X-shape Fitness Östermalm

Banérgatan 54, 115 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till X-shape Fitness Östermalm!

Har du länge haft tankarna på att börja träna men insett att det tar alldeles för mycket tid? Hos oss på X-shape Fitness Östermalm får du ut mycket mer av din träning fast på kortare tid.

Vi vill revolutionera träningsbranschen genom att effektivisera tiden du tränar. Du slipper dessutom att släpa runt på en träningsväska. All utrustning finns på plats hos oss på X-shape Fitness Östermalm - träningskläder, handduk, duschartiklar och funktionsdryck ingår.

Många av våra medlemmar anser att det är den mest effektiva träningsform de någonsin testat. Välkommen att besöka vår hemsida för mer information om hur vår träningsform går till.

Läs vad 38 kunder tycker om X-shape Fitness Östermalm

• 2020-09-19

Björn S skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Härligt gäng som jobbar där.. alltid glada och positiva.. Läs mer
    2020-09-19 X-shape Fitness Östermalm svarar Björn S
    Tack Björn! 🐻 Och vi säger detsamma om dig, alltid lika kul att ha dig här! 😃
  • 2020-09-16

Mattias A skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Hej
    Jag bokade en tid med Kajsa i syfte att få hjälp med en skada som inte ville bra.
    En bekant rekommenderade Kajsa.

Jag blev direkt kontaktad och välkomnades ödmjukt och respekfullt, fullt fokus på att "detta ska bli bra"

Jag hoppades att jag nu skulle jag få hjälp och samtidigt så var jag beredd på att det skulle vara fortsatt svårt.
    Redan under 1 behandlingen när den pågick så blev det direkt skillnad.
    Har nu genomfört 3 behandlingar och harredan kört intervall pass löpning och den molande värken har lindrats.

Jag är nu positiv och hoppfull igen och har fått hjälp att träna igen. Värken, stelhet och molande värk har markant minskat. Läs mer
    2020-09-19 X-shape Fitness Östermalm svarar Mattias A
    Hej Mattias!
    Tusen tack för den fina recensionen! Det gör mig så otroligt glad i naprapathjärtat att höra❤️

Trevlig helg!
    Kajsa
  • Fredrik P

2020-09-16

Fredrik P skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Jag har nu varit på besök 3 gånger, dessa besök har varit så givande. Jag är ju en senior elitidrottare, så jag behöver vara stark och i bra kondition. Kunniga och vänliga, har personalen varit, vilket gör att man mer än gärna kommer tillbaka. Jag ska fortsätta med EMS-träningen, då jag mår väldigt bra av det. Kan starkt rekommendera X-shape. Läs mer
    2020-09-19 X-shape Fitness Östermalm svarar Fredrik P
    Tack Fredrik! 🙏🏼
    Gläder att höra att de tre naprapatbehandlingarna gett mycket och att EMS-träningen står näst på tur! 👍 Vi tycker det ska bli väldigt roligt att följa dina resultat fortsatt!

Trevlig helg önskar Kajsa!
  • Suzana M

2020-09-16

Suzana M skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Efter två provträningar var jag fast! Effektiv träning som verkligen ger resultat och underbar personal som gör det roligt att gå dit. Om du är ute efter grym träning, härlig energi och vill få snabba resultat, this is the place💪🏻 Läs mer
    2020-09-17 X-shape Fitness Östermalm svarar Suzana M
    Tack Suzana för härlig feedback, alltid lika roligt att få träna dig tycker vi alla här! Ska bli jättekul att få följa dina resultat💪🏻
  • 2020-09-16

Johan E skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Kajsa är den överlägset bästa naprapaten jag gått till. Hon har löst alla mina ryggproblem, vilket jag inte trodde skulle vara möjligt. Läs mer
    2020-09-19 X-shape Fitness Östermalm svarar Johan E
    Tusen tack Johan! Det gör mig
    oerhört glad att höra 🙏🏼☀️
  • 2020-09-14

Kristina G skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Jag gick på varma rekommendationer till Kajsa som besannades direkt och kände en stor skillnad i rörlighet redan efter en behandling. Riktigt kunnig. Läs mer
    2020-09-15 X-shape Fitness Östermalm svarar Kristina G
    Tack Kristina! 🙏🏼 Gläder mig så otroligt mycket att höra 🌷
  • 2020-09-11

