Alla kategorier Webshop Yedi.se

Yedi.se

Yedi.se säljer armband samt tillbehör och accessoarer till Apple Watch, allt med god kvalitet och premium känsla.

Läs vad 53 kunder tycker om Yedi.se

Rolf C skrev om Yedi.se
    Jag köpte ett exklusivt länkarmband till en Apple Watch series 4. Snabbheten, bemötandet och hanteringen av en ytterst liten defekt på första armbandet hanterades hur smidigt som helst och ett nytt armband anlände några få dagar senare. Jag fick t om en rabatt som jag upptäckte efter min beställning. Så nu har jag berättat om denna positiva erfarenhet för kollegor och vänner. Jag vill nog ha ett ytterligare armband som ombyte och kommer tveklöst att beställa från Yedi med tanke på kvalité, snabbhet och kundbemötande. Helt enkelt lysande ! Läs mer

Ola S skrev om Yedi.se
    Köpte ett armband till min Samsung klocka. Sidan var enkel att hitta på och det tog inte lång tid innan hittade vad jag sökte efter. Armbandet levererades snabbt så bara nöjd med köpet. Läs mer

Richard B skrev om Yedi.se
    Produkt och leverens gick väldigt snabbt och bra. Produkten väldigt snygg, men tyvärr var kvalitén dålig, och gick sönder efter bara två dagar. Läs mer
    2019-03-22 Yedi.se svarar Richard B
    Hej Richard,

Tack för omdömet! Om produkten har gått sönder så har du reklamationsrätt upp till 3 år. Vi kontaktar dig på mejl för att lösa detta omgående.

Johan H skrev om Yedi.se
    Bra produkt till bra pris och snabb leverans. Läs mer

Gull-Britt O skrev om Yedi.se
    Köpte klockarmband till min I watch. Bra urval och snabb leverans. Mycket nöjd! Läs mer

Christer B skrev om Yedi.se
    Köpt ett klockarmband via nätet. Beställde armbandet på eftermiddagen och sedan gick ett par timmar, då fick jag ett mail att paketet var skickat. Nästa morgon låg det i postlådan.
    Snabbt och geschwinnt. Läs mer
  • Emil H

2019-03-21

Emil H skrev om Yedi.se
    Jag har inte fått min order, ca 3veckor efter beställning. Läs mer
    2019-03-22 Yedi.se svarar Emil H
    Hej Emil,

Normal leveranstid är ca 1-3 arbetsdagar, vi kontaktar dig på mejl och löser detta omgående!

• Tomas S

2019-03-21

Tomas S skrev om Yedi.se
    Köpte ett armband till Gear S2 classic, bra och tydlig info om vilka modeller det passade och ej, smidigt att beställa, normalsnabb leverans, hyfsat bra pris. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-19

Madeleine R skrev om Yedi.se
    Har aldrig vart med om så snabb leverans.. Mindre än ett dygn från beställning till min brevlåda! Läs mer
  • 2019-02-18

Karl W skrev om Yedi.se
    Köpte ett läderarmband till samsung galaxy watch.

Tror jag fick lite mail etc om beställningen, men inget över det ordinära (vilket är bra).

Hade aldrig hört om företaget när jag la beställningen, så förväntningarna var inte höga. Men jag fick ett fint läderarmband som jag använder dagligen, till ett väldigt bra pris.

Över lag ett snabbt och enkelt ärende, där produkten var bra och strulet minimalt. Läs mer
  • 2019-02-17

Martin K skrev om Yedi.se
    Jag beställde "Borstad Metallarmband till Samsung Galaxy Watch". Blev bra bemött och fick min bekräftelse direkt efter beställning. Varan skickades dagen därpå men det tog ändå över en vecka att få varan. Detta då jag inte kunde skriva in mitt lägenhetsnummer. I framtiden hade jag gärna velat se att man kan skriva in det. Då kommer nog varan fram snabbare också. Annars utmärkt service! Läs mer
  • 2019-01-23

