X-shape Fitness Solna

Dalvägen 28, 169 79 Solna — Visa karta

Har du också funderat på att börja träna men tycker att det tar för lång tid? Med oss på X-shape Fitness Solna får du ut mycket mer av din träning på kortare tid. Ett träningspass tar bara 20 minuter och du slipper släpa på en tung gymväska.

Välkommen att kontakta oss för provträning eller gå in på vår hemsida om du vill veta mer om vår historia eller vad konceptet X-shape innebär.

Läs vad 23 kunder tycker om X-shape Fitness Solna

• 2020-05-13

Patrik L skrev om X-shape Fitness Solna
    Trevlig miljö och personal och grymt bra träning! Läs mer
    2020-05-14 X-shape Fitness Solna svarar Patrik L
    Tack Patrik! Gläder oss att du gillar träningen 😃
  • 2020-05-11

Dilara K skrev om X-shape Fitness Solna
    Trevliga och lyhörda personal som engagerar sig. Läs mer
    2020-05-14 X-shape Fitness Solna svarar Dilara K
    Tack för din fina recension 🙏🏼
  • 2020-05-11

Jenny L skrev om X-shape Fitness Solna
    En annorlunda men kul upplevelse! Musklerna får verkligen jobba och efteråt känner man att den inre muskulaturen har jobbat. Känns bra både under träningen och efteråt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-14 X-shape Fitness Solna svarar Jenny L
    Det gläder oss att höra! Stort tack för de fina orden! 🙏🏼
  • 2020-04-15

Jennie E skrev om X-shape Fitness Solna
    Jätterolig träning som jag verkligen hade fortsatt med om priset varit annorlunda. Är ju en tjänst som är till för folk med pengar och lite tid.
    Bra bemött av personalen! Föreståndaren var bättre när det gällde träning men den jag hade vi andra tillfället verkade vara ny så inget illa där men stor skillnad ändå. Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Jennie E
    Hej Jennie,
    Tack så mycket för omdömet! Så kul att höra att du tyckte om träningen😊
  • 2020-04-14

Karin M skrev om X-shape Fitness Solna
    Jag tycker att X-shape Fitness i Solna är ett fantastiskt sätt att träna. Det korta intensiva passet med stöd från en personlig tränare för att jag får ut max av träningen och känner mig alltid väldigt nöjd och härligt mör när jag går därifrån. Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Karin M
    Hej Karin,
    Underbart att läsa om din upplevelse - det glädjer oss väldigt! Tack för de fina orden😊
  • 2020-04-11

Tanja skrev om X-shape Fitness Solna
    Förväntade mig inget särskilt. Köpte en provträning. Det var så fräscht! Upplevelsen var lyxig och omhändertagande. Kändes verkligen som jag unnade mig. Och träningsvärken som kom dagen efter var bevis nog att jag verkligen tränat på så kort tid! Bästa upplevelsen! Köpte ett paket direkt! Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Tanja
    Hej Tanja,
    Så kul att höra om din upplevelse! Vi tackar för det fina omdömet❤️
  • 2020-04-10

Jennie B skrev om X-shape Fitness Solna
    Jag var på en provträning och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Personalen beskrev tydligt hur träningen skulle gå till. Jag var mycket nöjd med min träning och känner att denna träning levde upp till mina förväntningar om ett kort och effektivt träningspass. Jättekul! Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Jennie B
    Hej Jennie,
    Härligt att höra att träningen levde upp till dina förväntningar - det glädjer oss!😊
  • 2020-04-10

Petra W skrev om X-shape Fitness Solna
    Kört EMS träning ca 30 gånger här. Man blir bemött både trevligt och personligt. Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Petra W
    Hej Petra,
    Tack för det fina omdömet. Du är alltid varmt välkommen😊
  • 2020-04-09

maria l skrev om X-shape Fitness Solna
    Är 53 år och gick nästan in i väggen för några år sen. Jag är danslärare och har rört mig hela livet. Helt plötsligt efter flera år av att ha plötsligt förlorat min pappa, nästan skilt mig och haft ett barn som mått dåligt så ville inte kroppen mer. När jag försökte träna som jag gjort hela livet så blev jag helt slut efteråt både fysiskt och mentalt. Efter att ha tränat upp minnestals hälsa är jag nu redo att börja röra mig igen.
    Jag har köpt ett paket med 20 ggr för att ge min kropp en ärlig chans att komma igång.
    Jag har gått tre gånger och ser fram emot min resa. Jag har rejäl träningsvärk kan jag säga och det är riktigt roligt. Man ser ut som X men ja eller snarare women förstås och Johanna Kajsa och Nikita vet hur man peppar någon . PROVA Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar maria l
    Hej Maria,
    Så otroligt fint att läsa om din historia. Det värmer i hjärtat att höra att vi kan hjälpa till. Tillsammans gör vi din resa hos oss till den bästa!❤️
  • 2020-04-09

