4.4 / 5 i betyg — 42 rekommendationer

Läs vad 42 användare tycker om Barndans

• Lena V
    Lena V skrev om Barndans en del av Yogansa
    Bra utbud av dans, vänlig och hjälpsam personal.
  • George H
    George H skrev om Barndans en del av Yogansa
    Tycker att det är ett otroligt bra upplägg där barnen lär sig dans på roligt och pedagogisk sätt samtidigt som vuxna kan ha yoga. Mycket uppskattat! Trevligt bemötande och kunnig personal. Hade gärna sett det fanns fler dagar i veckan att välja på.
  • Elin R
    Elin R skrev om Barndans en del av Yogansa
    Vår dotter gick på Dancehall våren 2016. Läraren var inte närvarande under ca hälften av lektionerna och vi fick ingen information om orsaken till frånvaron. Det blev mer barnpassning än dans, och både min dotter och vi föräldrar är mycket besvikna på kvaliteten.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Barndans en del av Yogansa
    Barndans var mycket bra. Första aktiviteten för min dotter. Hon tyckte mycket om dansen. En bra första aktivitet.
  • Sophia N
    Sophia N skrev om Barndans en del av Yogansa
    Vi upplevde det som lite oseriöst. 80% av tiden fick vi inte det som vi hade signat upp för. Tråkigt för både föräldrar och deltagarna
  • Terese R
    Terese R skrev om Barndans en del av Yogansa
    Som förälder är syftet med barndansen (babydansen 1-2 år) en rolig aktivitet där mitt barn kan dansa, skratta och träffa andra barn i en lättsam och stimulerande miljö. En aktivitet som vi gör tillsammans.
    Yogansa är absolut en av veckans höjdpunkter!
  • Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Barndans en del av Yogansa
    Trevligt och roligt, uppskattat av dottern. Dock blev det färre gånger än 10, vilket jag betalat för.
  • Lovisa K
    Lovisa K skrev om Barndans en del av Yogansa
    Lite rörig kommunikation från kursanordnare, lite kallt i lokalen och inte helt optimal lokal i övrigt. Väldigt fin ordinarie danspedagog som hittade många spännande övningar och fick med alla barnen.
  • Emilia A
    Emilia A skrev om Barndans en del av Yogansa
    Alltid trevlgt och mysigt, vilket märktes att min dotter också tyckte eftersom hon blev glad så fort hon kom in.
    Tyvärr var golven väldigt kalla under vintern vilket var lite tråkigt eftersom barndansen är mycket rulla runt på golven osv, inte så mysigt.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Barndans en del av Yogansa
    Mycket vänligt bemötande och väl anpassat för barnens ålder (vi gick 2-3 år).
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Danskurser barn

