Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Zax & Co Kungsholmen HB

Zax & Co Kungsholmen HB

Fleminggatan 99, 112 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Zax & Co Kungsholmen HB

• Mikaela H
    Mikaela H skrev om Zax & Co Kungsholmen HB
    Jag har aldrig någonsin känt mig så snygg i håret som jag gör efter ett besök hos zax & co. Jag har gått hit i snart 3 års tid och färgat, slingat och klippt mig. Väldigt professionella och trevliga kvinnor som jobbar här.

De är väldigt måna om hur just du vill ha det och jobbar hela tiden med att uppfylla dina önskemål (rimliga) samt bra rådgivning för att bibehålla god kvalitet på håret. Hårvårdsprodukterna är även de av bästa kvaliteten.

Varmt rekommenderat för er som vill ha bra service, ett sjukt snyggt svall samt en helhets upplevelse utöver det vanliga. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Zax & Co Kungsholmen HB
    Har gått hos Lilian (en av 2 delägare sedan start) sedan 1991. Har följt med henne från 3 ställen, första var hon delägare i, nästa hyrde hon stol, och nu delägare igen! Är extremt nöjd. Känner mig varje gång som en ny människa. De är nu 4 frisörer i lokalen och de är alla väldigt trevliga och har många stamkunder. Finns säkert utrymme för fler. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Åsögatan 128, 11624, STOCKHOLM