Ring 08-755 02 00 yolo.se
4.4

Yolo välkomnar er att njuta av god mat och vin i en hemtrevlig miljö i hjärtat av Djursholm. Naturligt, närproducerat och småskaligt är våra ledord. Hos oss kan du avnjuta lunch och middag tis-lör och brunch på helgerna.För er som inte bokar bord försöker vi alltid ha några drop-in platser lediga. Vi har en bar som är öppen...

405 omdömen om Yolo

Per-Inge W

Utmärkt mat, superb service, humana priser, vad kan man mer begära?

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Linda P

Dyrt i förhållande till kvalitet och storlek på portion. Trevlig personal, dock lite kallt i lokalen (satt i hörnan vid fönstret av lokalen)

Mimmi S

Allt har varit toppen från början. Den här utvärderingen är lite konstig dock. Allt för mycket text som beskriver vad jag ska svara på... vilket gör att jag inte orkar svara.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Philip L

HAr aldrig varit här, men har blivit ombedd att skriva två gånger av systemet, antar att bordsbokningssystemet inte fattar när man avbokat ett bord

Lars H

Vi var mindre nöjda med förrätten (tatar på krabba och hummer), var lite ointressant. Däremot var vi mycket nöjda med våra huvudrätter (skogsduvs och ute).Jättetrevlig serveringspersonal. Mvh Lars Hesser

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Kenneth L

Mycket god mat, både förätt och huvudrätt. Bra service med trevlig personal. Mycket tråkigt att restaurangen ska stänga

Johan S

Mycket bra och genomtänkta råvaror, smaker och dryck. Mycket professionell och kunnig serveringspersonal. Dyrt att beställa a la carte men ändå prisvärt för att vara Sverige (Sverige är ju vanligtvis för dyrt givet vad man får när det gäller restauranger). Synd att de stänger ner butiken!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Tuula J

Tack för en god och annorlunda brunch! Synd att ni stänger restaurangen! Tuula

Bo S

Utmärkt både service och kvalitet på maten.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Catharina S

Intressant och välsmakande mat kompositioner, fläckfri service, en mycket god upplevelse sammantaget

Anna G

Gott och trevligt. Skön stämning. Vissa smaker gifte sig inte riktigt i några utav rätterna.

Per K

Fantastisk förrätt och varmrätt. Ok efterrätt. Trevlig miljö. Synd att ni stänger.

Johanna F

Förätt o dessert god, huvudrätt sådär

Eva G

En helt igenom fantastisk middag. Trevlig personal, god mat och dryck och en mysig miljö. Synd bara att de stänger den 18:e.

Catharina V

Vänligt bemötande. God mat( som vanligt) lugn trevlig miljö

Cecilia B

Supernöjd med både service, miljö och mat

Tina v

Mycket bra! Hjälpsamma på alla sätt och mycket god mat. Det enda man kan klaga på är priset på vinerna men det får man tacka monopolet för. Synd att ni bommar igen.

Jenny S

Jätte bra och prisvärd. Trevlig lokal

Olivia D

Maten var god, uppfyllde förväntningar. Servicen var bra, det var mycket folk och jag gillar inredningen.

Kristin S

Mycket trevligt service och god mat

Yolo

Mycket bra lunch, trevligt bemötande!

Helen T

God mat och kunnig och uppmärksam service. Vi var mycket nöjda med kvällen. Hörde tyvärr av personalen att de stänger senare i februari.

Göran E

Mycket god mat och supertrevlig och engagerad personal.

Anders S

Tråkigt att Ni stänger. Yolo var bäst i Djursholm.

Anna V

Fantastisk mat,mysig Miljö och trevlig service.

Inger E

Bemötandet var det inget fel på. Ändå blev lunchen så misslyckad. Beställde Wallenbergare och bad att få det skirade smöret vid sidan om/ separat med resultat att ärtorna badade i fett då det skirade smöret hällts i ärtskålen. Det ledde dessvärre till magproblem resten av eftermiddagen.

Birgitta R

En helhetsupplevelse - mycket bra och trevligt. Synd att de ska stänga!

Suzanne A

Vi blev genast omhändertagna på allra bästa sätt. Och så har det alltid varit när jag har besökt Yolo.

Ingrid E

Mycket god mat. Ev går menyn förenkla ngt. Tråkigt krogen ska stänga.

charlotta m

supergod mat, trevlig servering, mycket folk men lätt att prata, schyst toalett

Gunnar G

Välkomnade trevlig personal. Wallenbergare som badade i lite för mkt smör. annars gott.

Anna U

God mat, nära, trevligt. Rolig meny.

Louise H

Hej. Middag på YOLO för 4 personer, en rätt + 1 flaska gott vin. Vi fick en utsökt god, mycket vällagad och välsmakande tartelette med grönsaker, till denna en ack så liten bit skogsduva. Min make tog pulled rib med svartrot. Tyvärr hade man inte kokat svartroten tillräckligt så "gaser" höll honom vaken hela natten. Dessutom hade jag valt restaurangen för att se den nya målningen i baren. Men eftersom den var "upptagen" fick vi bara glutta genom ett draperi. Pas bien! I dyraste laget tyckte jag. Många hälsningar och tack Louise Hartzell

Göran F

Trevlig miljö, bra och personlig service, fantastisk mat

Simon R

Helt fantastiskt, har aldrig ätit så god middag. Toppbetyg

Isabel U

Mysig stämning, trevlig service och god mat. Det goda vinet vi blev rekommenderade till maten förhöjde verkligen smakupplevelsen!y

Hayde J

Väl mottaget , kuniga personal, god mat, fin atmosfär . 😊

Wilhelm A

Hej, kom på en tisdag, kl 12 bästa lunchtid o bara ett annat bord upptaget! Snacks om öde. Konstaterade att lunchmenyn inte hade många alternativ, men vi tog affärsvarianten 2 rätter och lunchen smakade mycket bra. Förrätten med råbiff var bäst suverän, rödspättan var lite väl kokt men det är oerhört svårt tima med så små filéer. Trevlig betjäning!

Andréanne S

god lunch, trevlig personal. Bra service!

Camilla J

Långt ifrån första gången på Yolo. Men första gången på brunchen. Inspirerande koncept, hög nivå till bra pris och mycket bra och personlig service. Atmosfären är alltid outstanding på Yolo. De små rätterna och dryckerna ramlade in efterhand i god takt. Vi blev så sugna att vi beställde in 2 portioner till av en rätt och det var väl det enda som blev fel. Vi fick vänta så länge på den så att den kom samtidigt med kaffe, te och dessert. Och var dessutom inte riktigt samma rätt som vi tidigare beställt. Om det saknade vi...

Astrid M

Trevlig och kunnig personal. God mat och goda viner som passade maten. Vårt sällskap var nöjda och hade en trevlig kväll. Kommer gärna åter

Helena W

Trevlig stämning och god mat generellt. Känns tyvärr som om Yolo har fastnat i sitt menyutbud och väldigt mycket samma typ av smaker, vilket har varit på modet länge nu men som man börjar bli lite trött på. Skulle uppskatta en lite 'fräschare' meny och renare smaker. Lite nytänk behövs. Mvh Helena Wigart

Per Ö

Mycket Bra ! Utmärkt mat, bra service och lugnt.

Catharina V

Mycket kunnig personal. Bra bord Snabb sevice God mat

Anette H

Sådär mat (smaklös schnitzel), trevlig miljö och personal om än lite snålt med kaffet.

Nanna H

Så besviken tyvärr - inte lika gott som vanligt och trist service. Och 55 kr för kranvatten??

Caisa M

Trevligt bemötande. Själv åt jag kikärsbiffar med tsatsiki, det smakade bra. Mina väninnor, 2 st, åt schnitzel som de tyckte smakade bra, men de saknade citron och ev ansjovis plus att rätten såg lite färglös ut.

Cecilia R

Mysig lokal, trevlig personal och sååå gott. Lyxmat i förorten.

Yeshi T

Samtliga rätter som sällskapet beställde smakade dåligt. Mycket fett i maten, dåligt kryddat och smaklöst. Servitrisen verkade mycket bortkommen och ointresserad. Tris eftersom det har varit ett favorit ställe.

Christian E

Bra service! God mat dock inte i min smak lika stark avsmakningsmeny som vid förra besöket, säkerligen en smakfråga! Även lite trist att vi inte fick fönsterbordet som vi frågade efter i vår bokning som gjordes i november...