Zenato AB

Skårs Led 3, 412 63 Göteborg — Visa karta

Mr CAP är ett svenskt koncept och vår verksamhet bygger på en egen svensk produkt-och teknik utveckling som endast finns hos licensierade Mr CAP företag.

Läs vad 1 kund tycker om Zenato AB

• Emil S
    Emil S skrev om Zenato AB
    Lämnade in min bil där för invändig rengöring.

Först fick jag en muntlig prisuppgift. När det var dags att lämna in bilen visade det sig att priset var exklusivt moms, trots att han tidigare frågat om det var som privatperson jag skulle ha det.

Efter några timmar var bilen rengjord. Men redan samma dag upptäckte jag att det var fläckar kvar på mittkonsolen som hade gått bort om de använt en våt trasa.
    Någon dag senare tyckte jag det var immigt när jag tittade i innerbackspegeln, då visade det sig att de inte ens hade torkat av den med en torr trasa!
    Så för mina 1000 kr (plus moms) har de snabbt viftat över insidan med en torr trasa och lite hastigt dammsugit golvet. Hade kunnat göra det själv med samma resultat på under 30 minuter. Där fick jag för att jag anlitade "proffs".

Hade jag gjort det själv hade det blivit billigare (även om jag tagit ledigt från jobbet för att göra det) och bättre. Hade dessutom kunnat köpa en dammsugare för de pengarna.

Kommer garanterat aldrig att anlita dem igen! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Göteborg:

Carina Margareta G Carina Margareta G tycker: