Zoovillage AB

Storängsvägen 23, 115 42 Stockholm — Visa karta

Ett av de allra största klädföretagen på nätet. Vår ambition är att vara en lättillgänglig, dygnet runt-öppen butik för märkeskläder. Vi kan erbjuda mer än 120 olika kläder från street-, till sport-, och vidare till casual och mer dressade kläder.

Läs vad 11 kunder tycker om Zoovillage AB

• Thomas H
    Thomas H skrev om Zoovillage AB
    Riktigt dålig kundservice. Eller, förresten, de har ju ingen kundservice så borde kanske vara 'avsaknad av densamma'.

Efter att ha beställt ett plagg som felaktigt adresserats till mig själv, trots att leveransen var till en släkting till mig så vägrade Zoovillage att göra en namnändring med Schenker. Detta uppmuntras av Schenker själva ett e-post skall räcka.

Och Zoovillage's svar?

–Det är inte en tjänst vi erbjuder.

Över huvud taget ingen ansats att hjälpa – hur man kan kan komma undan med så kass service och fortfarande överleva är ett mysterium. Undvik till varje pris. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Zoovillage AB
    Bra kvalitet, bra märke till bra pris.
    Tyvärr returer kostar för mycket. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Zoovillage AB
    Vänta 1 månad för ett byte, som jag dessutom reserverade innan ja skickade paketet. Nästintill obefintlig kundtjänst, svarar inte på mail och telefontiderna får man ta med en nypa salt. Man ska också vara beredd på att bli bortkopplad om de bestämmer sig för att stänga för dagen. Frakt betalar man själv vid retur och byten. Läs mer
  • Dennis :
    Dennis : skrev om Zoovillage AB
    Fina kläder ... returer tar ca 14 dagar för dem att registrera tycker det är lång tid. men som sagt snygga kläder och relativt snabb frakt Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Zoovillage AB
    Bra butik, mycket pålitlig när det gäller leverans, betalning och retur/byte. Snabba leveranser och mycket användarvänlig design på sidan som är lätt att handla från. Önskar bara att de hade större sortiment och fler produkter och att de tog in kläder med lite mer färg, inte bara grått och svart. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Zoovillage AB
    En sida du bara måste besöka! Här finns kläder av alla möjliga märken, skor och jackor för att nämna några! Jag har själv köpt två jackor via hemsidan, de är pålitliga och levererar snabbt. Snyggt utbud och bra måttbeskrivningar så att du får hem den vara som passar dig bäst! Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Zoovillage AB
    Snygg sida, bra och snygga kläder, skön stil. Allting är bra med zoovillage. Läs mer
  • Carl M
    Carl M skrev om Zoovillage AB
    Bra och enkel hemsida där det finns en hel uppsjö med kläder.
    Relativt snabba leveranstider och bra kundsupport.
    Storleksguiden var mycket tillfredsställande men om man mot all förmodan skulle beställa fel så är det väldigt enkelt att byta eller få pengarna tillbaka! Läs mer
  • Carl M
    Carl M skrev om Zoovillage AB
    Bra hemsida där det finns en hel uppsjö med diverse klädstilar. Relativt snabba leveranstider och bra kundsupport Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Zoovillage AB
    Ett pionjärföretag inom svenska klädbutiker på nätet. Bra utbud, lite dyrt i vissa fall men helt ok Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Zoovillage AB
    Det är inte för inget som företaget har blivit valda till årets e-commerce site 2007 av Internet world. Snygg design tillsammns med smarta shopping funktioner är givetvis en framgångsfaktor. Stort urval av märkeskläder till humana priser bidrar till att du blir sugen på att shoppa. En webbshop med dessa kvaliteter är givetvis värd att besöka. Läs mer

Bästa kläderna i Stockholm: