Alla kategorier Kläder Skåne Malmö ZARA

Södergatan 18, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om ZARA

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om ZARA
    Gillar utbudet för oss killar med! Dock varför skall vi vara längst upp? Känns som vi inte är så viktiga.

Priserna är bra, utbudet stort. Kanske skulle vilja ha lite mer väskor och liknande i utbudet som det finns utomlands. Besöker Zara minst en gång i månaden!
  • Madelaine M
    Madelaine M skrev om ZARA
    Riktiga bra butik med snygga och fräscha kläder som passar i dom flesta årstider. Det är hit jag går om jag vill hitta något som jag verkligen vet jag kommer använda länge.
  • Linda Å
    Linda Å skrev om ZARA
    bra service bland personalen. snyggt i lokalen, välorganiserat bland plaggen
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om ZARA
    Zara har verkligen en av sveriges bästa klädutbud. Här kan du verkligen hitta kläder som gör din stil personlig. Deras Dam avdelning är grym på kavajer, klänningar och heta "inne" acessoarer. Avdelningen föler en klassisk stil. Tjej avdelningen har mer trendkläder vilket är roligt. Här hittar du de allra senaste trenderna. Zara har alltid ett bra utbud av klackskor! Bra kvalite, vilket gör det till en rolig shopping upplevelse!
  • Anna S
    Anna S skrev om ZARA
    Här kan du hitta grymt fina kläder med hög kvalite till relativt låga priser. Med allt ifrån vardagskläder till festkläder och kostymer på flera våningsplan hittar du alltid något som passar. Butiken uppdateras med nya kläder hela tiden och de har alltid de senaste inom modet.
  • Emma S
    Emma S skrev om ZARA
    Härlig affär, snygga kläder och bra service
  • Anders P
    Anders P skrev om ZARA
    Bra klädesaffär som följer modet med stilrena kläder men som har lite bättre priser. Ett spanskt företag. Kostar ltie mer äm HM men har lite bättre kläder och snyggare. Man märker att kvaliten är bättre även om den inte är den bästa.
  • Jasmin A
    Jasmin A skrev om ZARA
    Zara är en underbar butik med allt man kan önska sig! Skor att döda för, kjolar man blir lycklig av och jeans som sitter perfekt. Priserna är inte de bästa men inte heller de värsta. Tyvärr är Zara, Sverige en stor besvikelse jämfört med de flesta andra länder.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om ZARA
    Det är bra att Zara finns i Malmö också. På Zara hittar man alltid något fint, de uppdaterar ständigt sitt sortiment och det finns ofta nyhter i butiken när man kommer in. Det känns trendigare och på något vis roligare än H&M. Snygga väskor och skor har de också. Butiken i Malmö är stor och har både dam, herr- och barnkläder, och alltid bra priser!
  • Ami H
    Ami H skrev om ZARA
    Zara är en klädaffär som vänder sig till de lite yngre köparna. Lite samma upplägg som HM men med ett lite mera originellt innehåll och stilrenare kläder. Gillar att man här också kan hitta ett par snygga sandaletter till den läckra sommarklänningen.
    Priserna är dessutom tilltalande. Klänningen till dottern gjorde stor succé!

Södergatan 18, 211 34 Malmö