ZolarTech

ZolarTech

ZolarTech är ett svenskt aktiebolag som levererar och installerar kompletta laddlösningar för elbilar samt kraftfulla och effektiva solcellsanläggningar. Vår nisch och expertis är att leverera helhetslösningar till privatpersoner, brf föreningar och företag. Med kvalitativa produkter, kunnig personal och snabb hanteringsförmåga lyckas vi alltid göra alla våra kunder supernöjda! Vi besöker er gärna på ett hembesök och räknar på laddbox/solceller - självklart kostnadsfritt.

Vi har partnerskap med SellPower vilket är en stor trygghet för våra kunder! Vi jobbar med följande varumärken: SoliTek, GoodWe, BYD och Fixnordic samt Easee.

Läs vad 10 kunder tycker om ZolarTech 2

2022-12-07 Verifierad kund
    Snabb och kunnig leverans utförd av kunnig personal
    2022-12-05 Verifierad kund
    Bra service och fantastisk bemötande, rekommenderar starkt !
    2022-11-30 Verifierad kund
    Anlitade ZolarTech för köp av solpaneler samt laddbox och vi är verkligen supernöjda med allt. Från första kontakt fick vi ett proffsigt bemötande med bra kunskap och en fin produkt.
    Lättillgängliga, trevliga och extremt serviceinriktade.
    Vill varmt rekommendera ZolarTech!
  • 2022-11-16 Spontant omdöme
    Riktigt bra service och produkter av grym kvalité. Man kan alltid förvänta sig snabba svar och service i mängder - supergrymma!!
  • Philip T
    skrev om ZolarTech
    2022-11-16 Verifierad kund
    Bra service och professionellt mottagande. Snabba leveranser. Rekommenderas!
    2022-11-07 Verifierad kund
    Beställde laddbox hem efter att de installerat laddboxar på jobbet.
    Trevligt bemötande, snabb leverans och snygg installation.
    Fungerade klockrent. Rekommenderas!
    Hej Claes och stort tack för ditt omdöme! Kul att höra. Hör av dig framåt om vi kan hjälpa dig med något! :) ZolarTech
  • 2022-10-31 Spontant omdöme
    ZolarTech är precis den typ av företag du vill arbeta med när det kommer till solenergi. Dom är två drivna grabbar som verkligen vill göra det bästa för sina kunder. Imponerande arbetsmoral och ett engagemang till att hitta lösningar som saknar motstycke. Kan varmt rekommendera ZolarTech till dig som söker ett företag som levererar helhetslösningar inom solenergi, solceller och laddboxar! Helt enkelt grymma!
    Hej Joel och ett varmt tack för ditt omdöme. Hör av dig om vi kan hjälpa dig framåt på något vis! :) ZolarTech
  • 2022-10-26 Spontant omdöme
    Grym service från första interaktion till färdigt arbete & väldigt trevliga montörer.
    Beställde laddbox hem till min villa & fick den monterad 2 dagar efter beställning. Underbart!
    Rekommenderar starkt Zolartech.
    Hej Fredric och ett stort tack för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss. :) ZolarTech
  • 2022-10-26 Spontant omdöme
    Är super nöjd med Zolartech! Från första kontakt angående offert till att dom levererade solcellerna här hemma har servicen varit på topp. Supertrevlig och kunnig personal som har varit väldigt hjälpsamma längs med hela vägen. Har hela tiden bara haft bra bemötanden och dessutom fått snabba svar på de frågor vi haft.

Jag kan varmt rekommendera Zolartech!
    Hej Martin! Magiskt att höra - det betyder mycket för oss. Varmt välkommen att höra av dig om du har frågor eller funderingar framåt. :) ZolarTech
  • 2022-10-26 Spontant omdöme
    Väldigt trevliga och tillmötesgående, leverans och driftsättning av 5 ladd-stationer på 1 vecka från att vi beställde. Lite uppstartsproblem som killarna åtgärdade direkt. Rekommenderar starkt att anlita Zolartech.
    Hej Magnus och ett stort tack ska du ha för ert fina omdöme. Varmt välkommen till oss om frågor uppstår framåt. Ha det gott så hörs vi! :) ZolarTech