Micke T skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Fantastisk träning och proffsig personal. Lämnar alltid studion med nöjda muskler och ett leende. Läs mer
    2020-09-11 X-shape Fitness Östermalm svarar Micke T
    Tack för de fina orden Micke! Alltid lika roligt att ha dig hos oss!
  • 2020-09-10

Katarina skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Rent och fräscht. Trevlig träning, troligen effektiv men på tok för dyrt Läs mer
    2020-09-10 X-shape Fitness Östermalm svarar Katarina
    Hej Katarina! Tack för din feedback!
  • 2020-08-21

Rosío R skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Superbra träning och kunnig och trevlig personal. Utmärkt träning även för mig som har gamla skador som gör sig påminda titt som tätt. Läs mer
    2020-08-24 X-shape Fitness Östermalm svarar Rosío R
    Tack Rosío för dina fina ord!
    Vi alla som jobbar på X-shape Östermalm önskar dig varmt välkommen tillbaka och ser fram emot att följa dina resultat!
  • 2020-07-05

EMMA L skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Den perfekta träningsformen för mig! Trevlig och kunnig personal som gör att jag känner mig välkommen och bekväm i min träning. Läs mer
  • 2020-05-14

Ruth N skrev om X-shape Fitness Östermalm
    It's been great so far. My only complaint is that I would really like there to be at least some limited slots available on the non-major holidays (like Ascension Day, for example). Läs mer
  • 2020-05-12

Elisabeth G skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Mycket effektiv träningsform! Hela kroppen aktiveras och trots att ett träningspass är så kort resulterar det i rejäl träningsvärk! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-04-15

Johan K skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Snabb och proffsig hjälp när jag behöver det som mest! Läs mer
    2020-04-22 X-shape Fitness Östermalm svarar Johan K
    Underbart att höra! Tack för det - du är alltid välkommen❤️
  • 2020-04-14

Maria Ö skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Jag både tränar EMS och går på naprapatibehandlingar.
    Bemötandet är väldigt bra och träningsformen i sig är över förväntan. Jag har kompletterat med annan träning, men även ett besök var 14e dag ger stor och bestående effekt på den muskelatur som jag som, som stel, har svårt att komma åt. Läs mer
    2020-04-22 X-shape Fitness Östermalm svarar Maria Ö
    Så roligt att höra och se dina resultat! Tack för de värmande orden❤️
  • 2020-04-11

Tanja skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Köpte största paketet. Förväntade mig inget speciellt. Blev helt blown away av resultatet! Både bra för ryggen och för att få synliga muskler. Bästa jag gjort någonsin! Läs mer
    2020-04-22 X-shape Fitness Östermalm svarar Tanja
    Så kul att höra! Tack för de fina orden😍
  • 2020-04-10

Petra L skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Köpte en prova på lektion och blev positivt överraskad! Kunnig, vänlig och positiv personal gjorde min träning till en härlig upplevelse som efter 2 dagar gav lite träningsvärk och längtan efter fler träningar. Behövs väl inte säga att jag köpte ett paket med tillfällen! Uppskattar även i dessa tider att träna själv i en ren lokal! Läs mer
    2020-04-22 X-shape Fitness Östermalm svarar Petra L
    Underbart att höra - vi tackar ödmjukast. Det är alltid det är lika kul att ha dig här😍❤️
  • 2020-04-09

Helena K skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Har haft/har en nack skada. Den skadan har bla resulterat i kronisk migrän. Har kombinerat EMS träning och naprapat behandling med fantastiska resultat. Min tilltro för Kajsa är mycket stor. Väldigt inkännande och kunnig. Min migrän utbrott är mer än halverade, jag är vältränad och känner mig starkare än vad jag gjort på 25 år. Tack vare skonsam träning och proffesionell naprapati behandling. Rekommenderar X-Shape Östermalm till alla. Stark som svag. Ung som gammal. Frisk som som den med skada.⭐️ Läs mer
    2020-04-18 X-shape Fitness Östermalm svarar Helena K
    Tusen tack 🙏 Är så glad för din skull! ❤️

Lisen T skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Träning
    Proffsigt kompetent personal
    Höga förväntningar som infriades. Läs mer
    2020-04-22 X-shape Fitness Östermalm svarar Lisen T
    Tack för de värmande orden! Alltid lika kul att ha dig här❤️