Nadja E skrev om Yedi.se
    Köpte metallarmband till Samsung Watch, beställde via internet och det var smidigt och leveransen var snabb. Läs mer
  • Mats H

2019-01-21

Mats H skrev om Yedi.se
    Tog lite tid innan leverans. Annars ok Läs mer

Christina Storm E skrev om Yedi.se
    Beställde ett armband till min klocka på lördag eftermiddag och hade det på måndag eftermiddag. Det kallar jag snabb leverans.
    /Stina Läs mer

Maria B skrev om Yedi.se
    Beställde ett armband till Samsung galaxy klockan som julklapp till maken. Snabb leverans, smidig betalning med klarna.
    Sammanfattning: snabbt, smidig och enkelt. Suverän produkt. Läs mer

Hans L skrev om Yedi.se
    Köpte ett klockarmband
    Snabb service
    bra leverans
    fungerade Läs mer

Dan A skrev om Yedi.se
    Helt perfekt! Fick varan nästan direkt fast att det var en del helgdagar när jag gjorde beställningen. Supernöjd! Läs mer

Mongkhon P skrev om Yedi.se
    Bra produkter och snabb leverans. Läs mer

Karl P skrev om Yedi.se
    Beställde fel storlek men det fixades snyggt utan problem. Läs mer

Ulf L skrev om Yedi.se
    Mycket snabb och proffsig behandling av beställningen och leveransen av ett klockarmband Läs mer

David S skrev om Yedi.se
    Snabb leverans, snabbt svar på mail vid frågor. Kommer beställa igen framöver. Läs mer

Caroline M skrev om Yedi.se
    Köpte ett klockarmband till samsung galaxy watch. Passade bra, bra kvalité och ett mycket bra pris. +++++ Läs mer
  • Mikael A

2019-01-20

Mikael A skrev om Yedi.se
    Köpte metall armband till min gear 3
    Beställde i från srilanka och betalade
    Med bank id. Fyra dagar senare på fredag när vi kom hem från semestern.
    Fans mitt armband i brevlådan.
    Allt var som det var beskrivet. Väldigt
    Nöjd. Kommer att handla där igen. Läs mer

Ronny C skrev om Yedi.se
    Jag köpte stålarmband till Apple Watch. Haft det i ca 2 veckor och är verkligen nöjd med pris, transport och kvalitet. La min order på natten, 8 timmar senare hade de skickat den och dagen efter fanns den i brevlådan. Kommer köpa från dem igen. Läs mer
  • Leif R

2019-01-19

Leif R skrev om Yedi.se
    Otroligt snabb leverans
    Kommer definitivt att använda igen Läs mer

Roger N skrev om Yedi.se
    Köpt en klockrem till min Samsung Frontier. Passar perfekt och ser ut att var av hög kvalitet. Snabb leverans. Läs mer

Daniel R skrev om Yedi.se
    .......................................... Läs mer

Berith W skrev om Yedi.se
    Köpte ett klockarmband, snabb leverans. Läs mer

Rosie E skrev om Yedi.se
    Klockatmband som motsvarade mina förväntningar Läs mer

Cecilia K skrev om Yedi.se
    Kvaliteten är som priset en betalar, men för 100kr inkl frakt för ett ”läder”armband går det inte att klaga. Snabb leverans och snabb kundsupport. Läs mer

Cecilia Anna Maria B skrev om Yedi.se
    Snabb leverans, bra priser och armbanden var jätte fina. Supernöjd !! Läs mer
  • 2018-11-23

Petter L skrev om Yedi.se
    Lås knapp på klock armband gick sönder första dagen och det går inte att stänga armband utan att trycka flera ggr varje gång. Vilket tyder på dålig passkvalitet tyvärr.... Läs mer
  • 2018-11-19

Christopher Z skrev om Yedi.se
    Beställde en metallarmband till Samsung Galaxy Watch på en tisdag efter lunchtid, fick leveransen dagen därpå. En oljad blixt skulle inte nå snabbare :) Läs mer
  • 2018-11-15

