Xxl Sport & Vildmark AB

2.0

9 omdömen om Xxl Sport & Vildmark AB

Monwer alam C
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

Jag köpte en skor 14 september Hoka märke och den blev trasig efter några månader användning. Har varit heron city butiken sport avdelning fick höra från personalen att ofta dyra skor går sönder efter 3 månader användning. Han ville inte höra vad jag säger. Väldigt oprofessionellt. Han säger man ska inte köpa dyra skor om man vill det ska hålla länge. Första gånger hörde jag mitt liv

Patrik Karl S
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

7 veckor försenat, 3 uteblivna leveranser, transportskador, dålig återkoppling från kundsupport. Sämsta e-handel

Johan Tommy S
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

Extremt service minded personal. Köpte en basketkorg med golvstativ som vägde ca 20 kg. Fick hela kartongen utburen till bilen som stod parkerad på Regeringsgatan. Extremt nöjd!

Hans Peter H
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

Köpte en elcyckel för 18000kr till min son som han önskat sig till sommaren. Den började strula efter 1,5mån och efter att provat enklare tips så fick jag lämna in den till cyckel verkstan. 1v gick fick ingen återkoppling och ringde då butiken som säger att dom ej hittat felet. 1v till går och jag ringer igen och får samma svar. Ytterligare 1v går och när jag kontaktar butiken så säger dom att teknikern gått på semester och dom gör inget när han är borta. Jag vill självklart reklamera cyckeln och få pengarna tillbaka så...

Leif Hugo H
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

Detta gäller näthandeln, ej fysisk butik. XXLs näthandel är en av de struligaste jag någonsin upplevt. Jag la en beställning och pengar drogs från mitt kort. Fick bekräftelse. Sedan ingenting. Jag kontaktade kundsupport efter ett par veckor, svar dröjer något och slutligen lokaliserar de försändelsen. Det tog över 2 veckor att få leveransen. Så långt fungerade det i alla fall. Sedan börjar det riktigt märkliga. XXL får i sitt system för sig att de inte har prylarna som skickats utan läger en order om återbetalning av...

Peter P
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

Den absolut sämsta näthandlade jag någonsin haft att göra med, jag beställde ett par skidor och fick orderbekräftelse och klarna drog pengarna från mitt konto, nästan en vecka senare fick jag ett Mail om att man inte kunde leverera skidorna. Jag hade då beställt bindningar och stighudar från en annan näthandlare som kunde leverera, så nu sitter jag här med dessa och inga skidor eller pengar och vid mailkontakt med XXL så säger man att det skiter man i!!! Peter i Mora

Karl Robin Johannes S
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

En av de sämsta webshoppar jag har varit med om. Tog 3 dagar att få en missad retursedel skickad till mig då jag ville byta varan. När jag sedan skickat iväg varan så hinner dom höja priset på varan som för övrigt inte var annonserad som en reavara varav jag inte stressade med att få den missade retursedeln. Lägg dessutom till en kundservice som inte kan nås via telefon och en webchat som sporadiskt är öppen (men mesta tiden stängd).

A
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

På tok för lite personal. Hopplöst att få hjälp på cykelavdelningen. Jag går inte tillbaka.

Svante H
Skrev om Xxl Sport & Vildmark AB

Underbar butik!! Finns något för alla, massa cyklar till salu, kanske lite för lite tillbehör! + för utbudet - för servicen. +för priser på kläder