga Hälsningar Erica

Kurt S

Vi tyckte väldigt bra om Victor.Han var kunnig,snabb och hjälpsam.Han får högsta betyg.Kan varmt rekommendera honom.

Svar från Victor Munoz

Mats E

Bra service, trevligt bemötande, löste problemet bra

Svar från Tobias Wiklund

Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi önskar dig varmt välkommen att boka med oss igen. Med Vänliga Hälsningar Erica

Amit R

Han är väldigt trevlig. Förklarar till sin kund som jag som inte har så mycket kunskap om elektricitet. Jag är helt nöjd med honom.

Svar från Niklas Persson

Vad roligt att du är nöjd med din elektriker, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen! Med Vänliga Hälsningar Erica

Anne Gro G
Skrev om WiseUp.se

Hei jeg er forferdelig skuffet over dere. Den 24. oktober kom en elektriker for å fikse mine downlights på badet. Han kunne ikke reparere disse fordi han ikke hadde riktig utstyr. Han skulle ringe dagen etter for å avtale ny tid. Noe må ha skjedd når han arbeidet, for jeg har ikke lenger varme I gulvet. Han har ikke ringt tilbake. Jeg har ringt til kundeservice to ganger, men har fortsatt ikke hört noe fra dere. Jeg har et mörkt og kaldt bad. Dette er helt elendig og jeg kan virkelig ikke anbefale dere til noen. ag

Therese S

Mycket professionell och kunnig inom området. Vi är jättenöjda!

Peter S

Niklas ringde upp mig och vi gjorde upp om en tid han skulle komma. Jag fick ett pris på jobbet och allt lät bra. Den dan han skulle komma ringde han och sköt fram besöket några dar pga nåt tidigare jobb. När han skulle dyka upp nästa gång kom han inte som utlovat, jag ringde, inget svar, fick ett sms att han inte kunde prata. Sen har jag inte sett eller hört från honom, däremot fick jag en faktura på jobbet som han aldrig gjort. Den har WiseUp krediterat efter telefonsamtal. (tack Erika). Niklas Persson är inte välkommen till mig, vad det gäller WiseUp har jag ingen uppfattning.

Svar från Niklas Persson

Hej Peter, Ibland blir det tyvärr mänskliga fel som i detta fall. Hemskt olyckligt att ditt möte med Niklas inte blev som förväntat. Vi på WiseUp ber om ursäkt och hoppas att du ger våra anslutna elektriker en ny chans en annan gång. Hälsningar Erica

Michail K

Han är en snäll person som vet vad han gör. Han gjord sitt jobb jätte fort. Jag är nöjd med resultatet.

Erik Ö

Professionell, trevlig och punktlig. Den leverans och servicenivå man vill att alla hantverkare ska leverera.

Ludvig B

Super bra service! Grym kille!

Niklas L

Hej, Niklas var här och hjälpte till att installera en elkontakt. Jag upplevde att han var mkt kunnig och väldigt trevlig.

Gunnar H

Trevlig och proffesionell. En kille man genast fick förtroende för.

Fredrik P

Riktigt stjärna! I tid, proffesionell och trevlig - rekommenderas

Tofte M

Ett riktigt proffs och dessutom mycket trevlig. Jag försökte nå er på mail för att säga just detta, men kom inte fram. Niklas såväl som bolaget har uppgett fel tfnnr Föreslår att ni tittar över alla mailadresser och tfnnr både på hemsidan som på de svarsmeddelanden ni sänder ut. Ert affärskoncept är lysande.

Svar från Niklas Persson

Hej Tofte, Stort tack för din rekommendation och tack för att du belyste att vi hade problem med vår mail samt telefon. Vi hittade felet och har nu åtgärdat det. Vi önskar dig varmt välkommen att boka med oss igen! Hälsningar Erica

Vincent S

Det var mycket bra bemötande, mänskligt och vänligt.

Ann-charlott J

jag är jättenöjd med johan pettersson och dom arbeten han har utfört hos mig ,kan verkligen rekommendera honom.

Anders B

En mycket duktig ung man snabb o effektiv

Hassan A

..............................,,,,....,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Johan E

Strålande från första telefonkontakten till avslutat arbete!

Ola N

Ung och trevlig kille som dök upp på avtalad tid och fixade installationen på ett fackmannamässigt sätt

Cecilia K

Trevlig, kom i tid och verkade kompetent. Var lite slarvig m finishen (spacklingen).

Stefan C

Bra bemötande, snabb och effektiv och även trevlig grabb, pedagogisk och lättsam. Skulle och har rekommenderat er till flera,

Kaushik T

Han var mycket snabb, vänlig och duktig. Vi är mycket nöjda.

Christine C

Mycket bra, korrekt, tydlig och snabb.