Bra pedagoger och glada barn som kommer utspringande från klasserna. Många olika kurser på bra tider. Snabbt svar på mailförfrågningar. Gillar möjligheten till föräldrar yogar, barn dansar och att det finns klippkort för vuxna.
  • Kajsa R
    Kajsa R skrev om Barndans en del av Yogansa
    Rolig dans för barnen och ett fantastiskt engagemang av Irini!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Barndans en del av Yogansa
    Familjärt och uppskattat av tvååringen. Trevligt med ett sånt personligt bemötande och bra att vi fått information löpande när något uppstått, som en sjuk danslärare t ex. Vi lär återvända!
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Barndans en del av Yogansa
    Trevligt bemötande! Engagerade. Öppen kommunikation. Barnen trivs.
    Otrolig service att barnet blir hämtat i skolan!
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Barndans en del av Yogansa
    Först och främst gillar Oskar verkligen att dansa i det här sammanhanget, vilket är guld värt eftersom han annars skulle tycka det är "för tjejigt". Yogansa lyckas göra det hela coolt och spännande. För mig som förälder är det dessutom fantastiskt att Irini har servicen att hon hämtar upp småbarnen på skolan. Hon är också bra på att mota ut oss föräldrar och lär oss att visa respekt för barnens egen danstid. Vi får bara komma in de sista fem minuterna på varje lektion. Och extra plus för att Irini alltid är snabbt på att svara när man mejlar oavsett vad man frågar om.
  • Per G
    Per G skrev om Barndans en del av Yogansa
    bra o kul form barnen. Bra lärare.
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Barndans en del av Yogansa
    Mycket vänlig kontakt från början till slut. Vårt barn har gått på danslek och känt sig trygg och har haft mycket roligt på danslektionerna. Perfekt för alla små barn som tycker om att röra på kroppen - opretentiöst och kul!
  • Irina S
    Irina S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Vi är jättenöjda med Yogans! Önskas lite senare tid för danskurs för barn 1-2 år.
  • Filippa H
    Filippa H skrev om Barndans en del av Yogansa
    Ett trevligt och familjärt men även lite rörigt bemötande. Vi fick inte bekräftelse på anmälan och mer eller mindre olika dansinstruktörer vid varje tillfälle. Vi tröttnade på att danstillfällena var dåligt uppstyrda och slutade till slut kursen i förtid.
  • Helena W
    Helena W skrev om Barndans en del av Yogansa
    Allt är toppen! Irini hämtar barnen på skolan, har diciplin på gruppen o får barnen att tycka att det är roligt med dans. Dansföreställning i slutet på terminen var magisk!
    Kunde inte bli bättre.
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Barndans en del av Yogansa
    Jag tyckte personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma varje gång vi kom. Dans läraren var trevlig och otroligt fokusera på barnen. Min dotter trivdes och tyckte det var kul!
  • Martina L
    Martina L skrev om Barndans en del av Yogansa
    Underbart att ni hämtar på skolan. Tyvärr funkade det inte när min dotter skulle byta grupp. Hon hamnade efter och tyckte det var jobbigt att gå dit. Generellt skulle jag säga att ni skulle behöva ha lite mer fokus på att det ska vara roligt och trevligt på lektionerna, att hitta lusten och rytmen. Och lite mindre fokus på uppvisning och koreografi. Många flickor vi känner slutar för att de känner sig så dåliga när stegen är svåra och för att det inte är tillräckligt roligt. Då får man inte dit dem igen som förälder, även om man vill.
  • Marie R
    Marie R skrev om Barndans en del av Yogansa
    Fin upplevelse med mitt barnbarn. Ledaren var varm och omsorgsfull. Underbar musik.
  • Martina S
    Martina S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Toppen! Utbud, engagemang, bemötande, personal ja allt toppen!
  • Anna S
    Anna S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Mycket trevliga och duktiga instruktörer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Barndans en del av Yogansa
    Hej,
    Stina har älskat att gå på Yogansa sen första dagen hon provade. Och det är Irini som sätter hela stämningen där. Tack för fina år! Och bra uppträdanden.
  • Marie L
    Marie L skrev om Barndans en del av Yogansa
    Alla våra tre barn har i olika omgångar dansat på Yogansa. Allt från danslek när de var riktigt små (bara runt 2 år) till streetdance och Michael Jackson style. Både de och vi har varit mycket nöjda. Det är ett litet hemtrevligt format och fokus på musik, dans och att det ska vara roligt. Irini är toppen!
  • Helena S
    Helena S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Vår son tyckte det var väldigt roligt de första terminerna men slutade då sista terminen inte var någon utmaning alls för honom.
    Annars är vi väldigt nöjda med lokal, personal och engagemanget.
  • Lena L
    Lena L skrev om Barndans en del av Yogansa
    Jättenöjd! Duktiga lärare och bra organiserat.
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Yogansa håller en hög kvalitet i sina danskurser, är alltid tillmötesgående och värnar om varje barns individuella behov och önskemål. Barnen utvecklas både i dans och samverkan samtidigt som de har riktigt roligt!
  • Linn P
    Linn P skrev om Barndans en del av Yogansa
    Härliga danslärare och rolig koreografi, det tycker min dotter som är 9 år.
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Barndans en del av Yogansa
    Fantastisk service med hämtning och rolig dans. Underbara lärare.
  • Sara J
    Sara J skrev om Barndans en del av Yogansa
    Mycket bra och kul kombination med föräldrayoga samtidigt. Min son tycker dansen är toppen.
  • Mikaela O
    Mikaela O skrev om Barndans en del av Yogansa
    Det är en perfekt idé och gynnar både barnen och föräldrarna!!
  • Margot L
    Margot L skrev om Barndans en del av Yogansa
    En liten personlig pärla bland dansskolor! Omsorg om varje barn! Pedagogiskt utformat med inslag av lekar mellan intensiv koreografiträning där danslärarna är väldigt proffsiga. Våra två killar, 7 och 10 år, har gått två ggr/v i två år på olika väldigt varierade kurser och älskar Yogansa. De har inte velat ta bort någon av kurserna (Michael Jackson, Breakdans, Street) fast vi som föräldrar föreslagit minskning av aktiviteter... och eftersom det är SÅ bra så får de fortsätta! Efter det imponerande slutuppspelet i strålkastarljuset inför publik förra terminen sa minstingen "Det här var inte bara kul: det här var den bästa dagen i mitt liv!" :)
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Barndans en del av Yogansa
    Väldigt mysig dansstudio, familjär stämning och barnen stortrivs.
  • Sylvia S
    Sylvia S skrev om Barndans en del av Yogansa
    Yogansa är toppen. Super engagerade & glada ledare!
  • Anna M
    Anna M skrev om Barndans en del av Yogansa
    Super bra! Irini har bra ordning på allt och barnen älskar henne!
  • Paola L
    Paola L skrev om Barndans en del av Yogansa
    Mkt bra dansskola för barn. Glad och positiv stämmning
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Barndans en del av Yogansa
    Härlig barnaktivitet med lek och glädje i fokus och som väcker lusten för dans och rörelse hos barnen. Irinis engagemang och bemötande är fantastiskt!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Barndans en del av Yogansa
    Min son tyckte det var jättekul och frågade dagen efter om vi inte skulle gå på dansskolan igen!
  • Louise H
    Louise H skrev om Barndans en del av Yogansa
    Mkt bra att föräldern kan yoga samtidigt som barnet dansar . På Yogansa får man också alltid ett varmt bemötande - och vi var båda nöjda efter våra respektive aktiviter - barnet såväl som mamman / Louise

Pipersgatan 26, 112 28 Stockholm