Alla kategorier Yoga Stockholms län Stockholm Kungsholmen Yogansa Danskurser
4.5 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Danskurser

• Louisa S
    Louisa S skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Roligt! Kursen hade ett bra tempo - vi lärde oss mycket, men gick inte vidare förrän alla lärt sig stegen. Ville lära oss grunderna i salsa och det gjorde vi. Hade gärna fortsatt men min man har tyvärr inte tid.
  • Ann Helen W
    Ann Helen W skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag tycker att yogansa är ett bra alternativ för dans i centrala Stockholm. Speciellt bör de behålla Sara Galan.
  • Tove E
    Tove E skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag tyckte danskurser var jätterolig. Däremot tyckte jag inte lokalen var särskilt bra för danskurs. Trång dansyta, rätt dåligt golv, pelare och bjälke som är i vägen. Ingen avskild dansyta utan man dansar bredvid de som eventuellt sitter och väntar. Inte heller något riktigt omklädningsrum. Men den roliga och bra dansen har ändå vägt upp allt.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Mycket bra lärare, kul bra att det läggs upp filmer som man kan kolla när man missar en klass!
    Bra utbud, litet litet minus för att tid tas till stretch i slutet när lektionen bara är en timme.
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag har väldigt bra upplevelser av Yogansa och har fått väldigt bra undervisning
  • Elham M
    Elham M skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Irini är supertrevlig och svarar snabbt på mail. Danslärarna ärjätteduktiga :)
  • Luna G
    Luna G skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag tycker Yogansa är en jättemysig, nytänkande är personlig skola!
    En grej jag uppskattar är att lärarna är verkligen "the real deal" och det inom en förvånansvärt stor variation av stilar som dessutom många svårhittade i Sverige. Många av lärarna som lär ut på Yogansa har jag stött på Stockholms största skolor, så då känns det lyxigt att kunna dansa på ett lite mindre ställe och fokusera mer! Av alla Stockholms skolor som erbjuder magdans, särskilt tribal, tyckte jag yogansa hade högst kvalitet! Jag gillar också att dans och yoga går hand i hand, "yoga-tänk" finns liksom med i dansen också!
    Tycker alltid det är mysigt och superutvecklande på yogansa!
  • Alina B
    Alina B skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jätte bra lärare och gemytlig och trevlig stämning. Lite trång dans lokal men mysig.
  • Marilyn K
    Marilyn K skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Bra danspass på bra tider, personligt ställe.
  • Chabnam K
    Chabnam K skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag gillar Yogansas utbud av olika kurser och workshops.
  • Maria N
    Maria N skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Detta är en av de mest mysiga och unika ställen jag dansat på. Personligt och varma bemötanden varje gång samt ett väldigt häftigt och sällsynt utbud. :DD
  • Parisa B
    Parisa B skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Kursen var bra och lärarna var underbara. Ville gärna forsätta dansa hos dem.
  • Annica L
    Annica L skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Yogansa är så trevligt och gott. Fina människor rakt igenom. Här hittar du de bästa kurserna och lärare. Jag dansade Azonto och dancehall. Inte direkt nybörjarkurser, men kanske lika bra det? Fortsätter även denna termin!
  • Malin T
    Malin T skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Det roligaste jag gjort! Rekommenderar det starkt!
  • Nesim K
    Nesim K skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Överlag bra kurser och kunniga lärare.
  • Terese E
    Terese E skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag tyckte att de ansvariga för Yogansa var trevliga och tillmötesgående. Lokalen var kass, för liten och med pelare i vägen. Fick stå långt bak och man såg inte bra.

Men det sämsta var dock instruktören Binta Blackout. Hon e en grym dansare men dryg och inte bra på att lära ut. Ofta sa hon inte ens hej när hon kom, var försenad ofta. Gick aldrig riktigt genom stegen utan hon dansade o vi skulle försöka följa bara.
    Jag hade valt nybörjarkurs dancehall, det var definitivt inte nybörjarnivå!!! (Bla skulle vi stå på huvudet och twerka 4e lektionen !) Och det märktes även då gruppen inte grejade hennes koreografi så hon fick byta den.

Jag kommer inte rekommendera Yogansa som dansskola, det är säkert grym som yogaskola.

Jag tycker jag kastade 1300:- i sjön helt enkelt.

Nu låter det kanske som "Jaja, jag själv e inte tillräckligt bra på dansa helt enkelt". Jag själv har varit danslärare i jazzdans, showdans. Tagit mkt danslektioner i mitt liv, såsom streetdance, balett, salsa, samba. Dansar för tillfället salsa och är zumbainstruktör.
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Mysig lokal och trevlig personal.
    Härliga pass-med god energi.
    Jag gick på magdans. jag upplevde att det motsvarade mina förväntningar.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Trevligt folk, duktiga lärare och bra placering. Bara plus!
  • Marika C
    Marika C skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Väldigt bra bemötande . Har terminskort och har gått bra att byta mellan kurser etc när det inte funkat med mitt egna schema. Irini är alltid trevlig och det är bra lärare. Negativa är att Binta påbörjade Dancehall fortsättning lektionerna på onsdagskvällar sent ett antal gånger vilket man förlorade tid på. Men detta verkar hon tagit åt sig av då resten av lektionerna började i tid. Kan inte säga något mer negativt än att det är trångt ibland men det beror ju på lokalens storlek. Bra dansskola!
  • Sylvia B
    Sylvia B skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Bra bemötande. För det mesta tydlig information.
  • Emily K
    Emily K skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Yogansas team är helt undebara, så mycket hjärta bakom. Bra lärare, varierande schema etc.. det enda jag skulle önska är att de skaffar en avskärmning/draperi för att dela av receptionen och själva danssalen lite så att det inte är så öppet där alla kommer in när man står och dansar. Annars hur bra som helst!
  • Benjamin B
    Benjamin B skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag uppskatta tiden jag lärde mig ballet hos yogansa. Hoppas på att de väljer att fortsätta med demi höst
  • Karolin Å
    Karolin Å skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Jag älskar yogansa. Tränat i två terminer nu. Fylld av lycka efter varje träning även om det är tufft ibland. (Av privata skäl) Gillar kombinationen av yoga o dans.
    Mår så bra av kombinationen.

Lärarna sprider mycket glädje, kunskap och känns engagerade i varje klass. Man möts alltid på ett positivt lyftande sätt.
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Danskurser en del av Yogansa
    Underbar dans- och yogastudio med massa värme, grymma instruktörer och härlig känsla. Stort utbud och ett ställe där alla kan känna sig välkomna!

Pipersgatan 26, 112 28 Stockholm