Alla kategorier Webshop Yedi.se

Yedi.se

Yedi.se säljer armband samt tillbehör och accessoarer till Apple Watch, allt med god kvalitet och premium känsla.

Läs vad 21 kunder tycker om Yedi.se

• Christopher Z skrev om Yedi.se
    Beställde en metallarmband till Samsung Galaxy Watch på en tisdag efter lunchtid, fick leveransen dagen därpå. En oljad blixt skulle inte nå snabbare :) Läs mer
  • Nicklas P skrev om Yedi.se
    Metallarmband till apple watch.
    Snabb leverans. Produkten var precis som
    önskat. Läs mer
  • Felix G skrev om Yedi.se
    Enkelt att beställ - snabb leverans. Läs mer
  • Mathias T skrev om Yedi.se
    2 st klockarmband till Apple Watch 42 mm. Snabb leverans och helt ok kvalitet på banden, ett av dem gick dock sönder när det togs ur förpackningen men det var bara en skruv att sätta dit igen. Läs mer
  • Jan-Anders K skrev om Yedi.se
    Mycket snabb leverans av klockarmband vilket passade bra eftersom det var en present. Armbandet var av bra kvalite. Läs mer
  • Robert E skrev om Yedi.se
    Väldigt nöjd med mitt köp. Snabb leverans. Kommer att köpa mer av dom👍👍👍 Läs mer
  • Anders F skrev om Yedi.se
    Apple watch armband
    Mycket bra sida
    Snabb behandling, snabb leverans
    Suveränt. Läs mer
  • Björn J skrev om Yedi.se
    Var lite osäker för jag har aldrig hört talats om den här sidan förr men det gick jättebra att beställa ifrån den här sidan. Var precis som dem beskriv våran och dem har samarbete med klarna så kunde beställa och betala efter att jag tog emot min produkt! Läs mer
  • Simon S skrev om Yedi.se
    Köpte en Apple Watch armband för ett bra pris. Gjorde det via telefonen och det var lätt att origentera sig på hemsidan, och smidigt att betala. Förväntade mig att varan skulle levererad inom 3arbetsdagar och har för mig att den levererades inom 2arbetsdagar. Smidigt och enkelt köp. Nöjd med produkten i förhållandet till priset! Läs mer
  • Palles S
    Palles S skrev om Yedi.se
    Armband till Apple Watch. Snabb leverans och varor som var bra beskrivet på deras sida. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Jan B skrev om Yedi.se
    Hej!

Köpte två olika metallarmband till Samsung Galaxy Watch.

Mycket nöjd med produkterna, lätta att ändra och sätta fast dem, byta ut.

Var lätt att hitta på webbplatsen och lägga beställning. Sökte på google och hittade shoppen.

Snabb leverans. Läs mer
  • Rickard S skrev om Yedi.se
    Köpte stålarmband till Apple Watch. Det kom snabbt och smidigt i brevlådan och var av bra kvalité. Lätt att ändra storlek så det passar. Klart bra köp! Läs mer
  • Robert B skrev om Yedi.se
    Helt okey.snabb leverans.............

........

. Läs mer
  • Bo A skrev om Yedi.se
    Snabb leverans direkt till brevlådan Läs mer
  • Farshid V
    Farshid V skrev om Yedi.se
    Vi beställde två armband till Apple Watch och de kom dagen efter i vår brevlåda.
    De har mycket bra kvalitet och passar utmärkt som original .
    Rekommenderas om ni vill köpa nogåt fin . Läs mer
    2018-07-19 David I svarar Farshid V
    Hej Farshid,

Kul att du tyckte om båda armbanden! Tack för återkopplingen, ha en fortsatt trevlig dag!

Hälsningar
    David
    Yedi E-Handel
  • Eva S skrev om Yedi.se
    Köpte ett armband till min iwatch som inte passade. Men fick ett nytt sänt till mig utan extra kostnad då jag tog kontakt med företaget. Snabb service. Läs mer
    2018-07-18 David I svarar Eva S
    Hej Eva,

Tack för återkopplingen! :) Jag hoppas du är nöjd med nya armbandet. Vi frågor och funderingar så kan du alltid kontakta oss! Ha en fortsatt trevlig dag!

Hälsningar
    David
    Yedi E-Handel
  • Kim J skrev om Yedi.se
    Snabb leverans och helt ok prylar 👍🏽 Läs mer
  • Mikael Ö skrev om Yedi.se
    Bra, snabb leverans Läs mer
  • Kristian W skrev om Yedi.se
    Det var inga bekymmer med varken kvalitén eller leveransen Läs mer
  • Jenny W skrev om Yedi.se
    Jag beställde sent på kvällen och på morgonen var mitt paket på väg och kom fram dagen efter. Superbra service! Läs mer
  • Christian N skrev om Yedi.se
    Kommer köpa av Yedi igen, ruskigt snabba svar på förköps frågor och håller vad dom lovar om leveranstid. Läs mer
    David I, Mark N gillar detta