Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Wishful Hair

Wishful Hair, sid 2

Haga Kyrkogatan 26, 411 23 Göteborg — Visa karta

5.0 i betyg av av 76 omdömen
Välkommen till Wishful Hair!

Vi är en skönhetssalong i Göteborg som erbjuder en rad olika behandlingar. Vi är specialiserade på Microblading 3D, 6D, skuggning och Ombre brows, hårförlängningar med weaving, trådning och färgning av bryn, fransförlängning, sleek brows, vaxning, och tandblekning. Självklart erbjuder vi också traditionell klippning, hårstyling och håruppsättningar.

Vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vi har ett brinnande intresse för skönhet och därför använder vi alltid de nyaste och mest skonsamma metoderna. Vårt mål är att du ska vara helt nöjd när du lämnar salongen!
Öppet just nu
Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om Wishful Hair

• Kristina L

2017-12-01

Kristina L skrev om Wishful Hair
    Jasmine är den mest noggranaste pedantiska ögonbryns tatueraren i hela västra götalnad! Hon är en klass för sej som ingen annan kan uppnå! Vilket jobb hon gör och resultatet: HELT AMAZING!! Har aldrig varit så nöjd så som jag är när jag lämnar Jasmine och Wishful hair! Bästa och varmt bemötande rekommenderar henne till dom som bara vill ha det bästa, ( och vem vill inte ha det bästa)
    Kiki Läs mer
  • Linda S

2017-12-01

Linda S skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt proffsig personal. Har gått på salongen ett par år och gjort ögonbrynen. Alltid lika nöjd! Kan garanterat säga att bättre ställe finns inte i Göteborg. Här snackar vi professionalitet på hög nivå. Läs mer
  • 2017-11-30

Julia T skrev om Wishful Hair
    Supermysig salong med supertrevlig personal! Grymt bemötande från första stund, lyssnar och tar in kundens önskemål! :) gjort både hår, fransar och bryn och kan starkt rekommendera alla behandlingar! Vart jättenöjd varje gång och fått massvis av komplimanger! Läs mer
  • Lova-tova H

2017-11-30

Lova-tova H skrev om Wishful Hair
    Alltid lika trevligt att komma in i salongen. Går alltid därifrån supernöjd med min klippning. Jasmine är topp! Läs mer
  • Noelle A

Noelle A skrev om Wishful Hair
    Mitt självklara val när det kommer till hårförlängning. Jag har besökt många salonger men ingen har levererat så hög kvalité och god service som wishful hair. Läs mer
  • Clara J

Clara J skrev om Wishful Hair
    Den absolut bästa salongen i Göteborg! Otroligt kunnig och proffesionell personal som alltid ger bra vägledning så man får det resultatet som passar dig bäst. Har fixat både fransar och ögonbryn hos Jasmine och skulle aldrig tänka mig att gå någon annanstans. Rekommenderas starkt! Läs mer

Donya N skrev om Wishful Hair
    Jasmine är utan tvekan den mest professionella kvinnan jag möt. Jag hade gamla tatuerade ögonbryn som hade blekts och såg hemska ut. Hon hjälpte mig att fixa till de, nu kan jag äntligen lämna hemmet utan att behöva tänka på att fylla i bryna med penna varje dag. Hon är otroligt duktig på det hon gör och är verkligen mån om sina kunder.
    Professionalism är något hon lever upp till!! Läs mer
  • Lillan A

Lillan A skrev om Wishful Hair
    Jasmine har tatuerat mina bryn med ombre metoden. Jasmine är den mest professionella kvinna jag har mött.. tar god tid så du får dom perfekta brynen. Mitt liv blev enklare och smidigare att vakna upp med dom perfekta brynen varje morgon. Det sparar inte bara mig tid utan att aldrig mer behöva oroa mig när jag är på stranden eller jobbet så är brynen alltid perfekta. Det finns ingen jag skulle låta fixa mina bryn förutom Jasmine på wishful hair ❤ Läs mer

Katarina L skrev om Wishful Hair
    Mycket bra bemötande och professionell behandling. Jag är helnöjd. Läs mer

Tina T skrev om Wishful Hair
    Det är en sådan härlig upplevelse varje gång man till Wishful hair går.
    Ut kommer man vackrare och tio gånger bättre mår.
    Trådar mina ögonbryn varje gång,
    Jasmine är bäst och har en sådan fin salong.
    Till Wishful hair kommer jag fortsätta gå.
    Varför? Bara gå dit, så kommer du också förstå Läs mer

