EMS Sverige Östermalm

EMS Sverige Östermalm

emssverige.se

Välkommen till EMS Sverige Östermalm! Vi gör dig stark och smärtfri! Hos oss kan du träna EMS. Vi har ett gym på Östermalm i Stockholm. På Östermalm erbjuds också naprapati. Vår målsättning är att hjälpa dig uppnå dina mål oavsett nivå på erfarenheter och förutsättningar. EMS EMS, electric muscle stimulation, är en skonsam...

49 omdömen om EMS Sverige Östermalm

Ana S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Snabb, effektiv och rolig träning med den mest underbara och kunniga tränaren som möjligt. Kajsa är fantastisk!

Tusen tack Ana för de fina orden! 💫🙌🏼

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Hanna S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Ni är bäst och man får den hjälpen man behöver när man är hos er😊❤️❤️

Tack för de fina orden Hanna! ❤️🙏🏼

Veronica H
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Fick ett mycket bra första bemötande. Mycket informativ och tydlighet. Mina förväntningar var att fåren rolig och annorlunda upplevelse vilket jag verkligen fick. Jag ville prova på träningen för att få em förståelse för/kring det min sambo tränade. Är jätteglad att jag provade för det är svårt att förklara, man måste prova och man kommer inte ångra sig. Det har inte jag gjort eftersom jag fortfarande tränar efter mitt första besök för ca två månader sen

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack för det fina omdömet! 🙏🏼

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Jennifer L
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Världens bästa träningsform med härligaste personalen!

Tack snälla Jennifer! 🙏🏼

Penilla C
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Jag är mycket nöjd med Kajsa Bäckströms naprapatbehandlingar.

Tack Pernilla! 🙏🏼

Cathrine
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Så glad att jag har hittat hit! Fantastisk träning med bästa Kajsa!

Tack snälla Cathrine för de fina orden 🙏🏼

Camilla P
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Fick en effektiv och behaglig naprapat-behandling av Kajsa som gjorde min rygg mycket bättre!

Tack Camilla för de fina orden! 🙏🏼

Lissi S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Den bästa naprapaten, alltid lika trevlig, får alltid hjälp när jag går till Kajsa. Kan varmt rekommendera henne.

Tack snälla Lissi 🌟🙏🏼

Hanna J
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Bra och proffsigt bemötande, Kajsa ger verkligen energi! Träningen lever upp till mina förväntningar; jag har under en tid tränat regelbundet efter graviditet, vilket har gett bra effekt och kontakt med både bäckenbotten och djup inre mage. Rekommenderar denna träning till alla, som komplement till annan träning eller som huvudträning 🏋🏻‍♀️ Dessutom är Kajsa en duktig naprapat så kan rekommendera att boka behandling hos henne också (testa gärna dry needling 😌)

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack Hanna för det fina omdömet! Gläder oss att du är nöjd med både träning och behandling! 🤗🙏🏼

Maj-britt H
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Kajsa är helt fantastisk! Har fått enorm hjälp med mina ryggproblem genom naprapati. Kommer definitivt att återkomma till Kajsa när jag får problem igen

Tack Maj-Britt för de fina orden! 🙏🏼🤗🌟

ANNIE F
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Jag skadade mig allvarligt för 16 år sedan och har inte kunnat träna ordentligt sedan dess. Det gör skitont att gå till gymmet vilket har resulterat i övervikt, mer smärta, dålig hållning, förlorad muskelmassa, depression, extrem trötthet, hopplöshet och förtvivlan. Jag trodde jag hade ”förlorat” min kropp, alla träningsformer gör ont och jag kan inte ta i. EMS är en game changer. Muskler som varit omöjliga för mig att nå får äntligen stimulering igen och endorfinerna sprudlar. Jag går dessutom ner i omfång och vikt...

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tusen tack för de fina orden! Gläder oss så himla mycket att höra! Ser mycket fram emot att följa din fortsatta resa hos oss 🤗 Vänliga hälsningar Kajsa 🍁🙏🏼❤️

Björn S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Härligt gäng som jobbar där.. alltid glada och positiva..

Tack Björn! 🐻 Och vi säger detsamma om dig, alltid lika kul att ha dig här! 😃

Mattias A
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Hej Jag bokade en tid med Kajsa i syfte att få hjälp med en skada som inte ville bra. En bekant rekommenderade Kajsa. Jag blev direkt kontaktad och välkomnades ödmjukt och respekfullt, fullt fokus på att "detta ska bli bra" Jag hoppades att jag nu skulle jag få hjälp och samtidigt så var jag beredd på att det skulle vara fortsatt svårt. Redan under 1 behandlingen när den pågick så blev det direkt skillnad. Har nu genomfört 3 behandlingar och harredan kört intervall pass löpning och den molande värken har lindrats....

Svar från EMS Sverige Östermalm

Hej Mattias! Tusen tack för den fina recensionen! Det gör mig så otroligt glad i naprapathjärtat att höra❤️ Trevlig helg! Kajsa

Fredrik P
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Jag har nu varit på besök 3 gånger, dessa besök har varit så givande. Jag är ju en senior elitidrottare, så jag behöver vara stark och i bra kondition. Kunniga och vänliga, har personalen varit, vilket gör att man mer än gärna kommer tillbaka. Jag ska fortsätta med EMS-träningen, då jag mår väldigt bra av det. Kan starkt rekommendera X-shape.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack Fredrik! 🙏🏼 Gläder att höra att de tre naprapatbehandlingarna gett mycket och att EMS-träningen står näst på tur! 👍 Vi tycker det ska bli väldigt roligt att följa dina resultat fortsatt! Trevlig helg önskar Kajsa!

Suzana M
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Efter två provträningar var jag fast! Effektiv träning som verkligen ger resultat och underbar personal som gör det roligt att gå dit. Om du är ute efter grym träning, härlig energi och vill få snabba resultat, this is the place💪🏻

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack Suzana för härlig feedback, alltid lika roligt att få träna dig tycker vi alla här! Ska bli jättekul att få följa dina resultat💪🏻

Johan E
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Kajsa är den överlägset bästa naprapaten jag gått till. Hon har löst alla mina ryggproblem, vilket jag inte trodde skulle vara möjligt.

Tusen tack Johan! Det gör mig oerhört glad att höra 🙏🏼☀️

Kristina G
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Jag gick på varma rekommendationer till Kajsa som besannades direkt och kände en stor skillnad i rörlighet redan efter en behandling. Riktigt kunnig.

Tack Kristina! 🙏🏼 Gläder mig så otroligt mycket att höra 🌷

Micke T
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Fantastisk träning och proffsig personal. Lämnar alltid studion med nöjda muskler och ett leende.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack för de fina orden Micke! Alltid lika roligt att ha dig hos oss!

Katarina
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Rent och fräscht. Trevlig träning, troligen effektiv men på tok för dyrt

Svar från EMS Sverige Östermalm

Hej Katarina! Tack för din feedback!

Rosío R
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Superbra träning och kunnig och trevlig personal. Utmärkt träning även för mig som har gamla skador som gör sig påminda titt som tätt.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack Rosío för dina fina ord! Vi alla som jobbar på X-shape Östermalm önskar dig varmt välkommen tillbaka och ser fram emot att följa dina resultat!

EMMA L
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Den perfekta träningsformen för mig! Trevlig och kunnig personal som gör att jag känner mig välkommen och bekväm i min träning.

Ruth N
Skrev om EMS Sverige Östermalm

It's been great so far. My only complaint is that I would really like there to be at least some limited slots available on the non-major holidays (like Ascension Day, for example).

Elisabeth G
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Mycket effektiv träningsform! Hela kroppen aktiveras och trots att ett träningspass är så kort resulterar det i rejäl träningsvärk! Rekommenderas varmt!

Johan K
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Snabb och proffsig hjälp när jag behöver det som mest!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Underbart att höra! Tack för det - du är alltid välkommen❤️

Maria Ö
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Jag både tränar EMS och går på naprapatibehandlingar. Bemötandet är väldigt bra och träningsformen i sig är över förväntan. Jag har kompletterat med annan träning, men även ett besök var 14e dag ger stor och bestående effekt på den muskelatur som jag som, som stel, har svårt att komma åt.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Så roligt att höra och se dina resultat! Tack för de värmande orden❤️

Tanja
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Köpte största paketet. Förväntade mig inget speciellt. Blev helt blown away av resultatet! Både bra för ryggen och för att få synliga muskler. Bästa jag gjort någonsin!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Så kul att höra! Tack för de fina orden😍