Petra W skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Detta är mitt "hemmagym" som jag besöker 2-3 gånger i veckan. Här får jag chans att återhämta mig och ladda energi för arbetsdagen. Jag är definitivt pigg när jag går härifrån och väldigt nöjd med vad dess proffsiga och kunniga personal får mig att prestera.
    Jag är en stor förespråkare av att alla borde testa detta och de som verkligen ger det en chans får fantastiska resultat och kan pusha sig väldigt långt över de gränser som de tror att de har.
    På detta gym är inget omöjligt det är bara du själv som sätter gränserna. Läs mer
    2020-04-22 X-shape Fitness Östermalm svarar Petra W
    Stort tack för de otroligt fina orden Petra! Alltid lika underbart att ha dig här😍❤️

Caroline L skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Har gått på xshapefitness i18 månader, träningen har gjort mig starkare och trots min ålder 72 mår jag bra
    Tränar 1 - 2 gånger i veckan när det passar mig
    Första gången jag provtränade kändes det rätt trots diskbråck som opererades 3månader senare då ingen träning på 2 veckor
    Det känns rätt även nu när man behöver vara i karantän
    Caroline Läs mer
    2020-04-18 X-shape Fitness Östermalm svarar Caroline L
    Helt underbart att höra! Vi är så himla glada för din skull! Tack! 🙏

Boel G skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Läs mer
    2020-04-18 X-shape Fitness Östermalm svarar Boel G
    Tack snälla Boel! 😃 vi passar på att önska en riktigt trevlig helg! ☀️

Ann L skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Alla tränare är otroligt trevliga och duktiga, blir det problem som t ex om någon råkar komma på fel tid el sent så löser de situationen. Alltid rent och snyggt och som sagt ett fantastiskt trevligt bemötande, också om man behöver boka om el boka av om de kan ordna detta så gör de det till kundens bästa.
    Ett väldigt bra ställe att träna på!! Läs mer
    2020-04-18 X-shape Fitness Östermalm svarar Ann L
    Tusen åter tusen tack för din fina recension! 🥰🌷

Gisela K skrev om X-shape Fitness Östermalm
    perfect for someone who hates the large gyms with lots of people!
    and I was never in such good shape for skiing than this winter. Läs mer
    2020-04-18 X-shape Fitness Östermalm svarar Gisela K
    Thank you Gisela! We are more than happy to hear that you got such good results! =D
  • Sofia H

2020-04-08

Sofia H skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Det är en väldigt rolig träningsform. Så enkelt att bara gå dit och träna eftersom allt finns på plats, såsom träningskläder, duschtvål, schampo och handduk.
    Personalen är väldigt trevliga och peppande. Läs mer
    2020-04-18 X-shape Fitness Östermalm svarar Sofia H
    Tack snälla Fia för de fina orden! <3

Victoria M skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Jag har delat årskort mellan Vasastan och Östermalm och tränar på Östermalm när det passar. Jag tycker det är väldigt bra på Östermalm, bra instruktörer som kan sin sak och är lyhörda. I övrigt är lokalerna fräscha och enkla att ta sig till. Jättebra, helt enkelt! Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Victoria M
    Tusen tack! Det gläder oss att du trivts även på Östermalm! 😀🤗

Marie A skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Otroligt tillmötesgående, trevliga, älskar att hänga mina 20 minuter där. Nytta med nöjd. Rent och fräscht! Härlig energi hos Nikita och Kajsa! 😄 uppfyller alltid mina förväntningar, jag tränar hårt och får resultat och även socialt ”häng” Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Marie A
    Tusen tack! Alltid lika roligt när du kommer och förgyller våra dagar! 🤗

Hanna F skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Kajsa är den bästa naprapaten jag någonsin haft! Hennes behandlingar, gärna i kombination med EMS-träning, ger riktigt långsiktiga resultat! Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Hanna F
    Stort tack för dina fina ord! 😀🤗

Nina R skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Demonstrationen var klumpigt genomförd och hon var inget lyhörd för vad man påpekade inte kändes bra. Det är ett väldigt dyrt program, då vill jag göra rörelserna korrekt så musklerna jobbar ihop med dräkten så att jag får ut optimal effekt istället för att hafsa igenom övningarna och låta dräkten göra ”arbetet”. Jag uppfattade henne som slarvig och att hon inte brydde sig så mycket. Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Nina R
    Hej Nina!
    Vill börja med att tacka för din input då det betyder mycket för oss att höra vad våra kunder upplever. Beklagar att du upplevde din provträning som du beskriver det och vi tar givetvis till oss kritiken. Du är alltid varmt välkommen åter om du skulle vilja göra ett nytt försök. Glad påsk!
    Med vänliga hälsningar,
    Kajsa Bäckström
    Ägare X-shape Östermalm

