KA Bilar AB

KA Bilar AB

www.kabilar.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till KA Bilar AB. Vi säljer begagnade fordon till rätt pris där kund även kan känna sig trygg i affären. Vi samarbetar med marknadsledande aktörer inom finansiering samt erbjuder garanti till nästan alla våra fordon. Vi erbjuder också motoroptimering till alla våra kunder (våra bilar säljs alltid original om inte...

56 omdömen om KA Bilar AB

Lisa B
Skrev om KA Bilar AB

Trevlig personal, bra bemötande och bra service. Jag är nöjd med min bil.

Svar från KA Bilar AB

Hej Lisa. Vi tackar stort för ditt omdöme. Du är alltid välkommen åter :)

Abdul Karim A
Skrev om KA Bilar AB

Professionell verksamhet, Snabbt affär med väldigt bra bemötande. Är man ute efter att sälja eller köpa så ska man vända sig till KA Bilar

Svar från KA Bilar AB

Hej Abdul. Vi tackar enormt för ditt fina omdöme. Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden! :)

Karin T
Skrev om KA Bilar AB

sålde bilen till dom gick smidigt och bra, trevlig personal och hjälper dig att bli nöjd

Svar från KA Bilar AB

Hej Karin. Vi tackar för omdömet. Du är alltid välkommen åter!

Ragnar S
Skrev om KA Bilar AB

En smidig och snabb bil affär, och ett väldigt trevligt bemötande. Rekomenderas varmt.

Svar från KA Bilar AB

Tjena Ragnar. Vi tackar enormt för omdömet. Vi är super glada att du tycker de fick smidigt till. Ha en fortsatt trevlig helg!

Kevin A
Skrev om KA Bilar AB

Mycket professionellt bemötande och en snabb & smidig affär. Rekommenderar starkt!

Svar från KA Bilar AB

Tjena Kevin. Vi tackar stort för omdömet. Och vi är super nöjda med bilen vi köpte från dig också. Tack för en smidig affär.

Niklas L
Skrev om KA Bilar AB

Allt gick väldigt smidigt och fort. Fick pengar samma dag och bilen hämtades dagen efter.

Svar från KA Bilar AB

Tjena Niklas. Vi tackar för ditt omdöme. Du sålde en väldigt fin bil till oss det tackar vi för! Ha en trevlig helg!

Tobias A
Skrev om KA Bilar AB

Mycket bra bemötande och bra service!

Svar från KA Bilar AB

Tjena Tobias. Hoppas du är nöjd med nya bilen. Det var trevlig att prata med dig också bil intresserad kille! Ha en fortsatt trevlig dag och välkommen åter 👍

Itedal N
Skrev om KA Bilar AB

Arancha är otroligt professionell, samarbetet med KA bilar var jätte smidigt. Starkt rekommenderat!!!

Svar från KA Bilar AB

Hej. Tackar enormt för ditt omdöme och hoppas att du förmedlar framtida bilar hos mig också :)

Erika J
Skrev om KA Bilar AB

Det kändes seriöst och när vi blev lovade en bil höll de sitt ord trots andra intresserade köpare. Gick smidigt med det administrativa och trevlig personal.

Svar från KA Bilar AB

Hej Erika. Vi tackar för ditt omdöme och hoppas du är super nöjd med bilen. All lycka till dig. Du är alltid välkommen åter.

Admir C
Skrev om KA Bilar AB

Väldigt bra bemötande, trevlig personal och bra service. Fick tid snabbt och bilen va färdig på nolltid. Kan rekommendera varmt. Jag kommer absolut att återkomma.

Svar från KA Bilar AB

Tjena Admir. Vi tackar enormt för ditt omdöme och hoppas du är super nöjd med nya bilen! Du är alltid välkommen åter :)

Matti V
Skrev om KA Bilar AB

Personal mötte kunden bra och med tålamod.

Svar från KA Bilar AB

Tjena Matti. Vi tackar enormt för ditt omdöme. Du är alltid välkommen åter.

Jennie L
Skrev om KA Bilar AB

Reserverade en bil och skulle komma från Stockholm och hämta den imorgon i Alafors, det är en bra bit att åka, hade bokat biljett ner men killen jag pratade med sålde den till någon annan. Riktigt dåligt och oprofessionellt.

Svar från KA Bilar AB

Hej. Vad tråkigt att höra att ni är missnöjda med vår service. Vill bara påpeka att vi inte reserverar bilar utan det är först till kvarn som gäller. Man kan ju alltid boka en visning men möjligheten finns alltid att en annan kund köper bilen i förväg. Vi tar alltid 10% av bilens kostnad vid en reservation. Detta kan ha varit ett missförstånd från våran sida. Ha en fortsatt trevlig dag.