Nicklas P skrev om Yedi.se
    Metallarmband till apple watch.
    Snabb leverans. Produkten var precis som
    önskat. Läs mer
  • 2018-11-15

Felix G skrev om Yedi.se
    Enkelt att beställ - snabb leverans. Läs mer
  • 2018-11-14

Mathias T skrev om Yedi.se
    2 st klockarmband till Apple Watch 42 mm. Snabb leverans och helt ok kvalitet på banden, ett av dem gick dock sönder när det togs ur förpackningen men det var bara en skruv att sätta dit igen. Läs mer

Jan-Anders K skrev om Yedi.se
    Mycket snabb leverans av klockarmband vilket passade bra eftersom det var en present. Armbandet var av bra kvalite. Läs mer

Robert E skrev om Yedi.se
    Väldigt nöjd med mitt köp. Snabb leverans. Kommer att köpa mer av dom👍👍👍 Läs mer

Anders F skrev om Yedi.se
    Apple watch armband
    Mycket bra sida
    Snabb behandling, snabb leverans
    Suveränt. Läs mer

Björn J skrev om Yedi.se
    Var lite osäker för jag har aldrig hört talats om den här sidan förr men det gick jättebra att beställa ifrån den här sidan. Var precis som dem beskriv våran och dem har samarbete med klarna så kunde beställa och betala efter att jag tog emot min produkt! Läs mer
  • 2018-10-17

Simon S skrev om Yedi.se
    Köpte en Apple Watch armband för ett bra pris. Gjorde det via telefonen och det var lätt att origentera sig på hemsidan, och smidigt att betala. Förväntade mig att varan skulle levererad inom 3arbetsdagar och har för mig att den levererades inom 2arbetsdagar. Smidigt och enkelt köp. Nöjd med produkten i förhållandet till priset! Läs mer
  • Palles S

2018-10-14

Palles S skrev om Yedi.se
    Armband till Apple Watch. Snabb leverans och varor som var bra beskrivet på deras sida. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-10-14

Jan B skrev om Yedi.se
    Hej!

Köpte två olika metallarmband till Samsung Galaxy Watch.

Mycket nöjd med produkterna, lätta att ändra och sätta fast dem, byta ut.

Var lätt att hitta på webbplatsen och lägga beställning. Sökte på google och hittade shoppen.

Snabb leverans. Läs mer
  • 2018-09-02

Rickard S skrev om Yedi.se
    Köpte stålarmband till Apple Watch. Det kom snabbt och smidigt i brevlådan och var av bra kvalité. Lätt att ändra storlek så det passar. Klart bra köp! Läs mer
  • 2018-08-23

Robert B skrev om Yedi.se
    Helt okey.snabb leverans.............

........

. Läs mer
  • 2018-08-05

Bo A skrev om Yedi.se
    Snabb leverans direkt till brevlådan Läs mer
  • Farshid V

2018-07-19

Farshid V skrev om Yedi.se
    Vi beställde två armband till Apple Watch och de kom dagen efter i vår brevlåda.
    De har mycket bra kvalitet och passar utmärkt som original .
    Rekommenderas om ni vill köpa nogåt fin . Läs mer
    2018-07-19 Yedi.se svarar Farshid V
    Hej Farshid,

Kul att du tyckte om båda armbanden! Tack för återkopplingen, ha en fortsatt trevlig dag!

• 2018-07-18

Eva S skrev om Yedi.se
    Köpte ett armband till min iwatch som inte passade. Men fick ett nytt sänt till mig utan extra kostnad då jag tog kontakt med företaget. Snabb service. Läs mer
    2018-07-18 Yedi.se svarar Eva S
    Hej Eva,

Tack för återkopplingen! :) Jag hoppas du är nöjd med nya armbandet. Vi frågor och funderingar så kan du alltid kontakta oss! Ha en fortsatt trevlig dag!

• 2016-12-10

Kim J skrev om Yedi.se