Itx Sverige AB - Zara

2.3

13 omdömen om Itx Sverige AB - Zara

Emma catarina A
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Tjejen som stod vid provrummet i butiken på Hamngatan var den mest sura och otrevliga person jag träffat. Som om hon var dörrvakt och vi kunder ett gäng berusade som ville in på krogen. Väl inne i det extremt dammiga och smutsiga provrummet gick jag ut och lämnade tillbaka kläderna utan att prova. Sen förvånas jag över att knappt någon personal förstår svenska.

Jan F
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Usel kundtjänst som Zara förlorar nöjda kunder på! Beställde saker till familjen. Men inget kom? Jo.... fakturan. Ringde då Zaras kundtjänst som sa att beställaren måste ringa. Ja sa jag, jag är beställaren tillsammans med min fru. Då måste hon ringa? Va..... vi har inte fått någon leverans men en faktura och ni kan endast svara till den som står på beställningen? Uruselt service, dessutom var kundtjänst väldigt oengagerad och otrevlig. Oavsett vem som ringer kan de väl svara på saknat paket?? De har absolut förlorat en kund! Inte så konstigt att kundtjänsten fått så dåliga omdömen här.

Tina L
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Förstår inte hur en butik kan ha så dålig kundservice. Kommer aldrig mer handla på Zara Hamngatan.

Erika
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Köpte en jacka hos Zara som tyvärr gick sönder redan efter en vecka. När jag reklamerade den fick jag ett otroligt snorkigt och otrevligt bemötande. Tjejen som granskade jackan verkade ha bestämt sig för att misstro mig redan från början och jag kände mig otroligt anklagad. Tillslut gav hon med sig och lämnade över den till en annan kassörska och vände sedan på klacken utan ett ord till mig. Sista gången jag handlar på Zara.

Katarina M
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Alltid lika mycket klydd om man vill byta en vara eller om någonting gått sönder.

Molly B
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Zara har underbara kläder,både till mig o min bebis,älskar babykläderna som har en touch av 40-tal,välsytt o prisvärt,lika så ungdoms kollektionen o zara klassiska klädlinje. Tyvärr e personalen ofta stressad o lite små sur eller avstängda i attityden,skulle fått högsta betyg om jag bara bedömde kläderna,men dras ner pga personalen.

Johan W
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Jag kan starkt rekommendera killavdelningen och servicen man får där! Jag gick in på lunchen förra veckan för att handla ett par skor och gick ut därifrån med ett helt kit. Blev lite dyrare (3500kr) än vad jag hade tänkt men det var det verkligen värt. Stort tack för hjälpen! Min dottersdop blev superlyckat!

josefine  w
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

En billig och bra klädaffär med snygga kläder för den moderiktiga tjejen och killen.

Johanna T
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Det känns som att för många personer är inne på den här Zara för allt är ständigt i en stor oreda. Det känns tråkigt att behöva leta över halva affären efter ett plagg i din storlek för att allt är så utspritt. Det är inte tillräckligt bra kvalitet på grejerna i förhållande till priset för att jag ska vara en storhandlare här. Jag är ganska missnöjd med det mesta jag köpt här tyvärr, det passar aldrig i min garderob.

Emma J
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Trots att jag nästan aldrig handlar något på Zara så blir det att jag går in där på nästan varje shoppingrunda. De har ett bra utbud av basplagg till ett bra pris. De får ofta in nya kläder, ett stort plus! Butiken vid Norrmalmstorg är enligt mig den bättre i Stockholm, då särskilt deras ungdomligare avdelning på övervåningen. Trevlig personal och fin lokal.

Emma A
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Zara har ett bra utbud av både basplagg samt trendigare kläder. Kvaliteten är ungefär densamma som de flesta kedjors, varken bättre eller sämre. Jag gillar Zara's ungdomligare avdelning TRF som har mycket bra utbud av klänningar, jackor med mera. Barnavdelningen har otroligt mycket fin till bra priser. Mycket söta klänningar med mera till de små! Zara har ganska små storlekar om man jämför med andra butiker.

Leon
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Killars garderober är generellt mindre än tjejers. Killar har färre plagg och skor, och bär ett och samma plagg fler gånger vilket innebär att det man köper behöver hålla en hyfsad kvalitet. Zara har snygga kläder, men av någon anledning pajar kläderna. Fem av fem plagg jag inhandlat på Zara har gått sönder inom två veckor. Det är inte ok, inte ens med tanke på priset.

Amanda E
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Zara är en butik jag alltid besöker när det är dags för shoppingrunda! Mycket snygga och prisvärda kläder som känns roligare än H&M. Jag tycker framför allt att de har fina klänningar och bar baskläder. Stort plus för den snabba uppdateringen, varje gång man besöker Zara har det kommit in nya nyheter. Till skillnad från andra butiker har man dessutom alltid 30 dagars öppet köp och bytesrätt, även på rean!