Ann N skrev om X-shape Fitness Östermalm
    *köpte ett 5 gånger kort
    *fantastiskt bemötande
    *hade inga direkta förväntningar då jag inte visste vad att förvänta. Blev mycket positiv överraskad

Det här är en så rolig och tuff träning, mycket skratt och svett :) och det bästa bemötandet, alltid lika kul att komma dit! Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Ann N
    Tusen tack!
    Och det är alltid lika kul att ha dig hos oss! 😀🤗

Jonna O skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Provträning
    Kajsa är fantastisk och super proffsig i sitt arbete med människor. Med glimten i ögat.

Jag trivs där :) Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Jonna O
    Stort tack för ditt fina omdöme! 😀🤗

STOR kram

Malin S skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Härlig stämning och fantastiskt bemötande.
    Träning i toppklass för alla kroppar och personligheter Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Malin S
    Tack snälla Malin! Hoppas vi ses snart!

Caroline H skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Fantastiskt trevlig och kompetent personal.
    Till min stora förvåning så var det riktigt utmanande träning. Samtidigt som jag kom åt de stora muskelgrupperna så lyckades jag även träna de små stödmusklerna som vanligtvis är så svårt att komma åt.
    Jag är så nöjd. Efter två testträningar så var jag fast. Rekommenderas till rehabtränaren, den flitige gymbesökaren som har svårt att hitta de mindre muskelgrupperna, till den blyga, den otränade, den stressade, den utarbetade, till alla som behöver stärka upp och har dåligt med tid. Snabb, effektiv träning i snygg lokal med varm och kompetent personal. Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Caroline H
    Tusen tack för den otroligt fina beskrivningen! Vi är så glada att du har hittat till oss <3
    X-shape Fitness Östermalm, X-shape Fitness gillar detta
  • Emma S

2020-04-07

Emma S skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Kajsa och teamet är fantastiska och gör träning till något riktigt roligt! EMS agera också otroliga resultat! Alla borde prova! Läs mer
    2020-04-14 X-shape Fitness Östermalm svarar Emma S
    Tusen tack! <3 Alltid roligt att ha dig här!
  • 2020-04-06

Victoria E skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Roligt och extremt effektivt!
    Tränade under längre än ett halvår och blev alltid väl bemött. Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Victoria E
    Tack fina Victoria! Gläder oss alla att höra 🙏🌷☀️
  • 2020-04-06

Anna-lena B skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Köpte ett kort på 20 gånger

Blev verkligen bemött på bästa sätt, Kajsa en verkligen en inspirationskälla.

Hade igentligen ingen aning, kompis tog med mig och inspirerade mig.

Det är nog det roligaste träningen jag gjort, märkte snabbt skillnad efter två gånger.
    Åker drygt 11mil för att träna och skulle vilja ha det närmre...
    Helt underbart ROLIGT OCH JOBBIGT 😂🙏
    MVH ANNA LENA Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Anna-lena B
    Tack snälla fina Anna-Lena! Är så otroligt glad att du hittat till oss.🙏🌷☀️
    Och åker man två gånger i veckan 11 mil enkel resa ska vi allt se till att det blir resultat 😁
  • 2020-04-04

Lissi S skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Sist fick jag naprapat behandling, alltid lika trevligt och professionellt bemötande. Kajsa är otroligt kunnig och duktig. Jag går alltid därifrån otroligt nöjd. Kan inte tänka mig en bättre naprapat.
    Kan verkligen rekommendera Kajsa. Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Lissi S
    Tack snälla rara Lissi! Gläder mig så mycket! 🙏❤️
  • 2020-04-04

Liju A skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Bokade naprapati och fick ett väldigt bra bemötande och behandlingen var bra. Kajsa som naprapat kan sin sak, rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Liju A
    Tack snälla Liju! Va glad jag blir 🙏
  • 2020-04-03

Patrick H skrev om X-shape Fitness Östermalm
    Har gått till kajsa ett antal gånger och blivit bemöt med god kunskap, hon har verkligen hjälpt mig med mina problem som jag har haft många år. Läs mer
    2020-04-04 X-shape Fitness svarar Patrick H
    Tack snälla Patrick för dom fina orden! 🙏🌷