Maria F

Vi är väldigt nöjda med Johans arbete. Han är trevlig, punktlig och har utfört arbetet väl. Vi kommer att boka honom igen.

Svar från Johan Pettersson

Hej Maria, Vad roligt att höra att ni blev så nöjda! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen! Med Vänlig Hälsning Erica på WiseUp

Casper G

Blivit glad överraskad av deras service, kundbemötande och pris. Kommer garanterat att anlita de framöver och rekommendera de.

Svar från Johan Pettersson

Hej Casper! Vad roligt att höra, vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Hälsningar Erica på WiseUp

Torbjörn E

Snabb och proffsig service! Mycket bra pris.

Svar från Johan Pettersson

Hej Torbjörn! Tack för att du valde att boka med oss på WiseUp, vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Hälsningar Erica på WiseUp

Marie-louise J

Fick snabbt hjälp med det jag ville ha gjort. Johan ringde och talade om att han skulle bli lite senare, det uppskattas. Jag talade om hur jag tänkt, han kom med idéer och goda råd. Jag är jättenöjd med hans arbete!

Svar från Johan Pettersson

Hej Marie-louise. Vad roligt att du blev jättenöjd med Johans arbete! Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka som kund hos WiseUp. Med Vänlig Hälsning Erica på WiseUp

Lasse K
Skrev om WiseUp.se

Det är fullt möjligt att boka tider där WiseUp redan vet att det inte finns några elektriker tillgänliga. Med andra ord omöjligt att veta när eller om man får hjälp förrän man kontaktat dem via telefon. Omogen tjänst med barnsjukdomar som inte lämpar sig för någon som har bråttom.

Svar från WiseUp.se

Hej Lasse, Vi tackar dig för din feedback, vad tråkigt att du fick denna upplevelse och vi ber om ursäkt för det. Vi jobbar ständigt med förbättra vår tjänst samt att anställa nya elektrikers så att ni som har bråttom ska få hjälp snabbare. Vi hoppas att du överväger att anlita oss när du behöver hjälp nästa gång! Med Vänlig Hälsning Erica på WiseUp

Kevin A

Johan är en trevlig person som verkar vara kunnig inom sitt område. Jobbet var ganska enkelt därför slutresultatet blev bra dock inte lika snyggt som jag hade förväntat mig. Borrning av väggen resluterade med ett stort hål som måste spacklas och målas.

Svar från Johan Pettersson

Hej Kevin, Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd med slutresultatet men vi hoppas att du väljer att anlita oss nästa gång du behöver hjälp med elen. Hälsningar Erica

Johan S

Johan var en trevlig kille som gjorde vad han skulle,snabbt,punktligt och ordentligt

Karl F

trevlig, snabbt, snyggt! är supernöjd

Sara T

Bra service, lite segt i kontakten med företaget!

Jens G

Jag är anställd på Schneider Electric, men har använt WiseUp tjänsten privat vid 2 tillfällen 1. Felsökning av ström till utomhuslampor. Johan hittade snabbt felet (gamla kablar som hade eroderat bort) och kopplade in nya kablar. Han var även behjälplig med lägga på silikon runt kopplingsboxen. Johans stege var för kort and han glömde städa upp efter sig. Men allt klart på 30 min. 2. Inkopplings av badrumsfläkt / byta av trafo till takspottar Jag hade köpt en badrumsfläkt som Johan hjälpte till att installera. Mycket...

Annika B

Johan är snabb, kunnig och mycket trevlig!

Mathias B

Snabb återkoppling efter order lagt, punktlig och snabbt jobbat.

Linn G

Väldigt duktig och bra service dock väldigt upptagen men den som väntar på något gott...

Lars B

Tjänsten var bra men första gången var elektrikern sen och ringde och meddelade detta 10minuter efter utsatt tid, dvs att han är ca 30min sen så vi fick byta tid. Vid det ombokade tillfället ringde jag vid utsatt tid för att kolla att han var på gång. Då var han också sen, ca 20min, vilket till slut blev mer än 30 minuter. Detta kan jag acceptera om man ringer och förvarnar men när han fullständigt skiter i det och inte ens kommenterar en halvtimmes försening vid ankomst anser jag det vara respektlöst och helt oacceptabelt....

Peter V

Proffsiga - utförde jobbet utan problem, kom i tid och kostnaden blev precis den förväntade.

Mats L

Bra web-sida. Ingen bra koppling mellan beställning och kontakten med elektrikern, kändes som att börja från början - vilket inte var ett stort problem dock, vi ville göra mer saker än som gick att beställa. Bra service och hjälp när vi behövde ytterligare saker.

Hanna H

Trevlig och duktig elektriker när han väl dök upp.