Johan B
Skrev om KA Bilar AB

Valde att köpa bil av KA Bilar mycket pga de goda omdömena här och känslan jag fick via telefon och nu får jag möjlighet att instämma. Köpte en fin Yaris, blev upphämtad på stationen då jag hade en bit att åka. Trevligt bemötande av alla på företaget, ärliga personer. Är nöjd med mitt köp. Rekommenderas

Svar från KA Bilar AB

Tjena Johan. Vi uppskattar ditt omdöme enormt. Jätte kul att du åkte så långt för att handla bil hos oss. Vi hoppas du är super nöjd med bilen framöver och att du en dag återkommer till oss!

Johanna K
Skrev om KA Bilar AB

Trevligt bemötande samt bra återkoppling om något strular.

Svar från KA Bilar AB

Hej Johanna. Vi tackar för ditt omdöme. Och hoppas att det inte strular mer för dig :)

Sebastian N

Svar från KA Bilar AB

Hej. Vi tackar för omdömet! Du är alltid välkommen åter!

Agust P
Skrev om KA Bilar AB

Snabbt och smidigt, inget krångel. Bra service bra priser!

Svar från KA Bilar AB

Hej Agust. Jag hoppas du är nöjd med effekten i din bil. Du är alltid välkommen åter :)

Helene S
Skrev om KA Bilar AB

Välgigt nöjd med mitt bilköp. Kunniga och hjälpsamma. Och servicen var kanon. Dessutom jättetrevliga att prata med.

Svar från KA Bilar AB

Hej Helene. Vi tackar stort för omdömet. Vi hade en super trevlig konversation på plats också. Vi uppskattar att du handla hos oss och hoppas vi ses igen i framtiden. Välkommen åter.

Eive B
Skrev om KA Bilar AB

Väldigt bra service medan jag väntade

Svar från KA Bilar AB

Tjena Eive. Roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hoppas att du är nöjd med bilen. Du är alltid välkommen åter!

Damjan B
Skrev om KA Bilar AB

Allt gott, killar är fantastiska.

Svar från KA Bilar AB

Tjena Damjan. Vi tackar stort för ditt omdöme. Vill du köpa en bil sen så hoppas jag att du kontaktar oss :)

Mikael S
Skrev om KA Bilar AB

God service, trevlig personal, prisvärt.

Tjena Mikael. Vi tackar stort för omdömet och du är alltid välkommen åter! ✅

Thomas R
Skrev om KA Bilar AB

Super serviceminded. Exceptionellt bemötande. Lyssnade på kundens behov, inte som många andra bilhandlare som bara vill få till en affär. Rekommenderas.

Svar från KA Bilar AB

Hej Thomas. Vi tackar enormt för ditt fina omdöme om oss. Vi hoppas att du är super nöjd med bilen och att en dag köper bil från oss igen! Ha en fortsatt trevlig dag!

Falis M
Skrev om KA Bilar AB

Vi köpt våren bil volkswagen hos KA Bil och vi kan inte vara nöjda allt rullar på som det ska och jag rekommendera de till er. // Bamma/ falis

Svar från KA Bilar AB

Hej. Va roligt att ni är nöjda med den söta golfen. Den bilen är första bilen som vi köpte när vi skulle börja med bilhandel. Ta gärna hand om vår pärla. Ni är alltid välkommen åter också!

Arton G
Skrev om KA Bilar AB

Affären gick lät och smidigt utan krångel Positiva och trevliga killar. Det är värt att besöka , ni kommer inte och bli besvikna.

Svar från KA Bilar AB

Hej. Vi tackar stort för ditt omdöme och hoppas att du kommer tillbaka igen för att använda dig av våra tjänster ✅👍

Lyle K
Skrev om KA Bilar AB

Easy, efficient dealings with Ara. These guys made it very easy to sell my vehicle, great professional service that I can highly recommend.

Svar från KA Bilar AB

Hello Lyle. We appreciate the kind words and want to thank you for a smooth deal. We hope that you'll be returning for our services again.

Gerd Ann Veronica H

Väldigt bra bemötande ock trevliga killar

Svar från KA Bilar AB

Hej. Vi tackar jätte mycket för omdömet. Vi hoppas att du och din man är nöjda med bilen. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kristoffer N
Skrev om KA Bilar AB

Bra service och bra bemötande skulle kunna ha lite bättre bilder men sammanlagt är jag nöjd med dom

Svar från KA Bilar AB

Tjena Kristoffer. Vi tackar stort för ditt omdöme. Vi har oftast fler bilder på blocket än på andra sociala medier med tanke på att gränsen för bilder är endast 10 på Facebook / instagram. Men vi ska definitivt tänka på att ha fler bilder där vi har möjligheten att ha det. Tack för att du handla hos oss och du är alltid välkommen åter.