Petra Victoria L
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Köpte en prova på lektion och blev positivt överraskad! Kunnig, vänlig och positiv personal gjorde min träning till en härlig upplevelse som efter 2 dagar gav lite träningsvärk och längtan efter fler träningar. Behövs väl inte säga att jag köpte ett paket med tillfällen! Uppskattar även i dessa tider att träna själv i en ren lokal!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Underbart att höra - vi tackar ödmjukast. Det är alltid det är lika kul att ha dig här😍❤️

Helena K
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Har haft/har en nack skada. Den skadan har bla resulterat i kronisk migrän. Har kombinerat EMS träning och naprapat behandling med fantastiska resultat. Min tilltro för Kajsa är mycket stor. Väldigt inkännande och kunnig. Min migrän utbrott är mer än halverade, jag är vältränad och känner mig starkare än vad jag gjort på 25 år. Tack vare skonsam träning och proffesionell naprapati behandling. Rekommenderar X-Shape Östermalm till alla. Stark som svag. Ung som gammal. Frisk som som den med skada.⭐️

Tusen tack 🙏 Är så glad för din skull! ❤️

Lisen T
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Träning Proffsigt kompetent personal Höga förväntningar som infriades.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack för de värmande orden! Alltid lika kul att ha dig här❤️

Petra W
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Detta är mitt "hemmagym" som jag besöker 2-3 gånger i veckan. Här får jag chans att återhämta mig och ladda energi för arbetsdagen. Jag är definitivt pigg när jag går härifrån och väldigt nöjd med vad dess proffsiga och kunniga personal får mig att prestera. Jag är en stor förespråkare av att alla borde testa detta och de som verkligen ger det en chans får fantastiska resultat och kan pusha sig väldigt långt över de gränser som de tror att de har. På detta gym är inget omöjligt det är bara du själv som sätter gränserna.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Stort tack för de otroligt fina orden Petra! Alltid lika underbart att ha dig här😍❤️

Caroline L
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Har gått på xshapefitness i18 månader, träningen har gjort mig starkare och trots min ålder 72 mår jag bra Tränar 1 - 2 gånger i veckan när det passar mig Första gången jag provtränade kändes det rätt trots diskbråck som opererades 3månader senare då ingen träning på 2 veckor Det känns rätt även nu när man behöver vara i karantän Caroline

Helt underbart att höra! Vi är så himla glada för din skull! Tack! 🙏

Boel G
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Tack snälla Boel! 😃 vi passar på att önska en riktigt trevlig helg! ☀️

Ann L
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Alla tränare är otroligt trevliga och duktiga, blir det problem som t ex om någon råkar komma på fel tid el sent så löser de situationen. Alltid rent och snyggt och som sagt ett fantastiskt trevligt bemötande, också om man behöver boka om el boka av om de kan ordna detta så gör de det till kundens bästa. Ett väldigt bra ställe att träna på!!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tusen åter tusen tack för din fina recension! 🥰🌷

Gisela K
Skrev om EMS Sverige Östermalm

perfect for someone who hates the large gyms with lots of people! and I was never in such good shape for skiing than this winter.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Thank you Gisela! We are more than happy to hear that you got such good results! =D

Sofia H
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Det är en väldigt rolig träningsform. Så enkelt att bara gå dit och träna eftersom allt finns på plats, såsom träningskläder, duschtvål, schampo och handduk. Personalen är väldigt trevliga och peppande.

Tack snälla Fia för de fina orden! <3

Victoria M
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Jag har delat årskort mellan Vasastan och Östermalm och tränar på Östermalm när det passar. Jag tycker det är väldigt bra på Östermalm, bra instruktörer som kan sin sak och är lyhörda. I övrigt är lokalerna fräscha och enkla att ta sig till. Jättebra, helt enkelt!

Tusen tack! Det gläder oss att du trivts även på Östermalm! 😀🤗

Marie A
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Otroligt tillmötesgående, trevliga, älskar att hänga mina 20 minuter där. Nytta med nöjd. Rent och fräscht! Härlig energi hos Nikita och Kajsa! 😄 uppfyller alltid mina förväntningar, jag tränar hårt och får resultat och även socialt ”häng”

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tusen tack! Alltid lika roligt när du kommer och förgyller våra dagar! 🤗

Hanna F
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Kajsa är den bästa naprapaten jag någonsin haft! Hennes behandlingar, gärna i kombination med EMS-träning, ger riktigt långsiktiga resultat!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Stort tack för dina fina ord! 😀🤗

Nina R
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Demonstrationen var klumpigt genomförd och hon var inget lyhörd för vad man påpekade inte kändes bra. Det är ett väldigt dyrt program, då vill jag göra rörelserna korrekt så musklerna jobbar ihop med dräkten så att jag får ut optimal effekt istället för att hafsa igenom övningarna och låta dräkten göra ”arbetet”. Jag uppfattade henne som slarvig och att hon inte brydde sig så mycket.

Svar från EMS Sverige Östermalm

Hej Nina! Vill börja med att tacka för din input då det betyder mycket för oss att höra vad våra kunder upplever. Beklagar att du upplevde din provträning som du beskriver det och vi tar givetvis till oss kritiken. Du är alltid varmt välkommen åter om du skulle vilja göra ett nytt försök. Glad påsk! Med vänliga hälsningar, Kajsa Bäckström Ägare X-shape Östermalm

Ann N
Skrev om EMS Sverige Östermalm

*köpte ett 5 gånger kort *fantastiskt bemötande *hade inga direkta förväntningar då jag inte visste vad att förvänta. Blev mycket positiv överraskad Det här är en så rolig och tuff träning, mycket skratt och svett :) och det bästa bemötandet, alltid lika kul att komma dit!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tusen tack! Och det är alltid lika kul att ha dig hos oss! 😀🤗

Jonna O
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Provträning Kajsa är fantastisk och super proffsig i sitt arbete med människor. Med glimten i ögat. Jag trivs där :)

Stort tack för ditt fina omdöme! 😀🤗 STOR kram

Malin S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Härlig stämning och fantastiskt bemötande. Träning i toppklass för alla kroppar och personligheter

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack snälla Malin! Hoppas vi ses snart!

Caroline H
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Fantastiskt trevlig och kompetent personal. Till min stora förvåning så var det riktigt utmanande träning. Samtidigt som jag kom åt de stora muskelgrupperna så lyckades jag även träna de små stödmusklerna som vanligtvis är så svårt att komma åt. Jag är så nöjd. Efter två testträningar så var jag fast. Rekommenderas till rehabtränaren, den flitige gymbesökaren som har svårt att hitta de mindre muskelgrupperna, till den blyga, den otränade, den stressade, den utarbetade, till alla som behöver stärka upp och har dåligt...

KLD Friskvård och Naprapati AB Östermalm och X-shape Fitness gillar detta
Svar från EMS Sverige Östermalm

Tusen tack för den otroligt fina beskrivningen! Vi är så glada att du har hittat till oss <3

Emma S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Kajsa och teamet är fantastiska och gör träning till något riktigt roligt! EMS agera också otroliga resultat! Alla borde prova!

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tusen tack! <3 Alltid roligt att ha dig här!

Victoria E
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Roligt och extremt effektivt! Tränade under längre än ett halvår och blev alltid väl bemött.

Tack fina Victoria! Gläder oss alla att höra 🙏🌷☀️

Anna-lena B
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Köpte ett kort på 20 gånger Blev verkligen bemött på bästa sätt, Kajsa en verkligen en inspirationskälla. Hade igentligen ingen aning, kompis tog med mig och inspirerade mig. Det är nog det roligaste träningen jag gjort, märkte snabbt skillnad efter två gånger. Åker drygt 11mil för att träna och skulle vilja ha det närmre... Helt underbart ROLIGT OCH JOBBIGT 😂🙏 MVH ANNA LENA

Svar från EMS Sverige Östermalm

Tack snälla fina Anna-Lena! Är så otroligt glad att du hittat till oss.🙏🌷☀️ Och åker man två gånger i veckan 11 mil enkel resa ska vi allt se till att det blir resultat 😁

Lissi S
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Sist fick jag naprapat behandling, alltid lika trevligt och professionellt bemötande. Kajsa är otroligt kunnig och duktig. Jag går alltid därifrån otroligt nöjd. Kan inte tänka mig en bättre naprapat. Kan verkligen rekommendera Kajsa.

Tack snälla rara Lissi! Gläder mig så mycket! 🙏❤️

Liju A
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Bokade naprapati och fick ett väldigt bra bemötande och behandlingen var bra. Kajsa som naprapat kan sin sak, rekommenderar starkt!

Tack snälla Liju! Va glad jag blir 🙏

Patrick H
Skrev om EMS Sverige Östermalm

Har gått till kajsa ett antal gånger och blivit bemöt med god kunskap, hon har verkligen hjälpt mig med mina problem som jag har haft många år.

Tack snälla Patrick för dom fina orden! 🙏🌷