Xternmedia AB

Xternmedia AB

Ring 073-500 06 56 www.xternmedia.com

Välkommen till Xternmedia Med pricksäkra reklamkampanjer tillsammans med våra partners är vi ett familjeföretag med över 40 års erfarenhet av försäljning. Med dagens alla olika kommunikationskanaler gäller det att ta sig igenom bruset. Ord som information overflow och information overload florerar i det nya medielandskapet....

16 omdömen om Xternmedia AB

Kevin L
Skrev om Xternmedia AB

Mycket trevliga och flexibla. Vi arbetar i en bransch där det vänder snabbt och vi är mycket nöjda att ha Xternmedia som partner då det är minst lika snabba.

Mathias E
Skrev om Xternmedia AB

Väldigt serviceminded och behjälpliga med lösningar på våra problem. Tydlig kommunikation och tillgängliga vilket känns väldigt viktigt!

Hanna S
Skrev om Xternmedia AB

Bra bemötande och bra service!!

Nathalie Y
Skrev om Xternmedia AB

Xternmedia hjälpte oss med hela produktionen. Från idé till inspelning, redigering och musik. Syftet med produktionen var ta ett nytt grepp med en gerilla-kampanj som plattform. På 6 månader har vi fått ca 350.000 visningar på Yotube där filmen växer organiskt. Vi är superstolta och extremt nöjda med vårt samarbete med Xternmedia. Nathalie Ydstie, Head of Social Media

Johan W
Skrev om Xternmedia AB

Vi fick hjälp med en nordiska lansering av vår hemsida samt SEO och SEM. Vi blev superbra bemötta av Richard och hans team. Mina förväntningar blev klart överträffade. Som sagt är ni intresserade av att ta ert företag till nästa nivå när det gäller hemsidan, SEO samt SEM är Richard rätt person.

Mattias
Skrev om Xternmedia AB

Självgående och lätta att samarbeta med när det gäller digital marknadsföring. Rekommenderar starkt.

John T
Skrev om Xternmedia AB

Bra service och bra kommunikation. Resultatet på SEOn har varit över förväntan.

Sofia H
Skrev om Xternmedia AB

Lätta att jobba med. Anpassar sig efter kundens behov och önskemål. Toppenbetyg rakt igenom!

Rickard E
Skrev om Xternmedia AB

Vi testade ett utskick, tyvärr var vi nog lite feltajmade i semestertider eftersom vi håller på med stubbfräsning. Nästa kampanj ska vi testa i augusti

Gurhan D
Skrev om Xternmedia AB

Väldigt effektiv hjälp, behövde inte förklara så mycket, det hjälpte dom med själva.. Jätte nöjd....

Emil V
Skrev om Xternmedia AB

Xtern media har skräddarsytt ett SEO-paket till mitt företag utifrån våra behov. Mycket flexibla så här långt!

Kristoffer S
Skrev om Xternmedia AB

Imponerande flexibilitet och trevligt bemötande. Levererade enligt överenskommesle trots kort framförhållning och ändringar i sista sekund.

Camilla J
Skrev om Xternmedia AB

Jag har ett pågående samarbete gällande vårt företags SEO och ett direkt reklamutskick som ska delas ut i omgångar på olika adresser för att stärka vårt företagsnamn. Xternmedia är väldigt lyhörda och tillmötesgående, det som vi tillsammans beslutar om utförs och inget glöms bort. Känns som ett tillförlitligt företag och alla medarbetare är otroligt servicemindade, ser fram emot detta samarbete i år. Upplever att vi jobbar och strävar efter samma målsättning.

Benjamin K
Skrev om Xternmedia AB

Vi är väldigt nöjda med Xternmedia, professionella och levererar det de lovar. Speciellt nöjda med deras SEO och DR lösning.

Tomas B
Skrev om Xternmedia AB

Mycket bra och snabbt bemötande när vi fick kontakt. Dessutom var utfallet på vår DR kampanj över all förväntan. Kan strakt rekommendera Xternmedia. //Tomas VD på Hjalmar & Company

Torbjörn W
Skrev om Xternmedia AB

Vi på Haninge Bilpark AB anlitade Xternmedia AB till att skicka ut flygblad till privat personer i närområdet vilket gav ett super resultat för oss, snabbt smidigt och enkelt inga konstigheter, lätta att ha och göra med / vd Tobbe Haninge Bilpark AB

Svar från Xternmedia AB

Tack Tobbe för din fina rekommendation! Xternmedias grundsten är att alltid göra pricksäkra och bra kampanjer tillsammans med våra partners. Då är det extra kul när det blir ett superresultat.