Arezo B skrev om Wishful Hair
    Proffesionellt bemötande och väldigt duktig på sitt jobb, tummen upp. Läs mer

Jenna N skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt bemötande, omhändertagande och professionellt kunniga inom skönhet. Läs mer
  • 2017-11-26

Lucy G skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt med 3D bryn som är helt perfekta Läs mer
  • 2017-11-26

Jale K skrev om Wishful Hair
    Jättebra salong och bra service, gör alltid ett bra jobb och rekommenderas starkt!! Läs mer

Bahar D skrev om Wishful Hair
    Fantastisk service av Jasmine Bengtsson! Läs mer

Jill J skrev om Wishful Hair
    En sån proffsig upplevelse med ett otroligt resultat. Jasmin är super noggran / Jill Läs mer

Emma W skrev om Wishful Hair
    Jag är så otroligt nöjd med allt, från början till slut. Helt fantastiskt bemötande, skickligt och noggranny utförande, perfekt eftervårdsrådgivning. Ja, verkligen kvalité hela vägen! Läs mer

Josipa S skrev om Wishful Hair
    Personalen brinner för det dom gör.
    Jag har gjort mina ögonbryn, trådning, tandblekning mm, alltid lika nöjd!
    Har varit kund i många år.
    Dom uppfyller mina förväntningar varje gång.
    Rekommenderas verkligen!
    ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Läs mer
  • 2017-11-23

Fafi E skrev om Wishful Hair
    Bästa tjejen som kam allt om bryn lyhörd och vill kundens bästa. Jag älskar jasmins jobb!!!! Bäst i sverige❤❤❤❤❤ Läs mer
  • 2017-11-23

Malin J skrev om Wishful Hair
    Ett sånt varmt och gulligt bemötande av Jasmine på Wishful hair och ett riktigt professionellt hantverk på mina före detta icke existerande bryn. Supernöjd! Rekommenderar detta till alla! Läs mer
  • 2017-11-20

Carolin W skrev om Wishful Hair
    Jag har gjort extensions flera gånger, samt fixat ögonbryn och ögonfrögonfransarna. Har blivit så otroligt nöjd varje gång. Personalen är så duktiga på det de gör, väldigt professionella och man får det bästa tänkbara bemötandet. Wishfull hair är den bästa salongen i Göteborg! Läs mer
  • Alexandra O

2017-11-19

Alexandra O skrev om Wishful Hair
    Jättetrevlig, superkunnig, profissionell, helgrym! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2017-11-18

Anna A skrev om Wishful Hair
    Enastående! Har gjort hårförlängning hos Jasmine i flera år. Fantastiskt bemötande och resultat. Riktigt proffsig! Rekommenderas varmt. Läs mer

Elida A skrev om Wishful Hair
    Jag har gjort mitt år här i flera år och är så nöjd. Hon har alltid svarat och varit tillmötesgående 😍 när jag hade satt in mitt hår så ville jag ändra löshåret raderna detta gjorde hon direkt och tog inget extra betalt. Hon finns verkligen för en efter behandling hos henne också och tar ansvar för det arbetet hon utför. Älskar detta stället och rekommenderar det starkt till nya kunde Läs mer

Bianca D skrev om Wishful Hair
    Jasmin är i särklass den duktigaste i Göteborgsregionen på hårförlängning. Metoden i kombination med hennes noggranhet ger super resultat.
    Jag gjorde hårförlängning under en period då mitt hår var plattångskadat och jag dessutom hade skolbal. Resultatet var så naturligt att jag fortsatte under en halvårsperiod. Detta gjorde att min egen kvalite på håret blev mycket bättre då jag slapp att hålla på att fixa det hela tiden. Jag sov med fläta/flätor, kammade med speciell hårborste och lockade/plattade bara vid enstaka tillfällen. Jasmin gav bra info och tips på hur man bäst sköter sitt hår med eller utan hårförlängning. Jag är supernöjd och Jasmin är superproffsig. Läs mer

Helena A skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt arbete. Jasmine är oerhört proffesionell, duktig och jättetrevlig. Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

JULIA G JULIA G tycker: