YEDI

YEDI

• BadgeSevenYears
1 514

Yedi.se säljer armband samt tillbehör och accessoarer till Apple Watch, allt med god kvalitet och premium känsla.

1514 omdömen om YEDI

Mats H

Lätt att söka och genomföra köpet

Ingemar G

Lätt, Snabbt och smidigt inget krångel

Markus S

Snabb, trevlig och tillmötesgående kundtjänst

Anna W

Snabb leverans, produkten enligt förväntan

Britt G

Smidigt och fint armband till min Apple Watch!

Pia J
Skrev om YEDI

Snabb leverans av toppen produkter! Högsta betyg!

Lena S

Snabbt hanteringen fina armband till klockorna

Ahmet Ö

Positivt överraskad av den höga kvaliteten på produkten

Kenneth O

De var helt ok, förutom det jag beställde var helt fel, passade inte. Men det är mitt eget fel som inte kollat efter bättre.

Erik H

Snabba, bra kundservice. Köpte armband till Applewatch.

Ronny L

Som ny kund har jag inget att anmärka på. Fullt nöjd

Vanessa B

Min hud klarade inte av det originella armbandet till Apple Watch, men de jag beställt här ifrån gör susen och är dessutom mer personliga & snygga🥰

Christer S

Bra produkt med snabb leverans

Per E
Skrev om YEDI

Enkelt att handla, bra utbud av klockarmband, men tyvärr lossnade armbandet från klockan när jag åkte skridskor och klockan föll ner i isen (men höll).

Lars W

Köpte armband till Apple watch. Bra utbud, nöjd ned produkten, snabb leverans

Stefan L

Snabb service prisvärda varor. Bra hemsida

Marcos B

Great customer service. I had an issue with the size of one armband I bought, but they helped fix it quickly and easily. Would definitely buy again.

Mats E

Snabb och bra leverans och varan var till belåtenhet.

Urban G

Köpte två armband till min Garmin klocka. Känns mycket prisvärda och märkligt nog kom grejerna redan dagen efter beställning. Bra jobbat YEDI!

Ulla G

Bra och snabb leverans! Däremot fanns inte ett av banden i rätt storlek. Rekommenderas.

Hans N

Snabbt och enkelt. Bra produkter.

Stefan E

Snabb leverans. Ett armband trasigt, det kom ett nytt inom två dagar från första kontakt. Bra service!

Merja E

Snabbt och smidig leverans ända till brevlådan

Abir L

Bra kvalitet och snabb leverans.

Bobby R

Tycker att leveransen gick fort mycket bra.

Ingrid S

Snabb och enkel affär både vad gäller beställning och leverans! Dessutom bra varor. 🌹

Mateusz G

Snabb leverans och bra produkter

Christina R

Önvrycgkfsgkkl.äåååömncsexvhlbvtdsshm, jf. Ifflb

Glenn H

Bra kvalité snabb leverans. Passar perfekt. Mycket nöjd. Blir fler gånger.

Annika H

Funkade fint. Snabb leverans och bra produkt!

Ericsson E

Snabb och trevlig support vid fel-leverans. Nöjd med klockarmband.

Lena E

Jag fick snabb och jättebra service när jag inte var nöjd med min vara. Rekommenderas varmt.

Gunbritt Margareta J

Köpte ett klockarmband till Apple Watch, bordsladdare till Apple Watch. Snabba leveranser, enkel betalning med Klarna

Martin J

Bra produkter, snabba leveranser och bra support!

Stefan P

Snabbt svar på produktfråga ledde till köp. När sedan produkten inte riktigt levde upp till förväntningarna så var det verkligen enkelt att returnera varan. Väldigt trevligt bemötande i kommunikationen med kundtjänst också. Allt bara positivt! :-)

Annica D

Köpte en armlängds till min Appel Watch det var helt perfekt är mycket nöjd.

Mike P

Toppen kvalitet på armbandet och väldigt smidigt verktyg för att ta bort länkar.

Wictor W

Snabb leverans och väldigt bra kvalitet.

Frank P

Är mycket nöjd med företaget och produkter.

Frida B

Lätt orienterad hemsida! Bra hållbara produkter och snabb leverans! Bara +

Jonas L

Hög kvalitet till lågt pris. Snabb hantering och leverans. Rekommenderas varmt!

Emelie O

Bra produkt. Lite högre pris än många andra sidor men kvalitén är toppen! Mycket snabb leverans och inga andra konstigheter. Jag är supernöjd.

Petra K

Köpte armband till min applewatch! Riktigt nöjd och det levererades snabbt!!

Mats Z

-klk-csjzklklökölsxc,-ls,mvL,msvc sdfk-kvkÖSdv 'åwsvfpoåw fvvpåäplvfläål

Per-Erik L

Bra produkt och snabb leverans,jag köpte aw ultraband

Gary W

Upplevde det lätt att hitta och välja produkten. Handlade ett klockarmband till min Apple Watch. Snygg och passade perfekt. Leveransen var snabb och smidig.

Per T
Skrev om YEDI

Snabb leverans, problem med verktyg för att korta klockarmbandet, skickade snabbt 2 nya till mig som fungerade klockrent, bra service snabb leverans

Martin T

Snabb leverans och mycket prisvärt. Verktyget för att ta bort länkar är av dålig kvalitet och gick sönder. Fick köpa nytt på Clas Ohlson

Erik L

Enkelt, bra info om produkten, ok pris och snabb leverans

Lars J

Supersnabbt service och mkt fin kvalite