Susanne P
Skrev om KA Bilar AB

Bilen och bytet okej men ingen info att fordonet är avställt och de ställde aldrig på fordonet innan jag lämnade.

Svar från KA Bilar AB

Hej Susanne. Jätte tråkigt att omdömet blev så lågt endast pågrund av påställningen. Det är svårt att ställa på en bil utan behörighetskoden. Och detta är varken något du eller jag tänkte på just då för ingen nämnde det. Men vi tackar för ditt köp och hoppas du är nöjd med bilen iallafall.

Kent L
Skrev om KA Bilar AB

Allt fungerade enkelt och trevligt bemötande, mkt bra !

Svar från KA Bilar AB

Hej Kent. Vi tackar för ditt omdöme och du är alltid välkommen åter! Tack för en smidig affär.

Henrik A
Skrev om KA Bilar AB

KA:s bilars bemötande var för mig väldigt bra då jag inte kan så mycket om bilar.. De fick mig att vara trygg till att köpa en begagnad bil av dem . Rekommenderas KA:s bilar när du behöver köpa en bil

Svar från KA Bilar AB

Tjena Henrik. Hoppas du är nöjd med bilen och allt fungerar som det ska! Vi tackar enormt för ditt omdöme och du är alltid välkommen åter!

Alexander T
Skrev om KA Bilar AB

Trevlig säljare. Han talade om allt, både positivt och negativt me. Han va mån om att jag var nöjd och hade sett hela bilen innan köp. O jag är mer än nöjd med affär ;p

Svar från KA Bilar AB

Tjenare Alexander. Uppskattar ditt omdöme jätte mycket. Tack för en smidig affär du är alltid välkommen åter :)

Alexander C
Skrev om KA Bilar AB

Toppen 👍 rekommenderas starkt !!!

Svar från KA Bilar AB

Tjena Alexander. Vi tackar så mycket för ditt omdöme och hoppas att vi håller kontakten och fortsätter göra affärer

Athanasios T
Skrev om KA Bilar AB

Ännu en förebild att killar från förorten kommer långt.Kom i tid med ett leende och intresset för min bil.Lite frågor, kontroll av serviceboken och allt var över inom 30 min.Kunniga ,Uppdaterade inom senaste inför ägarbyte samt BankID-signering.Fick cash dagen efter.Tummen upp för dessa killar.Bravooo 😁😁😁 Min I

Svar från KA Bilar AB

Hej Athanasios. Vi uppskattar ditt omdöme stort och tackar för en smidig affär. Vi önskar er det bästa och ni är alltid välkommen att köpa / sälja era bilar hos oss :)

Mårten N
Skrev om KA Bilar AB

Väldigt bra service. Håller vad de lovar!

Svar från KA Bilar AB

Hej Mårten. Vi tackar så mycket för ditt omdöme. Ni är alltid välkomna tillbaka.

Ahmed M

Hej Ahmed Det var ok lagom tack

Svar från KA Bilar AB

Hej Ahmed. Tack för att du handla din bil hos oss och du är alltid välkommen åter.

Marina T
Skrev om KA Bilar AB

Köpte en begagnad bil. Jag fick bra bemötande och de var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. De hade ingen lokal tillfälligt men allt gick ändå rätt till och det kändes proffisionellt. Fick hjälp med att fixa lite småsaker på bilen innan köp genom dem.

Svar från KA Bilar AB

Hej Marina. Vi tackar för din feedback enormt mycket. Vi hoppas du är nöjd med bilen. Du är alltid välkommen åter!

Anna Karin B
Skrev om KA Bilar AB

Trevligt och hjälpsamt bemötande! Helt nöjd med mitt bilköp.

Svar från KA Bilar AB

Hej Anna Karin. Tack för en smidig affär. Du är varmt välkommen tillbaka :)

Dawid B
Skrev om KA Bilar AB

Otroligt bra säljare. Trevlig och hjälpsam!

Svar från KA Bilar AB

Hej David. Vi tackar för ditt omdöme och hoppas att du är nöjd med nya bilen. Nästa gång du köper / säljer kom gärna tillbaka till oss ;) Med vänlig hälsning

Anders D
Skrev om KA Bilar AB

Proffsigt bemötande. Hittade en bra tid och snabbt. Kan starkt rekommendera.

Svar från KA Bilar AB

Hej Anders. Uppskattar ditt omdöme och du är alltid välkommen åter :)

Khalil A

Duktiga och trevliga 🙂🙂🙂🙂

Svar från KA Bilar AB

Vi tackar så mycket för förtroendet och ditt fina omdöme! Du är välkommen åter!

Jonathan M
Skrev om KA Bilar AB

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt med snabba svar och av seriös chef. Det var exakt lika bra som mina förväntningar om företaget. Min upplevelse var mycket bra och lärorik då jag fick förklarat vad han gjorde och vad som ändrades med bilen. Tjänsten jag köpte var en steg 1 optimering. Mvh Jonathan

Svar från KA Bilar AB

Hej Jonathan. Uppskattar ditt fina omdöme det var kul att förklara lite till en intresserad kille. Du är varmt välkommen åter!

Joakim J
Skrev om KA Bilar AB

Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med. Återkopplade bra. Gjorde ett bra utfört arbete. Byggde om bil till A-traktor. Eftersom vi bor långt ifrån hade vi uppskattat att få lite bilder hur bygget var tänkt för att lättare veta slutresultatet. Några saker vi i så fall hade kunnat ändra.

Svar från KA Bilar AB

Hej Joakim. Vi tackar för ditt förtroende samt fina omdöme. Vi hoppas du är nöjd med bilen. Vi ska ha det i åtanke att i framtiden ta mer bilder och skicka till kunder på själva bygget för att kund ska kunna vara med och ändra i designen. Du är varmt välkommen åter!

Alexander J
Skrev om KA Bilar AB

Skön kille som arbetade mycket trevlig och välkomnande, jobbet va riktigt proffesionellt utfört så jag e väldigt nöjd och kommer rekommendera detta till vänner!

Svar från KA Bilar AB

Hej Alexander. Vi tackar för ditt förtroende samt fina omdöme. Vi hoppas du är nöjd med bilen. Du är alltid välkommen åter! Med vänliga hälsningar Arancha

Pitstop B
Skrev om KA Bilar AB

Trevlig kille som brinner för de han gör. Optimerade min 335 och skillnaden blev stor. Rekommenderar starkt Ziptuning Göteborg

Svar från KA Bilar AB

Hej. Vi tackar för förtroendet och omdömet. Du är varmt välkommen åter.

Bashi A
Skrev om KA Bilar AB

Duktiga och trevliga grabbar. Motorn blev mycket piggare efter en steg1. Rekommenderar starkt!

Svar från KA Bilar AB

Hej Bashi. Vi tackar enormt för ditt förtroende samt omdöme. Vi tackar så mycket för att du valde oss på Ziptuning! Du är varmt välkommen åter.

Andreas S
Skrev om KA Bilar AB

Trevlig snubbe som jobbar där och gjorde ett bra jobb

Svar från KA Bilar AB

Hej Andreas. Vi tackar så mycket för omdömet. Du är välkommen åter :)

Tobias L
Skrev om KA Bilar AB

Blev väldigt bra bemött och det fungerade fint. Mina förvåntningar upplevdes också då jag fick ut en märkbar effekt på min bil. Jag köpte Steg 1 optimering till min Honda Civic och fick ut ca 25-30 mer hk än tidigare vilket var riktigt härligt!

Svar från KA Bilar AB

Tjena Tobias. Tack för omdömet. Vi uppskattar din feedback och hoppas att du är nöjd med effekten och annat. Tack för ett trevligt samtal på plats och tack för du valde Ziptuning. Du är välkommen åter!

Francisco B
Skrev om KA Bilar AB

Trevligt bemötande och bra service!

Svar från KA Bilar AB

Tack för feedback! Vi uppskattar det du är alltid välkommen åter Med vänliga hälsningar Arancha

Senad F
Skrev om KA Bilar AB

Bra o snabbt utförd jobb mycket fint är nöjd

Svar från KA Bilar AB

Hej Senad. Tack för omdömet uppskattas enormt! Du är alltid välkommen åter Med vänlig hälsning Arancha Ziptuning Göteborg

Emily F
Skrev om KA Bilar AB

Det här är den bästa servicen jag upplevt och någonsin fått från personalen. Jag blev otroligt nöjd över hur bilen blev! Jag optimerade bilen med steg 1 och jag kunde inte blivit mer nöjd än såhär. Kommer definitivt vända mig hit när det är dags för att optimera bilen igen! Och kommer starkt att rekommendera detta!

Svar från KA Bilar AB

Hej Emily. Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme om oss. Vi är jätte glad över att du är nöjd med bilen och vill använda dig av våra tjänster igen. Vi hade en väldigt trevlig konversation på plats och vi tackar för det. Du är välkommen åter Med vänliga hälsningar Estelle

Tommy S

Trevligt bemötande och fick ett gött drag i bilen hel nöjd. // Tommy BMW 640d

Svar från KA Bilar AB

Tjena Tommy. Tack för din feedback. Uppskattas jätte mycket du är alltid välkommen åter. Med vänlig hälsning Arancha