Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Danderyd XLrenovering

XLrenovering

Rinkebyvägen 23, 182 36 Danderyd — Visa karta

Vi utför högkvalitativa byggprojekt, köks- och badrumsrenovering samt totalrenoveringar i hus och hem. För oss är varje projekt lika viktigt, oavsett storlek eller omfattning. Hos oss arbetar duktiga hantverkare och i vår företagskultur ligger att fokus alltid ska vara att arbeten ska utföras för kundens bästa och att kunden alltid ska bli nöjd.

Vår bas är i Danderyd och här i området är vi en väletablerad aktör, men vi tar gärna uppdrag i hela Stockholmsområdet eller ute i landet. Vi hjälper gärna till med hela projektet, från rådgivning och ritning till hantering av ROT-avdrag, garantier och färdig renovering.

Välkommen till oss på XLrenovering!

Läs vad 5 kunder tycker om XLrenovering

• Peter G
    Peter G skrev om XLrenovering
    Vår gamla altan hade blivit gammal och vi ville också bygga ut den. Vi valde XL Renovering och är mycket nöjda.

Väldigt hjälpsamma och trevliga byggare och arbetet flöt på bra. Vi fick löpande uppdateringar när det kom till kritiska delar i bygget. Vi hade slarvat lite med beskrivningarna men XL Renovering frågade och vi fick förklara under byggets gång så det blev rätt. Det var väldigt smidigt!

Vi gjorde dessutom några ändringar under byggets gång när vi märkte hur det faktiskt såg ut i verkligheten. Det är svårt att tänka sig hur det kommer bli när man sitter på kammaren och funderar. Men det var inga problem att få till ändringarna och slutresultatet blev perfekt!

Jag kan rekommendera XL Renovering för såväl arbetet i sig, men också för att de var smidiga och lätta att ha att göra med!
    Dessutom trevliga!
    2017-08-04 Richard F svarar Peter G
    Stort tack Peter!
    Din fina rekommendation uppskattas.
    Varma hälsningar
    Richard
  • Rolf B
    Rolf B skrev om XLrenovering
    XL Renovering gav oss bästa tänkbara mottagande och genomförande av total-renoveringen av vår lägenhet. Allt fungerade perfekt helt utan förseningar. Projektering, tidsplaner, bemötande, slutresultat och sist men inte minst kostnadsbilden - allt blev som vi hoppades!!
  • Darren N
    Darren N skrev om XLrenovering
    Bra från början till slut, hög standard och snabbt utfört arbete, trevlig bemötande
  • Raymon V
    Raymon V skrev om XLrenovering
    Bästa byggföretag jag har haft med att göra. Seriös företag.
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om XLrenovering
    Efter att ha kollat runt på alternativ för badrumsrenoveringar fastnade vi till slut för XL Renovering. De gav oss en detaljerad offert, förstod våra önskemål kring design och utförande och kunde göra jobbet under de tre veckor vi var bortresta. Offerten var dessutom lägre än vår beräknade budget.

Själva arbetet var i princip helt klart i tid, sånär som på en list till badkaret som de gjorde klart några dagar efter vi kom hem. Vi har varit med om en riktigt utdragen renovering innan så vi var glada att vi kunde flytta hem på avtalad dag.

Resultatet blev mycket bra, Richard och Marek som var projektledare är noggranna och löste några svåra utmaningar efter samtal med oss på telefon, vi hade tex råkat köpa in för lite av ett visst kakel men de skar till en golvplatta och det blev ett perfekt resultat tack vare det ändå.

Vi kan rekommendera XL Renovering till andra och planerar att göra om köket med dem 2019 om priset tillåter.

Rinkebyvägen 23, 182 36 Danderyd