Ziptuning Göteborg

Välkommen till Ziptuning Göteborg. Vi utför motoroptimeringar på alla typer av fordon som te.x bilar, motorcyklar, lastbilar, a traktorer, fyrhjulingar, båtar samt jetski. Alla våra filer är anpassade för just din bil och vi ändrar alltid filen på ett sätt som inte skadar din bil. Vi blir glada av att se er glada med en snabbare bil!

Tjänster som vi erbjuder är
Steg 1-4 optimering (Inte på alla bilar)
DPF/EGR Off & On
Växellådsoptimering
A-traktor begränsning
Lastbil optimering
Båt optimering
Jetski optimering

Vi erbjuder även mycket andra tjänster kontakta oss ifall du har några frågor

Läs vad 8 kunder tycker om Ziptuning Göteborg 2

2022-05-22 Verifierad kund
    Det här är den bästa servicen jag upplevt och någonsin fått från personalen. Jag blev otroligt nöjd över hur bilen blev! Jag optimerade bilen med steg 1 och jag kunde inte blivit mer nöjd än såhär. Kommer definitivt vända mig hit när det är dags för att optimera bilen igen! Och kommer starkt att rekommendera detta!
    Hej Emily.

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme om oss. Vi är jätte glad över att du är nöjd med bilen och vill använda dig av våra tjänster igen. Vi hade en väldigt trevlig konversation på plats och vi tackar för det.

Du är välkommen åter
    Estelle
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och fick ett gött drag i bilen hel nöjd.

// Tommy

BMW 640d
    Tjena Tommy.

Tack för din feedback. Uppskattas jätte mycket du är alltid välkommen åter.

Med vänlig hälsning
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande av en ung kille som brinner för det han gör. Lokalen är under ombyggnad men man får det man kommer för ändå. Min bil for nu som ett skott.
    Hej Mustafa.

Jag tackar så mycket för detta fina omdöme de gör mig jätte glad. Jag hoppas att du är nöjd med bilen och har jätte kul med den. Du är alltid välkommen åter

2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bilen går som utlovat 👍
    Hej Thomas.

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vi hade även en väldigt bra konversation på plats. Även om det blev lite extra jobb med bilen så löste det sig. Tack för att du valde oss 👍

Du är välkommen åter

2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lösningsorienterade och välkomnande! Var inga konstigheter, även när det dök upp frågetecken så fick jag hjälp tills jag kände mig helt nöjd!
    Hej Victor.

Tack för din feedback uppskattas jätte mycket. Är super glad över att du är nöjd med bilen och du är alltid välkommen åter!

När du är redo för högre steg så vet du vart vi finns!

2022-05-14 Verifierad kund
    Ett Jätte trevligt bemötande av killen på ziptuning.

Jag köpte steg 1 till golf mk6 och j-vlar vilken skilnad det blev, går så mycket bättre i motorn helt fantastiskt 😁🤘.

Rekomenderas starkt.
    Hej Marcus.

Vi tar emot din feedback med ett leende. Vi är jätte glada över att du är så nöjd. Du är välkommen åter när du är redo för din steg 2 😉

2022-05-13 Verifierad kund
    Ziptuning Göteborgs bästa optimering ställe riktigt nöjd med min 335D
    Hej Dani.

Tack för din feedback. Va kul att du är nöjd med bilen. Du är alltid välkommen åter 👍

2022-05-13 Verifierad kund
    Smidigt, snabbt och enkelt! Framför allt så blev skillnaden på bilen enorm, det är som natt och dag. Tusen tack!
    Hej Oliver.

Vi tackar jätte mycket för din feedback! Vi hoppas du är nöjd med bilen och har det jätte roligt med den.