Brian C skrev om X-shape Fitness Solna
    Perfekt träningsmetod under Corona tider. Träningen är max 3 personer i lokalen.
    Väldigt bra bemötande & kunniga personal.
    Helt slut efter varje pass & ordentligt med träningsverk! Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Brian C
    Hej Brian,
    Tack för det fina omdömet och härligt att höra!😊

Petra W skrev om X-shape Fitness Solna
    Jag har ett medlemskap som gör att jag kan träna på vilken studio i kedjan jag vill. De gånger jag varit i Solna har det varit för att jag inte fått tid i min vanliga studio och då passat på att testa detta gym istället.
    De har proffsiga tränare och som kund känner du dig alltid välkommen och de ger dig en väldigt bra träningsupplevelse.
    Här får du träna dig svettig på endast 20 minuter och dagen efter har du oftast träningsvärk i muskler du inte visste att du hade.
    Detta är en träningsform som passar alla, bara de vågar testa. Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Petra W
    Du vet att du alltid har en speciell plats i våra X-shapehjärtan Petra! Tusen tack för dina fina ord och tack för att du förgyller våra morgnar!

Helena S skrev om X-shape Fitness Solna
    Trevlig personal och kul träning. Kommer gärna tillbaka igen :) Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Helena S
    Tack snälla! Du vet att du aaaaalltid är välkommen!

Åsa W skrev om X-shape Fitness Solna
    Trevligt bemötande, bra träning Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Åsa W
    Tack Åsa! Ha nu en riktigt skön påsk och kul att se att du körde järnet idag!
    Kram,
    Johanna

Nicole A skrev om X-shape Fitness Solna
    Jättekul och väldigt bra bemötande Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Nicole A
    Tack snälla Nicole! Glad påsk och hoppas vi ses snart igen!

Katarina G skrev om X-shape Fitness Solna
    Körde ett träningspass med bästa Nikita!
    Fick som vanligt ett trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-05-05 X-shape Fitness Solna svarar Katarina G
    Underbart att höra Katarina! Du är alltid lika varmt välkommen❤️

Erik A skrev om X-shape Fitness Solna
    Har tränat på X-Shape Solna ett flertal gånger och alltid fått ett mycket professionellt och trevligt mottagande. Mycket kunnig personal som hjälper dig uppnå precis det du vill med din träning.
    Rent och fräscht, lugnt men ändå snabbt och effektivt.
    Träningsformen är grymt effektiv och passar nog de flesta, allt från elit till vanlig motionär. Jag skulle dessutom verkligen rekommendera detta i rehab-syfte eller för dig som har svårt att arbeta men tunga vikter eller helt enkelt inte trivs i vanlig gymmiljö. Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Erik A
    Det gläder oss så mycket att höra om din upplevelse av ditt besök hos oss! Tusen tack!

Ulrika E skrev om X-shape Fitness Solna
    Personligt med kunniga tränare. Jättebra och effektiv träning. Läs mer
    2020-04-08 X-shape Fitness svarar Ulrika E
    Tack snälla Ulrika för din fina input! Hoppas vi ses snart!

Karin B skrev om X-shape Fitness Solna
    Provträning på X-shape
    Jättebra bemötande
    De levererade jättebra
    Jättekul träning och vi kommer tillbaka, dels att testa en gång till och så har jag fler kompisar som vill prova Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Karin B
    Tusen tack Karin! Du och dina vänner är så varmt välkomna när ni vill!

Veronica A skrev om X-shape Fitness Solna
    Mitt favorit ställe. Efter min 2:a tillfälle kunde jag promenera utan smärta i ryggen vilket resulterade i att min träning ökade. Idag kan jag inte sluta besöka xshape. Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Veronica A
    Tack Veronica! Det gläder oss massor att höra! Och vilken boost på livskvalitén! Underbart!

Cornelia P skrev om X-shape Fitness Solna
    Prova-på-session
    Mycket trevlig och professionell personal. Ren och välordnad lokal. Superrolig träningsform som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Cornelia P
    Tack Cornelia! Gläder oss att höra. Varmt välkommen åter när du vill!

Markus B skrev om X-shape Fitness Solna
    Denna träningsform var väldigt enkel och tidseffektiv och gav mycket träningsverk flera dagar efteråt :-). Bemötandet var mycket uppskattat och mitt helhetsintryck var 5 av 5 möjliga. Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Markus B
    Gläder oss massor att höra! Tack Markus!

Glad påsk!

Leif K skrev om X-shape Fitness Solna
    Köpte ett prova på pass.

Trevligt, personligt och massor av träningsvärk!

Proffsig instruktör. Fräscha lokaler.

Synd att de inte har någon filial i Jönköping. Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Leif K
    Tack Leif! Härligt att höra! Vi håller tummarna att någon entreprenörsjäl i Jönköping skickar in en ansökan om att öppna en studio.

Glad Påsk! 🌷

Nina N skrev om X-shape Fitness Solna
    Tränade med Johanna och hon fick mig att ge mitt allra bästa! Träningsverk och resultat! Läs mer
    2020-04-06 X-shape Fitness svarar Nina N
    Underbart att höra Nina! Tack! 🙏