Zig

Zig

Läs vad 6 kunder tycker om Zig 2

• 2021-03-19
    Zigge är en jätteduktig hantverkare som lyckades lösa alla problem och frågor som uppstod under bygget. Han totalrenoverade vår lägenhet, rev bärande vägg och avbalkade, målade, la ett genomgående parkettgolv, byggde kök och garderober. Allt till en rimlig kostnad! Vi är supernöjda och rekommenderar gärna Zigge!
  • 2021-03-11
    Har fått hjälp av Zigge och hans team med flera projekt hemma - snabb, kunnig och trevlig! Rekommenderas!
  • 2021-03-10
    Vad som är underbart med Zig är att han har bra förslag vad som blir bäst och snyggast för det jag vill ha gjort. Han passar tider och alltid klar i tid tid. Zig är den jag alltid ringer först. Han är superproffsig och har god smak. Ett företag som jag verkligen kan rekommendera.
  • 2021-03-09
    Han är erfaren och har mycket kunskap om renovera lägenhet och hus och har massor med unika idéer
    Jag tycker att samarbetet med Zig gick jättebra och själva projektet också gick väldigt smidigt till
    Arbetskostnaden var väldigt rättvist och kvalitet håller
    Vi är jätte nöjda med hans arbete och varmt rekommendera vi honom
    I framtiden om vi behöver renovera vår lägenhet kommer vi absolut kontakta honom igen
  • 2021-03-09
    Zigge & Co. byggde platsbygda möbler så som garderober och hallmöbler samt diverse smårenoveringar och målningsarbete. Allt sköttes på bästa sätt och till största belåtenhet!
    Han får givetvis högsta betyg.
  • 2021-03-09
    Hög kvalitét på jobbet och anlitar väldigt duktiga underleverantörer.
    Kommer med lösningar och har dialog hur man kan göra.
    Håller strikt på att det ska vara klart som man utlovat.

Enormt duktig snickare!